עבור לתוכן

לוח מובילים

  1. Etai Charit

    Etai Charit

    חבר חטיבה


    • נקודות

      6

    • הודעות פעילות

      2,680


  2. Yuval Gazit

    Yuval Gazit

    חבר חטיבה


    • נקודות

      5

    • הודעות פעילות

      411


  3. Moshe Mizrahi

    Moshe Mizrahi

    חבר חטיבה


    • נקודות

      4

    • הודעות פעילות

      4,041


  4. Bar Rodoy

    Bar Rodoy

    חבר חטיבה


    • נקודות

      4

    • הודעות פעילות

      749


תוכן פופולרי

הצגת תוכן המדורג ביותר מאז 18/12/20 בכל האיזורים

  1. ערב טוב אני שמח לבשר לאחר עבודה קשה וארוכה סיימנו חצי מהסקטור החדש שמצורף, שימו לב הסקטור מגיע בגרסאת ההתקנה המלאה ללא עבודה עם הGNG עקב תקלה. מה חדש? CTR CTA וATZ של שדות נוספים שטחי אימון משודרגים בחיפה והרצליה פרופילים קרובים למציאות במגוון עמדות הוספת PLUGIN VSMR וVCH לDATABLOCK הוספת כל האזורי איסור טיסה והמוגבלים בארץ תוכניות לעתיד הוספת דרכים מרכזיות בארץ+נתיבי CVFR הוספת עוד פרופילים קרובים לעמדות (בקרות צבאיות+מגדלים) עדכון הבועות ואזורי האימון הארציים הוספת מסלולים למנחתים וCTR של מנחתים נוספים הוספת "מש"
    3 points
  2. צהריים טובים ושבת שלום כולם לאחר עבודה מרובה אני שמח להודיע שהעדכון השני יצא באתר הGNG לסקטור דברים עיקריים שהעדכון כולל הוספה של CPDLC וכלי נוסף לתוך הסקטור עצמו ביחד עם פלאגינים נוספים הוספת ושדרוג פרופילים למגוון עמדות שדרוג תצורת הקרקע של ב"ג הוספת כלל המרחבים האווירים הפעילים ברשת\עיקריים בארץ תיקון של חלק גדול מהCOPX המזרחי (צפי תיקון מלא יפורט בהמשך) תיקון באגים כלליים להורדה של הסקטור יש להיכנס לאתר הGNG בכתובת הבאה צפי סידור להמשך שדרוג העבודה עם הVSMR שדרוג הגבול היבשתי עם המדינות השכנות שיתקרב למציאות שיפור
    2 points
  3. שלום לכולם, היום, יום שישי ה-15.1, בשעה 20:00 מקומי מתחיל האירוע השבועי. בשעה 19:00, שעה קודם לכן, אתחבר אני לדיסקורד ואעשה "שיעור" בסטרים לגבי הכנת מטוס לעזיבה, עם טאצ'ים מהעולם האמיתי. אני יודע שיש הרבה בלבול בעולם הסימולטורים, הרבה לומדים מיוטיוב, שם יש סטרימרים שנשמעים מאוד בטוחים בעצמם, ומתקתקים כמה נתונים למחשב במהירות וזו נדמית לרגע כמו מקצועיות. אני מזמין אתכם לראות ולשמוע מחר מה עושים במציאות מהבחינה הזאת. אשתף אתכם בשיקולים (ובניירת) ומה אני מחפש בהם. אנסה להקליט ליוטיוב - לא מבטיח בשל מחשב מוגבל בביצועים... מי שמשתתף - ובטח מי שמצטרף באיחור - אבקש שתשתי
    2 points
  4. האירוע היה כיף, הפיקוח פה בארץ מקצועי לגמרי ותענוג כתמיד. בזאגרב נתקלתי בפיקוח לא משהו בלשון המעטה - גם כן - סיקוונסים קצת מוזרים, שליטה ללא צורך נראה לעין במהירות, זוויות יירוט לא טובות, קלירנס גישה מאוחר ורק לאחר שהזכרתי לו, ופרסיולוגיה לא סטנדרטית ולא תמיד ברורה. ("Speed is yours" - אחלה, נתת לי לפני 20 דקות מהירות מירבית 210, אני עוד רגע ב-FAF, האטתי כי 170 בפעם האחרונה שבדקתי זה מתחת ל-210, אז מה דחוף לך לבטל לי את מגבלת המהירות עכשיו, ועוד במלל לא סטנדרטי שמבלבל, למקרה שבא לי להאיץ חזרה ל-240? יצר בלבול אצלי, באמת חשבתי שפספסתי משהו, נסיון להבהרה, ודיון מיותר בקשר, כל זה בשלב קריטי)
    2 points
  5. https://flightsim.to/file/5125/iaf-hofit
    2 points
  6. בכיף! לצערי אני לא מרוצה מהסרטון שיצא, אצלם סרטון דומה בהזדמנות ואעלה לפורום סרטונים, כך שמי שפספס יקבל את אותו החומר.
    1 point
  7. Tomer Israel

