עבור לתוכן
Or Bahtari

**בית הספר לטיסה - הסבר + גיוס מדריכים**

Recommended Posts

שלום לכולם , 

במהלך התקופה האחרונה השקיע צוות החטיבה זמן בסידור מערכי שיעור קיימים וכתיבת חדשים בעבור בית הספר לטיסה של החטיבה,

במסגרת הפעילות הוחלט על שינוי תפיסה שמטרתו להתאים את החניכים למציאות ב-VATSIM .

לאחר דיון מעמיק של כל צוות החטיבה בנושא בית הספר לטיסה הגענו למסקנה שהמציאות ב-VATSIM אינה מעודדת את התעופה הקלה

וניתן לראות זאת בהרבה מישורים כגון : אירועים ופיקוח.

לכן , הוחלט במהלך הדיון כי יש צורך שחניכי בית הספר יסיימו את הקורס כשהם בקיאים בהטסת NGX 737 ברמה טובה ולא נסתפק בתעופה קלה.

 

על מנת שנוכל לממש את השאיפה בית הספר צריך מדריכי טיסה מנוסים בעיקר בעלי ידע בהטסה בסיסית וטיסת IFR.

כל מי שרואה עצמו בעל הידע המתאים ומעונין לתרום לפעילות הדרכתית של טייסים חדשים מוזמן לפנות אלינו באמצעות מייל : 

 

אור באכתרי - מנהל מחלקת הדרכה : vatil2@vatil.org.il

גבריאל בינקוביץ - מנהל בית הספר לטיסה : Gavriel@vatil.org.il

 

תודה לכולם.
קישור לתוכן
Share on other sites

שאלה: האם יתאפשר לחניכים שאינם מעוניינים ללמוד תעופה כבדה, ובכל זאת ירצו ללמוד בקורס, ללמוד את החלק של תעופה קלה (במידה וקיים), ולהיבחן על כך מעשית ותיאורתית?
בנוסף, האם רכישת הPMDG 737 שמחירו נע בין 70$-90$ היא חובה כדי לקחת חלק בקורס?

קישור לתוכן
Share on other sites

1.אפשרי- אך הקורס מתמקד בלימוד IFR ולא ראיה כדי ליצור בסיס ללימוד תעופה כבדה.

2.ה-NGX צריך להיות מותקן בסימולטור של כל חניך שברצונו ללמוד תעופה כבדה.

הדרך שבה ישיגו את המטוס לסימולטור לא באחריות החטיבה או בשליטתה.

קישור לתוכן
Share on other sites

"איך בונים ספינה? אוספים אנשים ונוטעים בהם את האהבה והכמיהה לים הרחב, הגדול והאינסופי. ולא אוספים אנשים ואומרים להם לאסוף עצים, להכין תכניות ולבנות ספינה." 
-אנטואן דה סנט-אכזופרי

קישור לתוכן
Share on other sites

כל הכבוד להנהלת החטיבה ולצוות בית הספר על "החייאת " בית הספר לטיסה שכבר הרבה זמן לא שמענו ממנו כלום ובעייני החשיבות שלו לפיתוח החטיבה היא עצומה.

שיהיה בהצלחה !

קישור לתוכן
Share on other sites

1.אפשרי- אך הקורס מתמקד בלימוד IFR ולא ראיה כדי ליצור בסיס ללימוד תעופה כבדה.

2.ה-NGX צריך להיות מותקן בסימולטור של כל חניך שברצונו ללמוד תעופה כבדה.

הדרך שבה ישיגו את המטוס לסימולטור לא באחריות החטיבה או בשליטתה.

תקן אותי אם אני טועה, אבל התשובה שלך לשתיים אומרת בעברית שמחיר הקורס הוא לפחות 70 דולר.

האם הקורס תומך בXPLANE?

קישור לתוכן
Share on other sites

תקן אותי אם אני טועה, אבל התשובה שלך לשתיים אומרת בעברית שמחיר הקורס הוא לפחות 70 דולר.

האם הקורס תומך בXPLANE?

