Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 03/06/2020 in all areas

  1. 4 points
    Gal Mintz

    Active Sky Prepar3d LLER

    היי לכולם! למי מכם ששם לב שמקבלים ADVANCED INTERPOLATION באילת רמון, וכתוצאה מכך נתוני מז"א לא מדוייקים, בניגוד לActive Sky X-Plane שמציג את הנתונים הנכונים. פניתי בנושא לHiFi, לזכותם יאמר שנתנו לי תשובה מספקת מאוד, ומהר מאוד: LLER is now scheduled for inclusion into next ASP4 station update scheduled for next week. It shows in ASXP because ASXP has redesigned local data system that accepts station data that is not previously designed in database, whereas ASP4 and previous products do not, and require the database update. גל מינץ
  2. 3 points
    היי לכולם של ישראייר ATR 72-500 חשבתי לעשות טיסה חדשה ומגניבה שנעשתה במציאות בתאריך 1.4 בלגרד-תל אביב עם ה 🙂 לשם ATR יכול להיות שזה מתיחה של ישראייר להטיס כמה תמונות מהטיסה:
  3. 3 points
    Nizan Edelbaum

    EL AL 787 LIMA to Tel Aviv

    טיסה של כ-14 שעות מלימה לתל אביב. המראה ביום מלימה טיסה מעל יערות הגשם ונהר האמזונס, לילה מעל האטלנטי וזריחה מעל כריתים לקראת נחיתה בבוקר בתל אביב.
  4. 3 points
    שלום לכולם, ביום א׳ הקרוב, ה-22.3, בשעה 19:00 שעון ישראל, נקיים הרצאה ודיון מקצועי בשרת הדיסקורד של החטיבה, בהובלתי. ההרצאה תהיה בנושא: משקל ואיזון והשפעתם על ביצועי המטוס. זה נושא עצום, אנסה לגעת בכמה רעיונות וראשי פרקים ולהדגים איך זה נוגע ביום יום של העבודה על המטוסים הגדולים שרובכם עובדים איתם ברשת, ולעורר קצת מחשבה על עומק הדברים שאולי לא שמים אליהם לב ביום יום. ההרצאה מתוכננת למשך של כשעה, אפשרי להארכה ככל שנרצה. תוכלו לשאול שאלות ולפתח דיון, גם בנושא ההרצאה וגם בנושאים אחרים שעשויים לעניין אתכם, ואולי זה יהיה פתח לנושאים להרצאות הבאות. כמובן שתוכלו גם להביא שאלות מראש לגבי לימודי טיסה ואענה כמיטב נסיוני. כל המעוניין - מוזמן. לבריאות!
  5. 2 points
    לאחר הרבה עבודה קשה והשקעה מצדו בזמן האחרון, הוחלט להסמיך את יובל גזית על עמדת גישה! יובל, כל הכבוד על ההתמדה ועל ההשקעה, ובהצלחה בהמשך!
  6. 2 points
    Or Bahtari

