עבור לתוכן
אורח

לכל ה"טייסים" החדשים שלנו..

Recommended Posts

פורסם

מתי אתה חוזר לפקח עלינו שמוליק? התגעגענו :mrgreen:

ואגב.. באמת- תתחילו את הלימודים שלכם כאן ברשת בהדרגה.. תתחילו בהקפות, תלמדו איך לעשות את זה- הרבה אנשים ישמחו להדריך אתכם בצעדים הראשונים.. גמרתם הקפות? תרגלו CVFR.. תירגלתם? מרגישים שאתם יכולים לעבור הלאה? תעברו לIFR! להליכים בנתב"ג, נחיתות ILS, RNAV וכו'.. גמרתם את זה? תנסו לעשות טיסה מסחרית ללרנקה (רק תעשו לי טובה על תעשו טרנס אטלנטי או לונדון על המקום! :D).. גמרתם עם זה? עכשיו טוסו ללונדון :lol:.. רק תדאגו להיות עם כל הדפיות מול העיניים ולא לעשות להם בעיות :mrgreen: .. אבל כמובן.. רק אחרי הרבה זמן :D

פורסם

רן, אשמח אם תשאיר את ההודעה הזו דבוקה להרבה זמן.

לכל הטייסים החדשים, יש מערכת הדרכה חדשה ומדהימה שהוכנה במיוחד בשביל חבר'ה חדשים, אין מה לפחד ברשת, להתרגש מותר ורצוי אבל לא לפחד, פשוט לציין לפקח שאתם חדשים, וכן מותר לטעות ולפעמים רצוי כי רק ככה לומדים, אבל יש טעויות ויש טעויות, טעות בסיד שאתם מגיעים לרימון זו לא טעות זה חוסר אחריות (נא לקרוא אחריות טייס), אבל טעות שעברתם 2 מייל מזרחית לעתלית זו טעות שלומדים ממנה והיא מתקבלת.

כמו שראיתם החברים פה עומדים לעזרתכם עם המדריכים היפים שיש לנו, אל תתבישו לפנות, ה MSN שלי למטה.

פורסם

כל החבר'ה הטייסים החדשים אני ניסיתי כמה פעמים און ליין בלי נסיון לטוס באוןליין אמנם בלאגן לא עשיתי אבל יש דברים שבוודאות חרגתי מהמותר הסבירו לי וזהו אני לא טס אוןליין רק אוף ומתרגל הכי חשוב תתרגלו תתרגלו תתרגלו עשו טובה אל תתחברו סתם ובטח שלא לחטיבות אחרות זה רעעעעעעע אתם יכולים לשאול פה אנשים כמה שגעתי ואני עדיין משגע אותם בשאלות כמו שנאמר נצלו את הידע הרב שמסתובב לכם פה מתחת לרגליים.

פורסם

אהלן חברים,

לאלה ממכם שהקשיבו לי היום בזמן הפיקוח, בטח שמעו את פיני, טייס חדש, שעשה קצת בלאגן בהתחלה, אבל בסוף הבין ועכשיו הוא מעוניין ללמוד, אז אני קורא לכם חברים להציע את עזרתכם לפיני, בקרוב הוא ירשם לפורום ותראו אותו מגיב.

שבת שלום

פורסם

הנה דוגמא לטייס חדש שלא חכם במיוחד :S

אבי כהן (על פי הסרבאינפו) טס עכשיו מבן גוריון לניו יורק

וכותב ברימרקס NEW PILOT...

ואיציק אני אשמח לעזור לו (עשה לי קצת בעיות היום..)

ושוב תודה על העזרה שנתת לי היום :)

פורסם

זה שהוא חדש לא מחייב שהוא לא מסוגל לבצע את הטיסה.

ייתכן שהוא למד והתאמן ועכשיו מבצע את טיסתו הראשונה, לגיטימי לרשום שהוא טייס חדש ברימרקס.

פורסם

לגבי אבי, תאמינו לי יש לו ניסיון והוא טייס מצויין, אני לימדתי אותו על הPMDG והוא שולט עליו מצויין מCOLD AND DARK לCOLD AND DARK והוא רושם NEW PILOT זה בגלל שהוא חדש, אבל עם הרבה ניסיון....

