עבור לתוכן
shachaf yasurr

כתבה : מגדל הפיקוח החדש עומד ריק מהיום שנפתח !

Recommended Posts

פורסם

מגדל הפיקוח החדש עומד ריק מהיום שנפתח

 

 

מגדל הפיקוח החדש שהוקם בעלות של 100 מיליון שקל, לא מאויש מאז שהושק ביוני בגלל מחאת הפקחים על מחסור במספרם.

 

 

YE1829546_l.jpg

 

אולי מישהו מהפקחים מוכן לעזור להם למלא את החסר ??  :D  :D  :D  :D

http://www.calcalist.co.il/articles/0,7340,L-3670384,00.html

פורסם

יא אללה איך לא חשבו על זה, יש מצב שעליתם כאן על פתרון הקסם.

יש הרבה דברים מעבר למה שכתוב שם, ועל קצה המזלג לא חסרים פקחים צבאיים שרוצים להמשיך את זה גם באזרחות. ממליץ לכם להכיר בעבודות לפני שאתם קופצים למסקנות.

פורסם

Almog Atar, on 07 Oct 2015 - 6:55 PM, said:

יא אללה איך לא חשבו על זה, יש מצב שעליתם כאן על פתרון הקסם.

יש הרבה דברים מעבר למה שכתוב שם, ועל קצה המזלג לא חסרים פקחים צבאיים שרוצים להמשיך את זה גם באזרחות. ממליץ לכם להכיר בעבודות לפני שאתם קופצים למסקנות.

לא חסרים פקחים מהצבא שמתים להיכנס לפיקוח אזרחי ולא יכולים כי אין להם מספיק קומבינות מבפנים ומקבלים בלוק פעם אחר פעם... תעשה לי טובה אף אחד פה לא ממציא את הגלגל הכל זה בפרוטקציות.. פקח שדה דב בצבא לא שונה מפקח רמון ולא שונה מפקח עובדה בצבא שניהם משרתים ושניהם עוברים הכשרה זהה. אחד מתקבל והשני לא. לא כי הוא יותר טוב ממנו פשוט יש לו קשרים מבפנים.
פורסם

לא חסרים פקחים מהצבא שמתים להיכנס לפיקוח אזרחי ולא יכולים כי אין להם מספיק קומבינות מבפנים ומקבלים בלוק פעם אחר פעם... תעשה לי טובה אף אחד פה לא ממציא את הגלגל הכל זה בפרוטקציות.. פקח שדה דב בצבא לא שונה מפקח רמון ולא שונה מפקח עובדה בצבא שניהם משרתים ושניהם עוברים הכשרה זהה. אחד מתקבל והשני לא. לא כי הוא יותר טוב ממנו פשוט יש לו קשרים מבפנים.

זה נשמע כאילו אתה מכיר את המערכת ומעיד ממקור ראשון.

פורסם

לא חסרים פקחים מהצבא שמתים להיכנס לפיקוח אזרחי ולא יכולים כי אין להם מספיק קומבינות מבפנים ומקבלים בלוק פעם אחר פעם... תעשה לי טובה אף אחד פה לא ממציא את הגלגל הכל זה בפרוטקציות.. פקח שדה דב בצבא לא שונה מפקח רמון ולא שונה מפקח עובדה בצבא שניהם משרתים ושניהם עוברים הכשרה זהה. אחד מתקבל והשני לא. לא כי הוא יותר טוב ממנו פשוט יש לו קשרים מבפנים.

 

חסרים חסרים,

יש דרישות מאד ברורות (על בסיס תקנות בינ"ל, ע"ע ICAO) לרמת הפקחים. ואלו שהיו בצבא לאיו דווקא מתאימים.

תרשה לי חדש לך, הצבא רחוק שנות אור מהדרישות האזרחיות (וממש לא מתאים לפרט על זה פה).

אז אם יצא פקח מחיל-האוויר, הוא לא ישר מתאים להיות פקח ברש"ת.

 

במיוחד בצבא (ובשונה מעט מהאזרחות), יכולותיו של פקח טיסה משתנות ממגדל למגדל על בסיס אופי התעבורה שם

(בדיוק כמו שכל הרופאים לומדים 7 שנים, וכל אחד מתמחה בתחומו הוא).

 

פרוטקציות שמוצטקציות... זאת טענה חסרת ביסוס לחלוטין הנובעת מחוסר ידע מוחלט בתחום ובארגון.

 

מי שלא שם- לא יידע!

