עבור לתוכן
Or Belisha

אל על וירטואל - הצעות שיפור וייעול

Recommended Posts

פורסם

טייסים יקרים,

 

אל על וירטואל מזמינה אתכם להפוך לחלק ממשי בהתפתחות החברה

בתגובות בשרשור טייסים יעלו הצעות לשיפור / ייעול החברה - כל רעיון יתקבל בברכה!

צוות החברה ידון על הרעיונות שיוצעו וישלב אותם בפעילותה של החברה.

 

בברכה,

הנהלת החברה.

Screenshot_3.png

פורסם

ממליץ להוסיף מערכת מבוססת SimBrief בדומה לRoyal Dutch, זה מאפשר גם לכאלה שלא רכשו את PFPX להנות מתכנון טיסה נורמלי שכולל את כל המידע הדרוש + חישובי דלק ומשקל.
בנוסף, ארצה לראות חטיבת וינטג' בחברה, עם נתיביים היסטוריים. מדובר כמובן על מטוסים באמת וינטג' כמו הקונסטליישן, בריטניה, 707 וכו.. ובנוסף גם הנתיבים האמיתיים לטיסות העבר.

אפשרות לבוקינג רנדומלי לטיסות - בוחרים אורך טיסה רצוי, וזה עושה כבר בוקינג לטיסה - ביטול יגרור הורדה בנקודות.

מה שהיה למעלה היה יותר ל"כיף", אבל אחד הדברים היותר חשובים(לדעתי) שמוסיפים הרבה - מסמכים. מסמכים הכוללים מידע על הפעולות בחברה, Cost Index למטוסים השונים עם תלות ביעד ובעיכובים, נהלים בטיסות, ואפילו מדריכים על קינפוג הסימולטור. אלה דברים שלדעתי יכולים להוסיף הרבה.

פורסם

אני בהחלט בעד להוסיף יעדים היסטוריים ואולי לצרף גם צי היסטורי שנפרד מאל על השוטפת: למשל להוסיף את הקווים לטבראן, קהיר, איסטנבול, ניירובי ועוד.

 

חלק מהמידע הזה גם דורש גישה לארכיונים ולדעת את הלו״ז. לדעתי פעם מישהו שלח לי את הלוז של טיסות אל על לטהראן ומספרי הטיסה שלהם בשנות ה-70

פורסם

יש תקלה בדף של ישראייר שברגע שמזמינים טיסה זה מעביר לדף של 404 אבל שומר את ההזמנה. בנוסף בישראייר אין נתיב הלוך ללרנקה, רק חזור...

תודה,

המשך שבוע נעים 

פורסם

מציע כמה דברים:
1. תפעילו פורום משלכם ותרכזו שם את הפעילות שלכם, כדי שתוכלו לשרת גם טייסים באיבאו
2. תקיימו שוב תחרות תמונות באתר החברה
3. מחזק את ההצעה להוסיף מערכת מבוססת SIMBRIEF כדברי רום יעקב
 

פורסם

לשפר דחוף את מערכת הניקוד.

א. אין שקיפות לגבי שיקלול הניקוד אם לא טעיתי בחישוב לא הגיוני שעל טיסה של 4 שעות מקבלים את אותו  ניקוד על טיסה של שעה וחצי.

ב. נגישות דרך ה ADVANCED בוקינג, העסק נראה מחתרתי, הניקוד צריך להופיע גם בפרופיל הטייס.

ג. קריטריונים לניקוד בונוס כמו נחיתה ועבודה לפי נוהל מסויים.

ד. אי אפשר לעשות קוויקי - ב ADVANCED עד שלא מאשרים את הדו"ח הקודם, אין סיבה שדו"ח לא יאושר אוטומאטית אם לא חרג מקרטריונים מסויימים

 

כללי:

א. קריטריון אישור הדו"ח על פי הגדרת LBS/ KGS  מטומטם כשלעצמו, במידה וזה קריטי , יש להגדיר את ה- ACARES שיותקן בהגדרתו ברירת המחדל של החברה- ככה זה עובד בחברות וירטואליות אחרות.

ב. פסילת דו"ח נחיתה על נגיעה של 1500 רגל בדקה- במילים אחרות הדו"ח נפסל  רק אם התרסקתי, ברוב החברות הוירטואליות הממוצע  לפסילה הוא 500-600.

ג. להוסיף נוהל קבלת דו"ח במידה של DIVERT לשדה חליפי ובהתנייה שהטיסה המשיכה משם ליעד המקורי.

ד. הבנתי שקיים דיספאץ' מובנה בתוך ה PFPX- לא מפורסם (לא ראיתי), ואין נוהל עבודה מוגדר,

ה. אפשרות להגשת דו"ח ידנית- הכרחית: סימולטורים  ומחשבים קורסים, נתקעים ואז כל הטיסת נמחקת מהACARES והולכת לפח.