    סקטור 2021

    כל הכבוד! תודה רבה
    1 point
  8. לצערי לא יצא לי להגיע עקב התחייבות קודמות אבל אני שמעתי מאנשים שהיו שם שהרבה זמן לא היה הרצאה טובה כמו שביצעת ! תודה רבה
    1 point
  9. רעיון מצוין, תודה! יש לי על היוק כפתור למצב VFR שמרים לי את הכסא למעלה, עד עכשיו השתמשתי בו רק בהסעה כדי לראות את הקו הצהוב אבל להשתמש בו גם בפיינל זה אחלה רעיון.
    1 point
  10. יפה! לא צפיתי בהכל, אבל מרשים, גם גרפית וגם מבחינת אופי ההתנהלות. אם יורשה לי, ממה שכן ראיתי, ממליץ לך מאוד להרים את נקודת המבט כלפי מעלה (שהטייס ישב עם הכסא מוגבה יותר). אתה רוצה שבפיינל המסלול יופיע לך יפה באמצע השמשה, ולא כמעט מוסתר למחצה מאחורי הפאנל.
    1 point
  11. אהלן! אני מזמן חולם על לעשות רישיון טייס אזרחי (** עריכה ** - בשביל הכיף בלבד) , ואפילו כבר חסכתי סכום שאני צריך בשביל להוציא את הרישיון עצמו, אבל לאחרונה התחלתי לנסות להבין מה הרישיון הזה נותן לי ואיך אוכל להשתמש בו. שאלת השאלות היא איך אני מטיס מטוסים אחרי שקיבלתי רישיון ? אפשר להשכיר מטוס? אם כן, מה הסדר גודל של מחירים ? צריך לקנות מטוס? מה עושים רוב האנשים שמקבלים רישיון אזרחי אחרי שהם קיבלו רישיון? וגם הבנתי שאולי כדאי בכלל לעשות רישיון לאז"מ כי אז זה יותר זול וגם שעת השכרה היא יותר זולה, מה דעתך בנושא?
    1 point
  12. כרגיל תענוג לקרוא פוסטים שלך!
    1 point
  13. תודה על ההארות הבונות. אלעד ואיתי 😍
    1 point
  14. לא ! לא ! לא ! נעזוב רגע את הפקח מקצועי או לא הוא גם הנחית אותי ועשה עבודה לא רעה, לא ברור מה היה הסיפור שם, אתה אחראי למהירות שלך עד שביקשו ממך מהירות מסיומת בין אם היא הגיונית או לא שמורה לך צמיד הזכות להגיד UNABLE, בבקרת מכ"ם המונח Speed Control נועד לשמר הפרדה שנעשתה אם נעשתה , במידה ואתה נמצא תחת משטר של Speed Control ואתה רוצה לרדת או לעלות למהירות שלך יש לעלות מול הפקח ולבקש , בחלק מהמקרים הפקחים לא צריכים כבר שתשמור מהירות ולפעמים שוכחים לשחרר אותך מהמגבלה. נתן לך מהירות לא הגיונית שלא תוכל להתמודד איתה כמו להיכנס ל ILS ב -300 : APP Be Advise Unable BLA BLA BLA ואז שהתמודד עם
    1 point
  15. היי ברוך הבא רישיון טיס בארץ למטרות כיף בלבד =אז"מ בלבד אין לאן לטוס בארץ בשביל הכיף בתעופה כללית , התעופה הכללית בארץ מאוד מוגבלת לטיסה בנתיבים, ויקרה יחסית. שכח מהקשקוש של הבטיחוות, לא מתועדת בארץ בשנים האחרונות תאונות שנגרמו מכשל טכני או בעיות מנוע כאלה או אחרות, באז"מ יש יותר חופש פחות אכיפה, ולכן טייסים מרשים לעצמם לעבור על החוק, ובדרך כלל פוגעים בעיקר בעצמם, בתעופה כללית אין חופש אתה טס בתוך צינורות (נתיבים) וזהו , באז"מ אתה נכנס לבועות ממריא ונוחת איפה שאתה רוצה ממגוון מנחתים, המטוסים באז"מ רבים ומגוונים ממטוסים פתוחים ואיטיים לנחיתה בשטח ועד סגורים ומבירים כנף תחתית משוכללים
    1 point
