עבור לתוכן
Tal Asherov

איזה סימולטור לבחור?

Recommended Posts

תחילה אני מתקין את FSX, כי אותו אני מכיר הכי טוב, בהמשך אתקין גם את P3D ואת X-plane,

כי הבנתי שאין תשובה חד משמעית (וטוב שכך :) )

אשמח לשמוע מכם על תוספים לFSX (הוא הראשון להיות מותקן אצלי..)

הכוונה בתוספים לדברים יותר קטנים שמצאתם אצלכם כמועילים.

תודה מראש,

טל

 

AES,FTX GLOBAL,REX,NIGHT ENVIRONMENT,ASN

קישור לתוכן
Share on other sites

הסימולטור הוא כמו בחורה, אף אחת לא מושלמת ולכל אחת יש את הבעיות שלה.

אבל אתה עדיין נשאר איתה ואף נושא אותה לאישה בסוף. שום דבר אינו מושלם וזה חלק ממעבר מפלטפורמה אחת לפלטפורמה חדישה יותר בדיוק כמו שהיה במעבר בין FS9 ל FSX.

אני לא מחכה לנסיך (נסיכה) על סוס לבן, אז אצטרך לחכות המון זמן....

הכל עניין של תיעדוף ומשקלים. בשבילי היתרונות של P3D גוברות על החסרונות, היום במצב הנוכחי שלו.

 

כדאי שתדבר עם ישראל הוא פתר כבר למעלה מ 90% מהשדות שציינת.

אולי בשבילך זה יהפוך את יתרונות ה P3D על פני החסרונות.

 

אני אמרתי לישראל שלאותם שדות שיש בעיות תאורה בלילה , שיטוס ביום. יש לו מספיק שדות אחרים שהוא יכול לטוס בהם בלילה, הוא לא חייב

את כולם לטוס בלילה. בסופו של של דבר זה יתוקן ע"י אירוסופט. חבל לא להינות משאר יתרונות ה P3D בין לבין.

לדעתי זו פשרה בהחלט ריאליסטית (לטעמי)

 

אתה אכן צודק שכל אחד צריך לעשות את השיקולים שלו ולשים משקלים באיזורים בסימולטור שחשובים לו יותר (או פחות).

את שלי עשיתי ושמתי אותם על כף המאזניים ו P3D היה כבד יותר (במובן החיובי, משקל מאזניים) מה FSX ביתרונות ע"פ החסרונות.

 

דיברתי עם ישראל , ומסתבר שהוא חזר לFSX ( =@ ) בחזרה כי הוא לא מרוצה מהבעיות של P3D...

גם המעבר ל FSX היה מאוד איטי , תוספים כמו בן גוריון X של דוד , NGX וכו יצאו שנים אחרי היציאה שלו ,אנשים נשארו עם FS2004 עובד , עציב ומלא בתוספים שעובדים פרפקט עד ממש לפני שלוש שנים , נכון שP3D זה עסק שונה , אבל עדין יש עוד כמה דברים שצריכים להסתדר עד שיהיה אפשר לעבור בלב שלם , ושוב , נכון לשנייה הזאת P3D 2.5 הוא עוד לא תחליף אמיתי ל FSX וזה לא יעזור , אם אעבור לP3D וארצה להרים מחר 397 למדריד או 325 לפריז - אי אפשר..אז נכון שאפשר להתפשר עם סינרי דיפולטי AFCAD וכו וכו אבל עדין -  P3D זה עוד לא זה.

קישור לתוכן
Share on other sites

דיברתי עם ישראל , ומסתבר שהוא חזר לFSX ( =@ ) בחזרה כי הוא לא מרוצה מהבעיות של P3D...

גם המעבר ל FSX היה מאוד איטי , תוספים כמו בן גוריון X של דוד , NGX וכו יצאו שנים אחרי היציאה שלו ,אנשים נשארו עם FS2004 עובד , עציב ומלא בתוספים שעובדים פרפקט עד ממש לפני שלוש שנים , נכון שP3D זה עסק שונה , אבל עדין יש עוד כמה דברים שצריכים להסתדר עד שיהיה אפשר לעבור בלב שלם , ושוב , נכון לשנייה הזאת P3D 2.5 הוא עוד לא תחליף אמיתי ל FSX וזה לא יעזור , אם אעבור לP3D וארצה להרים מחר 397 למדריד או 325 לפריז - אי אפשר..אז נכון שאפשר להתפשר עם סינרי דיפולטי AFCAD וכו וכו אבל עדין - P3D זה עוד לא זה.

