E.Z פורסם יולי 27, 2004 דיווח פורסם יולי 27, 2004 רובכם שאתם טסים במרחב הישראלי פועלים לפי הליכים שיגרתיים כגון ILS 12 הקפה ל -30 המראות מ -26 וכו'' אני מעוניין לפתוח בקרוב משמרת מיוחדת שתמשך כשעתיים לטובת תרגול שלכם הטייסים בכל ההליכים שכנראה לא תשתמשו בהם בשגרה כגון המראות ונחיתות מ -מסלולים 08,21,03 יצאות מערבה בנוהל SOLIN3 ותרגול ריתוקים....ביצוע הליכי VOR ועוד (העולם גדול) אני יעקוב אחרי ביצועי הטייסים ובמידה ותרצו אתן ריג'קטים לדוגמא במידה וריתוקים לא בוצעו טוב או הליך מסויים "התפשל" לכם...גם כן אני אצטרך לספוג יותר טעויות שוב-זאת משמרת מיוחדת שדרוש לה שיתוף פעולה תגיבו כאן לטוב ולרע... שימו לב במשמרת כזאת גם טייסים שיטוסו את הטיסות השיגרתיות שלהם הפרטיות או במסגרת חברות וירטואליות יאלצו "לספוג" את ההתקלות....באשר הם..
×œ×™×ž×•× ×™ פורסם יולי 27, 2004 דיווח פורסם יולי 27, 2004 איזה קטע אתמול עלה לי בול רעיון כזה! והתלבטתי אם להעלות אותו כאן כי חשבתי שזה לא יעבור... כבר הרבה זמן שאני פשוט מבקש מגישה לעשות VORDME או דברים לא רגילים ומתאמן לבד אז count me in! רעיון גדול לדעתי וגם אולי להפתיע איזה מטוס או שניים שנכנסים ולשלוח אותם לעובדה או לקפריסין... רק תגיד מתי
אורח פורסם יולי 27, 2004 דיווח פורסם יולי 27, 2004 רעיון מצויין וכמובן שאשמח לקחת בו חלק. רק תודיע מראש על היום שנוכל להתארגן בהתאם.
Oren Geva פורסם יולי 27, 2004 דיווח פורסם יולי 27, 2004 אלעד, מתאים לך לתרגל גם מצב חירום? ביקשתי בזמן האירוע הגדול ואמיר לא הסכים, אבל אני מדבר על טיסה מ-X ל-Y, כשבדרך אני מאבד מנוע למשל ונוחת במנחת הקרוב או ממשיך על מנוע אחד... רציתי לנצל את זה בביצ', עם ה-FEATHER והכל... אם מתאים לך דבר כזה אז אני יותר מבפנים!
Itay Zecharia פורסם יולי 27, 2004 דיווח פורסם יולי 27, 2004 רעיון ממש מעולה... אני חושב שאולי כדאי שנתרגל קודם כל באוףליין ואז נגיע לבצע זאת תחת פקחים ברשת.
Eliran-VFS1 פורסם יולי 27, 2004 דיווח פורסם יולי 27, 2004 איתי לדעתי כולו מי שהשתתף באירוע המיוחד הזה צבר ניסיון על טיסות נורמליות. וכעט שיגידו לך איזה מרשה מיוחד או משהו אחר זה הכי אתגרי שיש. כמו בתעופה בחקירה.... קוראים דיילת שתביא כמה ספרים ואת התיק של הטייס. ומתחילים להתארגן לקראת הנחיתה וההוראות המיוחדות. ולדעתי צריך לעשות שיהיו אנשים שצופים ויכתבו דוח לכול אחד ככה שכול טייס יוכל ללמוד במה הוא לא מספיק חזק ויתאמן על זה. וגם אני בפנים .
E.Z פורסם יולי 27, 2004 מחבר דיווח פורסם יולי 27, 2004 לגבי דפיות קיימות לכל המסלולים לגבי חירומים זה בעייתי כי זה ייוצר באלאגאן.. המטרה שלי בגדול למשל היא שלא יהיה מטוס שייכנס לנחיתה בלי איזה ריתוק בלי שום קשר למצב התנועה. לגבי הפניות לעובדה אני אישית חושב שזה מיותר כל "ההתקלה" כאן מסתכמת בזה שטייס צריך להיות עם מפות או מחשב טיסה שמוכן על נתיב חלופי ומכאן הדרך קצרה.. אגב לגבי פקחים אני יהיה בעמדת APP פקח קרקע ומיגדל כנראה ייבחרו בכזה מצ על ידי אני מעוניין בפקחים מנוסים.... אני אפשרסם בקרוב יום מקווה שזה יהיה טוב לכולם בגדול חשבתי על שישי אחר הצהריים
E.Z פורסם יולי 27, 2004 מחבר דיווח פורסם יולי 27, 2004 עוד כמה דברים: ברור לכולם שצריך להיות להיות עם דפיות מלאות של בן גוריון ואם מישהו יששתמש בהליך VOR ל 026 כמוני בזמן הארוע חדר בקרה כדי לרשום עליו את ההזמנה מהבורגר ראנץ' אז שידפיס אותה מחדש..אין טעם שהפקחים יאכילואתכם בווק כמו כן בגדול ההמלצה היא לטיסות מקומיות ולאו דווקא המראה ונחיתה מבן גוריון יש גם נתיב שאני מתלבט אם להפעיל אותו וזה ה -J12 לאילת שעובר דרך באר שבע.. בכל מקרה היום הוא כנראה יום שישי אחר הצהריים...
