Ittai Arnon פורסם אפריל 1, 2012 דיווח פורסם אפריל 1, 2012 חטיבה יקרה, ברצוני להפנות לתשומת ליבכם לנושא אשר העסיק את צוות החטיבה בחודשים האחרונים. עד היום לא הייתה הפרדה בהגדרת חבר חטיבת ואטיל וחבר חטיבה זרה. העניין עורר שאלות רבות באשר לזכויותיו וחובותיו של כל אחד ואחד מהגדרות אלו. החטיבה הישראלית משקיעה מאמצים רבים בגיבוש החטיבה, אירועים, מתן שירותים כגון פורום חטיבתי ושרת TS קולי, ביה"ס לטיסה לטייסיה (IFS) ,הכשרת פקחים בתחומי הארץ וכן חה"א ישראלי וירטואלי הפועל תחת כנפי החטיבה ברשת ואטסים. לצערי הרב, נוכחתי לדעת כי ישנם גם יחידים אשר ניצלו את שירותי החטיבה, נהנו מפירותיה ולאחר יד נרשמו לחטיבות זרות ע"מ להתקדם באופן עצמאי כל זאת תוך כדי המשך ניצול משאבי החטיבה. אי לכך החלטנו בצוות לצאת בהגדרות מאוד ברורות לגבי 'מיהו חבר חטיבה' ? הגדרות 'מיהו חבר חטיבה': צוות חטיבה – חבר חטיבת VATIL רשום ברשת VATSIM ומשמש כצוות פעיל ברשת. כל חבר צוות יישא בתואר #VATIL ע"פ הגדרת תפקידו. חבר חטיבה – כשמו כן הוא חבר, חבר חטיבה ישראלית אשר רשום תחת חטיבת VATIL ברשת VATSIM. אורח חטיבה – כל מי שהוא חבר חטיבה זרה ואינו רשום תחת חטיבת VATIL ברשת VATSIM. אינו חייב להיות חבר ואטסים כלל. יקיר חטיבה – כל מי שהוא חבר חטיבה זרה, אינו רשום תחת חטיבת VATIL אך תורם לחטיבה ומאושר ע"י מנהל החטיבה כיקיר החטיבה. טבלה המפרטת את ההרשאות ע"פ הקטגוריות: * הגדר טייס P1-P5 עדיין אינו חובה ברשת ואטסים ולכן עדיין אינו מיושם בחטיבה, כאשר יוחלט ליישמו החטיבה תחלק לטייסיה דרגות אלו ע"פ הגדרות ואטסים. ** ע"פ חוקי ואטסים לפיקוח\בקרה של חבר חטיבה זרה בתחומי הארץ וכתלות בעומס מחלקת הדרכה ובהתאם לסדר עדיפויותיה באותה העת. *** פורום GENERAL פתוח לכתיבה בלבד, שאר הפורומים פתוחים לקריאה בלבד. תקנות 'מיהו חבר חטיבה': חבר חטיבה ישראלית שעבר לחטיבה זרה ורוצה לשוב לחטיבה: 1. ייחשב מיידית כ'חבר חטיבה'. 2. במידה וכשיר פיקוח, יהיה מחוייב למבחן פיקוח, רמה. 3. ביצוע מבחן פיקוח, רמה יבוצע כתלות בעומס מחלקת הדרכה ובהתאם לסדר עדיפויותיה באותה עת. ביה"ס לטיסה IFS. חה"א הוירטואלי vIAF: 1. חניך שלמד בביה"ס IFS ועזב לחטיבה זרה לא יוכל להדריך בביה"ס אלא באישור חריג של מנהל ביה"ס. 2. בוגר IFS ש'השתמש' בשירותי ביה"ס עזב לחטיבה זרה וייבקש לחזור לחטיבה ייבדק כל מקרה לגופו של עניין ובהתייעצות עם מנהל ביה"ס. 3. סעיף 1 ו 2 נכונים לבוגרי VIAF בהתאמה. 