Yarden Ben-Dor פורסם מאי 21, 2017 דיווח פורסם מאי 21, 2017 אהלן חברים, כפי שאתם רואים, ה"סופ"ש הטכני", כפי שבאכתרי הכריז עליו הסתיים, בו נעשו המון פעילויות חשובות מתחת לפני השטח. הפעילויות הללו הסתיימו כאשר גולת הכותרת שלהם מבחינתכם היא השקת האתר החדש של החטיבה! על האתר עמל עומר כהן, שנרתם לבנות אתר חדש לחטיבה במהלך החופשות הבודדות שהוא מקבל מהצבא, אז קודם כל - תודה לך עומר! כמו כן, כחלק מהמעבר הזה הושלם בהצלחה הליך העברת שרתי האחסון החטיבתיים, כולל הפורום ומערכת ה-SSO הואטסימית לשרת אחסון חדש, שאותו קנינו במבצע במהלך ה-Black Friday, כאשר בכך במחיר של שנה אחת קיבלנו שלוש שנות אחסון (עד סוף נובמבר 2019) בתנאים לא פחות טובים מאשר שרת האחסון הקודם שהיה לנו עד היום. השרת הקודם יישאר בידינו עד אוגוסט 2017, כך שכל מי שמעוניין לבצע פרוייקטים בחטיבה על השרת הישן מוזמן לעשות כן תוך כדי תיאום איתנו. אם תהיינה בעיות כתוצאה מהשקת האתר ומעבר השרתים אל תהססו ליצור איתנו קשר! בהצלחה לנו! Raz Niv, Noy Farhi, Baruch Spiegel וגם 3 אחרים הגיבו לזה 6
Tomer Israel פורסם מאי 21, 2017 דיווח פורסם מאי 21, 2017 בהחלט שיפור מרענן ונוח לעין השוליים קצת ריקים לי ואפשר לחשוב מה ניתן לשים שם
Amit Eisinger פורסם מאי 21, 2017 דיווח פורסם מאי 21, 2017 כל הכבוד עומר! משום מה אני מקבל 404 על הרבה עמודים באתר.
Or Bahtari פורסם מאי 21, 2017 דיווח פורסם מאי 21, 2017 לפני ב-21.5.2017 בתוך 20:26 Amit Eisinger כתב: כל הכבוד עומר! משום מה אני מקבל 404 על הרבה עמודים באתר. Expand תוכל לפרט כאן איפה אתה מקבל 404? עריכה : איתרתי את כל הדפים ותיקנתי . תודה על הערה!
Amit Eisinger פורסם מאי 21, 2017 דיווח פורסם מאי 21, 2017 כנראה שהשגתם אותי ופתרתם את הבעייה. עכשיו כל הדפים עובדים לי.
Or Bahtari פורסם מאי 22, 2017 דיווח פורסם מאי 22, 2017 באתר החדש נבנו מערכות שייעודן לתת שירות לפקח ולטייס ולהלן עיקרי הדברים : 1. AIRPORT BRIEFIENG - מכיל תחתיו כל מה שטייס צריך בשביל לטוס בנתב"ג ואילת : א. פרטים כלליים על השדה : גובה שדה , transition altitude , נתונים על המסלולים כולל תדרי ILS ו-COURSE ב.מזג אוויר ו-NOTAMS ג. מציג את המסלולים בשימוש בשדות. 2. דפיות 3.תדרים של כל העמדות הרלוונטיות לשדות. 4.סינרים 5. פיקח אונליין בשדות. 2. מערכת FEEDBACK לפקחים - נתקלתם במקרה לא מקצועי מצד פקח ברשת ? אל תהססו לשלוח לנו פידבקים כדי שנוכל לשפר/לתקן. 3.נוטאמים לפקחים - נוטאמים שנכתבים ע"י מחלקת מבצעים המתייחסים ל-SOP לפי התבנית הבאה - קוד נוטאם לדוגמא נראה כך : B0204/04 פירוש : B - הכוונה לפרק 2 ב-SOP 0204 - סעיף 2.4 04- עדכון מספר 4 עבור הסעיף נוטאם אשר מופיע באתר החטיבה מבטל/משנה את הכתוב ב-SOP כל עוד הוא מופיע . אתם מוזמנים להציע רעיונות (אם אפשר קונקרטיים) לשיפור ! Noy Farhi וגם Yarin Halali הגיבו לזה 2
Noy Farhi פורסם מאי 22, 2017 דיווח פורסם מאי 22, 2017 היי אור, ממליץ לשים באתר החטיבה גם אזור אירועים במסך הפתיחה ולא רק תחת התפריט. אירוע שמוצג במסך הבית מאוד בולט לעין וזה נראה טוב.
