עבור לתוכן
Amir Paz

חדשות תעופה אמיתית

Recommended Posts

פורסם

"ומבחינה תפעולית הוא מאופיין ברמת נוחות ויעילות גבוהים, אשר יקנו ללקוח הישראלי חווית טיסה יחודית, נוחה ובטוחה"."

משפט שאני אישית מחזק מאוד.(כבר אמרתי לך את זה חח :P )

מקומות ישיבה של מטוסי האיירבוס מרווחים מאוד,והבטיחות של מטוסי ישראייר מצוינת :P

כל הכבוד! =D>

פורסם
"ומבחינה תפעולית הוא מאופיין ברמת נוחות ויעילות גבוהים, אשר יקנו ללקוח הישראלי חווית טיסה יחודית, נוחה ובטוחה"."

משפט שאני אישית מחזק מאוד.(כבר אמרתי לך את זה חח :P )

מקומות ישיבה של מטוסי האיירבוס מרווחים מאוד,והבטיחות של מטוסי ישראייר מצוינת :P

כל הכבוד! =D>

אני חושב שישראייר עושה טעות ענקית, היה עדיף לה 738 . החלפים והמוסכים בארץ לא מתאימים לאיירבס הטכנאים פחות מקצועים על המטוס הזה.

המזל שלה שהמטוס חדש מטולוז והטיסים שלה מכירים את המטוס ברמה סבירה ולא צרכים ללמוד אותו מחדש.

כמו כן המטוס בתצורת צרטר ככה נוחות לנוסעים זה לא המשפט הנכון להגיד.

חווית טיסה יחודית זה משפט מפוצץ שאין בו שום דבר כי כאשר אתה אומר שזה המטוס הנפוץ בעולם במה החברה שלך יחודית??

שיהיה במברוק

פורסם

ישראייר מבקשת להפעיל את הA320 משדה דב! טירוף!

http://finance.walla.co.il/?w=/3/1705679

מילא האמבראייר-195 של ארקיע (בעולם ניתן לראות את האמבראייר-195 פועל משדות תעופה יותר קטנים משדה דב מבחינת מימדי המסלול...כמו לונדון סיטי למשל)

אבל לא רק שהA320 כבד יותר מהאמבראייר-195 אלא גם יותר רחב ממנו (תצורת המושבים בA320 היא 3-3 בעוד שבאמבראייר-195 היא 2-2 כמו ATR....) יתכן ורוחב המסלול בשדה דב יהיה צר מדי בשביל הA320....

נוסף על כך.....לא נראה לי שהטרמינל בשדה דב יוכל לעמוד בזה...

פורסם
ישראייר מבקשת להפעיל את הA320 משדה דב! טירוף!

http://finance.walla.co.il/?w=/3/1705679

מילא האמבראייר-195 של ארקיע (בעולם ניתן לראות את האמבראייר-195 פועל משדות תעופה יותר קטנים משדה דב מבחינת מימדי המסלול...כמו לונדון סיטי למשל)

אבל לא רק שהA320 כבד יותר מהאמבראייר-195 אלא גם יותר רחב ממנו (תצורת המושבים בA320 היא 3-3 בעוד שבאמבראייר-195 היא 2-2 כמו ATR....) יתכן ורוחב המסלול בשדה דב יהיה צר מדי בשביל הA320....

נוסף על כך.....לא נראה לי שהטרמינל בשדה דב יוכל לעמוד בזה...

מה טירוף בזה?

זכותם המלאה להשתמש בכל הפוטנציאל הכלכלי שלהם.

המסלול בהחלט מספיק גדול ורחב . השאלה היחידה היא התנגדות אולי של התושבים לרעש. אבל אם האמבריר מופעל גם משם בלי בעיה אז לא נראה לי יהיה גידול משמעותי ברמת הרעש. מה שכן יהיה לנו אחלה הזדמנות לתפוס אותו מהגשר.

פורסם
ישראייר מבקשת להפעיל את הA320 משדה דב! טירוף!

http://finance.walla.co.il/?w=/3/1705679

מילא האמבראייר-195 של ארקיע (בעולם ניתן לראות את האמבראייר-195 פועל משדות תעופה יותר קטנים משדה דב מבחינת מימדי המסלול...כמו לונדון סיטי למשל)

אבל לא רק שהA320 כבד יותר מהאמבראייר-195 אלא גם יותר רחב ממנו (תצורת המושבים בA320 היא 3-3 בעוד שבאמבראייר-195 היא 2-2 כמו ATR....) יתכן ורוחב המסלול בשדה דב יהיה צר מדי בשביל הA320....

נוסף על כך.....לא נראה לי שהטרמינל בשדה דב יוכל לעמוד בזה...

מה טירוף בזה?

זכותם המלאה להשתמש בכל הפוטנציאל הכלכלי שלהם.