זה בגלל בחירה שלך כי אתה רוצה לטוס עם סינרים, מסוימים. חוץ מזה הP3D פשוט יותר טוב לדעתי. הוא מנצל כרטיסי מסך וחומרה מודרנית כמו שצריך ובלי יותר מידי טוויקים הזויים. זה שאתה לא מוכן להתפשר על אפקדים וטס בסינרים ישנים לא אומר שp3d בעייתי.
קישור לתוכן
Share on other sites

בר, העלת נקודה נכונה. לא חשבתי על הניסוח הזה שהוא מאד נכון ודיי מסכם.

 

הפלטפורמה טובה ומבושלת מספיק, נכון, יש לה את הבעיות הספציפיות שלה , אבל למי אין? 

היא עובדת מצויין וכמעט ללא בעיות ומתעלה ברוב הדברים על פני ה FSX. זה הסינרים (מסויימים, במצבים מסויימים) שלא תואמים אותה.

זה לא הופך אותה, ה P3D ללא טובה או לא מבושלת מספיק כתוצאה מכך. הבעייה היא בסינרי, לא בפלטפורמה.

אם הכפפה אינה תואמת ליד, הבעייה אינה ביד.

הכפפה היא זו שאמורה לחזור למתפרה לתיקון ולא היד לניתוח.

 

מאידך לטענת אמיר, יש לזה השלכות לגבי הבחירה במה להשתמש.

שזה גם טענה נכונה ושיקול שצריך לקחת בעת בחירת הפלטפורמה.

קישור לתוכן
Share on other sites

בר , כמות הטוויקים שיש לשים ב FSX היא זהה לחלוטין לכמות שיש לשים ב P3D.

להתפשר על AFCAD זה בהחלט אפשרות אבל מצד אחד אתה אומר שהסימולטור בשל לחלוטין ומצד שני מציע לאנשים להתפשר על AFCAD זה קצת סותר ...

ובלי קשר , סימולטור שאי אפשר לטוס בו לחצי ארופה הוא לא בשל במילון שלי לא יודע איך אתם רוצים לקרוא לזה.. ונוסף על כך , יש גם בעיות בסינרים חדשים כמו ברלין אז תדייק..

וכן אז P3D מנצל כרטיס מסך טוב יותר , SO WHAT ? , אני קיבלתי בדיוק את אותם הפריימים כמו ב FSX ..בסופו של דבר אין כל כך הרבה הבדל בין הפלטפורמות.
אין וויכוח על זה P3D מציג מגוון גדול מאוד של EYE CANDYS על זה אין ויכוח , אבל אני לא מחפש גימיקים , אלה יציבות וסימולטור שתואם את התוספים שאני רוצה להשתמש בהם , כמו AES וחצי משדות התעופה של AEROSOFT בארופה , מה לעשות זה אני..

שכותבים תשובה בפורום צריך להיות כנה ואמיתי כלפי חברי החטיבה , לא להלל יותר מידי ולהעלים בעיות , צריך לפרוס את האמת ולהציג את החסרונות והיתרונות של כל סימולטור , לFSX יש רשימה ארוכה של חסרונות ול P3D לא פחות - שאנשים יקחו זאת בחשבון.

אני דיברתי על קהל יעד ספציפי ולא כל אחד - בשורה התחתונה , העיקר שהשמשתמש עושה מה שטוב לו ומרוצה , אין נכון לא נכון..

קישור לתוכן
Share on other sites

זה בגלל בחירה שלך כי אתה רוצה לטוס עם סינרים, מסוימים. חוץ מזה הP3D פשוט יותר טוב לדעתי. הוא מנצל כרטיסי מסך וחומרה מודרנית כמו שצריך ובלי יותר מידי טוויקים הזויים. זה שאתה לא מוכן להתפשר על אפקדים וטס בסינרים ישנים לא אומר שp3d בעייתי.

כל זה והתחום שלך לא עובד.... בד"ח

קישור לתוכן
Share on other sites

אסכם בקצרה את חוות דעתי בסוגיה:

XPLANE הוא סימולטור הטיסה בעל מודל הטיסה המדוייק בעולם. מעמד הסימולטור של מתחריו FSX וP3D מוטל בספק רציני,מה שבטוח, הם הרבה פחות מדוייקים מXPLANE שמבצע סימולציה איכותית של הטיסה.

בכבדים זה מורגש. במטוסים קלים ההבדל הוא תהומי. XPLANE לוקח פה חזק מאוד.

אני מבטל את האמירה "בXPLANE אין תוספים" כי היא פשוט לא נכונה. מידיי חודש אנחנו עדים לעוד כמה וכמה תוספים איכותיים למאגר שכבר אינו נחות מזה של FSX/P3D. הIXEG, המטוס הטוב ביותר שראינו לכל סימ' שהוא, נמצא כבר בגרסת אלפא.

