עבור לתוכן
HZyoni

שאלה לקרירת טייס :?:

Recommended Posts

פורסם

שלום קןראים לי יוני

תמיד מילדות אהבתי מטוסים ובמיחוד שדות תעופה ( אוהב את האווירה)

ואחרי שקיבלתי את ה סימולאטור חשבתי לעצמי על קרירת תעופה

אז חברים אני עדיין מתלבט?????? להיות או לא להיות ???????????

מה החסרונות והיתרונות בטייס (קרירה) האם שווה את זה או להשאיר את זה

רק כ תחביב אולי זה רק יתלהבות ומפחד שהשתעמם מי זה אחר כך

(חכו בחשבון: משפחה, לימוד, סיכון חיים, סבלנות ,כסף ומסכורת, ועוד.............)

השמח מעוד לשמוע את דעתכם וכך גם לקבוע את עתידי....

תודה ומעריך יוני. :)

פורסם

בישראל יש שתי דרכים להיות טייס: לעשות רישיון אזרחי פרטי, אח"כ מסחרי, ולהשתלב בחברות תעופה ישראליות. החיסרון העיקרי נעוץ בעלות הגבוהה, הידע נצבר לאט עקב מגבלות עלות ורמת הדרכה. דרך שנייה הינה להתגייס לח"א ולעבור קורס טייס. יתרונה בכך שרמת ההדרכה טובה, נצבר ניסיון רב ומהר בתנאים קשים שאחריו ניתן לבצע את מסלול א' במהרה ובקלות.

בדרך כלל למתלבטים רצוי לחפש מקצוע אחר. הטייסים שאני מכיר והם רבים, תמיד רצו להיות טייסים, ואחרים שסיימו קורס טייס בח"א ללא שאיפה כזו פנו אחרי השרות לתחומים אחרים.

מי שחולם להיות טייס, מתעניין מעט מאוד בתנאי השרות, שכר ועוד, ומתמכר עד כמעט אבדן חושים להנאה העילאית שמקנה הטיסה, פעם אחר פעם וחוזר חלילה.

לאנשים שרוצים להתנסות בטיסה אך אין להם כסף לכך, או שהינם צעירים מגיל רישיון: קח סיבוב עם חבר על אופנוע גדול. אם זה עשה לך את זה, כל מילה נוספת מיותרת, ואם לא, עזוב טיסה.

שלום קןראים לי יוני

תמיד מילדות אהבתי מטוסים ובמיחוד שדות תעופה ( אוהב את האווירה)

ואחרי שקיבלתי את ה סימולאטור חשבתי לעצמי על קרירת תעופה

אז חברים אני עדיין מתלבט?????? להיות או לא להיות ???????????

מה החסרונות והיתרונות בטייס (קרירה) האם שווה את זה או להשאיר את זה

רק כ תחביב אולי זה רק יתלהבות ומפחד שהשתעמם מי זה אחר כך

(חכו בחשבון: משפחה, לימוד, סיכון חיים, סבלנות ,כסף ומסכורת, ועוד.............)

השמח מעוד לשמוע את דעתכם וכך גם לקבוע את עתידי....

תודה ומעריך יוני. :)

פורסם

לדעתי אין לך אפילו מה לשקול קריירה תעופתית בארץ.

דרוש 100,000$ כדי להשלים את כל הקורסים עד שתוכל להטיס מטוס נוסעים, וגם אז, הסיכויים שתתקבל לחברת תעופה (ובעיקר ישראלית) הם קלושים.

בארץ אין כסף מטיסה, ו90% מבעלי הרישיונות אינם מרוויחים מזה כסף, וגם אם מרוויחים, זה שולי וממש לא מפרנס.

כמו שעופר אמר, אם אתה מתאים, תתגייס לקורס טיס בצה"ל, זאת פחות או יותר הדרך היחידה לעשות את זה בארץ.

מכיוון שאני חושב (לפי דרך כתיבתך) שעברת את גיל הצבא, אז זה אבוד מבחינתך.