פורסם

ראשית, אלמוג אין לך צורך להתגונן בשרשור, אתה פקח מעולה ואין ספק שאתה שם בזכות ולא בחסד.

אבל ואבל גדול - אני אמנם לא מבין שום דבר באיך עובדת מערכת הפיקוח הצבאית או האזרחית מבחינת כוח אדם וגיוסים, אבל שלושה דברים אני כן מבין:

1. בראיית מאקרו ולא מיקרו, המצב ששורר בחודשים האחרונים בנתב"ג בוא כמעט כל טיסה יוצאת באיחור, וכמעט כל יום יוצאות טיסות באיחורים של שעה+, הפך את השדה הזה לבדיחה אחת גדולה ואין ספק שנדרש בדק בית, גם אם האשמים לכך הם לא פקחי המגדל. בסופו של דבר השדה הוא תחת אחריות רש"ת ופועל כיישות אחת וצריך לספק שירות סביר לנוסעים שמשלמים עבורו במיטב כספם.

2. בשביל לדעת איך מתנהלת רשות שדות התעופה, שבסופו של דבר הפקחים הם עובדים שלה, מספיק היה לנכוח בכמה דיונים לאחרונה בבג"צ ולא צריך להבין בשביל זה שום דבר בפיקוח טיסה.

פורסם

אגב סתם אנקדוטה על ההשוואה בין פקח דב לרמון: פקחי שדה דוב מעידים על עצמם כפקחים הכי פחות מיומנים בצהל שכן הם לא מסוגלים להתמודד עם יותר משתי תנועות בהקפה ו 20 תנועות בשעה (נוהל עומס כבר אמרנו)? מהכרותי האישית עם כמה מפקחי דב אני כמובן חושב שזה שטויות ושהם בהחלט מהטובים, אבל פוליטיקה כבר אמרנו?..

פורסם

רן,

 

אני מעריך אותך מאוד אבל נראה שאתה כותב מתוך ייאוש ותסכול ולא מתוך הבנה.

אתייחס על פי הסדר אך קודם כל אגיד שאני לא מתגונן ואף אחד לא דיבר עליי באופן אישי וחבל שהכנסת את זה לכאן, כמו שאמרת אתה לא מבין איך עובדת מערכת גיוס העובדים ולכן המסקנות שלך לא רלוונטיות גם אם אתה מבסס אותן על דברים אחרים.

 

1. מרבית האיחורים של נתבג בתקופת הקיץ, ואני מדבר על הגדולים (אלה של שעה 1+ להגדרתך) נגרמו לא בגלל ניהול השדה או השמיים של נתבג. נכון, נתבג בנוי בצורה קצת מוזרה, מסלולים בתצורה בריטית ישנה שמגבילים אחד את השני ובקונפיגורציות מסויימות הcapacity אכן לא בשמיים. אין מה לעשות, אנחנו לא היתרו או פרנקפורט עם מסלולים מקבילים ויש לנו יחידות בקרה צפופות וקרובות שטסות בלי סוף.

אגב כדי לענות לך על השאלה מה גורם לעיכובים הרציניים אני ממליץ לפתוח את הפורטל הציבורי של היורוקונטרול ולהסתכל במפת האיחורים על המרחב הקפרסיאי ותגלה כמה נתונים מעניינים.... רמז- לא הפקחים של נתבג ולא מבנה השדה ולא סיקוונס לדחיפה או המראה.

 

2. לא נכחתי, לא יודע ולכן לא אתייחס ובטח שלא על דפי הפורום.

 

בהתייחס לסעיף 1, אגיד שנראה לי שהתסכול כנגד רש"ת מדבר והכי קל במדינת ישראל להגיד פרוטקציות אבל כמו שאמרת בעצמך, אתה לא מכיר את כוח אדם וגיוס עובדים אז איך אתה יודע שהכל פרוטקציות? נקודה למחשבה.

 

3. לגבי פקחי שדה דוב. תשמע אני לא יודע איזה פקחים אתה מכיר שם אבל כל מי שאני מכיר (וכנראה זה היכרות שונה וקצת יותר עמוקה ממך) מעיד בדיוק ההפך, שוב כמו שזה נראה אתה מדבר מתוך תסכול - על סמך מה אתה קובע שהם לא יכולים להתמודד עם יותר משני מטוסים בהקפה ?

