Joel Strikovsky פורסם פברואר 9, 2014 דיווח פורסם פברואר 9, 2014 שלום לכולם. האם משהו יודע אם יש איזה אתר או מקור מידע אחר שבו אני יכול לראות בזמן אמת את ה ATIS של שדה כלשהו בעולם? למעשה מה שהכי מעניין אותי זה לדעת את המסלולים בשימוש להמראות ונחיתות, אז אם יש את המידע הזה בזמן אמת, אני יכול לוותר על שאר נתוני ה ATIS.
Omer Lanis פורסם פברואר 9, 2014 דיווח פורסם פברואר 9, 2014 לרוב זה על פי הרוח, ואת זה את יכול לקבל דרך הfsinn. שדות כמו בן גוריון, ש12-30 לא פעיל, צריך להיות מעודכן בנוטאמים.
Joel Strikovsky פורסם פברואר 9, 2014 מחבר דיווח פורסם פברואר 9, 2014 לרוב זה על פי הרוח, ואת זה את יכול לקבל דרך הfsinn. שדות כמו בן גוריון, ש12-30 לא פעיל, צריך להיות מעודכן בנוטאמים. זה אולי נכון לגבי שדות עם מסלול אחד, אבל המון שדות שאני עובר בהם ישנם מסלולים מגבילים. שם הבעיה היותר גדולה שלי. כמו כן שמתי לב שבהרבה מהמקרים לא משתמשים במסלולים בהתאמה לרוח, במיוחד עם מהירות רוח זניחה (של 5 קשר וכו.). בגדול הפתרון הכי יצירתי זה flight radar זה נכון בחלק מהמקרים אבל הרבה פעמים אני טס במקומות שאין כיסוי ב FR24.
Almog Atar פורסם פברואר 9, 2014 דיווח פורסם פברואר 9, 2014 זה אולי נכון לגבי שדות עם מסלול אחד, אבל המון שדות שאני עובר בהם ישנם מסלולים מגבילים. שם הבעיה היותר גדולה שלי. כמו כן שמתי לב שבהרבה מהמקרים לא משתמשים במסלולים בהתאמה לרוח, במיוחד עם מהירות רוח זניחה (של 5 קשר וכו.). זה נכון בחלק מהמקרים אבל הרבה פעמים אני טס במקומות שאין כיסוי ב FR24. אם אתה עובד עם ג'פסן ניתן למצוא לעיתים מידע על עדיפויות מסלולים בbreifing של אותו שדה, גם באתרי החטיבות השונות לפעמים אפשר למצוא מידע כזה
Joel Strikovsky פורסם פברואר 9, 2014 מחבר דיווח פורסם פברואר 9, 2014 מישהו זרק לי פעם במסלולים מגבילים בד"כ מקצים את המסלול הארוך מבין השניים להמראות והשני לנחיתות.
Liav Nefesh פורסם פברואר 9, 2014 דיווח פורסם פברואר 9, 2014 אם תרצה לאתר נתוני METAR או TAF, האתר הזה http://aviationweather.gov/adds/metars/ יעזור לך ע"מ להבין בקלות את הMETAR או הTAF, האתר הזה http://www.iflightplanner.com/Resources/MetarTafTranslator.aspx יעזור לך בהצלחה
Joel Strikovsky פורסם פברואר 9, 2014 מחבר דיווח פורסם פברואר 9, 2014 METAR לא ממש עוזר לי את האמת. יש לי אפליקציה ל iPad בשביל זה כבר, כמו-כן JEPPESEN ב iPad כולל בתוכו METAR בשדה שניבחר. אני מחפש יותר ATIS , מסלולים בשימוש בזמן אמת ולא על בסיס ניחוש בעיקבות METAR Data. אבל תודה בכל זאת
Sagi Yanay פורסם פברואר 16, 2014 דיווח פורסם פברואר 16, 2014 מישהו זרק לי פעם במסלולים מגבילים בד"כ מקצים את המסלול הארוך מבין השניים להמראות והשני לנחיתות. זה לא סתם "זרק"... זה מכורח המציאות. מטוס צריך הרבה יותר מסלול לריצת המראה מאשר לבלימה בנחיתה
Heinan Cabouly פורסם פברואר 16, 2014 דיווח פורסם פברואר 16, 2014 במרבית הדפיות, תוכל למצוא מספר טלפון מקומי שאליו ניתן להתקשר כדי לשמוע את ה ATIS הנוכחי, ואם יש לך סקייפ, זה עושה את העניין מאוד ריאליסטי
Joel Strikovsky פורסם פברואר 16, 2014 מחבר דיווח פורסם פברואר 16, 2014 במרבית הדפיות, תוכל למצוא מספר טלפון מקומי שאליו ניתן להתקשר כדי לשמוע את ה ATIS הנוכחי, ואם יש לך סקייפ, זה עושה את העניין מאוד ריאליסטי זה יכול להיות מעניין....
Joel Strikovsky פורסם פברואר 16, 2014 מחבר דיווח פורסם פברואר 16, 2014 זה לא סתם "זרק"... זה מכורח המציאות. מטוס צריך הרבה יותר מסלול לריצת המראה מאשר לבלימה בנחיתה ההיגיון ברור לי, השאלה אם באמת ככה מחלקים את המסלולים?