אם יש לך את הכסף הדרוש (חצי מליון שקל) אז תתחיל לחשוב בכיוון של חו"ל.

בהצלחה בכל מקרה!

פורסם

אני לא אתייחס לקטע הכספי שכבר דיברו עליו וגם לא על הקטע של האהבה והרצון - מה שיש לך לפי מה שמשתמע מהדברים שלך.

בוא נגיד שאתה כבר טייס בחברה מסחרית, מטיס 744 מלוס אנג'לס לסינגפור בחברה אמריקאית או אפילו, אתה יודע מה, טייס באלעל בקו לניו יורק/לוס אנג'לס/ב'ייגין/בנגקוק.

את המשפחה שלך תראה באותו שבוע של הטיסה אולי יומיים שלושה (טיסה הלוך חצי יום, מנוחה של עוד יום ביעד, טיסה חזור חצי יום, מנוחה של עוד יום בבית אחרי הטיסה המעייפת וריצה לסידורים של ענייני הבית והמשפחה שלא עשית כשהיית בטיסות).

יש גם צד שני למטבע: אתה טייס בטיסות קצרות פנימיות/בינ"ל, טס בבוקר חוזר בערב, נמצא עם המשפחה והחברים וגם נהנה מהעבודה שעמלת כ"כ הרבה ע"מ להשיגה.

בעולם יש טייסים משני הסוגים שכתבתי למעלה, לפעמים זה נכפה עליהם ולפעמים זה מסתדר עם הרצונות והצרכים שלהם כבעלי משפחות.

זאת הנקודה שלי למחשבה, שיהיה בהצלחה בכל מה שתעשה :wink:

פורסם
אני לא אתייחס לקטע הכספי שכבר דיברו עליו וגם לא על הקטע של האהבה והרצון - מה שיש לך לפי מה שמשתמע מהדברים שלך.

בוא נגיד שאתה כבר טייס בחברה מסחרית, מטיס 744 מלוס אנג'לס לסינגפור בחברה אמריקאית או אפילו, אתה יודע מה, טייס באלעל בקו לניו יורק/לוס אנג'לס/ב'ייגין/בנגקוק.

את המשפחה שלך תראה באותו שבוע של הטיסה אולי יומיים שלושה (טיסה הלוך חצי יום, מנוחה של עוד יום ביעד, טיסה חזור חצי יום, מנוחה של עוד יום בבית אחרי הטיסה המעייפת וריצה לסידורים של ענייני הבית והמשפחה שלא עשית כשהיית בטיסות).

יש גם צד שני למטבע: אתה טייס בטיסות קצרות פנימיות/בינ"ל, טס בבוקר חוזר בערב, נמצא עם המשפחה והחברים וגם נהנה מהעבודה שעמלת כ"כ הרבה ע"מ להשיגה.

בעולם יש טייסים משני הסוגים שכתבתי למעלה, לפעמים זה נכפה עליהם ולפעמים זה מסתדר עם הרצונות והצרכים שלהם כבעלי משפחות.

זאת הנקודה שלי למחשבה, שיהיה בהצלחה בכל מה שתעשה :wink:

אז כיאלו אתה אומר שאני יעבוד ב חברה קטנה של טיסות פנימייות

אז אני יכול לבחור את זה ???

או אין בחירה מה שבא בא ?

פורסם

יוני...

אתה כנראה לא הבנת מה אנחנו מנסים להגיד.

קודם כל, מאיפה אתה?(זה ממש משנה את הסיכויים שלך לגבי החלום שלך)

דבר שני, זה החיים שלך, אתה לא בצבא, אף אחד (חוץ מאמא פולניה) לא יחליט לך מה לעשות עם החיים שלך.

שוב, אם אתה גר בארה"ב, אני לא מכיר את סיכויי הקבלה שם לעבודות תעופתיות.

אבל בארץ אתה צריך לשמוח כאשר אתה מקבל אפילו טיסות העברה, שזה כידוע שאתה מעביר מטוס ללא תשלום אבל גם אתה לא משלם עליו.