פורסם

אלמוג, אני אתחיל מ 3: נראה לי שלא הבנת אותי. קבעתי שהפקחים בשדה דוב לכאורה לא מסוגלים להתמודד עם יותר מ 2 תנועות בהקפה ו 20 תנועות בשעה כי זה מה שחיל האוויר הודיע לרת"א וזה מה שקורה היום בשדה. אם תשים לב, רמזתי שמההכרות שלי עם פקחי דוב רמתם גבוהה הרבה יותר מאשר שחיל האוויר מציג ולכן אמרתי באנקדוטה שמעורבת כאן פוליטיקה, שהרי כל הטיעונים האלה על עומס עלו רק אחרי אירוע ספציפי שלא נזכיר שוב כאן.הוספתי את זה כאנקטודה לדברים שפרחי אמר ואני לא מסכים איתם ונראה לי שהבנת אותי הפוך ודעתינו בנושא זהה.

לגבי 1: לא כתבתי שפקחי המגדל אשמים. כתבתי שלרש"ת אחריות שילוחית ולכן כשזה המצב בשדה וזה מה שרואה הציבור לא פלא שבזבוז לכאורה של כספים מגיע לתקשורת. אגב, על אף הקשיים הגדולים שמערימה הבקרה הקפריסאית אני בטוח שאתה יודע שלא היו חסרות בעיות טכניות הקיץ בבקרת תא שלא תרמו לעיכובים.

לגבי זה שאתה לא מתגונן - כתבתי את זה כי אני מאוד מכבד אותך ותמיד מוצא לנכון להבהיר זאת שלא ישתמע אחרת כאשר מועלית כתבה שמעבירה ביקורת על גוף שמישהו מהפורום שייך אליו . אגב אם הכתבה שגויה הרי שהפקחים יכולים לפנות לעיתון לדרוש תיקון .

ודבר אחרון - כן, בתוך עמי אני חי, יקר לי המצב פה, ואני באמת מאוד מתוסכל. זה לא אומר שאני לא כותב דברים שבכל זאת יש איזושהי אמת מאתוריהם מידי פעם ..

פורסם

היי אלמוג...

 

האם יש אפשרות לארגן סיור כולל במגדל החדש כשיפתח?

אני זוכר שלפני מס שנים היינו במגדל למעלה כולל בחדר של גישה ו TMA.. היה מעניין גם לטייסים שבייננו ואפילו הגיע פעם לכנס בקר של TLV מבקרת צפון.

 

האם תוכל לתת הרצאת העשרה מתישהו ב TS על חוויותיך ועל ההבדלים עם יש ביו המציאות לרשת ( לאו דווקא על הפרמידה של VATSIM ברמות פיקוח שבמציאות אין את זה ).

למשל תפעול 21 ו 08.. וכו..
או בכנס הבא?? חחח

פורסם

חברים,

 

בסופו של דבר נראה שיש פה גם תסמונת ש״ג, שבה הפקח/המגדל נתפס כחוליה האחרונה באי-סדר נתב״ג.

יפה רשם רן כשדיבר על המאקרו, אבל במדינתנו יום עסל-יום בסל, תקופה מצויינת ותקופה פחות, ובסופו של דבר המצב די מאוזן.

 

הדבר הכי יפה פה בתעופה הישראלית הוא שני צידי המטבע, הטייסים והפקחים, שלצערי אינם ״קשורים״ האחד בשני (ונראה שגם אינם מנסים),

כל אחד, פשוט מאד: תקוע בתא שלו, ולא מנסה להבין מעט מה הולך בתאו של האחר, גם אם לא נאמרים לו דברים ישירים על הרדיו.

ולדוגמא (שאין לי האפשרות לפרסמה פה, כי אין לי את ההקלטה), בהתרסקויות הקטלניות בחיפה האווירה בין 4 קירות קומת הפיקוח הייתה נסערת מאד, הרוחות געשו ובצורה הטבעית ביותר הרגשות הציפו את העיניים (כי אחרי הכל, אלו חברים שטסים במטוס). ובמקביל, כשמאזינים לקשר נשמעות הוראות פיקוח ברורות, בטון מקצועי ובשקט מופתי.

קשה מאד לתאר את המצב הזה והדואליות, אבל כך היה.

 

אפשר להתחיל להפנות אצבעות לכל כיוון, הן לניהול הגופים הגדולים והן להתנהלות האנשים הקטנים. מי בפנים, מי בחוץ, למה? איך? וכיצד?