מאש איכותי יש כבר לכל העולם, פוטורילים-רק תתנו קואורדינטות ושרת מפות, סינרים חינמים איכותיים יוצאים שלוש פעמים בחודש. כבר לא חסר.

שלא לדבר על זה שלישראל יש לנו את RLI, משהו שאר הסימולטורים לא מצליחים להריץ.

גראפיקה היא נושא של דעה. עובדה מוצקה? בXPLANE לוקח בין עשר דקות ל30 דקות לסדר את הגראפיקה למקסימום וישר אפשר לטוס במה שהוא דיי מקסימום גראפיקה.

בFSX זה כאב ראש אחד גדול שלוקח כמה שעות.

וחוץ מזה, לXPLANEיש כמה אפקטים כחלק מהHDR שבשאר הסימולטורים לא מצליחים לדמיין. למשל תאורה שאין מה להשוות ב בין XPLANE לאחרים.

בכל אופן, אני כותב פה את הצד המשלים להרבה תגובות אחרות שהיו כאן.

אם אתה צריך עזרה בסידור XPLANE, פנה אליי. תוך 10 דקות סיימת עם כל סידורי הסימולטור ותוכל לטוס.

רגע, יש לך GTX970? אז בטח שXPLANE! אין שאלה. חבל להשתמש כזה כרטיס לסימולטור אחר. XPLANE ישתלם לך מאוד.

קישור לתוכן
Share on other sites

אסכם בקצרה את חוות דעתי בסוגיה:

XPLANE הוא סימולטור הטיסה בעל מודל הטיסה המדוייק בעולם. מעמד הסימולטור של מתחריו FSX וP3D מוטל בספק רציני,מה שבטוח, הם הרבה פחות מדוייקים מXPLANE שמבצע סימולציה איכותית של הטיסה.

בכבדים זה מורגש. במטוסים קלים ההבדל הוא תהומי. XPLANE לוקח פה חזק מאוד.

אני מבטל את האמירה "בXPLANE אין תוספים" כי היא פשוט לא נכונה. מידיי חודש אנחנו עדים לעוד כמה וכמה תוספים איכותיים למאגר שכבר אינו נחות מזה של FSX/P3D. הIXEG, המטוס הטוב ביותר שראינו לכל סימ' שהוא, נמצא כבר בגרסת אלפא.

מאש איכותי יש כבר לכל העולם, פוטורילים-רק תתנו קואורדינטות ושרת מפות, סינרים חינמים איכותיים יוצאים שלוש פעמים בחודש. כבר לא חסר.

שלא לדבר על זה שלישראל יש לנו את RLI, משהו שאר הסימולטורים לא מצליחים להריץ.

גראפיקה היא נושא של דעה. עובדה מוצקה? בXPLANE לוקח בין עשר דקות ל30 דקות לסדר את הגראפיקה למקסימום וישר אפשר לטוס במה שהוא דיי מקסימום גראפיקה.

בFSX זה כאב ראש אחד גדול שלוקח כמה שעות.

וחוץ מזה, לXPLANEיש כמה אפקטים כחלק מהHDR שבשאר הסימולטורים לא מצליחים לדמיין. למשל תאורה שאין מה להשוות ב בין XPLANE לאחרים.

בכל אופן, אני כותב פה את הצד המשלים להרבה תגובות אחרות שהיו כאן.

אם אתה צריך עזרה בסידור XPLANE, פנה אליי. תוך 10 דקות סיימת עם כל סידורי הסימולטור ותוכל לטוס.

רגע, יש לך GTX970? אז בטח שXPLANE! אין שאלה. חבל להשתמש כזה כרטיס לסימולטור אחר. XPLANE ישתלם לך מאוד.

 

אתה יכול להיות איש מכירות לא רע בכלל  :good: , כמעט שכנעת אותי לעבור ל XPLANE...

אני שוב חוזר , שכל אחד יתקין מה שעושה אותו מרוצה - העיקר לטוס ברשת :)

קישור לתוכן
Share on other sites

גם אני חזרתי לFSX למרות שיש לי I7 ושדרגתי לSSD ושני כרטיסי מסך 

אני לא מאמין למרטין לוקהיד

הם בונים את ה F22 עניני הסימולצה לציבור הרחב אצלהם זה מעין פירסום ויחסי ציבור

אני לא מאמין שהם ישקיעו מעבר למינומום הנדרש

אני לא יודע מה קורה בסימולציות הצבאיות שלהם בכל אופן לנו הם יזרקו מקסימום רק פירורים

קישור לתוכן
Share on other sites

אתה יכול להיות איש מכירות לא רע בכלל  :good: , כמעט שכנעת אותי לעבור ל XPLANE...

אני שוב חוזר , שכל אחד יתקין מה שעושה אותו מרוצה - העיקר לטוס ברשת :)

כשאתה מאמין במוצר, אתה מקבל את היכולת לשווק אותו הכי טוב שאפשר.

