Yarden Ben-Dor פורסם ספטמבר 1, 2011 דיווח פורסם ספטמבר 1, 2011 מסתבר שבלי שרובנו שמנו לב בואינג הכריזו על פיתוח סדרה חדשה של 737 מתוך הNG. זה רק מראה עד כמה המטוס הזה רווחי עבורם בטח זה נועד בכדי לתת מענה לA320 NEO שבפיתוח.. בכל אופן, עכשיו נכנסתי לאיזשהו אתר שמציג את כל הפרוייקט הזה! מומלץ להסתכל בחום, כולל תמונות סרטונים וכל מיני דברים אחרים: http://www.newairplane.com/737/737Max/
Nir Gonen פורסם ספטמבר 1, 2011 דיווח פורסם ספטמבר 1, 2011 פורסם כבר שבוע שעבר סרטון בערוץ ביוטיוב של בואינג שווה להירשם אליו הרבה סירטונים מעניינים יש להם שם בכל מקרה נראה כמו אחלה של מוצר, לא הייתי מתנגד לבדוק אותו
Yarden Ben-Dor פורסם ספטמבר 1, 2011 מחבר דיווח פורסם ספטמבר 1, 2011 בדיוק על הסרטון הזה דיברתי הוא מפורסם באתר הזה גם
Tomer Oszlak פורסם ספטמבר 1, 2011 דיווח פורסם ספטמבר 1, 2011 תודה. מסכנים PMDG עבדו 3 שנים על הNGX עכשיו יש להם את הMAX חחחחח לא מרחם עליהם
Opher Ben Peretz פורסם ספטמבר 2, 2011 דיווח פורסם ספטמבר 2, 2011 א. בדיוק להיפך, הרי המטוס הזה לא יטוס לפני 2014, עד אז יגמרו את כל מה שבצנרת ויהיה ל-PMDG פרויקט נוסף שאלפים ירצו לרכוש. ב. בואינג תמיד גברה באיכות מוצריה ויעילותם על מתחריה וטוב שכך. את הטוב שבהם, B747 תיכנה ידנית, ברמה שאיש עוד לא הצליח לבנות כ-60 שנה אחרי. 737 עומד להיות מיוצר בקרוב בקצב של 42 לחודש, הצלחה יפה למטוס שראיתי לראשונה באטלנטה ב-69!! זהו גם מטוס הנוסעים הראשון שהוטס עם שני אנשי צוות בתא (B737-200). ג. גם בלי שיפורי MAX, ה- B737NG הנוכחי עולה בביצועיו וזול בעלות הפעלתו יחסית ל- A320 NEO. ד. ב-2001 טסתי בתאו של קברניט אל על גור ישראלי, נווט פאנטום שעבר הסבה לטיס כשהייתי מפקד מגמה בביס"ט, מאודסה לארץ. כמות הדלק שצרך בכדי להטיס 180 נוסע שעתיים, היתה דומה לזו שבמיכליו הפנימיים של מיראז' 3 שהספיקה ל-8 דקות קרב אוויר.