בקיצור הכל תלוי בארץ שאתה גר, ובכסף שיש לך.

בהצלחה.

פורסם

אמרתי שזה תלוי בך, ברצונות שלך ובמגבלות שיש לך או שתרצה להציב לעצמך על מנת שתוכל להמשיך לחיות את החיים שלך על פי מה שתרצה.

כמו שאפיק אמר, אתה הוא הקובע על החיים שלך.

פורסם

אני יודע שאני יתן הכל אבל הכל כדי להיות טייס שאני יהיה גדול נגיד בחברת תעופה זה חלום מאז שנולדתי ואני יתן הכל בשביל זה, אבל יש פה כמה מוקשים בשבילי אחד זה שיש לי סעיף עניים ככה שבצבא אני לא יוכל להיות טייס לא משנה איזה.. ובהמשך החיים אני לא חושב שאני יוכל להשיג חצי מיליון שקל....

למרות שאני עדיין צעיר (15)...

אני יודע שעם לא היה לי סעיף עניים והייתי מתקבל לקורס טייס הייתי נותן את כל כולי בשביל זה לא מעניין אותי אין אוכל אין שתיה לרוץ 100 קילומטר בלי הפסקה... תנאים הכי לא טובים שיש בגיבוש לקורס טייס... לישון בתוך בור של רפש במשך שבוע ולמצוא לעצמי אוכל ומים הייתי אוכל כל מה שזז חח...

אבל ככה החיים..

פורסם

מי שלא מגיע לחיה"א לקורס טיס, הדרך ה"נכונה" בשבילו על מנת להגיע ולטוס באיירליינר היא ללכת לאקדמיה תעופתית דוגמאת EMBRY RIDDLE.

אבל קחו בחשבון שבהחלט ייתכן שעמדתכם בנושא תשתנה בעתיד. אני לא בטוח שקריירה של טייס נוסעים היא כל כך נחשקת. בסופו של דבר זו עבדה מאוד חדגונית וחסרת אתגר (ותסלח לי עופר, אבל אתה לא יכול להשוות רכיבה על אופנוע כבד לטיסה על בואינג).

אפילו אחד החבר'ה מאלעל סיפר לי שהוא חשב אחרי השיחרור שלו ללכת ולעשות משהו מאתגר - להקים חברת היי טק, ללמוד מחשבים, רפואה. אבל בסוף הוא החליט ללכת לאלעל כי - מה איכפת לו - זה קל, לא עושים כלום, מרויחים טוב. יכול להיות שזה נוח. אני לא בטוח שזה משלח יד מאוד מספק.

במסלול הרגיל של רשיון פרטי, מכשירים, מסחרי, וכו' בארץ לא תמצאו עבודה באיירליינר, ותוציאו על זה ה-מ-ו-ן כסף. אולי תוכלו להיות טייס מסחרי בחברה מסוגה של מונאייר וכו'.

פורסם
אני יודע שאני יתן הכל אבל הכל כדי להיות טייס שאני יהיה גדול נגיד בחברת תעופה זה חלום מאז שנולדתי ואני יתן הכל בשביל זה, אבל יש פה כמה מוקשים בשבילי אחד זה שיש לי סעיף עניים ככה שבצבא אני לא יוכל להיות טייס לא משנה איזה.. ובהמשך החיים אני לא חושב שאני יוכל להשיג חצי מיליון שקל....

למרות שאני עדיין צעיר (15)...

אני יודע שעם לא היה לי סעיף עניים והייתי מתקבל לקורס טייס הייתי נותן את כל כולי בשביל זה לא מעניין אותי אין אוכל אין שתיה לרוץ 100 קילומטר בלי הפסקה... תנאים הכי לא טובים שיש בגיבוש לקורס טייס... לישון בתוך בור של רפש במשך שבוע ולמצוא לעצמי אוכל ומים הייתי אוכל כל מה שזז חח...

אבל ככה החיים..

טל יש לך בעיות ראייה?כשראיתי אותך לא הרכבת עלייך משקפי ראייה אפילו.

