עבור לתוכן
Amir Paz

בשעה טובה! STAR ראשון למדינת ישראל!

Recommended Posts

פורסם

אחרי 80 שנות תעופה, הבינו גם בארץ שלא כל כך נורא אם מטוס ינמיך לפני דפית ידועה מראש.

חבר'ה רק שימו לב שזה עדיין לא בתוקף ברשת. אנחנו כבר נוציא נוטאם מסודר לקראת אמצע ספטמבר.

http://en.caa.gov.il/index.php?option=c ... 28&Itemid=

בנוסף סיד חדש ל MERVA ועוד כל מיני שינויים שבדרך.

כמה חיכיתי לזה!

פורסם
לא הבנתי מה ההבדל הגדול בין p1e לבין סיד מארבה . בועז וtibbi כמעט באותו מיקום

הכניסו שם מגבלת גובה שמסתדרת עם מגבלת הגובה של ה STAR.

בנוסף בסיד MERVA אתה לא נכנס לתחומי ה STAR של 08. הנתיב בין BOAZZ ל MERVA מספק הפרדה רוחבית מה STAR.

הסיד החדש וה STAR החדש הם מענה לגבהים החופפים בכניסה ל 08 והיציאה לכיוון מערב. אתה מוגבל ב TIBBI ל 5000 רגל בכניסה ומוגבל מעל 8000 בבועז ביציאה.

אחלה הפרדה, אבל נראה שהולכים לשרוף יותר דלק בתקופה הקרובה.

פורסם

זו התחלה שאינה מספיקה. הכנסת 08 כמסלול לנחיתות ILS היא צעד נכון אך צריך הרבה יותר.

יש לעבור להפעלת שדה חד כיוונית- מערבי או מזרחי . עבור כל כיוון צריך מספר תהליכי עזיבה והגעה בינלאומיים, עקב כמות התעבורה. צריך שלא יחצו ככל הניתן. לדוגמא ניקח עבודת שדה מזרחית:

עזיבה לצפון וצפון מערב- NOGAH-> BGN-> NAT-> MERVA-> VELOX

כניסה משם- VELOX-> SOLIN-> RIMON ומשם גישות ישירות למסלולים

באותו אופן עזיבה לכיוון נתיבים A14 / G18 שתצא דרך SUVAS-> KAROL. הגעה משם דרך LEDRA-> GITLA.

צפוי שיקומו ויגידו שמפריע לפעילות ח"א. מי שרוצה דרוג גבוה לפעילות האזרחית וניהולה הבטוח והיעיל יצטרך לשנות עוד כמה תפיסות של צבא שיש לו מדינה, ואחריהן דברים. יבוא מישהו אחר ויגיד כי הנתיבים בים ליד תחומנו חד כיווניים. אומר לו כי היחידים המשתמשים בהם הם נתב"ג ועמאן, עבורינו הן נוצרו וניתן לשנות כמעט כל דבר דרוש, חוץ מחוקי ניוטון ועשרת הדיברות.

למשל-

לא ייתכן כי תע"ש שהקים מפעלים בת"א, הרצליה ורמת השרון עם הקמת המדינה, ימשיך וישתמש במטווח 24- השוכן ליד עיר ובסמוך לנתיב הראשי של נתב"ג כיום. הזיזו את תע"ש לנגב וצריך את 24 (וגם מטווח 82 שהפסיקו להשתמש בו לפי כשלושים שנה כשבנו שם נמל ותחנת כוח, שלא לדבר על מצבור חימוש ענק וכור גרעיני שקיימים שם משנות החמישים), להעביר לדפי ההיסטוריה.

פורסם
זו התחלה שאינה מספיקה. הכנסת 08 כמסלול לנחיתות ILS היא צעד נכון אך צריך הרבה יותר.

יש לעבור להפעלת שדה חד כיוונית- מערבי או מזרחי . עבור כל כיוון צריך מספר תהליכי עזיבה והגעה בינלאומיים, עקב כמות התעבורה. צריך שלא יחצו ככל הניתן. לדוגמא ניקח עבודת שדה מזרחית:

עזיבה לצפון וצפון מערב- NOGAH-> BGN-> NAT-> MERVA-> VELOX

כניסה משם- VELOX-> SOLIN-> RIMON ומשם גישות ישירות למסלולים

באותו אופן עזיבה לכיוון נתיבים A14 / G18 שתצא דרך SUVAS-> KAROL. הגעה משם דרך LEDRA-> GITLA.