Or Bahtari פורסם מאי 25, 2017 דיווח פורסם מאי 25, 2017 דבר נוסף - כבעבר במידה והנכם משדרים ב-TWITCH הנכם יכולים לכתוב את השורה הבאה בתכנית הטיסה תחת REMARKS וכך להוסיף לחצן לטבלת הטיסות בעמוד הראשי של האתר שיקשר לערוץ שלכם : /+VATILSTREAM (Your Channel)+/
Amit Eisinger פורסם מאי 25, 2017 דיווח פורסם מאי 25, 2017 הצעה לשיפור - להחזיר את מערכת הBOOKING של משמרות הפיקוח שהייתה פעם בפורום.
Tomer Israel פורסם מאי 25, 2017 דיווח פורסם מאי 25, 2017 לפי איזה עיקרון עובדת המערכת של איזה מסלול פעיל? כי רוב הזמן זהו המסלול שדווקא לא פעיל..
Or Bahtari פורסם מאי 25, 2017 דיווח פורסם מאי 25, 2017 לפני ב-25.5.2017 בתוך 07:21 Amit Eisinger כתב: הצעה לשיפור - להחזיר את מערכת הBOOKING של משמרות הפיקוח שהייתה פעם בפורום. Expand חשבנו על זה כבר - הנושא בבדיקה . לפני ב-25.5.2017 בתוך 07:46 Tomer Israel כתב: לפי איזה עיקרון עובדת המערכת של איזה מסלול פעיל? כי רוב הזמן זהו המסלול שדווקא לא פעיל.. Expand עובד לפי רוחות בלבד - ידוע לנו שזה לא בהכרח משקף את המציאות אך הדבר נועד בעיקר על מנת ליצור סדר מסוים ברשת בהיעדר פקח (בשאיפה).
Tomer Israel פורסם מאי 25, 2017 דיווח פורסם מאי 25, 2017 לפני ב-25.5.2017 בתוך 07:56 Or Bahtari כתב: עובד לפי רוחות בלבד . Expand אין שום אפשרות לכפוף אותה לNotams או מסלולים שפעילים במציאות?
Or Bahtari פורסם מאי 25, 2017 דיווח פורסם מאי 25, 2017 שום סיכוי מכיוון שאין אפשרות לשלב נוטאמים בתוך קוד והדרכים היחידות לבדוק מסלול בשימוש הם (למיטב ידיעתי) : ה-ATIS בטלפון ולפי מסלול הטיסה של התנועות ב-FLIGHTEADAR24 וגם אותם אין אפשרות לשלב בקוד. במידה וקיימת מערכת של רשות שדות התעופה המציגה את ה-ATIS בקוד אני מאמין שיש מה לעשות. בכל אופן , אין חובה על הטייס להקשיב למערכת(בטח שלא לחברי חטיבה כמונו שיודעים מה קורה במציאות). הדבר בעיקר מיועד ליצור סדר אצל הטייסים הזרים כדי ליצור ביניהם אחידות בהיעדר פקח.