פורסם
הנה דוגמא לטייס חדש שלא חכם במיוחד :S

אבי כהן (על פי הסרבאינפו) טס עכשיו מבן גוריון לניו יורק

וכותב ברימרקס NEW PILOT...

ואיציק אני אשמח לעזור לו (עשה לי קצת בעיות היום..)

ושוב תודה על העזרה שנתת לי היום :)

ירדן לא יפה להגיד דבר כזה... במיוחד שגם אתה לא הכי וותיק.

עכשיו בוא אני אגיד לך עוד משהו.. הסטיגמה על המרחק היא מטופשת.. כי אין הבדל בין לרנקה לארה"ב פרט לדבר אחד וזה הפיקוח.. ולידעתך הכללית אבי עשה הרבה טיסות כבר בתחום ארה"ב.. טיסה בפנים ארצות הברית.

ועוד דבר אם לא שמת לב הוא טס עם 3 טייסים שקצת יותר מנוסים ויכולים לעזור במקרה הצורך.

התווית של ה-New Pilot ברימרקס היא לא כמו השלט: "נהג חדש" שאותו שמים שנתים ואחרי זה אתה יודע שכביכול הנהג כבר לא חדש.. בניגוד לזה כאן זה עד שהטייס מרגיש שהוא יכול בלי זה.. וזה לישופוטו.. ויכול להיות שהוא מספיק טוב אבל הוא עדיין שם את זה כי לדעתו הוא לא מספיק שולט.

וועוד דבר שהציק לי, לא לדבר אליו בגוף שלישי, זה לא יפה ומראה על זלזול, מה עוד שצריך לצבור מספיק ידע כדי ללמד לא כל טייס שמלאו לו 3-4 חודשים בואטסים יכול להתחיל "ללמד"- נקודה למחשבה... :idea:

שבת שלום

פורסם

אוקיי,כן,סליחהP:

חשבתי שבגלל שהוא רשם טייס חדש אז הוא חדש לגמרי או משהו כזה...אבל אני מבין שממש לא..

ואני יודע שאני לא ממש וותיק...לא אמרתי שיש לי וותק של שנים פה...

אבל בכל מקרה סליחה על מה שאמרתי...פשוט לא הבנתי נכון

פורסם
הנה דוגמא לטייס חדש שלא חכם במיוחד :S

אבי כהן (על פי הסרבאינפו) טס עכשיו מבן גוריון לניו יורק

וכותב ברימרקס NEW PILOT...

ואיציק אני אשמח לעזור לו (עשה לי קצת בעיות היום..)

ושוב תודה על העזרה שנתת לי היום :)

ירדן לא יפה להגיד דבר כזה... במיוחד שגם אתה לא הכי וותיק.

עכשיו בוא אני אגיד לך עוד משהו.. הסטיגמה על המרחק היא מטופשת.. כי אין הבדל בין לרנקה לארה"ב פרט לדבר אחד וזה הפיקוח.. ולידעתך הכללית אבי עשה הרבה טיסות כבר בתחום ארה"ב.. טיסה בפנים ארצות הברית.

ועוד דבר אם לא שמת לב הוא טס עם 3 טייסים שקצת יותר מנוסים ויכולים לעזור במקרה הצורך.

התווית של ה-New Pilot ברימרקס היא לא כמו השלט: "נהג חדש" שאותו שמים שנתים ואחרי זה אתה יודע שכביכול הנהג כבר לא חדש.. בניגוד לזה כאן זה עד שהטייס מרגיש שהוא יכול בלי זה.. וזה לישופוטו.. ויכול להיות שהוא מספיק טוב אבל הוא עדיין שם את זה כי לדעתו הוא לא מספיק שולט.