צפוי שיקומו ויגידו שמפריע לפעילות ח"א. מי שרוצה דרוג גבוה לפעילות האזרחית וניהולה הבטוח והיעיל יצטרך לשנות עוד כמה תפיסות של צבא שיש לו מדינה, ואחריהן דברים. יבוא מישהו אחר ויגיד כי הנתיבים בים ליד תחומנו חד כיווניים. אומר לו כי היחידים המשתמשים בהם הם נתב"ג ועמאן, עבורינו הן נוצרו וניתן לשנות כמעט כל דבר דרוש, חוץ מחוקי ניוטון ועשרת הדיברות.

למשל-

לא ייתכן כי תע"ש שהקים מפעלים בת"א, הרצליה ורמת השרון עם הקמת המדינה, ימשיך וישתמש במטווח 24- השוכן ליד עיר ובסמוך לנתיב הראשי של נתב"ג כיום. הזיזו את תע"ש לנגב וצריך את 24 (וגם מטווח 82 שהפסיקו להשתמש בו לפי כשלושים שנה כשבנו שם נמל ותחנת כוח, שלא לדבר על מצבור חימוש ענק וכור גרעיני שקיימים שם משנות החמישים), להעביר לדפי ההיסטוריה.

כנראה שזה "לא מספיק חשוב".

את הדברים שכתבת ועוד כל מיני נקודות אחרות שאי אפשר לפרט פה - הציפו אנשים שעובדים בתחום כבר כמה שנים טובות. משהו למעלה לא מזיז כלום, מזל שה FAA הורידו דירוג.

מסלול 21/03 אמור ליישם את החזון ולבצע כניסות מצפון ועזיבות למערב, או לחילופין עזיבות צפונה וכניסה ממערב. אבל בינתיים - מנחשים מתי 24 יורה תלול ובונים 2 דפיות VOR.

ואולי גם הגיעו הזמן שיעשו STAR לשדה דב ממזרח, ו STAR לב"ג ממזרח. דבילי להנמיך כל פעם במדרגות מטוס ממזרח.

פורסם
זו התחלה שאינה מספיקה. הכנסת 08 כמסלול לנחיתות ILS היא צעד נכון אך צריך הרבה יותר.

יש לעבור להפעלת שדה חד כיוונית- מערבי או מזרחי . עבור כל כיוון צריך מספר תהליכי עזיבה והגעה בינלאומיים, עקב כמות התעבורה. צריך שלא יחצו ככל הניתן. לדוגמא ניקח עבודת שדה מזרחית:

עזיבה לצפון וצפון מערב- NOGAH-> BGN-> NAT-> MERVA-> VELOX

כניסה משם- VELOX-> SOLIN-> RIMON ומשם גישות ישירות למסלולים

באותו אופן עזיבה לכיוון נתיבים A14 / G18 שתצא דרך SUVAS-> KAROL. הגעה משם דרך LEDRA-> GITLA.

צפוי שיקומו ויגידו שמפריע לפעילות ח"א. מי שרוצה דרוג גבוה לפעילות האזרחית וניהולה הבטוח והיעיל יצטרך לשנות עוד כמה תפיסות של צבא שיש לו מדינה, ואחריהן דברים. יבוא מישהו אחר ויגיד כי הנתיבים בים ליד תחומנו חד כיווניים. אומר לו כי היחידים המשתמשים בהם הם נתב"ג ועמאן, עבורינו הן נוצרו וניתן לשנות כמעט כל דבר דרוש, חוץ מחוקי ניוטון ועשרת הדיברות.

למשל-

לא ייתכן כי תע"ש שהקים מפעלים בת"א, הרצליה ורמת השרון עם הקמת המדינה, ימשיך וישתמש במטווח 24- השוכן ליד עיר ובסמוך לנתיב הראשי של נתב"ג כיום. הזיזו את תע"ש לנגב וצריך את 24 (וגם מטווח 82 שהפסיקו להשתמש בו לפי כשלושים שנה כשבנו שם נמל ותחנת כוח, שלא לדבר על מצבור חימוש ענק וכור גרעיני שקיימים שם משנות החמישים), להעביר לדפי ההיסטוריה.

כנראה שזה "לא מספיק חשוב".

את הדברים שכתבת ועוד כל מיני נקודות אחרות שאי אפשר לפרט פה - הציפו אנשים שעובדים בתחום כבר כמה שנים טובות. משהו למעלה לא מזיז כלום, מזל שה FAA הורידו דירוג.

מסלול 21/03 אמור ליישם את החזון ולבצע כניסות מצפון ועזיבות למערב, או לחילופין עזיבות צפונה וכניסה ממערב. אבל בינתיים - מנחשים מתי 24 יורה תלול ובונים 2 דפיות VOR.