4. כל המקרים הנ"ל הינם לשיקול דעתם של מנהל ביה"ס ומפקד חה"א הוירטואלי. 5. מקרים חריגים נוספים ידונו בנפרד ע"י מנהל ביה"ס, מפקד חה"א הוירטואלי ומנהל החטיבה. פורום החטיבה: 1. הרשאות ינתנו ע"פ ההגדרות המופיעות מעלה. 2. הגדרות המשתמש יפורטו מצד ימין ע"פ: צוות חטיבה, חבר חטיבה, אורח חטיבה, יקיר חטיבה. הגדרות אלו יכנסו לתוקף החל מתאריך ה 1.5.12 הגדרות אלו ישוכתבו לאנגלית ויוכנסו תחת חוקי החטיבה. Rules and Regulations מלבד כך שימו לב שאנחנו עושים סדר וניקון בכל הנושא למשתמשים רשומים בפורום, אי לכך כל מי שרשום בפורום ולא פרסם הודעה אחת מאז שנרשם יימחק. חשוב לציין שאנחנו בתקופת ניסיון וכי במידה ונראה לנכון לשנות הגדרות אלו נעדכן זאת בהתאם. בברכה,
Zeev Bucki פורסם אפריל 1, 2012 דיווח פורסם אפריל 1, 2012 שלום לכולם! כמו כן ברצוני להסב את תשומת לב המנהלים לכך שיש טייסים אשר רשומים כחברי וואטיל אבל מעולם לא טסים ברשת.כמובן שזה מצב לא ראוי ולכן חייבים גם אותם להסיר מהחברות בוואטיל.בהקשר לכך יש עוד תופעה של טייסים אשר טסים מעט מאוד ברשת ולכן הם חסרי נסיון וממש לא יודעים לטוס וכאשר פעם ביובל עולים לטיסה הם מפריעים לשאר הטייסים והפקחים.לכן אני מבקש מהמנהלים לבדוק באם אפשר לקבוע רף של מינימום שעות בחודש שעל חבר בוואטיל לטוס ואם לא אז מפסיקים את חברותו בוואטיל. בוקי זאב:4X-MJB
אורח פורסם אפריל 1, 2012 דיווח פורסם אפריל 1, 2012 שלום לכולם!כמו כן ברצוני להסב את תשומת לב המנהלים לכך שיש טייסים אשר רשומים כחברי וואטיל אבל מעולם לא טסים ברשת.כמובן שזה מצב לא ראוי ולכן חייבים גם אותם להסיר מהחברות בוואטיל.בהקשר לכך יש עוד תופעה של טייסים אשר טסים מעט מאוד ברשת ולכן הם חסרי נסיון וממש לא יודעים לטוס וכאשר פעם ביובל עולים לטיסה הם מפריעים לשאר הטייסים והפקחים.לכן אני מבקש מהמנהלים לבדוק באם אפשר לקבוע רף של מינימום שעות בחודש שעל חבר בוואטיל לטוס ואם לא אז מפסיקים את חברותו בוואטיל. בוקי זאב:4X-MJB ואם אין לי כוח לטוס כל החודש? מה זה רף שעות? אם אני רוצה אני אטוס כל יום ואם אני לא רוצה אני לא אטוס שנתיים. אי אפשר להכריח אף אחד כאן מה לעשות. יש כאן חברי חטיבה שהם חיילים, תלמידים ואנשים עובדים...