  16. אהלן אני מחזיק רישיון פרטי משנת 2009 בדיוק מהסיבה שציינת, כיף! במקרה שלי אני ממשיך לטוס ומשכיר מטוס בבית ספר שאני טס בו, המחירים נכון להיום הם כ-900 שקל לשעה עבור צסנה 152 וכ-1080 שקל לשעה עבור צסנה 172. כמובן אתה יכול לקחת נוסעים מהרגע שיש לך רישיון (באז"מ לדעתי צריך לצבור כמה שעות) אני טס לרוב בין 10ל-20 שעות בשנה. אופציה נוספת שקיימת היא להיכנס לשותפות על מטוס. ואז העלויות הן בדרך כלל קנייה ראשונית של החלק במטוס לדוגמא סדר גודל של 20 אלף שקל (שניתן כמובן למכור בהמשך לשותף שמחליף אותך), תשלום קבוע בחודש ללא קשר לכמה טסים סדר גודל של כ-300 שקל ותשלום עבור כל שעה שזה סדר גודל של 4
    1 point
  17. יובל, עבודה יפה מאוד, כל הכבוד ותודה רבה!
    1 point
  18. בבקשה, הם מחפשים מישהו שיעזור להם להביא את הפרויקט לסים.
    1 point
  19. נחתה עלי היום המוזה, וצבעתי שתי צסנות ישראליות - של מונאייר ושלFNA, שתי ה172SP היחידות שמצאתי תמונות שלהן בארץ. https://flightsim.to/file/4886/cessna-172-moonair-4x-cwk https://flightsim.to/file/4882/cessna-172-fn-aviation-4x-cwh https://flightsim.to/file/4967/diamond-da-40-tdi-4x-cyc תהנו
    1 point
  20. צהריים טובים, מדגיש כי שרשור זה נועד לטובת הרשמה לאירוע בלבד וימחק לאחר כל אירוע. נתראה באירוע הבא: אור בלישה, מנהל מחלקת אירועים
    1 point
  21. שלום לכולם! לאחר מחשבה מעמיקה והתלבטויות הוחלט להחזיר את האירוע הדו-שבועי, במקביל ובשיתוף פעולה עם החטיבה היוונית - השטח האווירי של קפריסין יואר גם הוא! האירוע יתקיים פעם בשבועיים ביום שישי בין השעות 18:00z-21:00z (מקומי 20:00-23:00) דפיות וסינרי - בן גוריון מחכים לראותכם באוויר! ללוח שיבוץ פקחים לחצו כאן . הבהרות בנוגע לשיבוץ פקחים לאירוע: * הרשמה לאירוע תתבצע 3 ימים מראש ובאמצעות תגובה בשרשור בלבד, בצירוף שם מלא , שעות והעמדה המבוקשת! * כל פקח אשר נרשם לפקח באירוע עליו לעשות בהקדם האפשרי BOOK למשמרת שבחר דרך
    1 point
  22. Shalom and greetings all my pals, You will never find in P3D, XP-11, and MS2020 what you see in my screenshot showing FSX default generated CHRISTMAS STAR!!!!! Happy Chanukah and Merry Christmas to all of you!! Regards, Aharon
    1 point
  23. Shalom @naor haguli, Welcome to Vatil forums!!! My apologies for very late reply!! I am using FSX Deluxe with SP1 and SP2. Once again, my apologies for my late reply Regards, Aharon
    1 point
  24. רובינו לא מטיסים מסוקים, קרי זה די מצויין לרובנו. תמיד יהיה מקרה כזה או אחר לבודדים שזה לא מושלם. אבל ל 95% מאיתנו זה מצויין. אני מסתכל על הכלל, לא על מקרה מאוד פציפי שלא כ"כ נפוץ.
    1 point
  25. זה לא מדוייק, מרכז הארץ הוא Photogrammetry והכל ב 3D. ממליץ להסתכל על האופצייה הזאת כי זה יביא וואו אמיתי לסימולטור... והאיכות סבבה לחלוטין.. במיוחד שאתה באוויר.
    1 point
  26. Yuval, Thanks for your kind words. Regards, Aharon
    1 point
  27. עוד קצת: אזור רתמים ורביבים במקטע גשר אירי - טללים: קיבוץ טללים על האף חורבות עבדת בכנף שמאל: מכתש רמון: הדרך בין שיזפון לצומת קטורה:
    1 point
×
×
  • יצירת חדש...