 

דברים שנחמד יהיה להוסיף:

א. תבניות של החברה לשידור בטוויץ.

ב. ניקוד על דיוק בין שעת OFFBLK מתוכננת ליציאה בפועל

ג. בכל יעד ציון השערים שאלעל נוהגת להשתמש בהם.

ד. בוקינג של טיסה יכלול מספר נוסעים ומטען.

 

 

 

פורסם
On 27.2.2017 at 14:14, Yuval Abramzon said:

כמו יעדי עבר בתשלום,מטוסי עבר בתשלום.

לדעתי זה רעיון טוב שיהיה אפשר לטוס עם ה737-700 של אלעל לשעבר..

לצערי לא ניתן לבצע את זה מערכתית.

On 27.2.2017 at 17:10, rom yacov said:

ממליץ להוסיף מערכת מבוססת SimBrief בדומה לRoyal Dutch, זה מאפשר גם לכאלה שלא רכשו את PFPX להנות מתכנון טיסה נורמלי שכולל את כל המידע הדרוש + חישובי דלק ומשקל.
בנוסף, ארצה לראות חטיבת וינטג' בחברה, עם נתיביים היסטוריים. מדובר כמובן על מטוסים באמת וינטג' כמו הקונסטליישן, בריטניה, 707 וכו.. ובנוסף גם הנתיבים האמיתיים לטיסות העבר.

אפשרות לבוקינג רנדומלי לטיסות - בוחרים אורך טיסה רצוי, וזה עושה כבר בוקינג לטיסה - ביטול יגרור הורדה בנקודות.

מה שהיה למעלה היה יותר ל"כיף", אבל אחד הדברים היותר חשובים(לדעתי) שמוסיפים הרבה - מסמכים. מסמכים הכוללים מידע על הפעולות בחברה, Cost Index למטוסים השונים עם תלות ביעד ובעיכובים, נהלים בטיסות, ואפילו מדריכים על קינפוג הסימולטור. אלה דברים שלדעתי יכולים להוסיף הרבה.

SIMBRIEF - נמצא בפיתוח.

אפשרות לבוקינג רנדומלי לטיסות - היה קיים בעבר לא שימושי.

מסמכים - ננסה להשיג מסמכים ונשים באתר.

תודה על ההצעות,

 

On 28.2.2017 at 13:28, Yarden Ben-Dor said:

אני בהחלט בעד להוסיף יעדים היסטוריים ואולי לצרף גם צי היסטורי שנפרד מאל על השוטפת: למשל להוסיף את הקווים לטבראן, קהיר, איסטנבול, ניירובי ועוד.

 

חלק מהמידע הזה גם דורש גישה לארכיונים ולדעת את הלו״ז. לדעתי פעם מישהו שלח לי את הלוז של טיסות אל על לטהראן ומספרי הטיסה שלהם בשנות ה-70

צי היסטורי בעייתי, אך קיימים כיום  קווים היסטוריים בחנות הוירטואלית שלנו.

On 28.2.2017 at 15:47, eliran krulfeld said:

יש תקלה בדף של ישראייר שברגע שמזמינים טיסה זה מעביר לדף של 404 אבל שומר את ההזמנה. בנוסף בישראייר אין נתיב הלוך ללרנקה, רק חזור...

תודה,

המשך שבוע נעים 

בטיפול.

On 28.2.2017 at 16:27, Amit Eisinger said:

מציע כמה דברים:
1. תפעילו פורום משלכם ותרכזו שם את הפעילות שלכם, כדי שתוכלו לשרת גם טייסים באיבאו
2. תקיימו שוב תחרות תמונות באתר החברה
3. מחזק את ההצעה להוסיף מערכת מבוססת SIMBRIEF כדברי רום יעקב
 

3 בטיפול, על כל השאר דיברנו.

On 3.3.2017 at 13:10, Elad Zeierman said:

לשפר דחוף את מערכת הניקוד.

א. אין שקיפות לגבי שיקלול הניקוד אם לא טעיתי בחישוב לא הגיוני שעל טיסה של 4 שעות מקבלים את אותו  ניקוד על טיסה של שעה וחצי.

ב. נגישות דרך ה ADVANCED בוקינג, העסק נראה מחתרתי, הניקוד צריך להופיע גם בפרופיל הטייס.

ג. קריטריונים לניקוד בונוס כמו נחיתה ועבודה לפי נוהל מסויים.

ד. אי אפשר לעשות קוויקי - ב ADVANCED עד שלא מאשרים את הדו"ח הקודם, אין סיבה שדו"ח לא יאושר אוטומאטית אם לא חרג מקרטריונים מסויימים

 

כללי:

א. קריטריון אישור הדו"ח על פי הגדרת LBS/ KGS  מטומטם כשלעצמו, במידה וזה קריטי , יש להגדיר את ה- ACARES שיותקן בהגדרתו ברירת המחדל של החברה- ככה זה עובד בחברות וירטואליות אחרות.