Nir Levi פורסם אפריל 1, 2012 דיווח פורסם אפריל 1, 2012 שלום לכולם!כמו כן ברצוני להסב את תשומת לב המנהלים לכך שיש טייסים אשר רשומים כחברי וואטיל אבל מעולם לא טסים ברשת.כמובן שזה מצב לא ראוי ולכן חייבים גם אותם להסיר מהחברות בוואטיל.בהקשר לכך יש עוד תופעה של טייסים אשר טסים מעט מאוד ברשת ולכן הם חסרי נסיון וממש לא יודעים לטוס וכאשר פעם ביובל עולים לטיסה הם מפריעים לשאר הטייסים והפקחים.לכן אני מבקש מהמנהלים לבדוק באם אפשר לקבוע רף של מינימום שעות בחודש שעל חבר בוואטיל לטוס ואם לא אז מפסיקים את חברותו בוואטיל. בוקי זאב:4X-MJB היי, זה לא הגיוני ולא נכון לעשות דבר כזה. יש אנשים שלא מתאפשר להם לטוס מעומסים שונים. בין אם זה בביה"ס, או בין אם זה בצה"ל או בעבודה. לכן, אי אפשר לעשות מינימום של שעות בחודש. בנוסף, תפקיד הפקחים בין היתר הוא לעזור לטייסים החדשים, שעדיין לא התאקלמו לגמרי לרשת. חוץ מזה, צריך לקבל בהבנה את האנשים שהם חסרי נסיון, הרי כל אחד חסר נסיון בהתחלה. אני מאמין שגם אתה, גם אני ובעצם כולנו היינו חסרי נסיון בהתחלה :wink:
amir friedland פורסם אפריל 1, 2012 דיווח פורסם אפריל 1, 2012 שלום לכולם!כמו כן ברצוני להסב את תשומת לב המנהלים לכך שיש טייסים אשר רשומים כחברי וואטיל אבל מעולם לא טסים ברשת.כמובן שזה מצב לא ראוי ולכן חייבים גם אותם להסיר מהחברות בוואטיל.בהקשר לכך יש עוד תופעה של טייסים אשר טסים מעט מאוד ברשת ולכן הם חסרי נסיון וממש לא יודעים לטוס וכאשר פעם ביובל עולים לטיסה הם מפריעים לשאר הטייסים והפקחים.לכן אני מבקש מהמנהלים לבדוק באם אפשר לקבוע רף של מינימום שעות בחודש שעל חבר בוואטיל לטוס ואם לא אז מפסיקים את חברותו בוואטיל. בוקי זאב:4X-MJB היי, זה לא הגיוני ולא נכון לעשות דבר כזה. יש אנשים שלא מתאפשר להם לטוס מעומסים שונים. בין אם זה בביה"ס, או בין אם זה בצה"ל או בעבודה. לכן, אי אפשר לעשות מינימום של שעות בחודש. בנוסף, תפקיד הפקחים בין היתר הוא לעזור לטייסים החדשים, שעדיין לא התאקלמו לגמרי לרשת. חוץ מזה, צריך לקבל בהבנה את האנשים שהם חסרי נסיון, הרי כל אחד חסר נסיון בהתחלה. אני מאמין שגם אתה, גם אני ובעצם כולנו היינו חסרי נסיון בהתחלה :wink: לגבי החלק השני.. זה נכון חלקית... מה עושים עם טיס שביום הראשון שלו ברשת לוקח 747 ומוריד אותך בפיינל ?
Nir Levi פורסם אפריל 1, 2012 דיווח פורסם אפריל 1, 2012 שלום לכולם!כמו כן ברצוני להסב את תשומת לב המנהלים לכך שיש טייסים אשר רשומים כחברי וואטיל אבל מעולם לא טסים ברשת.כמובן שזה מצב לא ראוי ולכן חייבים גם אותם להסיר מהחברות בוואטיל.בהקשר לכך יש עוד תופעה של טייסים אשר טסים מעט מאוד ברשת ולכן הם חסרי נסיון וממש לא יודעים לטוס וכאשר פעם ביובל עולים לטיסה הם מפריעים לשאר הטייסים והפקחים.לכן אני מבקש מהמנהלים לבדוק באם אפשר לקבוע רף של מינימום שעות בחודש שעל חבר בוואטיל לטוס ואם לא אז מפסיקים את חברותו בוואטיל. בוקי זאב:4X-MJB היי, זה לא הגיוני ולא נכון לעשות דבר כזה. יש אנשים שלא מתאפשר להם לטוס מעומסים שונים. בין אם זה בביה"ס, או בין אם זה בצה"ל או בעבודה. לכן, אי אפשר לעשות מינימום של שעות בחודש. בנוסף, תפקיד הפקחים בין היתר הוא לעזור לטייסים החדשים, שעדיין לא התאקלמו לגמרי לרשת. חוץ מזה, צריך לקבל בהבנה את האנשים שהם חסרי נסיון, הרי כל אחד חסר נסיון בהתחלה. אני מאמין שגם אתה, גם אני ובעצם כולנו היינו חסרי נסיון בהתחלה :wink: לגבי החלק השני.. זה נכון חלקית... מה עושים עם טיס שביום הראשון שלו ברשת לוקח 747 ומוריד אותך בפיינל ? נראה לך שהוא עשה את זה בכוונה?