 

בתור הדור הצעיר והמודרני יותר של התחביב הזה, מגיעים איתי במארז גם כמה חידושים מאז ימי FSX הישנים (רבאק, זה קוד ממוחזר שחודש לאחרונה ב2006 עם איזה עידכונונון ב2008. זה כבר היסטוריה שמה שמחזיק אותה זה רק פורומים שכאלה שבהם יש רוב טייסים לFSX. האדם החביב שהגיע לכאן יוכל לקבל 60 פריימים בהגדרות HIGH END בXPLANE).

 

אני כותב פה את הדעה שנייה, היות ורובכם לא מכירים את XPLANE בכלל וניכרת התעלמות שלכם ממנו. 

קישור לתוכן
Share on other sites

....

 

2 דברים:

 

- IXEG בבטא לא אלפא , לפי אחד העדכונים האחרונים שלהם נותר להם להוסיף כמה דפים ל FMC (בראשם PROG) , הימור שלי באזור אוגוסט-ספטמבר :-)

 

 

 

- את המוניטין של XP אתה בונה על סמך דברים שעתידים לקרות.

אני אשאל שאלה פשוטה: האם בנקודת הזמן הנוכחית אני יכול להרים 737 של אל על לברצלונה ברמה שאפשר כרגע ב FSX?

התשובה שלילית , אבל אני יודע ש PMDG מתכננים להעביר את ה NGX שלהם , אני יודע ש dai media עובדים על סינרי לשדה בברצלונה , ואני יודע שנתבג2 בפיתוח :D

 

ובסופו של דבר אני מאמין שזה אופי הטיסות שהרוב פה מבצע.

וזאת בדיוק הסיבה שאני חושב ש XP בנקודת הזמן הנוכחית , עדיין לא מוכן.

 

העתיד? מאוד מבטיח , IXEG ו PMDG באותה פלטפורמה זה משהו חסר תקדים , וזה גם די קרוב.

עד לפני 5 שנים אף אחד בקהילה של XP לא חלם להגיע למצב הזה , לא מזמן אפילו היה פרסום בבלוג לגבי איזה כנס בגרמניה שהמפתחים היו בו , יוצרים שמעולם לא התעניינו בפלטפורמה , שאלו שאלות , הביעו עניין והתרשמו לטובה... אז כנראה שמאז גרסה 10 , בעולם של XP דברים באמת משתנים.

קישור לתוכן
Share on other sites

 

אתה יודע, שמציגים את XP כ"עזוב, אין שם כלום" אז משהו צריך לכתוב גם יתרונות לXP. כי יש.

 

ומנגד, את אותה השאלה אני יכול גם לשאול הפוך:

האם אתה יכול להרים A330/B732 מנתב"ג להיתרו בFSX ברמה שאפשר כרגע בXP?

גם לפה התשובה היא שלילית, ולא התחלנו לדבר על מטוסים קלים שמה היתרון הוא חד-משמעי.

 

אנחנו כרגע בשנת מעבר, ואני כבר לא בונה את המוניטין של XP על הבטחות לעתיד. 

מדוע ציינתי את הIXEG? מסיבה אחת: להוכיח שהפלטפורמה הזו, XPLANE, היא בדיוק פלטפורמה כשרה לנושא.

והIXEG בהחלט לא לבדו.

 

בסופו של יום, הבעיה עם XP היא חוסר המוכנות של הקהילה לקבל אותו.

כלומר, בדיון הזה צופים חמישה אנשים שנגעו אי-פעם בXPLANE ומולם עשרות שלא מוכנים לשמוע בכלל על הפלטפורמה הזו וזה לא מעניין אותם.

אז מי יקבע שהפלטפורמה הזו מוכנה או לא? כל עוד לא תהיה מודעות, אין זה משנה. ואין מודעות.

קישור לתוכן
Share on other sites

מי שאומר שב XP אין כלום או שפשוט לא בדק "וגיבש דעה" שמבוססת על קונצנזוס שהיה קיים בתקופה של לפני גרסה 10 (אני מדבר מבחינת תוספים) , או שמדובר במישהו שלא מוכן לצאת מאזור הנוחות ולו טיפה רק כדי לבדוק אם יש באמת אלטרנטיבה או לא.

ככה או ככה , מי שאומר שאין כלום , נסתר על ידי יוצרי התוספים ב FSX שעליהם הוא מתבסס , PMDG שהם סוג של מונופול ב FSX מוכיחים אחרת , AEROSOFT , DRZEWIECKI DESIGNS , Tropical Sim שכל אלה חברות מאוד מוכרות בשוק של FSX , שכיום מפתחות סינרים באופן תדיר לפלטפורמה , רק לבדוק.