Sagi Yanay פורסם פברואר 17, 2014 דיווח פורסם פברואר 17, 2014 מעולם לא למדתי בקורס מנהלי משמרת במגדל פיקוח אבל בכל הזדמנות שאני נתקל - למשל FR24 או סרטי JUST PLANES ואפילו בנתב"ג החדש - כך מחלקים. בנתב"ג החדש למשל - מסלול 21 ישמש נחיתות כי הוא יחסית קצר... 26 ארוך מאד וטוב להמראות
Joel Strikovsky פורסם פברואר 17, 2014 מחבר דיווח פורסם פברואר 17, 2014 זה ממש לא דוגמא טובה, נתב"ג. בנתב"ג גם ממריאים וגם נוחתים ב 08-26 כך שזה שווה ערך מסלול 21 לא רלוואנטי ,אני לא מדבר על מסלולי קיצון, או חלוקה מיוחדת בכל מחיר בשביל לאפשר המראות ונחיתות בו זמנית. בכל מקרה אני דיברתי על מסלולים מגבילים , בעיקר לגבי ה R ו L שההבדל שבאורך המסלול יכול להיות גם רק ב 5%-10% בלבד. במרבית הדפיות, תוכל למצוא מספר טלפון מקומי שאליו ניתן להתקשר כדי לשמוע את ה ATIS הנוכחי, ואם יש לך סקייפ, זה עושה את העניין מאוד ריאליסטי אתה יכול להראות לי דוגמא של איפה בדפיות יש מספרי טלפון? חיפשתי ב JEPPESEN במספר שדות ולא מצאתי כלום, הלכתי לאיבוד שם.
Nir Gonen פורסם פברואר 18, 2014 דיווח פורסם פברואר 18, 2014 בדפיות ג׳פסן בדרך כלל בדפי ה 10-1 יש לרוב תיאור מקיף של נוהלי העבודה בשדה ולרוב כוללים מסלולים מועדפים לשימוש, הזמנים בהם המסלולים מוחלפים ועוד הרבה מידע חשוב כמו היציאות המועדפות מהמסלול, מסלולי הסעה סטנדרטים, כניסות ויציאות ספציפיות מאיזור הרמפה. זה נותן תמונה די טובה לאיך השדה פועל ולמה לצפות.
Joel Strikovsky פורסם פברואר 18, 2014 מחבר דיווח פורסם פברואר 18, 2014 באיזה דפית יש את הטלפון של ה ATIS של השדה, את זה אני מחפש ע"פ מה שצויין פה בשירשור הזה.
Ofir Lavi פורסם פברואר 18, 2014 דיווח פורסם פברואר 18, 2014 מצאתי אתר מצויין לפני כחודשיים חיפוש ADDS METAR בגוגל יניב את התוצאה , הוא מתעדכן כל רגע בנוגע לכל שדה ושדה ונותן מידע מדוייק של רוחות עננים ראות לחץ ועוד. את המידע הזה אתה יכול להצליב עם נתונים בדפיות - איזה מסלולית מועדפים באיזה רוחות וכו וכו.יש שורת חיפוש במרכז עמוד הבית, מכניסים את הICAO של השדה והוא נותן לך הכל באמת אתרנוח שחבל על הזמן
Joel Strikovsky פורסם פברואר 18, 2014 מחבר דיווח פורסם פברואר 18, 2014 את זה כבר יש לי ב iPad. אני מחפש בפועל מה בשימוש להמראות ונחיתות ולא על בסיס ניחוש תוך כדי הצלבת מידע.
Heinan Cabouly פורסם פברואר 19, 2014 דיווח פורסם פברואר 19, 2014 קח לדוגמה את בת גוריון. אם תתקשר למספר הזה 03-9730699, תוכל לשמוע את המידע המעודכן כולל מאיזה שעה הוא תקף.
Joel Strikovsky פורסם פברואר 19, 2014 מחבר דיווח פורסם פברואר 19, 2014 בדיוק את זה אני מחפש, אבל באיזה דפית זה מופיע?
Heinan Cabouly פורסם פברואר 21, 2014 דיווח פורסם פברואר 21, 2014 הדפית שבה מופיע המס' הנ"ל היא: http://caa.gov.il/index.php?option=com_docman&task=doc_download&gid=226&Itemid= לגבי שדות אחרים, אני מאמין שתאלץ לחפש משהו דומה.
Joel Strikovsky פורסם פברואר 21, 2014 מחבר דיווח פורסם פברואר 21, 2014 ראשית כל תודה, זה כבר התקדמות למה שאני מחפש. המספר אכן עובד, ואפשר לשמוע את ה ATIS של בן גוריון. יש מצב אתה יכול למצוא לי דפית דוגמה של שדה בחול ממאגר דפיות כמו JEPPESEN. הדפית של בן גוריון שבקישור הוא בעברית ובפנים ארצי ולא ממש ממחיש איפה אפשר למצוא בדפיות של JEPPESEN (לדוגמא) את הדפית שמתייחסת למספרי טלפון של שדה כזה או אחר.
Heinan Cabouly פורסם פברואר 21, 2014 דיווח פורסם פברואר 21, 2014 כנס לאתר הזה: http://www.acukwik.com/airportinfo/KJFK ספציפית המידע כאן נוגע ל JFK. הוא כל כך טוב, שרכשתי שם חשבון כדי לראות מידע לכל השדות בעולם.