amir friedland פורסם אפריל 1, 2012 דיווח פורסם אפריל 1, 2012 ממש לא. אבל זה נעים לך שזה קורה כטיס שסיים טיסה של 4 שעות ?
Ittai Arnon פורסם אפריל 1, 2012 מחבר דיווח פורסם אפריל 1, 2012 שלום לכולם!כמו כן ברצוני להסב את תשומת לב המנהלים לכך שיש טייסים אשר רשומים כחברי וואטיל אבל מעולם לא טסים ברשת.כמובן שזה מצב לא ראוי ולכן חייבים גם אותם להסיר מהחברות בוואטיל.בהקשר לכך יש עוד תופעה של טייסים אשר טסים מעט מאוד ברשת ולכן הם חסרי נסיון וממש לא יודעים לטוס וכאשר פעם ביובל עולים לטיסה הם מפריעים לשאר הטייסים והפקחים.לכן אני מבקש מהמנהלים לבדוק באם אפשר לקבוע רף של מינימום שעות בחודש שעל חבר בוואטיל לטוס ואם לא אז מפסיקים את חברותו בוואטיל. בוקי זאב:4X-MJB חברים, אין הגדרת חבר חטיבה כמישהו שטס ברשת. העניין שבוקי העלה זאת לא הכוונה ולכן לא יהיה, אי לכך אפשר להרגיע בתגובות. הכוונה היא חברי ואטסים שלא רשומים תחת ואטיל אלא תחת חטיבות זרות. אני מתכוון ליצור ביום שלישי בערב 3.4.12 פגישה מרוכזת ב TS לכל מי שירצה לשאול שאלות בנושא. כנראה שזה יהיה לקראת השעה 20:00 או 21:00 הודעה תצא בהמשך. שוב עיקרי הכתוב מעלה הוא הגדרת חבר חטיבת ואטיל, מה הם זכויותיו (בעיקר זכויות) כאשר המחוייבות היחידה שיש לו זה להיות חבר חטיבה. מלבד זה רשום מטה שישנם לא מעט אנשים שנרשמו לפורום אך מעולם לא כתבו הודעה אחת. ע"מ לנקות את הפורום ממשתמשים לא פעילים הגדרנו שמי שנרשם לפורום VATIL אבל לא רשם שום הודעה מאז שנרשם אי פעם והוא רשום לפחות שנתיים יוסר.