כאיש קבע לשעבר, כעובד רש״ת לשעבר, כמהנדס בהווה העובד עם גופים רבים בארץ, אני יכול להגיד כי עד שאינך נמצא בתוך המערכת, אינך יודע מאום על התנהלותה.

גם אם ההתנהלות, כלפי חוץ נראית שגויה, פגומה... מגעילה. בסופו של יום לכל אחד האינטרנס שלו, הן אישי והן מערכתי.

 

גם לי כואב מאד המצב התעופתי בארץ, יותר מהצד של התעופה הקלה שסוגרים יותר מאשר פותחים, עושים אירועים גרנדיוזים על לא כלום, מאכילים את מפלצת התשקורת בנתונים סתמיים שמנופחים לאירועי-על שאין בהם מאום.

אני אישית מאד סולד ממאשימים פטולוגים, שיודעים להצביע על האשמים ושוכחים שיש עוד 4 אצבעות שמופנות אליהם.

אסיים בדוגמא אישית: הייתי יכול לרוץ ולהאשים את כל העולם בדברים שקרו לי, בצדק או לא, ובמקום בחרתי להמשיך בעשייתי התעופתי ולהתנדב בגופים אלו ואחרים, להרצות בהתנדבות והכי חשוב: להמשיך ולתת מכל ליבי לטובת vatil  :good:

פורסם

היי שלומי,

 

דיברנו ממש טיפה בכנס..

אם תרצה ואתה יכול ( כמה שאפשר בלי "לכבס בחוץ ") דבר איתי בפרטי.

 

ומעניין ומסקרן אותי מה הסיפור, אבל חוץ מזה.

עושה רושם שנפגעת מאוד וכל הכבוד שהתרוממת ואתה ממשיך זה לא ברור מאליו.  :good:

 

רון

פורסם

היי אלמוג...

 

האם יש אפשרות לארגן סיור כולל במגדל החדש כשיפתח?

אני זוכר שלפני מס שנים היינו במגדל למעלה כולל בחדר של גישה ו TMA.. היה מעניין גם לטייסים שבייננו ואפילו הגיע פעם לכנס בקר של TLV מבקרת צפון.

 

האם תוכל לתת הרצאת העשרה מתישהו ב TS על חוויותיך ועל ההבדלים עם יש ביו המציאות לרשת ( לאו דווקא על הפרמידה של VATSIM ברמות פיקוח שבמציאות אין את זה ).

למשל תפעול 21 ו 08.. וכו..

או בכנס הבא?? חחח

 

כנל שלומי

חחח

ככל שיש לך מידע על הנושאים הנ"ל

פורסם

טענת שהפקחים בדוב מעידים על עצמם שהם לא מסוגלים להתמודד עם יותר מ2 ולכן זה מה שהבנתי. אתה יודע כנראה שמישהו אחר כנראה קבע להם את זה.

לגבי הגורם הנוסף שעיכב פה תנועה, מבלי להתייחס יותר מידי גם פה יש משהו אחר שעומד מאחורה וקשור לגורמים אחרים.

אתייחס לשאר בהמשך

פורסם

טענת שהפקחים בדוב מעידים על עצמם שהם לא מסוגלים להתמודד עם יותר מ2 ולכן זה מה שהבנתי. אתה יודע כנראה שמישהו אחר כנראה קבע להם את זה.

לגבי הגורם הנוסף שעיכב פה תנועה, מבלי להתייחס יותר מידי גם פה יש משהו אחר שעומד מאחורה וקשור לגורמים אחרים.

אתייחס לשאר בהמשך

 

ומשפט אחרי זה כתבתי שאני מכיר אותם אישית ויודע שהם מעולים. חלקם גם חברים ותיקים פה בחטיבה. ומשפט אחרי זה כתבתי "פוליטיקה אמרנו". אז כן , ברור שהתכוונתי לומר שמישהו אמר להם להגיד את זה וזה כאמור היה סתם תגובה למה שנכתב כאן בלי קשר לנושא המרכזי של הדיון.

 

ושלומי , לגבי תסמונת הש"ג - לא האשמתי לשניה בדבריי בשום מקום את פקחי המגדל. לגבי הקשר בין טייסים לפקחים (שלא על סמך הכרות אישית) תאמין לי שאני הייתי שמח אם הוא היה טוב יותר. לגבי מה שכתבת שכואב לך על מצב התעופה הכללית, לצערנו כמו שכתבתי בסעיף 2 נראה כי הגוף שאמור לפתח את התעופה בארץ מועל בתפקידו ועושה בדיוק להפך. כמובן שגם לגוף הזה אומרים מה להגיד, ולכן המצב פה מדרדר ולא מאוזן כמו שכתבת. 