וועוד דבר שהציק לי, לא לדבר אליו בגוף שלישי, זה לא יפה ומראה על זלזול, מה עוד שצריך לצבור מספיק ידע כדי ללמד לא כל טייס שמלאו לו 3-4 חודשים בואטסים יכול להתחיל "ללמד"- נקודה למחשבה... :idea:

שבת שלום

זה לא עניין של וותק לפי דעתי,אלא יותר עניין שאם לפני שהתחלת לטוס בואטסים תירגלת הכל לקראת הטיסה כמו שצריך.

מי שמשקיע מזמנו ללמוד פרפקט לפני עלייתו לטיסות בואטסים מקבל תוצאות טובות גם בטיסות הראשונות ויכול להיות שלא יהיו לו טעויות שיעשה בטעות.

פורסם

שלום D:

כפי שאתם וודאי רואים אני חדש

יצא לי לעשות טיסה מלקנרה ואטונה כמה פעמים (כן, אני הוא עושה הצרות ELY 765 מאתמול {7/10}, משהו יודע איפה משנים את התוכי ב 744 PMDG? אני והפקח של אתונה לא מצאנו)

קיצר, יש לי בעייה שלפעמים אני לא מבין מה אומרים לי, לא במושגים אלא אני לא מבין את המילים עצמם

בכול אופן, יש שרת שיש בו פיקוח אבל כול תחליטו הוא לימוד?

זה לא שאני בור באנגלית, בכתיבה אני מסתדר הבעיה היא שכשמדובר בלהקשיב אני לא כולכך יודע

קראתי 2 מאמרים על נוהלי דיבור, אבל יש כול מני משתנים קטנים (מה גם שאני עדיין לא "רגיל" לריד בק נכון)

מי מתנדב לעשות איתי טיסה או 2, און ליין או אוף ליין (הכוונה בשרט שהוא לא של VATSIM)

ביצעתי מספר טיסות און ליין אבל ממש יעזור לי החיזוק הזה

פורסם
שלום D:

כפי שאתם וודאי רואים אני חדש

יצא לי לעשות טיסה מלקנרה ואטונה כמה פעמים (כן, אני הוא עושה הצרות ELY 765 מאתמול {7/10}, משהו יודע איפה משנים את התוכי ב 744 PMDG? אני והפקח של אתונה לא מצאנו)

קיצר, יש לי בעייה שלפעמים אני לא מבין מה אומרים לי, לא במושגים אלא אני לא מבין את המילים עצמם

בכול אופן, יש שרת שיש בו פיקוח אבל כול תחליטו הוא לימוד?

זה לא שאני בור באנגלית, בכתיבה אני מסתדר הבעיה היא שכשמדובר בלהקשיב אני לא כולכך יודע

קראתי 2 מאמרים על נוהלי דיבור, אבל יש כול מני משתנים קטנים (מה גם שאני עדיין לא "רגיל" לריד בק נכון)

מי מתנדב לעשות איתי טיסה או 2, און ליין או אוף ליין (הכוונה בשרט שהוא לא של VATSIM)

ביצעתי מספר טיסות און ליין אבל ממש יעזור לי החיזוק הזה

שלום לך וברוך הבא.

אנא הוסף את שימך לחתימה ועבור על חוקי הפורום.

לגבי הטיסה אני ממליץ לך לטוס קודם כל בארץ וללמוד לדבר בקשר בעיברית.

מומלץ בחום גם לתקן שגיאות כתיב ,זה יותר חשוב מללמוד לטוס ברשת.

פורסם

שלום וברוך הבא

מצתרף לבקשה של מיקי, ואני רוצה להוסיף פרט חשוב, במידה ואתה לא מבין מה אומר הפקח, תבקש ממנו לשלוח לך את ההוראה בטקסט, ואם אתה לא יודע איך משדרים או מקבלים הודעות בטקסט, אז ללמוד מהר כי בסיס הקשר בואטסים במיקרה שלא עובד השרת הקולי.

פורסם
שלום וברוך הבא

מצתרף לבקשה של מיקי, ואני רוצה להוסיף פרט חשוב, במידה ואתה לא מבין מה אומר הפקח, תבקש ממנו לשלוח לך את ההוראה בטקסט, ואם אתה לא יודע איך משדרים או מקבלים הודעות בטקסט, אז ללמוד מהר כי בסיס הקשר בואטסים במיקרה שלא עובד השרת הקולי.