Zeev Bucki פורסם אפריל 1, 2012 דיווח פורסם אפריל 1, 2012 חברים בהצעה שלי לא מדובר על טייסים חדשים.ברור שבהתחלה הם חסרי נסיון וכמובן שגם אני הייתי כזה וצריך לגלות כלפיהם הבנה ולעזור להם ככל האפשר.אבל איך הם התקדמו ויגיעו למצויינות אם לא יטוסו?כוונתי לטייסים וותיקים שלא טסים מספיק ולא משקיעים כמו שבר לוי כתב שבא להם לטוס פעם בשנתיים...אז אם כך יתחיל להיות פה "שכונה" והרמה תרד. צריך להחזיר לכאן את שמוליק לין ורן פינקלס אבל אני רק העליתי הצעה ואיתי ארנון כבר השיב על כך שזה יורד מהפרק.אבל אני מעוניין לשמוע עוד דעות של חברים בנושא. בוקי זאב:4X-MJB
אורח פורסם אפריל 1, 2012 דיווח פורסם אפריל 1, 2012 שלום לכולם!כמו כן ברצוני להסב את תשומת לב המנהלים לכך שיש טייסים אשר רשומים כחברי וואטיל אבל מעולם לא טסים ברשת.כמובן שזה מצב לא ראוי ולכן חייבים גם אותם להסיר מהחברות בוואטיל.בהקשר לכך יש עוד תופעה של טייסים אשר טסים מעט מאוד ברשת ולכן הם חסרי נסיון וממש לא יודעים לטוס וכאשר פעם ביובל עולים לטיסה הם מפריעים לשאר הטייסים והפקחים.לכן אני מבקש מהמנהלים לבדוק באם אפשר לקבוע רף של מינימום שעות בחודש שעל חבר בוואטיל לטוס ואם לא אז מפסיקים את חברותו בוואטיל. בוקי זאב:4X-MJB מה לגבי חבר חטיבה מאז 2003 שתורם לחטיבה בדרכים אחרות, אך לא טס ברשת. תגרש אותו גם ? אני זוכר דווקא איזה אחד שעלה כל יום הרבה שעות וגרם לא פחות בלאגן ברשת, עד שחבר צוות סייע לו להתאפס על עצמו ... אז אולי במקום להגביל, תפעל לסייע לאותם למדים ? ולגבי רף השעות, לפי מה שאתה אומר, אני כבר לא חבר VATIL...
Moshe Mizrahi פורסם אפריל 1, 2012 דיווח פורסם אפריל 1, 2012 ואני חושב שחברים שגורמים לחברים אחרים להתייבש בכוונה בנקודת המתנה יותר משלוש דקות צריך לשלוח לריתוק ב-30 אלף רגל מעל לרנקה.
אורח פורסם אפריל 1, 2012 דיווח פורסם אפריל 1, 2012 שאלה צנועה, האם יתאפשר לי לבקר כאן בתור חבר חטיבה זרה ? :oops:
Asaf Brietbard פורסם אפריל 1, 2012 דיווח פורסם אפריל 1, 2012 צוות חטיבה יקר - לדעתי אתם טועים. אני מבין את הרצון והמניעים, הדרך שבה פתרתם את העניין גורמת יותר נזק מתועלת.... לדעתי.
Tomer Oszlak פורסם אפריל 1, 2012 דיווח פורסם אפריל 1, 2012 חבל. אני עברתי לחטיבה אחרת בשביל לקבל הכשרה כפקח בגלל סיבות שלי, חבל שאני לא אוכל לעשות כלום יותר בVATIL
Amir Paz פורסם אפריל 1, 2012 דיווח פורסם אפריל 1, 2012 תומר, ברגע שתחליט לעבור חזרה ל VATIL , אנו כן נרצה לקדם אותך כפקח. ל VATSIM ISRAEL יש אינטרסים. זה לא סוד. אנחנו רוצים יותר חברים פעילים יותר פיקוח ויותר טיסות. על מנת לקדם את האינטרסים שלנו אנו חייבים למיין בין כאלו שכן מקדמים את החטיבה לבין אחרים שלא מהווים חלק. אין פה נקמה אישית חלילה! אנחנו סה"כ מחקים את המודלים האחרים שקיימים בחטיבות השונות ב VATSIM - לא המצאנו את הגלגל.