×œ×™×ž×•× ×™ פורסם יולי 27, 2004 דיווח פורסם יולי 27, 2004 אלרין וכולם אני באמת ממליץ לכם לעבור על הגישות של נתב"ג למיניהם... זה באמת שונה כשאתה עושה משהו שהוא לא רגיל ומניסיון אני אומר לכם כי אני זוכר שעשיתי אימונים על גישות VORDME בעיקר ל12 אופליין עשיתי איזה 5 פעמים ברצף כדי לראות שהכל חלק ואני מגיע בידיוק לגבהים הנכונים במרחקים הנכונים ולא לשכוח לכוון MDA וכל מיני פיצ'יפקס כאלה שצריך להתרגל לשים לב אליהם ואז עשיתי את זה און ליין- אז כשזה יום רגיל בלי שום דבר מיוחד הלך לי סבבה אבל היה איזה פעם שביקשתי את זה במיוחד וקיבלתי אישור יחסית מאוחר והכל הלך ממש בלחץ ובקושי הספקתי דברים.. אם רק הייתי צריך לעשות איזה משהו קטן מעבר לזה שהוא לא רגיל, נניח הפקח היה משנה לי איזה משהו בגישה הייתי מאבד את עצמי. וזה אחרי האימונים.. אז כן צריך להתאמן על זה כי בפעם הראשונה אפילו אופליין אתה תראה שאתה יחסית לחוץ
Oren Geva פורסם יולי 27, 2004 דיווח פורסם יולי 27, 2004 אלעד, לא התייחסת לנושא התקלות - מקובל עליך טיסה עם תקלת מנוע (מתוכננת ומתואמת) ונחיתת חירום? יום שישי אחה"צ מצויין מבחינתי (לפני השעה 18:00 מצידי).
Or Netzer פורסם יולי 27, 2004 דיווח פורסם יולי 27, 2004 אני מוכן לאייש את המגדל אם צריך.... זה רעיון מבורך.... אבל שעתיים לא מספיקות לזה... אם יהיה ביקוש זה ממש בלאגן.... זה יעלה את הרמה בחטיבה
E.Z פורסם יולי 28, 2004 מחבר דיווח פורסם יולי 28, 2004 אוקיי האימון כרגע יהיה ביום שישי הקרוב בשעה 17:00 ויימשך קדימה לפחות שעתיים.. אני ישבץ פקחים בקרוב ויתדרך אותם בהתאם מקווה שתהנו ותפיקו את המיטב...
Itay Zecharia פורסם יולי 28, 2004 דיווח פורסם יולי 28, 2004 אם יהיו חסרים לך פקחים, אני פנוי אלעד :wink:
E.Z פורסם יולי 28, 2004 מחבר דיווח פורסם יולי 28, 2004 שימו לב אני מקדים את האימון לחמישי בלילה בשעה 22:00 עידכונים בהמשך....
×œ×™×ž×•× ×™ פורסם יולי 28, 2004 דיווח פורסם יולי 28, 2004 אבל ביום חמישי יש מלא מטוסים בנתב"ג אני אהיה בפיינל =[
רפאל פורסם יולי 28, 2004 דיווח פורסם יולי 28, 2004 הופה! מישהו רואה תעופה בחקירה,בואו נתרגל מצב כזה כמו הטיסה של יונטייד איירלינס. בואינג 747-400. מטוס של חברת התעופה 'יונטייד איירלינס' בואינג 747-400 המריא מדאלאס לכיוון ליטל-רוק. על המטוס היו נוסעים רבים,וכך גם דמור המיטען היה מלא,כאשר המטוס היה באוויר,נישמעה חבטה בגוף המטוס,ודלת המיטען ניפתחה,עד מהרה,כל חלל המטוס היה ריק. 5 מושבים ניתלשו מהמקום,איזה פחד זה היה .....המטוס הספיק לנחות בשלום בליטל-רוק. ללא ארבעת המנועים,שכן הם התכבו במהלך הטיסה. 10 נוסעים נהרגו. חייבים גם לתרגל מצבי חירום כמו זה או נחיתה ללא מנועים או נחיתת אונס. זה חשוב מאד לתרגל. שלא ייקרה דבר כזה בפלייט. (הלוואי ולא ...)
