Lufthansa פורסם יולי 4, 2011 דיווח פורסם יולי 4, 2011 שלום לכולם, מאתמול (ראשון), לאחר תקופה ארוכה ללא כיסוי של טיסות בישראל. סוף סוף יש כיסויי כמעט מלא בישראל (כניסה לנתב"ג ויציאה ממנו גם נחיתה וגם המראה), באזור ים המלח, ירדן, קצת באילת (ארקיע 757) ומצרים - כיסוי של טיסות, לפי נתוני טיסות המתקרבות מהים מראה שהראדאר הינו מקפריסין, הבנתי שהתקינו אנטנה על הר גבוה בקפריסין שיקלוט טוב גם מישראל, עד אילת לפחות. http://www.flightradar24.com/ זהירות - האתר ממכר :wink: תהנו.
Lufthansa פורסם יולי 4, 2011 מחבר דיווח פורסם יולי 4, 2011 אוסיף להודעה הנ"ל, לבעלי סמארטפונים יש שם גם בראדאר 24 כיסוי בישראל, וזה עובד.
maor949 פורסם יולי 4, 2011 דיווח פורסם יולי 4, 2011 סוף כל סוף אבל מישהו לא ישתוק על זה אני חושב שזה יטורפד הם צריכים אישור מחיה"א לדעתי או מרת"א
Liav Nefesh פורסם יולי 4, 2011 דיווח פורסם יולי 4, 2011 האנטנה כנראה יושבת בקפריסין, גם אם חה"א ורת"א ביחד ירצו להוריד אותה אין להם מה לעשות בגלל שהאנטנה לא יושבת בארץ המפעילים לא צריכים אישור, בטח שלא מאיתנו...
Lufthansa פורסם יולי 4, 2011 מחבר דיווח פורסם יולי 4, 2011 האנטנה כנראה יושבת בקפריסין, גם אם חה"א ורת"א ביחד ירצו להוריד אותה אין להם מה לעשותבגלל שהאנטנה לא יושבת בארץ המפעילים לא צריכים אישור, בטח שלא מאיתנו... טיסות של חילות האוויר כמעט ולא נראים בראדאר, כמו בכל העולם, מעט מאוד רואים מטוסים של הממשלות.
Shlomlux2 פורסם יולי 4, 2011 דיווח פורסם יולי 4, 2011 האנטנה כנראה יושבת בקפריסין, גם אם חה"א ורת"א ביחד ירצו להוריד אותה אין להם מה לעשותבגלל שהאנטנה לא יושבת בארץ המפעילים לא צריכים אישור, בטח שלא מאיתנו... סוף סוף הרצועה משתחררת במקצת...
Hananv פורסם יולי 4, 2011 דיווח פורסם יולי 4, 2011 האנטנה כנראה יושבת בקפריסין, גם אם חה"א ורת"א ביחד ירצו להוריד אותה אין להם מה לעשותבגלל שהאנטנה לא יושבת בארץ המפעילים לא צריכים אישור, בטח שלא מאיתנו... אבל טיסות של חילות האוויר כמעט ולא נראים בראדאר, כמו בכל העולם, מעט מאוד רואים מטוסים של הממשלות. הם על תדרים מיוחדים ושנים מתעבורה רגילה, ובד"כ תמיד יש להם ציוד ל"א שמונע מכלים רבים לראות אותם על הצג. ומה זו בדיוק האנטנה הזו? היכן ניתן לעקוב אחרי התנועה הזו של המטוסים באיזור?
Itay Zecharia פורסם יולי 5, 2011 דיווח פורסם יולי 5, 2011 תודה רבה! אמיר, הם לא מכסים אותך עדיין... :wink:
yoni revivo פורסם יולי 5, 2011 דיווח פורסם יולי 5, 2011 הם על תדרים מיוחדים ושנים מתעבורה רגילה, ובד"כ תמיד יש להם ציוד ל"א שמונע מכלים רבים לראות אותם על הצג.ומה זו בדיוק האנטנה הזו? היכן ניתן לעקוב אחרי התנועה הזו של המטוסים באיזור? אתה נותן תשובה ואחרי זה שואל? א. זה לא קשור בכלל לתדרים ול"א. מטוסים צבאיים מיצרים חתימת מכ"מ וחום באותה מידה. כל מי שיש לו primary radar ברזו' יוכל לראות כל עצם באויר בעל שח"מ. לפחות עד שיגיעו ה-F35... ב. המערכת המדוברת מבוססת על פונקציה שנקראת ADS-B. לא מדובר במכ"מ "אמיתי" אלא מקלט הקולט נתונים דיגיטליים מכל מטוס אשר מצויד בפונקציה הזו. יכול להיות גם צבאיים. המערכת אגב קיימת כהכנה לקראת התבססות על המערכת בעשור הבא. מומלץ לקרוא את הערך הבא להבנה מעמיקה והבדלים בין PSR, SSR ו-ADS-B: http://en.wikipedia.org/wiki/Automatic_ ... -broadcast
Liav Nefesh פורסם יולי 5, 2011 דיווח פורסם יולי 5, 2011 הם על תדרים מיוחדים ושנים מתעבורה רגילה, ובד"כ תמיד יש להם ציוד ל"א שמונע מכלים רבים לראות אותם על הצג. חן, מעניין אותי מאוד מאיפה המידע "המדויק" הזה?