itzik friedman פורסם אפריל 1, 2012 דיווח פורסם אפריל 1, 2012 לגבי בוקי- א"א להחיל שום הגבלות על טיסים לא משנה באיזו רמה של טיסה [או של הפרעה ] הם, מסיבה פשוטה שכולנו כאן בשביל התחביב! אז כל אחד לוקח את העניין לרמה אחרת של רצינות אבל לכולם הזכות ליהנות, אני בטוח שההפרעות שהסיבה שלהן היא חוסר מקצועיות הן לא רבות, ואם מישהו ספיציפי הפריע לך -תנסה אולי להפנות אותו לIFS או לבד לתקן אותו, העיקר לא לשכוח את המטרה שלשמה אנחנו כאן. באשר לחוקים החדשים- לא חבל לחטיבה להפסיד אנשים איכותיים רק בגלל עניין המוסריות שהם כביכול זרקו אבן בבאר ממנה שתו??? אני מבין את העניין של הרשמה לבית הספר או לאחד ממסלוליו, אבל לדעתי למנוע את השימוש בפורום או הטימספיק או [כ"ש] פיקוח במרחב הישראלי זה מיותר\חסר תועלת\נקמני [מה שלא ממש יקרב את המתרחקים] ולמען [ורק למען זה] שגשוג החטיבה הן בטייסים או פעילות בפורום והן בשעות פיקוח כדאי מאוד להסיר חלק מה"האשמות" בעדכון הקרוב לחוקה שלנו... בתקווה לתועלת! -איציק
Ittai Arnon פורסם אפריל 1, 2012 מחבר דיווח פורסם אפריל 1, 2012 באשר לחוקים החדשים- לא חבל לחטיבה להפסיד אנשים איכותיים רק בגלל עניין המוסריות שהם כביכול זרקו אבן בבאר ממנה שתו??? אני מבין את העניין של הרשמה לבית הספר או לאחד ממסלוליו, אבל לדעתי למנוע את השימוש בפורום או הטימספיק או [כ"ש] פיקוח במרחב הישראלי זה מיותר\חסר תועלת\נקמני [מה שלא ממש יקרב את המתרחקים] ולמען [ורק למען זה] שגשוג החטיבה הן בטייסים או פעילות בפורום והן בשעות פיקוח כדאי מאוד להסיר חלק מה"האשמות" בעדכון הקרוב לחוקה שלנו... בתקווה לתועלת! -איציק איציק, את האנשים האיכותיים כבר גם ככה הפסדת כהגדרתך... אז מדוע לא להשקיע את מירב האמצעים בחברים קיימים אשר תורמים לחטיבה ורשומים בה כחברים ? מילא זאת, טייסים עדיין יכולים לטוס חופשי בחטיבה מעולם לא הגבלנו אף אחד. אורחים וכלל האוכלוסיה יכולים לקרוא ולעיין בפרום ובאתר החטיבה באופן חופשי וכן להגיב בפורום ג'נרל. אם כהגדרתך שגשוג החטיבה הן בפעילות בפורום ובשעות הפיקוח, אז מדוע לא לפקח בארץ ? ולשוטט בחטיבות זרות ? נקודה למחשבה.
Maor Cohen פורסם אפריל 1, 2012 דיווח פורסם אפריל 1, 2012 Your choice guys לדעתי אתם צריכים לחשוב למה אנשים הגיעו בכלל למצב שיש גבול , שהם צריכים לעבור חטיבה , ולא להיכנס לסוג של "איום" נקודה למחשבה .
Ittai Arnon פורסם אפריל 1, 2012 מחבר דיווח פורסם אפריל 1, 2012 Your choice guys :wink: It's your choice ! We have already made ours
itzik friedman פורסם אפריל 1, 2012 דיווח פורסם אפריל 1, 2012 לא התכוונתי שהפסדנו את כל האנשים האיכותיים...[אין לי מושג ממה הובן כך] לגבי למה לא לפקח בארץ אני יכול לחשוב על כמה סיבות, לדעתי אמנם הן לא מספיקות כדי לתרום זמן לחטיבה אחרת במקום לייעל אותו לחטיבה שלנו, אבל בהחלט ישנן כמה ואולי כדאי לשאול כל "יורד" בנפרד מה היו הסיבות העיקריות שלו ולהשתדל לשפר את הדברים כדי למנוע מהפקח הבא שלנו לנשור לחטיבה אחרת! ידוע הדבר שחבל לנסות ולתקן את העולם... עדיף לשנות כמה עקרונות של החטיבה או חוקים או וואטאבר שהפריע לפקח פלוני והעיקר שהוא לא ירגיש איזה צורך במעבר... בתור התחלה, תומר אוסזלק כתב שהיו לו הסיבות שלו לעבור חטיבה, בתור מנהל חטיבה היה מאוד מסקרן אותי מה היו הסיבות שלו לעזוב, ובמידת האפשר לבוא לקראתו. ברור שאם הסיבה לעזיבתו לא השתנתה אז הוא לא יחזור... למה לו?! לסיכום מה שאני אומר זה שהדברים צריכים יותר בירור וביאור לפני סגירת החוקים החדשים האלו, יש המון מה לשפר בהם...