ב 1.4 Aerobridge studios פרסמו בדיחה שבה הם אמרו שהם עוזבים את XP ועוברים לפתח ל FSX/P3D , נפתח על זה נושא באבסים , 90% ממי שכתב שם אמר שהוא לא מכיר אותם.

מי שכן מכיר יודע שהם משחררים סינרים חינמים וגם עובדים על כאלה בתשלום , ברמת הטופ של הטופ , באופן אישי אני רואה בהם כהכי טובים בתחום בכל הקשור לטקסטורות קרקע.

מי שרוצה לחקור עוד , ולחקור זאת תכל'ס מילה גסה , רק כמה קליקים ואפשר לראות , יראה שבחצי שנה האחרונה , שוחררו סינרים ברמה (ומי שמכיר אותי יודע שהרף שאני קובע מאוד מאוד גבוה) לשדות מאוד פופולרים שהיו חסרים: EGLL KLAX KSFO KSAN PAJN PAWD KATL KEWR KJFK KMIA KLGA EGGD EGHI KPHX.

וכרגע בפיתוח וידוע שככל הנראה ישוחררו עוד השנה : VHHH KJAC KIND LEBL LROP KORD LEMD LEIB EGKK EDDT LXGB EGCC KPSP ולך תדע איזה עוד יוצרים עובדים בשקט ומתכננים לשחרר איזה סינרי חינמי טוב (קורה כמה פעמים בחודש)

 

 

 

אבל , ואני שופט על סמך תמונות שמעלים פה וכאלה , הרוב עם אופי טיסות די קבוע , מטוס של אל על לאירופה.

אז אני יודע שאפשר לשלוח A330 לאירופה , או  732  ברמה גבוהה ,  אבל לפי הרושם שלי הרוב פשוט מקובעים על באוינג של אל על , אז לצרכים שלהם כרגע FSX מתאים יותר.

אז נכון יש קיבעון באופי הזה אבל זה לא משהו שקשור ספיציפית ל XP FSX או P3D  , ואני מסכים שעם XP אפשר להיפתח לסוגים אחרים אז אני חוזר על ההמלצה מקודם , HD MESH 3 עם מטוס קל של קרנדו או כל חברה מפתחת טובה אחרת , באזור אלסקה , אלפים , גרנד קניון וכדומה.

 

ההמלצה שלי לכל מי שרואה את ההודעה הזאת לבדוק , לחקור ולהתעמק ב XP , אני הייתי בעל אופי טיסות כמו הנ"ל , וכמו שציינתי בתגובה הראשונה שלי בנושא , טיסות VFR בסימולטור הזה , פשוט תענוג שלא חוויתי באף סימולטור מכל בחינה , והעתיד עם PMDG ו IXEG סטייל יביא את התענוג הזה גם לכבדים.

קישור לתוכן
Share on other sites

אין ספק. לטיסות של XP יש אופי שונה וזה אכן בראש ובראשונה כי אין קיבעון כה חזק על הטיסות.

הילולת ה737-777 אכן קיימת פה בפורום. למעשה, אני מוכן להתערב שאמירת ה"אין תוספים לXP" נובעת מזה ש"אין 737-800 לXPLANE". וחבל ששני מטוסים הם כל עולם הטיסה פה.

קישור לתוכן
Share on other sites

אין ספק. לטיסות של XP יש אופי שונה וזה אכן בראש ובראשונה כי אין קיבעון כה חזק על הטיסות.

הילולת ה737-777 אכן קיימת פה בפורום. למעשה, אני מוכן להתערב שאמירת ה"אין תוספים לXP" נובעת מזה ש"אין 737-800 לXPLANE". וחבל ששני מטוסים הם כל עולם הטיסה פה.

 

אבל באמת אין תוספים ל XPLANE , וגם אם יש כמה - רמתם היא לא חצי מרמת התוספים של PMDG עם כל הצער שבדבר..

אין שום ג'ט לינר היום שאפשר לטוס איתו ב XPLANE ברמת התוספים שיש היום ב FSX. וגם ברמת הסינרים , עוד אין מספיק אבל זה בעיה פחות חמורה , קודם ענין המטוסים בא קודם , ודרך אגב אם כל הכבוד ל IXEG ולתשבוחות שלכם ,איפה ראיתם שמדובר במוצר הכי מתקדם בשוק הסימולטורים בכל הפלטפורמות ? המטוס עוד בכלל לא יצא..

קישור לתוכן
Share on other sites

אמיר מה שאתה אומר סוג של מבטל ענפים שונים שהם מעבר לג'טלינרים.

קלים יש ה-מ-ו-ן , ככה גם מסוקים לצורך העניין , מי שניסה את XP בתחומים האלה לא התחרט , אבל זה עניין של אופי הטיסות שאתה עושה.