ב. פסילת דו"ח נחיתה על נגיעה של 1500 רגל בדקה- במילים אחרות הדו"ח נפסל  רק אם התרסקתי, ברוב החברות הוירטואליות הממוצע  לפסילה הוא 500-600.

ג. להוסיף נוהל קבלת דו"ח במידה של DIVERT לשדה חליפי ובהתנייה שהטיסה המשיכה משם ליעד המקורי.

ד. הבנתי שקיים דיספאץ' מובנה בתוך ה PFPX- לא מפורסם (לא ראיתי), ואין נוהל עבודה מוגדר,

ה. אפשרות להגשת דו"ח ידנית- הכרחית: סימולטורים  ומחשבים קורסים, נתקעים ואז כל הטיסת נמחקת מהACARES והולכת לפח.

 

דברים שנחמד יהיה להוסיף:

א. תבניות של החברה לשידור בטוויץ.

ב. ניקוד על דיוק בין שעת OFFBLK מתוכננת ליציאה בפועל

ג. בכל יעד ציון השערים שאלעל נוהגת להשתמש בהם.

ד. בוקינג של טיסה יכלול מספר נוסעים ומטען.

 

 

 

א. אכן צריך שיהיה שקיפות בנוגע לניקוד אטפל בזה, מה שכן המערכת בנויה מכך שהיא מחשבת את זמן הטיסה הכולל כך שלא יכול להיות שתקבל אותו ניקוד על טיסה של שעה וחצי או 4 שעות.

ב. יטופל.

ג. בטיפול.

ד. לצערי מבחינה מערכתית הייתי חייב לעשות את זה כך אבל אני אראה שוב מה אפשר לעשות ואיך אפשר לשפר את זה. 

כללי: 

א. לצערי הרב דיברתי עם החברה TFDI שפיתחה את הACARS שלנו הם אמרו שאין להם אפשרות לעשות דבר כזה, אבל מה שכן אנחנו גם לא דוחים טיסות שבוצעו עם LBS פשוט שמים אותם בהמתנה עד לתיקון של הטייס בטיסתו הבאה.

ב. הפסילה היא כרגע -1200, בעבר חישבנו את זה על פי כל מיני דברים וגם לפעמים יש בעיות של פרייפים לאנשים שאין מחשבים חזקים וזה יוצא להם -600 -500 -900 ולכן החלטנו לשים את זה -1200 אבל נדון בזה שוב אולי יש משהו במה שאתה אומר.

ג. קשה מאוד לבנייה מבחינה מערכתית.

ד. יטופל.

ה. קיים, כרגע יש בחנות הוירטואלית בסכום נמוך יחסית אתה יכול לקנות את האפשרות של שליחת דוח ידני למשך יומיים.

-

א. לא הבנתי למה אתה מתכוון..

ב. בטיפול (ייקח זמן עד שזה יכנס בעקבות כל הדברים הצפויים בזמן הקרוב).

ג. קיים, כמעט בכל טיסה באלעל, לאחר סיום הבוק תוכל ללכת ל"MY BIDS" ותראה שם את שערים של אלעל בשדה שאתה אמור לנחות בו.

ד. אפשרי. 

On 3.3.2017 at 15:50, elai bachar said:

להחזיר את ק.א.ל .

בטיפול.

 

תודה רבה לכולם על כל ההצעות, 

נפעל בהתאם,

פורסם

בנוסף אשמח לשתף אותכם ברעיון למערכת:

מערכת לוז: 

 

בקשת לוז עבור השבוע הקרוב (פתוח לבקשות מיום חמישי עד ליום שבת בשעה 20:00Z נסגר הבקשות)

יוקם צוות מיוחד שיהיה אחראי על הפרויקט הזה.

הגשת בקשה ללוז תעלה: 1000 נקודות בחנות.

לאחר בקשת הלוז על פי ימים פנויים לטייס וסוג מטוס (737,747,767,777) קבוע לשבוע שלם,
הצוות יקבל את בקשת הטייס ויפעל על פי הם וישבץ לטייס טיסות למהלך השבוע.

קנסות:
שינוי מטוס ספציפי (רישום) - 100 נקודות.


נקודות על סיום לוז מלא:
מטוס 737:

יום עבודה אחד -  1500.
2 ימי עבודה - 2000.
3 ימי עבודה - 2500.
4 ימי עבודה - 3000.
5 ימי עבודה - 3500.
6-7 ימי עבודה - 4000.

מטוס 777/747/767:
יום עבודה אחד -  2000.
2 ימי עבודה - 2500.
3 ימי עבודה - 3500.
4 ימי עבודה - 4500.
5 ימי עבודה - 5000.
6-7 ימי עבודה - 5500.

