matan פורסם ינואר 11, 2005 דיווח פורסם ינואר 11, 2005 או שהם לא יודעים את שער הארו מול הדולר הוא שהמחיר בדולרים יותר זול.בכל מיקרה אצלי המחיר רשום דולרי והוא עומד על 40.28$. לגבי התאריך, לפי פורום LDS, גירסת ה DL יוצאת כ 6-12 שבועות לפני ה BOXED. מה זה BOXED?
matan פורסם ינואר 11, 2005 דיווח פורסם ינואר 11, 2005 או שהם לא יודעים את שער הארו מול הדולר הוא שהמחיר בדולרים יותר זול.בכל מיקרה אצלי המחיר רשום דולרי והוא עומד על 40.28$. לגבי התאריך, לפי פורום LDS, גירסת ה DL יוצאת כ 6-12 שבועות לפני ה BOXED. מה זה BOXED? וגם לפי מה שקראתי בלינק שנתת הגירסה עם הדיסק תצא רק ב15 במרץ :cry: גירסת הDL תצא הרבה קודם לא?
Itay Zecharia פורסם ינואר 11, 2005 דיווח פורסם ינואר 11, 2005 מדהים... אני קורא את מה שאילן ואביב כתבו, וזה לא היה קיים עד היום באף אחד מן המטוסים. פשוט אין מילים :shock: תארו לכם אתם לקראת נחיתה, מיוצבים ILS, ופתאום הכפתורים של הLPT זזים לבד הגיר של הLPT יורד, ידית המדפים זזה... והכי טוב שיהיה שימוש לכל ה-16 כפתורים בפאנל העליון של האורות, עכשיו יהיו את כל האורות
Noam פורסם ינואר 11, 2005 דיווח פורסם ינואר 11, 2005 בנוגע למודל של המטוס - האם סופסוף יהיה מודל כמו שצריך, או שגם עכשיו נצטרך לעשות את ה MERGE עם מודלים אחרים ?
אורח פורסם ינואר 11, 2005 דיווח פורסם ינואר 11, 2005 בנוגע למודל של המטוס - האם סופסוף יהיה מודל כמו שצריך, או שגם עכשיו נצטרך לעשות את ה MERGE עם מודלים אחרים ? כנס לאתר שלהם ותראה בעצמך.... :roll:
Yoav פורסם ינואר 11, 2005 דיווח פורסם ינואר 11, 2005 טוב, נשמע ממש נחמד! אני כבר מחכה, ה763 מטוס חמוד בהחלט!(אם כי אני אישית מעדיף את ה757 :roll: ) רק נותר לי להגיד דבר אחד, בפה פעור: מי מתנדב לצבוע :shock: :roll:
Itai Ganor פורסם ינואר 11, 2005 דיווח פורסם ינואר 11, 2005 חבל שהם לא יוצרים עוד מודל ל767 הרגיל, יחד עם החבילה של ה763.
Yarden Ben-Dor פורסם ינואר 11, 2005 דיווח פורסם ינואר 11, 2005 חבל שהם לא יוצרים עוד מודל ל767 הרגיל, יחד עם החבילה של ה763. אתה בוודאי מתכוון ל767-200...
Opher Ben Peretz פורסם ינואר 11, 2005 דיווח פורסם ינואר 11, 2005 שלום, אני שש ומצפה לחידושים, קידמה, וקירבה למציאות בעיסוקנו. אך במקרה זה, לי נראה כי אין כאן הרבה חידוש. לקחו מוצר טוב אך ותיק, ומיחזרו אותו למציאות אליה נקלענו, של שדרוגים שלא נגמרים, כפי שקורה לכל משתמש מחשב. עיינתי בספר הטייס, כתוב וערוך כיאות. יש בו סמניות פרקים, דבר ש- PSS ו- PMDG לא משתמשים בו, ובכך מפגינות גישה לא מקצועית לספרות טכנית. אך הספר גדוש תעמולת מכירות וזה בשום פנים ואופן לא מקובל עלי. הדבר גורע מהקירבה למציאות יותר מכל רעיון או המצאה הגלומים במוצר, ועל כך אני מצר. ציטוט: The 767-300 visual model has been expertly detailed with many unique features and aircraft animations.
Kobi David פורסם ינואר 11, 2005 דיווח פורסם ינואר 11, 2005 הכל בפרופורציה עופר, הם עדיין חברה שרוצה למכור את המוצר שלה. קהל היעד, שואף לראליזם, וככה בידיוק הם משווקים את המוצר. בכל טוב יש רע.
Ilan Jonas פורסם ינואר 19, 2005 דיווח פורסם ינואר 19, 2005 הקפצה: כבר כמה פעמים ראיתי שהספר ששוחרר לא מעודכן לגמרי - יש דברים שנוספו מאז - למשל תמיכה בMCP של ארוסופט וגם בFSBUS בצורה ראשונית בהתחלה ומלאה בהמשך (שזה החדשות הכי טובות בעולם בערך...). ראו את ההודעה הזו למשל: Yes, it will have fuel dump capability. The draft manual is outdated in this respect. Also related, the APU will burn fuel and the scavenge pumps will draw remaining fuel from the center tank to the wing tanks after all useable fuel in the center tank is exhausted. These features will be included in the initial release, not an update. Wade