 

וגם בגזרת באוינגים מודרניים לצורך העניין , נכון אין עוד PMDG כרגע , אבל זה בדרך , ככה שאם נסתכל על העתיד הוא טוב מאוד.

וכך גם IXEG , ולשאלה שלך לגביהם , מדובר בחבר'ה מאוד ותיקים בתחום כל אחד בדרכו (כולל קפטן 733 במציאות , אותו אחד שמדבר בסרטונים שלהם) , שהתגבשו ויצרו את IXEG , ועל סמך עשרות הסרטונים והמאמרים בבלוג שהם שחררו שהם דגש על מערכות נטו , אפשר לומר בביטחון שזה יהיה מוצר איכות שלא רק שלא מבייש את PMDG , אלא גם עוקף אותם בחלק מהתחומים תוך כדי שאני משווה ל NGX שבו דווקא השתמשתי כששוחרר עוד לפני שעברתי ל XP.

 

 

לגבי סינריז , ושוב חוזרים לעניין של מה כל אחד מחפש , ופה אני דווקא לא מסכים כי יש מגוון מספיק גדול.

לצורך העניין ליעדים של אל על  , יש סינרים חינמים/בתשלום ברמה מאוד גבוהה שעולים לי כרגע לראש , מינכן , מוסקבה , מילאנו , לונדון , אמסטרדם , ציריך , ניו יורק (כל השדות) , לוס אנג'לס , פריז , טורונטו , בוקרשט (יש כבר אחד ובפיתוח גרסה מספר 2) , וינה , רומא , סנט פטרסבורג (חלקם אפילו סינרים שאתם מכירים שהיוצרים פשוט המירו ל XP)

וכאלה שבפיתוח וישוחררו עוד השנה לדעתי , ברצלונה , מדריד , פראג , ורשה , הונג קונג.

וכמובן יעדים מוכרים לאו דווקא של אל על אבל עם טיסה ישירה לארץ (גם בעיצומו של פיתוח/שוחרר , תשלום וחינמי) , הלסינקי , דיסלדורף , מנצ'סטר וכן הלאה.

ואלה אזורים שאני יורה אוטומטית בלי לחשוב , מי שבאמת רוצה להתעמק אז יגלה הרבה יותר.

ואני לא מדבר על אופי טיסות טיפה שונה , כמו טיסות פנים בארה"ב , אוסטרליה , ובכל זה יש מספיק מגוון.

 

 

 

באמת , זה רק עניין של טיפה לצאת מהקיבעון ולבדוק , וחוץ מזה אתה לא חותם ויתור על FSX/P3D אם אתה מנסה משהו אחר :-)

קישור לתוכן
Share on other sites

אבל באמת אין תוספים ל XPLANE , וגם אם יש כמה - רמתם היא לא חצי מרמת התוספים של PMDG עם כל הצער שבדבר..

אין שום ג'ט לינר היום שאפשר לטוס איתו ב XPLANE ברמת התוספים שיש היום ב FSX. וגם ברמת הסינרים , עוד אין מספיק אבל זה בעיה פחות חמורה , קודם ענין המטוסים בא קודם , ודרך אגב אם כל הכבוד ל IXEG ולתשבוחות שלכם ,איפה ראיתם שמדובר במוצר הכי מתקדם בשוק הסימולטורים בכל הפלטפורמות ? המטוס עוד בכלל לא יצא..

ותודה לאמיר פרידלנד שהוכיח את אמירותי ממקודם, בצורה המובהקת והאיכותית ביותר שהיה ניתן.

 

 

גל שכח לציין את מילנאו מלפנסה החביב עליי. יותר מידיי פעמים הייתי שם.

השיחה הזו עושה לי חשק לטוס. יאללה, טסתי להקפות איפה שהו.

קישור לתוכן
Share on other sites

בסופו של יום, הבעיה עם XP היא חוסר המוכנות של הקהילה לקבל אותו.

כלומר, בדיון הזה צופים חמישה אנשים שנגעו אי-פעם בXPLANE ומולם עשרות שלא מוכנים לשמוע בכלל על הפלטפורמה הזו וזה לא מעניין אותם.

אז מי יקבע שהפלטפורמה הזו מוכנה או לא? כל עוד לא תהיה מודעות, אין זה משנה. ואין מודעות.

 

מתי תבינו זה שלא שהקהילה לא מוכנה לקבל אותו להיפך הקהילה מתה להעיף מכל מדייה דיגיטאלית את FSX ולגרוס את הדיסקים שלה או לעשות UNINSTALL מהסטים ביום שאגיע לזה אשמח

אבל XP לא עומד היום בדרישות של סיממר מקצועי הוא יכול לעמוד בדרישות של ראש תוכנית החלל של נאס"א וזה יהיה נהדר אבל לסיממר מקצועי - בווטסים וכאן לא חסר כאלה XP עדיין לא שם בעיקר בכל מה שקשור בתמיכה מסביב חוץ מעניין מטוסים.