mic פורסם יולי 28, 2004 דיווח פורסם יולי 28, 2004 הופה! מישהו רואה תעופה בחקירה,בואו נתרגל מצב כזה כמו הטיסה של יונטייד איירלינס. בואינג 747-400. מטוס של חברת התעופה 'יונטייד איירלינס' בואינג 747-400 המריא מדאלאס לכיוון ליטל-רוק. על המטוס היו נוסעים רבים,וכך גם דמור המיטען היה מלא,כאשר המטוס היה באוויר,נישמעה חבטה בגוף המטוס,ודלת המיטען ניפתחה,עד מהרה,כל חלל המטוס היה ריק. 5 מושבים ניתלשו מהמקום,איזה פחד זה היה .....המטוס הספיק לנחות בשלום בליטל-רוק. ללא ארבעת המנועים,שכן הם התכבו במהלך הטיסה. 10 נוסעים נהרגו. חייבים גם לתרגל מצבי חירום כמו זה או נחיתה ללא מנועים או נחיתת אונס. זה חשוב מאד לתרגל. שלא ייקרה דבר כזה בפלייט. (הלוואי ולא ...) זה היה 747-200.
Itai Ganor פורסם יולי 28, 2004 דיווח פורסם יולי 28, 2004 הופה! מישהו רואה תעופה בחקירה,בואו נתרגל מצב כזה כמו הטיסה של יונטייד איירלינס. בואינג 747-400. מטוס של חברת התעופה 'יונטייד איירלינס' בואינג 747-400 המריא מדאלאס לכיוון ליטל-רוק. על המטוס היו נוסעים רבים,וכך גם דמור המיטען היה מלא,כאשר המטוס היה באוויר,נישמעה חבטה בגוף המטוס,ודלת המיטען ניפתחה,עד מהרה,כל חלל המטוס היה ריק. 5 מושבים ניתלשו מהמקום,איזה פחד זה היה .....המטוס הספיק לנחות בשלום בליטל-רוק. ללא ארבעת המנועים,שכן הם התכבו במהלך הטיסה. 10 נוסעים נהרגו. חייבים גם לתרגל מצבי חירום כמו זה או נחיתה ללא מנועים או נחיתת אונס. זה חשוב מאד לתרגל. שלא ייקרה דבר כזה בפלייט. (הלוואי ולא ...) רפאל אני יודע שאתה בקטע הצבאי וכל זה אבל זה סימולטור לא הדבר האמיתי. תבקש גם מאיזה פקח לירות טיל סטינגר על אחד המטוסים שממריאים מספיק להשבית איזה מנוע או אחד הגלגלים של המטוס נתקעו לא צריך להגזים..
Gal פורסם יולי 28, 2004 דיווח פורסם יולי 28, 2004 הופה! מישהו רואה תעופה בחקירה,בואו נתרגל מצב כזה כמו הטיסה של יונטייד איירלינס. בואינג 747-400. מטוס של חברת התעופה 'יונטייד איירלינס' בואינג 747-400 המריא מדאלאס לכיוון ליטל-רוק. על המטוס היו נוסעים רבים,וכך גם דמור המיטען היה מלא,כאשר המטוס היה באוויר,נישמעה חבטה בגוף המטוס,ודלת המיטען ניפתחה,עד מהרה,כל חלל המטוס היה ריק. 5 מושבים ניתלשו מהמקום,איזה פחד זה היה .....המטוס הספיק לנחות בשלום בליטל-רוק. ללא ארבעת המנועים,שכן הם התכבו במהלך הטיסה. 10 נוסעים נהרגו. חייבים גם לתרגל מצבי חירום כמו זה או נחיתה ללא מנועים או נחיתת אונס. זה חשוב מאד לתרגל. שלא ייקרה דבר כזה בפלייט. (הלוואי ולא ...) רפאל אני יודע שאתה בקטע הצבאי וכל זה אבל זה סימולטור לא הדבר האמיתי. תבקש גם מאיזה פקח לירות טיל סטינגר על אחד המטוסים שממריאים מספיק להשבית איזה מנוע או אחד הגלגלים של המטוס נתקעו לא צריך להגזים.. שני דברים. הראשון הסיפור שונה לחלוטין אבל לא ממש משנה. והדבר השני אחד הדברים הטובים/רעים בסימולטור זה שאתה יכול לקבוע אם תהיה לך תקלה.
אורח פורסם יולי 28, 2004 דיווח פורסם יולי 28, 2004 יופי יום חמישי הרבה יותר נח לי ... מקווה להגיע עד 22:00 לאימוני גישות שונות ומשונות.