המסלול בהחלט מספיק גדול ורחב . השאלה היחידה היא התנגדות אולי של התושבים לרעש. אבל אם האמבריר מופעל גם משם בלי בעיה אז לא נראה לי יהיה גידול משמעותי ברמת הרעש. מה שכן יהיה לנו אחלה הזדמנות לתפוס אותו מהגשר.

האמבראייר עוד לא פועל משדה דב אבל עבר בהצלחה טיסת ניסוי משם-עכשיו בתהליך של אישורים....

הכנסת הA320 לשירות בשדה דב תיקח גם את המטוס וגם את השדה לקצה גבול היכולת שלהם

פורסם
ממחר שביתה בראשות שדות התעופה

כלומר אין בחינות(פחימה בהצלחה) אין אנשים שיקחו את המזודה שלי יום שישי בבוקר שאני טס

http://finance.walla.co.il/?w=//1706063&m=1&mid=95352

רק להבהיר....השביתה היא של עובדי רשות התעופה האזרחית (רת"א) ולא של עובדי רשות שדות התעופה (רש"ת)...אלו גופים שונים....

כלומר...לא יהיו בחינות אבל יהיה מי שייקח את המזוודות....

פורסם
ממחר שביתה בראשות שדות התעופה

כלומר אין בחינות(פחימה בהצלחה) אין אנשים שיקחו את המזודה שלי יום שישי בבוקר שאני טס

http://finance.walla.co.il/?w=//1706063&m=1&mid=95352

האמת שהלכתי היום לרת"א ע"מ לקבל טופס לתשלום אגרה, ומסתבר שהם עוברים דירה ויחזרו לעבוד בשני הבא במשכנם החדש באיירפורט סיטי

פורסם

צוערת טיס נטשה מטוס ונפצעה קל

צוערת שיצאה לטיסת אימון במטוס מסוג עפרוני, הבחינה בתקלה שאירעה במטוס לקראת הנחיתה. הצוערת החליטה לנטוש את המטוס, ולמרבה המזל היא נפצעה קל בלבד. למטוס נגרם נזק. בעקבות המקרה הורה מפקד חיל האוויר לקרקע את מערך העפרוני ולבדוק את האירוע.

לפרטים נוספים על המקרה:

http://www.mako.co.il/news-military/sec ... 1703146783

פורסם
787 פעם ראשונה באירופה בפארנברו, אולי אני איסע לראות אותו ביום שישי

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3921303,00.html

איפה שאני היתי אמור להיות... :cry:

ביטלתי טיסה ללונדון מחר... :agrue:

פורסם

האם זהו מטוס אזרחי ראשון שעושה שימוש בתצוגה כזו?

שלילי

לכל הידוע לי לBBJ יש תצוגה עילית וכנ"ל גם לגולפסטרים 550

בגולפסטרים התצוגה עילית מחוברת למערכת FLIR ככה שהטייס מקבל על התצוגה העילית גם תצוגה ויזואלית של השטח שלפניו אפילו בתנאי עננות או ראות אפסיים

פורסם

התע"ל נועד בעיקר לאפשר לצוות להנחית את המטוס במזג אוויר מגבלתי. ללא הצג, טייס מטיס נמצא עם הראש בתא ועוקב אחרי הנחיתה האוטומאטית במכשירים, כאשר טייס לא טס מחפש התייחסןת חזותית למסלול לקראת נגיעה, בגישות CAT IIIB בעיקר. יש חברות המבצעות תפקידי טייס הפוכים מאלה. מה שהצג מאפשר הוא תצוגה עבור שני הטייסים של נתונים מהתא המוקרנים על התמונה מהחלון. בגדול, הוא מקרין נתוני PFD.

התע"ל מקנה שיפור ניכר בהתמצאות המרחבית של שני הטייסים.

אני ייצגתי חברה ממערב ארה"ב שהיתה חלוצת המוצר ומכרה כאלה כבר ל- B727 בתחילת שנות השמונים.

כך זה נראה ב- PMDG B737NGX:

NGX_HUD_1.jpg

NGX_HUD_3.jpg

יפה מאוד.

עופר, לאיזה מידע נועד הHUD?

האם זהו מטוס אזרחי ראשון שעושה שימוש בתצוגה כזו?

פורסם
גם ח"א יתפנק בקרוב עם מערכת דומה

http://www.airliners.net/photo/USA---Ai ... 1352734/L/

שימו לב לצג עם המפה הטקטית. אולי יכניסו לשם מפת CVFR וסוף סוף יפסיקו לטוס לי מעל הבית??. :P

מי היה מאמין פעם שככה התא בקרנף יראה (למרות שדגם ה-"J" יקבל שם אחר) :lol:

פורסם

מטוס ועליו 146 נוסעים ו-6 אנשי צוות התרסק בהרים ליד בירת פקיסטן איסלמבאד. לפחות חמישה בני-אדם חולצו חיים מבין שברי המטוס. עם זאת, צוותי ההצלה, שהגיעו לזירת ההתרסקות, דיווחו כי במקום גופות רבות

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3926121,00.html

אורח
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • יצירת חדש...