 

לרוב הסיממרים המקצועיים יש דרישות מאוד ספציפיות חוץ מעניין המודל של הבואינג ושאלה יהיו קיימות  בסימולטור שהוא לא FSX הקהילה תאמץ אותו די מיידית.

 

 

ועוד משהו -כן עיקר הטיסה ברשת הוא איירליינרים ו IFR בכללי (שוב, בשביל זה באנו )ושאני קורא למעלה שמטוס מגיע לבטא בלי דף PROG במחשב טיסה במקום להגיע לעשות את זה בפרה אלפא,  בענין זה שקול ללשחרר מודל של ססנה בלי פרופלור אז כן לא רואה ב XP יורש של PMDG (שאם יפתחו ל XP זה יהיה נהדר) וגם לא יורש אפילו ל QW....

קישור לתוכן
Share on other sites

אלעד , בכנות , ראית את עשרות הסרטונים (שכל אחד מהם באורך נכבד) שהתפרסמו על ה IXEG? סרטונים שכולם מתמקדמים בפן של המערכות כולל מצבים שלא בשגרה.

הם בחרו צוות בטא מאוד מצוצמם , ברשימה השינויים בבטא 2.1 יש הרבה מאוד WIPים , זה מראה שהעסק ממש לא גמור ויש עוד עבודה שהם מתכננים.

 

"אם יפתחו לXP יהיה נהדר" , לא ברורה לי בכלל הסקפטיות , המנכ"ל של PMDG בכבודו בעצמו עם כמה ציטוטים שכולם מדברים שזאת לא שאלה של "אם" אלא שאלה של "מה" , כלומר אחרי ה DC6 הם יבדקו איזה מטוס מהצי שלהם הכי כדאי להמיר קודם כל.

ואני לא חושב שהמנכ"ל שלהם יפזר כמה פעמים את אותה הבטחה בלי להיות באמת בטוח בזה.

קישור לתוכן
Share on other sites

זיירמן סיכם יפה מאוד.

גל ,
זה שמי שעושה את הסרטונים הוא טייס 733 במציאות זה יפה ונחמד אבל לא אומר כלום , הגרפיקה שלו יפה מאוד אבל זה לא אומר כלום ראה CS ו QW ..
יש כל כך הרבה אספקטים במטוס שיש לבדוק לפני שמכריזים הצהרות שזה מטוס יותר טוב מה NGX , תקדימים לפלופים של חברות על מטוס שעומד להיות מקצועי מאוד ובפועל אחרי יומיים של מכירות התפרקה החברה יש כל הרבה הרבה מקרים , ראה AIRSIMMER ושות , אני לא אומר שזה המצב עם IXEG , הוא נראה טוב , אבל לא ראיתי שום סיבה להכתיר אותו כ "המטוס המקצועי ביותר בכל פלטפורמות הסימולטורים למינהם".

 

יונתן ,
אני מאוד שמח שעשיתי לך חשק לטוס , בשורה התחתונה בחרת שלא להתאמת עם העובודת , אין ג'טים ברמה גבוה , עולם הסינרים לוקה בחסר , אין מנוע מז''א ראוי - ל 90 % מטייסי ואטסים זה סיבה מספיק טובה לא לגעת בסימולטור הזה עד שיש אחרת - ואני הראשון שהייתי מעיף את FSX קיבינימט כמו שאלעד כתב ורץ ל XPLANE. בפועל היום אם XPLANE היה מותקן לי על המחשב אני באמת לא רואה איך הייתי טס ,  כל עולם הג'טים ב XPLANE לא מתקרב לשוק ב FSX לא במראה הגרפי ולא ברמת מידול המערכות , אז אוקי , מי שמטיס ססנות , יכול להסתדר על הכפיאק ב XPLANE (וגם זה לא בטוח בגלל שאין את חווית מידול מז''א של ASN ) - אגיד את זה שוב , ממש לא ברור לי איך אתה ממליץ לאנשים להתקין אותו היום כמו שהמצלת לטל , הבחור רוצה להטיס כבדים , אתה באמת שלם עם זה שהוא יקבל ב XPLANE יותר ממה שיקבל ב FSX ?

קישור לתוכן
Share on other sites

אמיר כל מה שכתבת , כבר עניתי עליו בתגובות קודמות , אני לא הולך לענות על הכל מהתחלה, אתה יכול פשוט לחזור ולקרוא את התגובות הקודמות שלי , אבל אני כן אענה בהקשר של ה IXEG:

 

אם מהסרטונים שפורסמו הטיעון שהוצאת לגבי המטוס הזה זה שגראפית הוא נראה טוב אבל זה לא אומר כלום (ואני מסכים יש מספיק דוגמאות) , אני מטיל בספק כמה באמת התעניינת בעסק.