במקרה ויש לך משקפי ראייה לא יותר ממידה אחד וחצי אז אתה יכול להתקבל לקורס טיס למגמת מסוקים/תובלה.

אלא אם כן אתה מדבר כבר על עיוורון צבעים,בעיות ברשתית העין כמו צלקות למיניהן או ליכלוך שהצטבר עליה ובלתי ניתן להורדה.

לילה טוב!

פורסם
יוני...

אתה כנראה לא הבנת מה אנחנו מנסים להגיד.

קודם כל, מאיפה אתה?(זה ממש משנה את הסיכויים שלך לגבי החלום שלך)

דבר שני, זה החיים שלך, אתה לא בצבא, אף אחד (חוץ מאמא פולניה) לא יחליט לך מה לעשות עם החיים שלך.

שוב, אם אתה גר בארה"ב, אני לא מכיר את סיכויי הקבלה שם לעבודות תעופתיות.

אבל בארץ אתה צריך לשמוח כאשר אתה מקבל אפילו טיסות העברה, שזה כידוע שאתה מעביר מטוס ללא תשלום אבל גם אתה לא משלם עליו.

בקיצור הכל תלוי בארץ שאתה גר, ובכסף שיש לך.

בהצלחה.

שלום אפיק , סליחה אבל אני חושב שאתה לא הבנת מה אני מנסה להגיד

קודם כל אני גר ב לוס אנגלס והכוונה היא לא סיכויים ל קבלת עבודה זו

אני יתקבל והצליח אפילו אם אני לא ירצה

השאלה היא האם כדיי להיות או לא טייס כ קרירה? מה ההשפעה על החיים

האם אוכל להיסתדר עם זה וכ מקביל אישה וילדים

זמנים ארוכים רחוק מהביית ?

וכ'ו

השמח לשמוע שוב את דעתך

תודה וסליחה יוני

פורסם
אמרתי שזה תלוי בך, ברצונות שלך ובמגבלות שיש לך או שתרצה להציב לעצמך על מנת שתוכל להמשיך לחיות את החיים שלך על פי מה שתרצה.

כמו שאפיק אמר, אתה הוא הקובע על החיים שלך.

מוטי שלום אני חושב שאתה קצת צודק ל שתי סוגי הטייס

אבל האם אני זה הקובע את סוג הטייס

לטיסות קצרות ??? ופנימיות ?

שגם כך אוכל להיות בביית עם המשפחה

פורסם

תגיד, מה אתה רוצה? 8)

כמו שסבא שלי אומר... קודם כל תגיע לבאר ואז אתה כבר תדע אם זה מתאים לך או לא... עכשיו אתה סתם עובד על ריק.. יש לך את הניצוץ להיות טייס?! תתחיל עם זה! אתה רוצה את זה בשביל הפוזה שיגידו שאתה טייס? לך תשיט סירות או משהו כי טייס זה לא בשבילך...

זה הכל... אח"כ הכל יסתדר מעצמו (כמו כל דבר בחיים)...

פורסם
יוני...

אתה כנראה לא הבנת מה אנחנו מנסים להגיד.

קודם כל, מאיפה אתה?(זה ממש משנה את הסיכויים שלך לגבי החלום שלך)

דבר שני, זה החיים שלך, אתה לא בצבא, אף אחד (חוץ מאמא פולניה) לא יחליט לך מה לעשות עם החיים שלך.

שוב, אם אתה גר בארה"ב, אני לא מכיר את סיכויי הקבלה שם לעבודות תעופתיות.

אבל בארץ אתה צריך לשמוח כאשר אתה מקבל אפילו טיסות העברה, שזה כידוע שאתה מעביר מטוס ללא תשלום אבל גם אתה לא משלם עליו.

בקיצור הכל תלוי בארץ שאתה גר, ובכסף שיש לך.

בהצלחה.

