עבור לתוכן
Lufthansa

Flightradar24 - כיסוי בישראל

Recommended Posts

פורסם

שלום לכולם,

מאתמול (ראשון), לאחר תקופה ארוכה ללא כיסוי של טיסות בישראל.

סוף סוף יש כיסויי כמעט מלא בישראל (כניסה לנתב"ג ויציאה ממנו גם נחיתה וגם המראה), באזור ים המלח, ירדן, קצת באילת (ארקיע 757) ומצרים - כיסוי של טיסות, לפי נתוני טיסות המתקרבות מהים מראה שהראדאר הינו מקפריסין, הבנתי שהתקינו אנטנה על הר גבוה בקפריסין שיקלוט טוב גם מישראל, עד אילת לפחות.

http://www.flightradar24.com/

זהירות - האתר ממכר :wink:

תהנו.

פורסם

האנטנה כנראה יושבת בקפריסין, גם אם חה"א ורת"א ביחד ירצו להוריד אותה אין להם מה לעשות

בגלל שהאנטנה לא יושבת בארץ המפעילים לא צריכים אישור, בטח שלא מאיתנו...

פורסם
האנטנה כנראה יושבת בקפריסין, גם אם חה"א ורת"א ביחד ירצו להוריד אותה אין להם מה לעשות

בגלל שהאנטנה לא יושבת בארץ המפעילים לא צריכים אישור, בטח שלא מאיתנו...

טיסות של חילות האוויר כמעט ולא נראים בראדאר, כמו בכל העולם, מעט מאוד רואים מטוסים של הממשלות.

פורסם
האנטנה כנראה יושבת בקפריסין, גם אם חה"א ורת"א ביחד ירצו להוריד אותה אין להם מה לעשות

בגלל שהאנטנה לא יושבת בארץ המפעילים לא צריכים אישור, בטח שלא מאיתנו...

סוף סוף הרצועה משתחררת במקצת...

פורסם
האנטנה כנראה יושבת בקפריסין, גם אם חה"א ורת"א ביחד ירצו להוריד אותה אין להם מה לעשות

בגלל שהאנטנה לא יושבת בארץ המפעילים לא צריכים אישור, בטח שלא מאיתנו...

אבל טיסות של חילות האוויר כמעט ולא נראים בראדאר, כמו בכל העולם, מעט מאוד רואים מטוסים של הממשלות.

הם על תדרים מיוחדים ושנים מתעבורה רגילה, ובד"כ תמיד יש להם ציוד ל"א שמונע מכלים רבים לראות אותם על הצג.

ומה זו בדיוק האנטנה הזו? היכן ניתן לעקוב אחרי התנועה הזו של המטוסים באיזור?

פורסם
הם על תדרים מיוחדים ושנים מתעבורה רגילה, ובד"כ תמיד יש להם ציוד ל"א שמונע מכלים רבים לראות אותם על הצג.

ומה זו בדיוק האנטנה הזו? היכן ניתן לעקוב אחרי התנועה הזו של המטוסים באיזור?

אתה נותן תשובה ואחרי זה שואל?

א. זה לא קשור בכלל לתדרים ול"א. מטוסים צבאיים מיצרים חתימת מכ"מ וחום באותה מידה. כל מי שיש לו primary radar ברזו' יוכל לראות כל עצם באויר בעל שח"מ. לפחות עד שיגיעו ה-F35...

ב. המערכת המדוברת מבוססת על פונקציה שנקראת ADS-B. לא מדובר במכ"מ "אמיתי" אלא מקלט הקולט נתונים דיגיטליים מכל מטוס אשר מצויד בפונקציה הזו. יכול להיות גם צבאיים.

המערכת אגב קיימת כהכנה לקראת התבססות על המערכת בעשור הבא.

מומלץ לקרוא את הערך הבא להבנה מעמיקה והבדלים בין PSR, SSR ו-ADS-B:

http://en.wikipedia.org/wiki/Automatic_ ... -broadcast

פורסם

הם על תדרים מיוחדים ושנים מתעבורה רגילה, ובד"כ תמיד יש להם ציוד ל"א שמונע מכלים רבים לראות אותם על הצג.

חן, מעניין אותי מאוד מאיפה המידע "המדויק" הזה?

פורסם

בדקתי את האפליקציה המלאה (בתשלום) לאייפון היום לפנות בוקר בעבודה , לי זה יכול להיות כלי שימושי לטיסות הנכנסות שאני אמור לטפל בהן, כיוון ששאצלי בעבודה אני לא רואה במדוייק מתי הטיסה בפיינל או מעל הים.

שמתי לב אבל לדבר מעניין- שכמה מיילים לפני קו החוף הטיסות נעלמות ואז חוזרות לקראת הפיינל , האם יש למישהו הסבר טכני לנושא?

פורסם

אם הבעיה היא באזור קבוע ייתכן ויש מכשול פיזי בדרך

הטכנולוגיה הזו מבוססת על "'קשר עיין" בין המטוס למקלט. בעיקר בטווחים היותר גדולים, מספיק איזה קצה של בנייין, גבעה קטנה וכדומה כדי לשבור את התשדורת

פורסם

באפליקציה יש אופציה מעולה של AUGMENTED REALITY. מכוונים את המצלמה למטוס מעל האופק, ועל הצג מופיע חץ עם הנתונים שלו.

המשרד שלנו בקומה 18 ופונה לפיינל של נתב"ג, אתמול היה הספק עבודה די נמוך של העובדים :lol:

פורסם

מבדיקה קצרה:

א. 2/3 מטיסות אל על יוצאות לא מופיעות.

ב. מטוסים מופיעים פתאום אחרי שהם שעה ויותר בגובה שיוט.

ג. חלק מהמידע לא נכון, למשל B744 של אל על לארה"ב מופיע כממריא מ-LIEGE בלגיה.

ד. לא ראיתי טיסות דרומה (יוהנסבורג) מנתב"ג.

אין קשר לקו ראיה או טווח ממטוס לתחנה כי הטכנולוגיה מתבססת על תקשורת לווין.

לבסוף, הקישור קיים אצלי במועדפים יותר משנה.

פורסם
מבדיקה קצרה:

א. 2/3 מטיסות אל על יוצאות לא מופיעות.

ב. מטוסים מופיעים פתאום אחרי שהם שעה ויותר בגובה שיוט.

ג. חלק מהמידע לא נכון, למשל B744 של אל על לארה"ב מופיע כממריא מ-LIEGE בלגיה.

ד. לא ראיתי טיסות דרומה (יוהנסבורג) מנתב"ג.

אין קשר לקו ראיה או טווח ממטוס לתחנה כי הטכנולוגיה מתבססת על תקשורת לווין.

לבסוף, הקישור קיים אצלי במועדפים יותר משנה.

א.מה שאתה רואה עכשיו זה לא מה שהם דיברו עליו, יש שני אנשים שמשדרים לאתר מקפריסין, מי שהייתה לו אנטנה טובה יותר וראה הרבה יותר הפסיק לשדר. מי שמשדר עכשיו זה אחר שאין לו קליטה טובה לכיוון שלנו (או קליטה טובה בכלל)

ב.מתקשר ל א'.

ג. על איזה 744 אתה מדבר? ELF? אם כן, הטיסה עוצרת בליאג' (אני מדבר על טיסה 841) וכנראה בגלל זה הדאטבייס שלהם מראה כליאג' (הדאטאבייס מתעדכן ידנית)

ד. שוב, מתקשר ל א'.

הטכנולוגיה לא עובדת בתקשורת לווינית. אני יכול להגיד לך בודאות שזה קו ראיה.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...