ואולי גם הגיעו הזמן שיעשו STAR לשדה דב ממזרח, ו STAR לב"ג ממזרח. דבילי להנמיך כל פעם במדרגות מטוס ממזרח.

אם זה יקרה מתישהו זה כנראה יהיה בתקופה שהנכד שלך יפרסם פה נוטאמים בואטיל :lol:

פורסם
זו התחלה שאינה מספיקה. הכנסת 08 כמסלול לנחיתות ILS היא צעד נכון אך צריך הרבה יותר.

יש לעבור להפעלת שדה חד כיוונית- מערבי או מזרחי . עבור כל כיוון צריך מספר תהליכי עזיבה והגעה בינלאומיים, עקב כמות התעבורה. צריך שלא יחצו ככל הניתן. לדוגמא ניקח עבודת שדה מזרחית:

עזיבה לצפון וצפון מערב- NOGAH-> BGN-> NAT-> MERVA-> VELOX

כניסה משם- VELOX-> SOLIN-> RIMON ומשם גישות ישירות למסלולים

באותו אופן עזיבה לכיוון נתיבים A14 / G18 שתצא דרך SUVAS-> KAROL. הגעה משם דרך LEDRA-> GITLA.

צפוי שיקומו ויגידו שמפריע לפעילות ח"א. מי שרוצה דרוג גבוה לפעילות האזרחית וניהולה הבטוח והיעיל יצטרך לשנות עוד כמה תפיסות של צבא שיש לו מדינה, ואחריהן דברים. יבוא מישהו אחר ויגיד כי הנתיבים בים ליד תחומנו חד כיווניים. אומר לו כי היחידים המשתמשים בהם הם נתב"ג ועמאן, עבורינו הן נוצרו וניתן לשנות כמעט כל דבר דרוש, חוץ מחוקי ניוטון ועשרת הדיברות.

למשל-

לא ייתכן כי תע"ש שהקים מפעלים בת"א, הרצליה ורמת השרון עם הקמת המדינה, ימשיך וישתמש במטווח 24- השוכן ליד עיר ובסמוך לנתיב הראשי של נתב"ג כיום. הזיזו את תע"ש לנגב וצריך את 24 (וגם מטווח 82 שהפסיקו להשתמש בו לפי כשלושים שנה כשבנו שם נמל ותחנת כוח, שלא לדבר על מצבור חימוש ענק וכור גרעיני שקיימים שם משנות החמישים), להעביר לדפי ההיסטוריה.

כנראה שזה "לא מספיק חשוב".

את הדברים שכתבת ועוד כל מיני נקודות אחרות שאי אפשר לפרט פה - הציפו אנשים שעובדים בתחום כבר כמה שנים טובות. משהו למעלה לא מזיז כלום, מזל שה FAA הורידו דירוג.

מסלול 21/03 אמור ליישם את החזון ולבצע כניסות מצפון ועזיבות למערב, או לחילופין עזיבות צפונה וכניסה ממערב. אבל בינתיים - מנחשים מתי 24 יורה תלול ובונים 2 דפיות VOR.

ואולי גם הגיעו הזמן שיעשו STAR לשדה דב ממזרח, ו STAR לב"ג ממזרח. דבילי להנמיך כל פעם במדרגות מטוס ממזרח.

אם זה יקרה מתישהו זה כנראה יהיה בתקופה שהנכד שלך יפרסם פה נוטאמים בואטיל :lol:

יותר גרוע.

הבן של אלמוג בגיל 13 יתחיל לחרוש טיסות טראנס לניו יורק על B797 .

פורסם

כנראה שזה "לא מספיק חשוב".

את הדברים שכתבת ועוד כל מיני נקודות אחרות שאי אפשר לפרט פה - הציפו אנשים שעובדים בתחום כבר כמה שנים טובות. משהו למעלה לא מזיז כלום, מזל שה FAA הורידו דירוג.

מסלול 21/03 אמור ליישם את החזון ולבצע כניסות מצפון ועזיבות למערב, או לחילופין עזיבות צפונה וכניסה ממערב. אבל בינתיים - מנחשים מתי 24 יורה תלול ובונים 2 דפיות VOR.

ואולי גם הגיעו הזמן שיעשו STAR לשדה דב ממזרח, ו STAR לב"ג ממזרח. דבילי להנמיך כל פעם במדרגות מטוס ממזרח.

אם זה יקרה מתישהו זה כנראה יהיה בתקופה שהנכד שלך יפרסם פה נוטאמים בואטיל :lol:

יותר גרוע.

הבן של אלמוג בגיל 13 יתחיל לחרוש טיסות טראנס לניו יורק על B797 .

וגם אז לB797 יקראו "ירושלים"? :roll:

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...