פורסם

רון,

 

בחד"ב האחרון בחגור העברתי הרצאה על ההבדל בין הפיקוח בואטסים לבין פיקוח במציאות, אשמח להעביר שוב אם תהיה היענות בכנס הבא או במפגש אחר.

לגבי תפעול מסלולים רוב המידע מפורסם באתר הפמ"ת (בנוגע לגישות, תהליכים וכו') ושאר הידע שאני יכול להעביר בנושא הוא טכני לפקחים.

בעבר ניסיתי להעביר כאן ערב העשרה\נהלים ב-TS אך לא הייתה היענות מצד הפקחים ושאר החברים....

פורסם

רון,

 

בחד"ב האחרון בחגור העברתי הרצאה על ההבדל בין הפיקוח בואטסים לבין פיקוח במציאות, אשמח להעביר שוב אם תהיה היענות בכנס הבא או במפגש אחר.

לגבי תפעול מסלולים רוב המידע מפורסם באתר הפמ"ת (בנוגע לגישות, תהליכים וכו') ושאר הידע שאני יכול להעביר בנושא הוא טכני לפקחים.

בעבר ניסיתי להעביר כאן ערב העשרה\נהלים ב-TS אך לא הייתה היענות מצד הפקחים ושאר החברים....

 

היי

כנראה זה כנס בחגור שלי הייתי. ואני חושב שהיו שם פעמים אולי 3.

כי הייתי שם רק פעם אחת ( הרצאה של חלוץ ).

 

לביי נהלים אני מתכוון האם ברשת מיישמים 1 ל 1 למשל הגבלות שעות פעילות וכו לפי מסלולים והליכים.

והאם יש הליכים שברשת לא תפעילו בכלל אפילו אם טייס יבקש.

וכו'

פורסם

היי

כנראה זה כנס בחגור שלי הייתי. ואני חושב שהיו שם פעמים אולי 3.

כי הייתי שם רק פעם אחת ( הרצאה של חלוץ ).

 

לביי נהלים אני מתכוון האם ברשת מיישמים 1 ל 1 למשל הגבלות שעות פעילות וכו לפי מסלולים והליכים.

והאם יש הליכים שברשת לא תפעילו בכלל אפילו אם טייס יבקש.

וכו'

 

 

מדובר על חדר הבקרה שהיה בפסח האחרון בחגור, בסופו היה מעין מפגש עם הרצאות של איתי חריט ושלי.

כמו שאמרתי אם תהיה היענות אשמח להעביר הרצאה בנושא או בכל נושא אחר הקשור לפיקוח טיסה אך דעתי האישית היא שצריך קודם להתמקד ולהשקיע משאבים בלמקצע את הפקחים ברשת.

פורסם

מדובר על חדר הבקרה שהיה בפסח האחרון בחגור, בסופו היה מעין מפגש עם הרצאות של איתי חריט ושלי.

כמו שאמרתי אם תהיה היענות אשמח להעביר הרצאה בנושא או בכל נושא אחר הקשור לפיקוח טיסה אך דעתי האישית היא שצריך קודם להתמקד ולהשקיע משאבים בלמקצע את הפקחים ברשת.

 

אני חושב שאם כבר אלמוג העלה פה הצעה להתמקד ולהשקיע משאבים בלמקצע פקחים ברשת, זה חייב להיות אינטרס של מי שאחראי על כך בהנהלה. הרימו פה להנחתה, למה אף אחד לא לוקח את זה הלאה ?

 

לדעתי, כדאי לגייס את הפקחים הפעילים ולעשות למשל ועידה (אחת או סדרה) עם אלמוג ו/או שלומי בהתאם ללו"ז שלהם, בהם יתנו דגשים בצורה מסודרת ויפרשו את הרציונל מאחורי תהליכים מסוימים ובכלל סדר עבודה כפקח בסוכה/מכ"מ.

זה בהחלט לא עניין של מה בכך שחברי חטיבה מילדות הפכו לפקחים ברש"ת והם עדיין איתנו. למה לא מנצלים את זה ?

 

נקודה למחשבה.

 

שבת שלום

פורסם

אני חושב שאם כבר אלמוג העלה פה הצעה להתמקד ולהשקיע משאבים בלמקצע פקחים ברשת, זה חייב להיות אינטרס של מי שאחראי על כך בהנהלה. הרימו פה להנחתה, למה אף אחד לא לוקח את זה הלאה ?