Elad Zeierman פורסם יולי 5, 2011 דיווח פורסם יולי 5, 2011 בדקתי את האפליקציה המלאה (בתשלום) לאייפון היום לפנות בוקר בעבודה , לי זה יכול להיות כלי שימושי לטיסות הנכנסות שאני אמור לטפל בהן, כיוון ששאצלי בעבודה אני לא רואה במדוייק מתי הטיסה בפיינל או מעל הים. שמתי לב אבל לדבר מעניין- שכמה מיילים לפני קו החוף הטיסות נעלמות ואז חוזרות לקראת הפיינל , האם יש למישהו הסבר טכני לנושא?
4x-dor פורסם יולי 6, 2011 דיווח פורסם יולי 6, 2011 אם הבעיה היא באזור קבוע ייתכן ויש מכשול פיזי בדרך הטכנולוגיה הזו מבוססת על "'קשר עיין" בין המטוס למקלט. בעיקר בטווחים היותר גדולים, מספיק איזה קצה של בנייין, גבעה קטנה וכדומה כדי לשבור את התשדורת
Liaz Kamper פורסם יולי 6, 2011 דיווח פורסם יולי 6, 2011 באפליקציה יש אופציה מעולה של AUGMENTED REALITY. מכוונים את המצלמה למטוס מעל האופק, ועל הצג מופיע חץ עם הנתונים שלו. המשרד שלנו בקומה 18 ופונה לפיינל של נתב"ג, אתמול היה הספק עבודה די נמוך של העובדים
Elad Zeierman פורסם יולי 15, 2011 דיווח פורסם יולי 15, 2011 משום מה בימים האחרונים לא רואים את המטוסים באזור ישראל אלא רק עד קו קפריסין
Opher Ben Peretz פורסם יולי 22, 2011 דיווח פורסם יולי 22, 2011 מבדיקה קצרה: א. 2/3 מטיסות אל על יוצאות לא מופיעות. ב. מטוסים מופיעים פתאום אחרי שהם שעה ויותר בגובה שיוט. ג. חלק מהמידע לא נכון, למשל B744 של אל על לארה"ב מופיע כממריא מ-LIEGE בלגיה. ד. לא ראיתי טיסות דרומה (יוהנסבורג) מנתב"ג. אין קשר לקו ראיה או טווח ממטוס לתחנה כי הטכנולוגיה מתבססת על תקשורת לווין. לבסוף, הקישור קיים אצלי במועדפים יותר משנה.
Yarden Antebi פורסם יולי 22, 2011 דיווח פורסם יולי 22, 2011 מבדיקה קצרה:א. 2/3 מטיסות אל על יוצאות לא מופיעות. ב. מטוסים מופיעים פתאום אחרי שהם שעה ויותר בגובה שיוט. ג. חלק מהמידע לא נכון, למשל B744 של אל על לארה"ב מופיע כממריא מ-LIEGE בלגיה. ד. לא ראיתי טיסות דרומה (יוהנסבורג) מנתב"ג. אין קשר לקו ראיה או טווח ממטוס לתחנה כי הטכנולוגיה מתבססת על תקשורת לווין. לבסוף, הקישור קיים אצלי במועדפים יותר משנה. א.מה שאתה רואה עכשיו זה לא מה שהם דיברו עליו, יש שני אנשים שמשדרים לאתר מקפריסין, מי שהייתה לו אנטנה טובה יותר וראה הרבה יותר הפסיק לשדר. מי שמשדר עכשיו זה אחר שאין לו קליטה טובה לכיוון שלנו (או קליטה טובה בכלל) ב.מתקשר ל א'. ג. על איזה 744 אתה מדבר? ELF? אם כן, הטיסה עוצרת בליאג' (אני מדבר על טיסה 841) וכנראה בגלל זה הדאטבייס שלהם מראה כליאג' (הדאטאבייס מתעדכן ידנית) ד. שוב, מתקשר ל א'. הטכנולוגיה לא עובדת בתקשורת לווינית. אני יכול להגיד לך בודאות שזה קו ראיה.