Tomer Israel פורסם מאי 25, 2017 דיווח פורסם מאי 25, 2017 לפני ב-25.5.2017 בתוך 08:04 Or Bahtari כתב: שום סיכוי מכיוון שאין אפשרות לשלב נוטאמים בתוך קוד והדרכים היחידות לבדוק מסלול בשימוש הם (למיטב ידיעתי) : ה-ATIS בטלפון ולפי מסלול הטיסה של התנועות ב-FLIGHTEADAR24 וגם אותם אין אפשרות לשלב בקוד. במידה וקיימת מערכת של רשות שדות התעופה המציגה את ה-ATIS בקוד אני מאמין שיש מה לעשות. בכל אופן , אין חובה על הטייס להקשיב למערכת בתוך לא לחברי חטיבה כמונו שיודעים מה קורה במציאות. הדבר בעיקר מיועד ליצור סדר אצל הטייסים הזרים כדי ליצור ביניהם אחידות בהיעדר פקח. Expand הבנתי. מקווה שבעתיד נמצא משהו כזה עוד בעיה ששמתי לב בהורדת תיקון הגובה לשדה באילת יש צורך להכניס שם משתמש וסיסמה בכדי להוריד תמונה מצורפת:
Or Bahtari פורסם מאי 25, 2017 דיווח פורסם מאי 25, 2017 לפני ב-25.5.2017 בתוך 08:07 Tomer Israel כתב: הבנתי. מקווה שבעתיד נמצא משהו כזה עוד בעיה ששמתי לב בהורדת תיקון הגובה לשדה באילת יש צורך להכניס שם משתמש וסיסמה בכדי להוריד תמונה מצורפת: Expand הקישור יתוקן.
אורח amit kleinman פורסם מאי 25, 2017 דיווח פורסם מאי 25, 2017 לפני ב-25.5.2017 בתוך 08:04 Or Bahtari כתב: שום סיכוי מכיוון שאין אפשרות לשלב נוטאמים בתוך קוד והדרכים היחידות לבדוק מסלול בשימוש הם (למיטב ידיעתי) : ה-ATIS בטלפון ולפי מסלול הטיסה של התנועות ב-FLIGHTEADAR24 וגם אותם אין אפשרות לשלב בקוד. במידה וקיימת מערכת של רשות שדות התעופה המציגה את ה-ATIS בקוד אני מאמין שיש מה לעשות. בכל אופן , אין חובה על הטייס להקשיב למערכת(בטח שלא לחברי חטיבה כמונו שיודעים מה קורה במציאות). הדבר בעיקר מיועד ליצור סדר אצל הטייסים הזרים כדי ליצור ביניהם אחידות בהיעדר פקח. Expand https://ext.iaa.gov.il/aeroinfo/AeroInfo.aspx?msgType=Weather כאן הATIS מוצג בטקסט
Or Bahtari פורסם מאי 25, 2017 דיווח פורסם מאי 25, 2017 לפני ב-25.5.2017 בתוך 12:08 Yuval Abramzon כתב: הATC Roster לא מעודכן. Expand הוא מעודכן נכון ל-1.1.17 בהתאם לכשירות. לפני ב-25.5.2017 בתוך 12:35 amit kleinman כתב: https://ext.iaa.gov.il/aeroinfo/AeroInfo.aspx?msgType=Weather כאן הATIS מוצג בטקסט Expand ראיתי על מה אתה מדבר - אני רואה רק מסלול לנחיתה , גם אתה?
Yuval Abramzon פורסם מאי 25, 2017 דיווח פורסם מאי 25, 2017 לפני ב-25.5.2017 בתוך 12:41 Or Bahtari כתב: הוא מעודכן נכון ל-1.1.17 בהתאם לכשירות. ראיתי על מה אתה מדבר - אני רואה רק מסלול לנחיתה , גם אתה? Expand אור בלישה כרגע S3 ולא S1 אני פקח S1 ולא מופיע ברשימה..
Or Bahtari פורסם מאי 25, 2017 דיווח פורסם מאי 25, 2017 לפני ב-25.5.2017 בתוך 12:42 Yuval Abramzon כתב: אור בלישה כרגע S3 ולא S1 אני פקח S1 ולא מופיע ברשימה.. Expand כי כל זה לא היה ב-1.1.17 . Yuval Abramzon הגיבו לזה 1
אורח amit kleinman פורסם מאי 25, 2017 דיווח פורסם מאי 25, 2017 לפני ב-25.5.2017 בתוך 12:41 Or Bahtari כתב: ראיתי על מה אתה מדבר - אני רואה רק מסלול לנחיתה , גם אתה? Expand בדקתי את העניין ובגרסת דפדפן אין אפשרות לראות מעבר למה שמוצג שם, אבל בגרסת Mobile ניתן לראות את כל הMETAR. http://ext.iaa.gov.il/mobileaeroinfo/maiWeather.aspx