 

לדעתי, כדאי לגייס את הפקחים הפעילים ולעשות למשל ועידה (אחת או סדרה) עם אלמוג ו/או שלומי בהתאם ללו"ז שלהם, בהם יתנו דגשים בצורה מסודרת ויפרשו את הרציונל מאחורי תהליכים מסוימים ובכלל סדר עבודה כפקח בסוכה/מכ"מ.

זה בהחלט לא עניין של מה בכך שחברי חטיבה מילדות הפכו לפקחים ברש"ת והם עדיין איתנו. למה לא מנצלים את זה ?

 

נקודה למחשבה.

 

שבת שלום

 

זה לא שלא מנצלים זה .

בפעם האחרונה שניסיתי ליזום משהו כזה עם אלמוג באו 2.5 פקחים , 

בקרוב יתפרסם מועד לערב הדרכה שנוכחותו תהיה חובה + בחינה על ערב זה כתנאי להמשך פיקוח בחטיבה

ואגב נשלחה לאחרונה מצגת לבדיקתו של אלמוג בנושא.

המטרה : יישור קו בנושא נהלים ושיפור הרמה.

פורסם

זה לא שלא מנצלים זה .

בפעם האחרונה שניסיתי ליזום משהו כזה עם אלמוג באו 2.5 פקחים , 

בקרוב יתפרסם מועד לערב הדרכה שנוכחותו תהיה חובה + בחינה על ערב זה כתנאי להמשך פיקוח בחטיבה

ואגב נשלחה לאחרונה מצגת לבדיקתו של אלמוג בנושא.

המטרה : יישור קו בנושא נהלים ושיפור הרמה.

 

אור שלום,

 

קודם כל יוזמה יפה, ישר כח.

זה שהגיעו 2.5 פקחים, זה בתחום אחריותו של המארגן (לא יודע מיהו והאמת שזה גם לא מענייני). 

 

אולי כדאי להתייחס מלכתחילה לאירוע כזה בכבוד ולהבין שאלמוג בסופו של דבר מגיע מרצונו הטוב לתת ולתרום לפקחי החטיבה, וכך יגיעו 22.5 פקחים.

אני בטוח שאחרי ערב כזה (או סדרה של ערבים כאלו) הפקחים ובהמשך גם הטייסים ירוויחו בגדול.

 

אולי אפילו כדאי לעגן דבר כזה כל כמה חודשים כחלק מכשירות פקחים.

 

שבת שלום

פורסם

אור שלום,

 

קודם כל יוזמה יפה, ישר כח.

זה שהגיעו 2.5 פקחים, זה בתחום אחריותו של המארגן (לא יודע מיהו והאמת שזה גם לא מענייני). 

 

אולי כדאי להתייחס מלכתחילה לאירוע כזה בכבוד ולהבין שאלמוג בסופו של דבר מגיע מרצונו הטוב לתת ולתרום לפקחי החטיבה, וכך יגיעו 22.5 פקחים.

אני בטוח שאחרי ערב כזה (או סדרה של ערבים כאלו) הפקחים ובהמשך גם הטייסים ירוויחו בגדול.

 

אולי אפילו כדאי לעגן דבר כזה כל כמה חודשים כחלק מכשירות פקחים.

 

שבת שלום

 

תודה ברק  :hi:

 

כמו שנאמר, אני אשמח לעזור איפה שצריך בהדרכה פעילה ומרוכזת בין אם בTS או אפילו במפגש מיוחד איפשהו על מנת שכולנו נהיה טובים יותר. מבלי להכנס יותר מידי לדיון פתוח בג'נרל על מחלקת הדרכה רק אגיד שכן יש פערים גדולים בין רמת הידע הנדרש לבין מה שקורה בפועל ואף בין הפקחים עצמם וכן אני חושב שערב ריענון או ערב הדרכה פעם בX זמן צריך להיות כתנאי לכשירות, אני בטוח שאם מבצעים אותו במספר פעימות ובהודעה מספיק זמן מראש נוכל לקבל היענות טובה.

אבל, כמו שאור אמר יש כמה תהליכים במחלקת הדרכה שראיתי בעניין הרמה וביסוס הידע והנהלים ואני שמח שאור פנה להתייעצות, ככה שהכיוון הוא כיוון טוב.

 

שבת שלום

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...