Or Bahtari פורסם אפריל 1, 2012 דיווח פורסם אפריל 1, 2012 Your choice guys לדעתי אתם צריכים לחשוב למה אנשים הגיעו בכלל למצב שיש גבול , שהם צריכים לעבור חטיבה , ולא להיכנס לסוג של "איום" נקודה למחשבה . נורא קל להפנות אצבע מאשימה לצוות במקום לחשוב איפה אתה או אחרים הייתם לא בסדר . מעבר לכך אין כל סיבה שמישהו שעבר חטיבה וכרגע אינו רשום בשרתי VATSIM תחת החטיבה הישראלית ולא משנה מאיזה סיבה יהנה משירותי החטיבה שצוינו במסמך אלא אם כן הוא תורם לחטיבה בדרך כלשהי מה שרוב החברים שעברו לחטיבות האחרות לא עושים . לא התכוונתי שהפסדנו את כל האנשים האיכותיים...[אין לי מושג ממה הובן כך]לגבי למה לא לפקח בארץ אני יכול לחשוב על כמה סיבות, לדעתי אמנם הן לא מספיקות כדי לתרום זמן לחטיבה אחרת במקום לייעל אותו לחטיבה שלנו, אבל בהחלט ישנן כמה ואולי כדאי לשאול כל "יורד" בנפרד מה היו הסיבות העיקריות שלו ולהשתדל לשפר את הדברים כדי למנוע מהפקח הבא שלנו לנשור לחטיבה אחרת! ידוע הדבר שחבל לנסות ולתקן את העולם... עדיף לשנות כמה עקרונות של החטיבה או חוקים או וואטאבר שהפריע לפקח פלוני והעיקר שהוא לא ירגיש איזה צורך במעבר... בתור התחלה, תומר אוסזלק כתב שהיו לו הסיבות שלו לעבור חטיבה, בתור מנהל חטיבה היה מאוד מסקרן אותי מה היו הסיבות שלו לעזוב, ובמידת האפשר לבוא לקראתו. ברור שאם הסיבה לעזיבתו לא השתנתה אז הוא לא יחזור... למה לו?! לסיכום מה שאני אומר זה שהדברים צריכים יותר בירור וביאור לפני סגירת החוקים החדשים האלו, יש המון מה לשפר בהם... זאת בדיוק הבעיה לפי תפיסתי בעניין הפקחים שעברו לפקח בחטיבות האחרות, במקום להבין מדוע הסמכת הפקחים אינה מהירה כפי שאותם פקחים שעברו לחטיבות האחרות חשבו שאמורה להיות הם היו עסוקים בלהיות חסרי סבלנות ורצון ללמוד וכתוצאה מכך הלכו לפקח במקום אחר ששם ההסמכה יותר מהירה (בעיה שלהם והפסד שלהם) .
Maor Cohen פורסם אפריל 1, 2012 דיווח פורסם אפריל 1, 2012 לא הפניתי שום אצבע מאשימה כלפי הצוות , היו לי סיבות מוצדקות די והותר לעבור חטיבה , במקום לעבוד ולשפר את זה עשיתם ההפך . דרך אגב , כשאני הלכתי וביקשתי להיות מתרגל \ מדריך בקורס CVFR לא נתתם לי , הגלגל חוזר אליכם , אני עזבתי ובכל זאת רציתי לעזור , שום אינטרס . הגלגל חוזר אליכם