כדי בכלל לטוס בסימולטור, צריך להשקיע 5000 ש"ח במחשב + ציוד קצה,
קישור לתוכן
Share on other sites

תקן אותי אם אני טועה, אבל התשובה שלך לשתיים אומרת בעברית שמחיר הקורס הוא לפחות 70 דולר.

האם הקורס תומך בXPLANE?

 

עמית בוא נגיד שלכל אחד יש דרכים משלו להשיג את המטוס 

כל אחד שיחליט 

במקום לשאול סתם שאלות 

בוא תצטרף ותעזור לנו יש לך ידע ונסיון בוא תתרום !

קישור לתוכן
Share on other sites

עמית בוא נגיד שלכל אחד יש דרכים משלו להשיג את המטוס 

כל אחד שיחליט 

במקום לשאול סתם שאלות 

בוא תצטרף ותעזור לנו יש לך ידע ונסיון בוא תתרום !

אז אתה מחייב חניכים 

או לשלם 70-100$

או לעבור על החוק...

לדעתי שניהם נוגדים את חוקי ואטסים...

קישור לתוכן
Share on other sites

אז אתה מחייב חניכים 

או לשלם 70-100$

או לעבור על החוק...

לדעתי שניהם נוגדים את חוקי ואטסים...

במקום לתקוף בוא תעזור 

יש לך הצעות ? מעולה 

דבר עם אור או גבריאל 

אף אחד לא מחייב אף אחד אין סיבה שתתקוף סתם 

קישור לתוכן
Share on other sites

אני לא תוקף

אני רק אומר איך זה נראה לדעתי...

למה תמיד חושבים שמי שאומר את דעתו תוקף?

 

הייתי שמח לעזור , רק אין לי ידע בתחום הטיסה הזה בנוסף לכך שבהודעה הזאת ואטיל מציינים שהם לא תומכים בתחום טיסה שאני מבצע .

קישור לתוכן
Share on other sites

חברים, בואו לא נהיה תמימים.

מה לעשות, התחביב שלנו יקר וזה כולל המון דברים כמו מחשב, אביזרים ותוספים שונים.

בעיני, מי שבאמת רוצה ללמוד כבדים ו ngx מטוס הכי טוב היום שאפשר להתחיל ממנו,

יכול לקנות תוסף זה.

דרך אגב, יש המון תוספים אחרים כמו pfpx, fs2crew וכו' שאינם בכלל חובה.

מי שירצה בעתיד שיקנה.

למול השקעה של המדריכים כאן, עלות זו באמת זניחה.

קישור לתוכן
Share on other sites

עמית הבנת לא נכון אז תרשה לי לתקן אותך .

אף אחד לא מחייב אותך להוציא כסף , אתה יכול גם לא להשתתף בקורס , אם אתה רוצה להשתתף תגיע עם המטוס , תפסיק לחפש את הנהלת החטיבה ואת אנשי הצוות , הם פה כדי לעשות בשבילך ובשביל שאר חברי החטיבה ולכן ההתנהגות שלך לא לענין.

אם הענין באמת היה נוגע ללבך , אתה היית פונה בצורה מסודרת לצוות ולא מתסיס פה בפורום בכתיבה עוקצנית , לא ככה ?

קישור לתוכן
Share on other sites

עמית הבנת לא נכון אז תרשה לי לתקן אותך .

אף אחד לא מחייב אותך להוציא כסף , אתה יכול גם לא להשתתף בקורס , אם אתה רוצה להשתתף תגיע עם המטוס , תפסיק לחפש את הנהלת החטיבה ואת אנשי הצוות , הם פה כדי לעשות בשבילך ובשביל שאר חברי החטיבה ולכן ההתנהגות שלך לא לענין.

אם הענין באמת היה נוגע ללבך , אתה היית פונה בצורה מסודרת לצוות ולא מתסיס פה בפורום בכתיבה עוקצנית , לא ככה ?

אז זה כן חיוב להוציא כסף.

מי שלא משלם , לא טס...

קישור לתוכן
Share on other sites

אז אתה מחייב חניכים 

או לשלם 70-100$

או לעבור על החוק...

לדעתי שניהם נוגדים את חוקי ואטסים...