    *בוט תוספים*

    שלום לכולם, לאחרונה בניתי בוט פייסבוק שלמעשה מבקשים ממנו תוספים והוא כתגובה שולח לינק הורדה ישיר מהדרייב של החטיבה למעט תוספים בתשלום, נכון לעכשיו יש בו סינרים לשדות והמנחתים בישראל, צביעות למטוסים ועוד. כחלק מהתהליך בוצע מעבר וסינון של כל 600 הפוסטים בפורום תוספים - העדכניים והרלוונטיים מבינהם הוכנסו למאגר של הבוט. אנחנו נשתדל לעדכן את הבוט בשוטף ולדאוג שהבוט יישלח הודעה כשתוסף חדש מתווסף. להלן דוגמאות: אז איך משתמשים? נכנסים לדף הפייסבוק של VATIL (לחץ כאן) , כמובן נשמח ללייק ופשוט לשלוח הודעה בדף ובה את התוסף שאתם צריכים (למשל: הרצליה, ראש-פינה וכו'...) חסר תוסף מסויים? לא מסתדרים? שלחו אליי מייל לכתובת vatil1@vatil.org.il בהמשך נשלב בבוט מדריכים והסברים לגבי התקנות של תוספים.
  7. 2 points
    אהלן , היום בערב בשעה 22.00 אקיים הרצאה קצרה בנושא מטארולוגיה.נושא שסיימתי ללמוד במסגרת תאוריית ATPL לפני חודשיים ככה שהרבה חומר טרי בראש. על הפרק : - מבוא קצר מושגים בסיסים. - הסבר של שיטת ISA . - הבנת מושגי יסוד , חוקים וקריאת METAR & TAF . - פענוח מפת SIGWX טמפ ורוח. מוזמנים להגיע !
  8. 2 points
    שלום כולם, חצי מדינה בהסגר והחצי השני במשרה חלקית. מחכים לראות מה יקרה, נטרפים מהטירוף והשיעמום. בינתיים, יש כאן קבוצה גדולה של חובבי תעופה ומקצועני תעופה. טייסים, פקחים, בקרים, עובדי קרקע, דיילים. חניכים בשלבים שונים, מדריכי טיסה (שלומדים לשלב הבא), טייסים בחברות תעופה (שלומדים לשלב הבא). אני מציע הרצאות ודיונים מקצועיים בדיסקורד בשעות אחה"צ. מציע את עצמי להרצות ולהוביל דיון, מזמין חברים לעשות כמוני. מי מעוניין להשתתף? להקשיב? להוביל נושא? איזה נושא? אילו נושאים מעניינים אתכם, שאתם מרגישים שאתם יודעים באופן רדוד יחסית מהעולם הוירטואלי והייתם רוצים להעשיר מהעולם האמיתי?
  9. 2 points
    פקחים יקרים שלום, מצרף כאן RAR עם קבצי סאונד וטקסט שיאפשרו לנו להפעיל ידנית ATIS לשדה. הוראות התקנה: יש לחלץ את כל קבצי הסאונד לתיקייה C:\Users\XXXX\Documents\EuroScope\LLLL\Sounds את מסמך הטקסט atisfiles.txt יש לחלץ לתיקייה C:\Users\XXXX\Documents\EuroScope\LLLL\ATIS ולדרוס. את קובץ הטקסט הנוסף יש לשמור במקום נוח כלשהו, אנחנו נשתמש בו בהמשך. על מנת שהATIS יעבוד, יש להפעילו ידנית בצורה הבאה: 1. להתחבר לאחת העמדות שיכולות להעלות את הATIS לרמון (ת"א\ דרום\ מגדל אילת) 2. לפתוח את חלון הATIS 3. להכניס בשדה את LLER וללחוץ GET METAR 4. למלא בחלון של המלל את הטקסט הגנרי שיצרתי ונמצא בRAR תחת השם ATIS GEN TEXT, על מנת שנקבל תבנית כמעט מוכנה לחלוטין 5. לערוך את נתוני מזג האוויר לפי הMETAR והשעה 6. ללחוץ על Start multiple record playback ואז על Connect ATIS ככה זה אמור להראות: שימו לב! במידה ומסלול 19 פעיל ישלמחוק את האות Z והמספרים 01 מהטקסט ולהחליפן בILS 19. אני יודע שזה נראה המון עבודה, אבל זה לוקח בדיוק דקה ובסך הכל יש לשנות אות ונתנוי מז"א אחת לשעה. מבקש מכל הבקרים והפקחים להתחיל להשתמש בATIS של רמון החל מרגע זה, בתקווה שבקרוב יהיה לנו ATIS אוטומטי לשדה. לינק להורדה: https://f2h.io/fsx866r7q5xi
  10. 1 point
  11. 1 point
  12. 1 point
  13. 1 point
  14. 1 point
  15. 1 point
    כל הכבודדד!!! עבודה קשה והשקעה תמיד משתלמות בסוף!
  16. 1 point
    שלום אדר, אני חושב שנקודת התחלה מעולה עבורך היא להירשם לVFS לקורס שלהם. שם תוכל ללמוד על דיבור בקשר, לשפר את יכולת ההטסה ולחוות סוג טיסה שהוא כמעט וייחודי לארץ. מידע נוסף באתר הבא: https://www.vfs-il.net/vfs/
  17. 1 point
    44 נכנסות 21 יוצאות סה"כ 65 תנועות בבן גוריון! ללא ספק אחד האירועים העמוסים בתקופה האחרונה תודה רבה לעוזרים במלאכה ושבוע טוב לכולם, נתראה באירוע הבא!
  18. 1 point
    שלום לכולם ! מוזמנים להכנס ולצפות כמובן לשים על HD נחיתה שלי ברוח צד , מי כמונו יודע שרוחות צד הם תמיד אתגר שרק משפר אותנו , אז ככל שיש הזדמנות ותנאים שמאפשרים לצאת לטוס ולתרגל , זה תמיד מבורך כאן בסרטון הייתי יחד עם 2 חברים המראנו מהרצליה לראש פינה וחזרה אם אהבתם אשמח גם לליק בסרטון , כמובן מוזמנים לעשות SUBSCRIBE בעמוד שלי , אשתדל לעלות בקרוב עוד ועוד סרטונים גם עם חיבורים לקשר שיהיה שבוע טוב ונטול קורונה לכולם !
  19. 1 point
    נשמע מצויין מציע לערב את מחלקת אירועים, אולי הם יוכלו לעזור להרים את הכפפה @Or Belisha
  20. 1 point
    .NET 4.7.2 נתמך החל מגרסה 1607 של ווינדוס 10, ככל הנראה אתה משתמש בגרסה ישנה יותר. תוכל לבדוק זאת על ידי הרצת winver מתוך תפריט Run או cmd. עדכון לגרסה האחרונה (1909) ניתן להשיג כאן אם לא מופיע ב-windows update.
  21. 1 point
    Tomer Israel