הסרטונים האלה נועדו כסרטוני הדרכה , הדגש הוא ממש לא גראפיקה , ממש לא אפקטים מגניבים , כל סרטון שמועלה בכלל עובר מיליון דחיסות , בשביל להתרשם מהאיכות עצמה יש גלריה שממחישה מספיק.

 

רק אם זה באמת מעניין אותך , תפוס זמן ותעיין:

 

https://www.youtube.com/user/IXEG1/videos

 

https://www.youtube.com/channel/UCJJ1M9epDJiGKmXConLp3Ew/videos

קישור לתוכן
Share on other sites

אמיר,

עם כל רדיפת ה"מציאותיות" שלך, מה שאתה אומר זה שמנוע מז"א חשוב לך יותר ממודל טיסה? זה אבסורד.

מי שרוצה מודל טיסה אמיתי טס בXP. מי שמתפשר על מודל טיסה של צעצוע טס בFSX (ואל תתחילו להתווכח, כי גם האתר של מייקרוסופט אומר את זה)

 

ג'טים ברמה גבוהה? B777 המחודש, B757,B732,A330,A350. כולם ברמת דיוק גבוהה ביותר (כן, מדובר על העדכון החדש ל777. לא על הזה המקורי המעפן).

אז אמיר, האם אין ג'טים ברמה גבוהה? יותר מזה, האם ניסית אותם בכדי לקבוע זאת? אשמח לדעת על שום מה הקביעה הזו.

עושה הרושם שעד שרשמתי את שמם לא ידעת על קיומם.

עכשיו, זה נכון שלFSX יש שני אסים שנקראים 737 ו-777. אבל כיוון ובכל המטוסים הנ"ל ניתן לבצע טיסה מדויקת לחלוטין, על כל תרחישיה הנפוצים והפחות נפוצים, אין לי ספק שאלו עומדים בתוך שורת המטוסים לשימוש(גראפית ומערכתית?רובם  יותר טובים ממקביליהם בFSX).

 

אני לא אוהב לדבר על מה שיהיה, אבל גם לXP יש שניים וחצי אסים בדרך. ואלו הIXEG, הROTATE והQPAC שכרגע מתקדם לאט. 

למה אנחנו חושבים שהIXEG כ"כ טוב? רשום לפניך סעיף אחד מני רבים: הIXEG מדמה את המערכת ההידראולית במלואה, וזה מגיע לרמה של כמה זמן כן הנחיתה מתעכב עד שהוא ננעל בהתאם לרמת הנוזל ההידראולי. בPMDG לא זכו לי דבר שכזה (מה שזכור לי מFSX הוא בעיקר מכשירים תקועים).

 

 

אם אכן אתה כ"כ להוט לעבור לXPLANE, קח את אחד המטוסים הטובים שציינתי וצא לכמה טיסות. זו דרך השכנוע הטובה ביותר - כי הסימולטור הזה שאתה מפספס מציע דברים שבFSX אי אפשר לדמיין.

XPLANE זו חוויה אחרת. זה סימולטור אמתי, חי ונושם. סימולטור עם המון מה להציע, רק שמי שלא ניסה אותו במלואו - לא יודע.

 

 

ואלעד, 

מה סיממר מקצועי יכול לדרוש יותר מהסימולטור היחיד בשוק, שמדמה טיסה בצורה המושלמת ביותר, שיש לו כבר לא מעט מטוסים ומציע כ"כ הרבה נוחיות בתחומים רבים שאינך מודע להם מחוסר נסיונך.

מה סיממר מקצועי יכול לדרוש חוץ מהסימולטור שמנצל מחשב כמו שצריך, שיכול להתמודד עם סינרים מתקדמים והכי חשוב - שלא קורס בכלל.

 

 

אז סינרים? כן. בXPLANE אני בוחר טיסות בהצלבה בין סינרים שאני יודע שקיימים ויפים ביותר. אבל זה בהחלט לא מפריע לי ליהנות מהטיסה, והמגוון מספיק רחב.

אבל לXPLANE יש כ"כ הרבה להציע, שהוא מתעלה על החיסרון הבודד הזה. וכל דבר אחר שתגידו - רק יצביע על חוסר הבנתכם בXP.

 

עשו לעצמיכם טובה. נסו פעם אחת לעבור לXP בשיא הרצינות. אני אשמח לעזור אם תסתבכו. אני מבטיח לכם שדעתכם על XPLANE תשתנה.

קישור לתוכן
Share on other sites

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...