במקרה הזה זה לא היה עוזר.

ברוך הבא לחטיבה. המלצה חמה ממני, לפני שאתה עולה לטיסות בחו"ל, תלמד קודם כל נהלי דיבור באנגלית. למדת ? יופי , תעשה טיסות בארץ. גהץ את ה J10 עד שהשמיים יפלו והנדב"ר שלך יהיה מושלם.

כשאתה טס בשיוט, תאזין לקשר של טייסים אחרים, יופי של לימוד.

אתה לא זוכר מה הפקח אמר ? תעשה מה שאני עושה, דף ועט קבוע בקוקפיט, כל פיפס רשום, ככה לא שוכחים כלום והרידבק כמעט מושלם. למה כמעט, כי גם צריך להבין מה הפקח אמר וצריך גם לבצע.

לגבי ה SQ במלכה, אישית לא ניראה לי שאתה יודע איף ניראה פנל הטרנספונדר אחרת אני לא מבין איך אתה לא מצליח לשנות SQ.

פנל באמצע הקונסולה צד ימין, תצוגה של 4 ספרות ושני כפתורים לבנים עם 4 מקומות לחיצה שונים. קליק ימני או שמאלי משנה בכל מיקום ספרה אחרת.

קרא את ספר המטוס שוב ושוב עד שאתה בקי בכל רזי המטוס ורק אז צא איתו לטיסה, בייחוד כשאתה חדש וגם אתה לא יודע מה הפקח רוצה מחייך.

ד"א אם פקח אומר לך לעבור למגדל בצירוף תדר, זה לא ניתן כיאלה תעבור אם תירצה, זה תעבור כי המגדל נותן אישור נחיתה. לא קיבלת אתה הולך סביב (משהו שלא עשית אתמול בלילה).

תיקרא את פורום ATC שלנו ואת שאר הפורומים, נשפכו פה טונות של מידע חשוב לעתיד של ההנאה שלך מהעולם הוירטואלי.

כמובן שאתה מוזמן לשאול בפורום שאלות בנושאים שאתה לא מבין, מבטיח לך שאף אחד לא יוריד לך את הראש אם תשאל על משהו שלא ניסת ברשת לפני שבכלל הבנת אותו.

קצת ארוך אבל מזין.

בהצלחה בחור ולהית באויר.

פורסם

זה מה שעשיתי באתונה

דיברתי איתו בטקסט

כשהיגעתי לבן גוריון שחיתי יותר טוב אז לא ביקשתי

עוד דבר, יש לכם דרך מהירה לשנות תדר של ערוץ קשר, כי לוקח לי הרבה זמן לשנות ערוצים וזה בעייה.....אם אין אז אני צריך להתאמן....:|

פורסם
זה מה שעשיתי באתונה

דיברתי איתו בטקסט

כשהיגעתי לבן גוריון שחיתי יותר טוב אז לא ביקשתי

עוד דבר, יש לכם דרך מהירה לשנות תדר של ערוץ קשר, כי לוקח לי הרבה זמן לשנות ערוצים וזה בעייה.....אם אין אז אני צריך להתאמן....:|

אחת מההכנות של הטיסה היא לכייל תדרים, יש לך 4 תדרים לכייל שיהיו במרחק לחיצה אחת משימוש (2 בCOM1 ו-2 בCOM2). בהמראה תמיד תכייל לך את הקרקע/מגדל/גישה/סנטר אם זה נגמר קודם אתה יכול להכין לך את UNICOM. אח"כ בשיוט אם אין תחנות מחוברות בדרך אתה יכול כבר להכין את אותם תדרים ליעד.

פורסם

לגבי הNEW PILOT . אני רושם את זה מכיוון שמה לעשות . אני לוקח בשיא הרצינות את הפיקוח ואת הטיסה. ומה לעשות. אני גם טס עם אלמוג עטר ויהב ברזילאי שהם סופר טייסים מקצוענים וכן מה לעשות. אני שואב ולומד מהם כל יום דברים חדשים.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...