    קריסת smartCARS

    זוהי בעיה זמנית של TFDI זה בתהליך טיפול והבנתי שכבר סודר
  22. 1 point
    צהרים טובים לכולם, לצערי אני נאלץ לפרוש מתפקיד VATIL8 - ראש צוות התמיכה והקליטה ולהעביר את המחלקה תחת מחלקת הדרכה בניצוחו של עמית אייזינגר. את מחלקת התמיכה הקמתי בשנת 2017, עם הצטרפותי לחטיבה. לאחר שראיתי שאין גוף שקולט ותומך בטייסים חדשים שרוצים להכנס לתחום. מאז שפתחנו את הצוות, קיימנו אירועים רבים, פתחנו את מערכת הטיקטים החדשה לתמיכה, אתר תמיכה מפורט ומעודכן, ערוץ יוטיוב, עזרנו בארגון כנסי חטיבה וכנסי סניורים, ארגון החדב, מעבר לשרת הדיסקורד החדש כולל בנייתו, אתר תוספים והמעבר לשרת הקול החדש, ערבי תמיכה וקליטה ועוד ועוד. ניסיתי בחודשים האחרונים על אף הזמן הפנוי המועט מאוד, להמשיך ולקיים פרוייקטים ותמיכות, וטיפלנו במאות בקשות תמיכה במשך מאות שעות. לצערי, מחוסר זמן רב ומכיוון שלא הצלחתי למצוא אנשים נוספים שירחיבו את הצוות לאורך השנים, אני נאלץ לעזוב את התפקיד ולפרוש מהנהלת החטיבה. מאחל בהצלחה רבה לממשיכים ורק בריאות לכולנו. אייל
  23. 1 point
    Aharon Dayan

    Why Are We Forbidden To Use LLET?

    Shalom and greetings all my pals, I was flying C-130 from LLHA Hafia to LLET Eilat when I got call from VATIL center controller asking me to report to him. After contacting him via his official frequency and reporting to him, he told me I was not allowed to use LLET and I must divert to LLBG because LLET is closed airport. I replied with the words "Vatsim's regulations allows closed airports as long as pilots have understanding that they would NOT expect ATC services for the closed airports which is why Vatsim allows landings for old Hong Kong airport". To my surprise, the VATIL center controller replied with the words "Not Vatil. You cannot go to LLET. You have to divert to LLBG or I can let you land on LLOV" Since I am world's most polite Vatsim pilot having strictest observations of all Vatsim regulations, I decided not to argue and decided to shut my mouth up accepting diversion to LLOV. Unless all of you tell me I am mistaken, I thought VATIL must follow Vatsim regulations and I thought Vatsim's regulations allows closed airports as long as pilots have understanding that they would NOT expect ATC services for the closed airports which is why Vatsim allows landings for old Hong Kong airport Am I correct or mistaken? I am having hard time understanding that Vatsim or Vatil would not allow flights to LLET. Regards, Aharon
×