 

אשמח לשמוע דעתכם בנוגע למערכת ושיפורים במידה ויש לכם,

 

פורסם
20 hours ago, omer cohen said:

בנוסף אשמח לשתף אותכם ברעיון למערכת:

מערכת לוז: 

 

בקשת לוז עבור השבוע הקרוב (פתוח לבקשות מיום חמישי עד ליום שבת בשעה 20:00Z נסגר הבקשות)

יוקם צוות מיוחד שיהיה אחראי על הפרויקט הזה.

הגשת בקשה ללוז תעלה: 1000 נקודות בחנות.

לאחר בקשת הלוז על פי ימים פנויים לטייס וסוג מטוס (737,747,767,777) קבוע לשבוע שלם,
הצוות יקבל את בקשת הטייס ויפעל על פי הם וישבץ לטייס טיסות למהלך השבוע.

קנסות:
שינוי מטוס ספציפי (רישום) - 100 נקודות.


נקודות על סיום לוז מלא:
מטוס 737:

יום עבודה אחד -  1500.
2 ימי עבודה - 2000.
3 ימי עבודה - 2500.
4 ימי עבודה - 3000.
5 ימי עבודה - 3500.
6-7 ימי עבודה - 4000.

מטוס 777/747/767:
יום עבודה אחד -  2000.
2 ימי עבודה - 2500.
3 ימי עבודה - 3500.
4 ימי עבודה - 4500.
5 ימי עבודה - 5000.
6-7 ימי עבודה - 5500.

 

אשמח לשמוע דעתכם בנוגע למערכת ושיפורים במידה ויש לכם,

 

אחלה רעיון אבל למה זה צריך לעלות 1000 נקודות?

פורסם
38 minutes ago, eliran krulfeld said:

אחלה רעיון אבל למה זה צריך לעלות 1000 נקודות?

לדעתי זה מצויין שעומר עשה ניקוד על בקשת לוז. זה סינון נהדר. במידה ולא יהיו נקודות אני בטוח שאנשים יבקשו לו"ז ולא יבצעו את הטיסות.. ברגע שביקשת לוז ובזבזת על הבקשה הזו 1000 נקודות אתה תרצה לבצע את הטיסות כדי להחזיר את הנקודות של הבקשה + הנקודות של השלמת הלוז. 

 

דבר נוסף לעומר.

אני חושב שצריך להגדיר במערכת של הניקוד, רק טייסים עם מינימום נקודות או שעות (כמה שתחליט) יוכלו לבקש לוז.  לדוגמא, רק לאחר שטייס צבר x נקודות או x שעות בחברה תיפתח לו האופצייה לבקש לו"ז מהחברה. מה אתה אומר? 

פורסם

היי עומר, 

בכמה חברות וירטאולית שונות, השעות מתחילות לתקק אחרי המראה בלבד, זה יכול להיות גם נחמד באלעל, ולא ישר בפושבאק

פורסם
1 hour ago, Nir Tsisin said:

היי עומר, 

בכמה חברות וירטאולית שונות, השעות מתחילות לתקק אחרי המראה בלבד, זה יכול להיות גם נחמד באלעל, ולא ישר בפושבאק

זה גם אצלנו ככה 

פורסם

הי עומר, חשבתי על משהו נחמד שדי יכול לעזור

שתהיה לשונית של אלעל UP בנפרד, עם כל הארבעת היעדים שלהם, ולא ביחד עם אלעל הרגיל.

פורסם

נשמח אם יהיה מערכת דמוית FIDS עם הגייטים והטיסות המציאותיות של החברות, אולי שיתוף פעולה עם SimBrief להוצאת OFP מותאם, עדכון נתיבים, 

והכי חשוב - קובץ עם הגייטים המציאותיים של אל על

תודה!

פורסם
לפני ב-25.11.2020 בתוך 04:43 matan buzaglo כתב:

לתקן את הדיווח של 250kt מתחת ל 10000 feet 

הוא נותן את ההיערה הזאת בכל מקום וזה לא נכון כי ההגבלה הזאץ רק עד נקודות מסויימות

היי
אין מה לתקן
מהירות מקסימלית של 250 קשר מתחת לגובה 10,000ft זאת הגבלה נפוצה שקיימת כמעט בכל שדה למעט כמה בודדים, וכל עוד תעבור אותה, ההערה תופיע.
בבן גוריון למשל ביציאה מן הארץ תוכל כבר לאחר 7nm מ BGN VOR לקחת High speed ובכניסה לארץ עד 25nm מ BGN VOR לשמור על מהירות גבוהה (כמובן במידה והפקח לא הגביל אותך)
להערה זאת אין התניה לאישור הפיירפ
יום טוב

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...