אין כאן שום עבירה על חוקי ווטסים,

אני מבין שיש כאן קבוצה מתוסכלת בצורה זו או אחרת שכל מה שהצוות יעשה לא יהיה טוב להם.

כמו שכתבתי 

כדי לנצל את השירות החינמי של ווטסים יש להשקיע מלכתחילה כסף לסימולטור ולמחשב 5000 ש"ח מינימום ויש כאלה שהגיעו ל -10 אלף ואפילו 30 אלף.

קורסים מהסוג הזה אינם חובה  כדי להיות חבר בווטסים, לפעול ברשת ווטסים והכי חשוב לתרום  לרשת ווטסים 

קורסים  למטוסי סילון מתקדמים קיימים כבר שנים בואטאיל במתכונת זו או אחרת ע"ע קורסי הזרימת טיסה שעשיתי באלעל

קורסים אלה הם לא  חלק מהשירותים שחטיבה בווטסים מחוייבת לספק לחברי החטיבה על פי חוקי ווטסים.

קורסים אלה זה עוד כלי שהחטיבה מעוניינת לספק לחברים שלה וכמו הרבה דברים אחרים ברשת ווטסים הם לא מותאמים לכולם.

אין כזה דבר ווטאיל לא תומכת בתחום הטיסה אותה אתה מבצע- וואטאיל מחוייבת לקבל בתחומה כל טיסה שמותרת על פי קוד הנהלים של ווטסים אבל היא לא מחוייבת ללמד אותך, לממן אותך, או לתמוך מקצועית בך על מנת שתוכל תבצע אותה !

 

הגיע הזמן שכמה חבריי חטיבה צעירים  יבינו משהו מאוד בסיסי ברשת ווטסים שאני חבר בה מעל 12 שנה - החובה היחידה  של חטיבה ברשת ווטסים הוא לספק שירותי פיקוח בתחום אחריותה כל השאר זה בונוס ענק שניתן על חשבון זמנם הפרטי של אנשים ועל זה הגיע הזמן שתגידו תודה !

קישור לתוכן
Share on other sites

אז מה VFS עשו שאתם לא עושים בקורס הזה?

קודם כל למה אתה משתמש ב VFS כדוגמא ? תפסיק להתסיס ולחפש בלאגן אני לא מבין למה זה עושה לך טוב.

 

ולענין , הקורס הוא לא קורס חובה וכדי לטוס ברשת ואטסים לא חייבים להשתתף בקורס , לא טוב ולא מתאים לך אל תהיה בקרוס , אתה עדין יכול לטוס ברשת VATSIM ללא שום בעיה . לכן אין פה עבירה על שום חוק. שא ברכה.

קישור לתוכן
Share on other sites

קודם כל למה אתה משתמש ב VFS כדוגמא ? תפסיק להתסיס ולחפש בלאגן אני לא מבין למה זה עושה לך טוב.

 

ולענין , הקורס הוא לא קורס חובה וכדי לטוס ברשת ואטסים לא חייבים להשתתף בקורס , לא טוב ולא מתאים לך אל תהיה בקרוס , אתה עדין יכול לטוס ברשת VATSIM ללא שום בעיה . לכן אין פה עבירה על שום חוק. שא ברכה.

VFS זאת הדוגמא הטובה ביותר לזה. גם הקורס שלהם לא היה חובה, וכדי לטוס ברשת לא היו חייבים להשתתף בקורס. אז מה הם עשו ששונה מהמקרה הנ"ל?

קישור לתוכן
Share on other sites

VFS זאת הדוגמא הטובה ביותר לזה. גם הקורס שלהם לא היה חובה, וכדי לטוס ברשת לא היו חייבים להשתתף בקורס. אז מה הם עשו ששונה מהמקרה הנ"ל?

 

לא ממש בא לי לענות לך אבל בכל זאת ,

מה שקורה ב VATIL זה שאף אחד לא דורש ממך תשלום , ואם כדי להשתתף בקורס יכול להיות שתצטרך להשקיע ברכישת תוסף לסימולטור של חברה חיצונית שהחטיבה לא מרוויחה ממנו שקל אחד לכיסה זה נורמלי ותקיני לחלוטין - הקורס הוא התנדבותי ולא חובה.