שלום אפיק , סליחה אבל אני חושב שאתה לא הבנת מה אני מנסה להגיד

קודם כל אני גר ב לוס אנגלס והכוונה היא לא סיכויים ל קבלת עבודה זו

אני יתקבל והצליח אפילו אם אני לא ירצה

השאלה היא האם כדיי להיות או לא טייס כ קרירה? מה ההשפעה על החיים

האם אוכל להיסתדר עם זה וכ מקביל אישה וילדים

זמנים ארוכים רחוק מהביית ?

וכ'ו

השמח לשמוע שוב את דעתך

תודה וסליחה יוני

לפני שאתה בכלל מתכנן משפחה וכו' ? בן כמה אתה בכלל ? אם אתה מתחת ל 18, שכח מרעיון של משפחה וילדים יש לך עוד לפחות 10-20 שנה של שקט נפשי מזה.

אתה רוצה להיות טייס ? כמו שכל הקודמים אמרו, זה בוער לך בוירידים ? אתה שומע מנוע ולא משנה איזה והוא לא על אספלט בחניה ואתה מחפש אותו בשמיים ? אז לך על זה אחרת כשכבר תיהיה לך משפחה וילדים, זה יהיה יחסית מאוחר מידי ואפילו קשה לעשות שינויי קיריירה דרסטיים.

גם אם אתה לא תיהיה בוגר חה"א, לעשות את הדרך מרשיון פרטי למסחרי כשאתה רווק וללא הצרות וההוצאות של משפחה, זה יחסית הרבה יותר קל.

בכל מיקרה תחליט מה אתה רוצה לעשות עם עצמך ופעל, אחרת תצטער (בכל מיקרה תצטער, השאלה על מה יותר :wink: ).

פורסם
יוני...

אתה כנראה לא הבנת מה אנחנו מנסים להגיד.

קודם כל, מאיפה אתה?(זה ממש משנה את הסיכויים שלך לגבי החלום שלך)

דבר שני, זה החיים שלך, אתה לא בצבא, אף אחד (חוץ מאמא פולניה) לא יחליט לך מה לעשות עם החיים שלך.

שוב, אם אתה גר בארה"ב, אני לא מכיר את סיכויי הקבלה שם לעבודות תעופתיות.

אבל בארץ אתה צריך לשמוח כאשר אתה מקבל אפילו טיסות העברה, שזה כידוע שאתה מעביר מטוס ללא תשלום אבל גם אתה לא משלם עליו.

בקיצור הכל תלוי בארץ שאתה גר, ובכסף שיש לך.

בהצלחה.

שלום אפיק , סליחה אבל אני חושב שאתה לא הבנת מה אני מנסה להגיד

קודם כל אני גר ב לוס אנגלס והכוונה היא לא סיכויים ל קבלת עבודה זו

אני יתקבל והצליח אפילו אם אני לא ירצה

השאלה היא האם כדיי להיות או לא טייס כ קרירה? מה ההשפעה על החיים

האם אוכל להיסתדר עם זה וכ מקביל אישה וילדים

זמנים ארוכים רחוק מהביית ?

וכ'ו

השמח לשמוע שוב את דעתך

תודה וסליחה יוני

לפני שאתה בכלל מתכנן משפחה וכו' ? בן כמה אתה בכלל ? אם אתה מתחת ל 18, שכח מרעיון של משפחה וילדים יש לך עוד לפחות 10-20 שנה של שקט נפשי מזה.

אתה רוצה להיות טייס ? כמו שכל הקודמים אמרו, זה בוער לך בוירידים ? אתה שומע מנוע ולא משנה איזה והוא לא על אספלט בחניה ואתה מחפש אותו בשמיים ? אז לך על זה אחרת כשכבר תיהיה לך משפחה וילדים, זה יהיה יחסית מאוחר מידי ואפילו קשה לעשות שינויי קיריירה דרסטיים.

גם אם אתה לא תיהיה בוגר חה"א, לעשות את הדרך מרשיון פרטי למסחרי כשאתה רווק וללא הצרות וההוצאות של משפחה, זה יחסית הרבה יותר קל.

בכל מיקרה תחליט מה אתה רוצה לעשות עם עצמך ופעל, אחרת תצטער (בכל מיקרה תצטער, השאלה על מה יותר :wink: ).

אני מסכים עם רן ! 8) :wink:

פשוט אין לי מה להוסיף...

עומרי קודזידלו

פורסם

להיות טייס של מטוסים דו מנועיים קטנים בטיסות קצרות בארה"ב יתאים לך אם תרצה לנהל חיי משפחה נורמלים שבהם תראה את המשפחה שלך כל יום.

אם המשפחה יכולה לחכות לך קצת ואתה רוצה להיות טייס רציני על מטוסים כבדים - לך תהיה טייס באיזה חברת תעופה גדולה.

אתה עוד צעיר, וכמו שאמרו, אם זה מה שאתה רוצה ואתה חי, נושם ואוכל תעופה - תתחיל עם הלימוד וההתמקצעות כמה שיותר מהר. חבל לבזבז זמן בדברים האלה.

פורסם

אהלן יוני,

כמו הרבה מהדיבורים שלך איתי בקשר לזה מה אני כל הזמן הצעתי? גם אם בנתיים אתה לא מוצא בית ספר לטיסה שיסכים ללמד אותך בגלל שאין לך ויזה מתאימה או/ו אזרחות אמריקאית כמו שאמרת לי- אמרתי לך בהתחלה בוא תתנסה כאן בעולם הוירטואלי קודם.. תראה איך זה מבחינתך- איך זה לטוס כמו באמיתי כמה שאפשר רק בסביבה וירטואלית של שרוטי תעופה כמונו..

אם כל זה נוגע ללבך כמו שאומרים? אז תמשיך הלאה! ואם אתה כן רוצה להמשיך הלאה ואם וכאשר לחיה"א כבר אתה לא יכול להגיע- אז הפתרון הוא הרבה ג'ובות.. אם אין לך בעיה כזאת- ויש לך כוח רצון.. ואני באמת מתכוון רצון להיות טייס כקריירה ולא רק כתחביב- אז לך על זה

פורסם

לא בית ספר. אוניברסיטה.

ארה"ב בהחלט מעודדת סטודנטים זרים ותוכל לקבל גם ויזה לעבודה בארה"ב בשנות הלימודים.

כמובן שהסיבה שארה"ב מעודדת את זה היא שלימודים אקדמאיים לסטודנטים זרים הם יקרים מאוד.

פורסם
אני יודע שאני יתן הכל אבל הכל כדי להיות טייס שאני יהיה גדול נגיד בחברת תעופה זה חלום מאז שנולדתי ואני יתן הכל בשביל זה, אבל יש פה כמה מוקשים בשבילי אחד זה שיש לי סעיף עניים ככה שבצבא אני לא יוכל להיות טייס לא משנה איזה.. ובהמשך החיים אני לא חושב שאני יוכל להשיג חצי מיליון שקל....

למרות שאני עדיין צעיר (15)...

אני יודע שעם לא היה לי סעיף עניים והייתי מתקבל לקורס טייס הייתי נותן את כל כולי בשביל זה לא מעניין אותי אין אוכל אין שתיה לרוץ 100 קילומטר בלי הפסקה... תנאים הכי לא טובים שיש בגיבוש לקורס טייס... לישון בתוך בור של רפש במשך שבוע ולמצוא לעצמי אוכל ומים הייתי אוכל כל מה שזז חח...

אבל ככה החיים..

טל יש לך בעיות ראייה?כשראיתי אותך לא הרכבת עלייך משקפי ראייה אפילו.

במקרה ויש לך משקפי ראייה לא יותר ממידה אחד וחצי אז אתה יכול להתקבל לקורס טיס למגמת מסוקים/תובלה.

אלא אם כן אתה מדבר כבר על עיוורון צבעים,בעיות ברשתית העין כמו צלקות למיניהן או ליכלוך שהצטבר עליה ובלתי ניתן להורדה.

לילה טוב!

עיוורון גוונים אחי :(

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...