ההתנהגות הפסולה היא , שהחטיבה תדרוש כסף ישירות מהחינכים ותקח אותו לכיסה הפרטי. - וזה לא קורה בחטיבת VATIL.

 

זה הבדל עצום , אם אתה לא מבין אותו הבעיה היא אצלך

קישור לתוכן
Share on other sites

לא ממש בא לי לענות לך אבל בכל זאת ,

מה שקורה ב VATIL זה שאף אחד לא דורש ממך תשלום , ואם כדי להשתתף בקורס יכול להיות שתצטרך להשקיע ברכישת תוסף לסימולטור של חברה חיצונית שהחטיבה לא מרוויחה ממנו שקל אחד לכיסה זה נורמלי ותקיני לחלוטין - הקורס הוא התנדבותי ולא חובה.

ההתנהגות הפסולה היא , שהחטיבה תדרוש כסף ישירות מהחינכים ותקח אותו לכיסה הפרטי. - וזה לא קורה בחטיבת VATIL.

 

זה הבדל עצום , אם אתה לא מבין אותו הבעיה היא אצלך

 

ובכל זאת, בדרך עקיפה אתה דורש תשלום...

קישור לתוכן
Share on other sites

לא ממש בא לי לענות לך אבל בכל זאת ,

מה שקורה ב VATIL זה שאף אחד לא דורש ממך תשלום , ואם כדי להשתתף בקורס יכול להיות שתצטרך להשקיע ברכישת תוסף לסימולטור של חברה חיצונית שהחטיבה לא מרוויחה ממנו שקל אחד לכיסה זה נורמלי ותקיני לחלוטין - הקורס הוא התנדבותי ולא חובה.

ההתנהגות הפסולה היא , שהחטיבה תדרוש כסף ישירות מהחינכים ותקח אותו לכיסה הפרטי. - וזה לא קורה בחטיבת VATIL.

 

זה הבדל עצום , אם אתה לא מבין אותו הבעיה היא אצלך

בסופו של דבר, החניך משלם על הקורס וזה מה שקרה עם VFS.

לאן הכסף הולך ממש לא מעניין מישהו.

לגבי להשיג את תוסף בדרכים אחרות- חוקי ואטסים אוסרים לעודד משתמשי רשת לעבור על חוקים או זכויות קניין של אנשים.

קישור לתוכן
Share on other sites

בהצלחה בהקמת הקורס ובמהלכו!

אני עדיין חושב שאין מקום לוותר על התעופה הקלה משתי סיבות:

1. לרוב כל מי שמגיע לטיסה על מטוסי ה737 עובר בתחילת דרכו את טיסות הניווט על המטוסים הקלים ויש לכך הרבה סיבות שכולכם יודעים לכן לא אפרט

2. בהודעה נכתב כי VATSIM אינה מעודדת תעופה קלה אך לצערי המציאות מציגה כי VATIL אינה מעודדת את התעופה הקלה...

קישור לתוכן
Share on other sites

ובכל זאת, בדרך עקיפה אתה דורש תשלום...

אם ככה אתה רואה את זה אני ממליץ בחום שתרשום מכתב להנהלת ווטסים על מה שקורה כאן כדי שידיחו מיידית את מנהל החטיבה, מנהל בית הספר, ומנהל הקורס.

כי אכן כנראה מה שמתרחש כאן חמור.

שנינו יודעים שאתה לא תעשה את זה ושנינו יודעים למה.

קישור לתוכן
Share on other sites

ובכל זאת, בדרך עקיפה אתה דורש תשלום...

דורש תשלום למי???

לחטיבה? להנהלה? למנהל הקורס??

גם לא הבנתי מי כאן דורש. לא ראיתי בשום מקום שמישהו פה דרש משהו.

מדריכים השקיעו ומשקעים זמן ומאמץ בשביל אותם אנשים שבסופו של דבר גם כך יקנו את התוסף אם ירצו כמובן.

קישור לתוכן
Share on other sites

אורח
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • יצירת חדש...