Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 06/21/2019 in all areas

  1. 3 points
    שכננו אשר יוצא לסן פרסיסקו @Ben Alon בייקון בייקון בייקון סכר הובר דאם ליד וגאס הקרן המסמלת את הסטריפ ויוה לאס וגאס !
  2. 2 points
    Or Belisha

    Summer Rise - 20.7.19

    שלום לכולם! האירוע הקרוב יתקיים בין תל אביב (LLBG) לסלוניקי (LGTS). האירוע יתקיים בתאריך ה - 20/7 בין השעות 13:00z-17:00z מרחק הנתיב האווירי של טיסה הוא כבערך 800 מ"י ומשך זמן הטיסה המשוער הוא שעתיים. במהלך האירוע, יואר המרחב האווירי של הנתיב בפיקוח מלא. נתיב מומלץ: LLBG - LGTS SUVAS UL53 KAROL UL995 RIPLI UN137 SKP UL617 LEKPO גם El Al Virtual מצטרפת! להרשמה דרך אלעל וירטואל לחצו כאן. להרשמה דרך מערכת הסלוטים שלנו לחצו כאן. דפיות וסינרי - בן גוריון / סלוניקי אירוע מהנה ומוצלח לכולם ! ללוח שיבוץ פקחים לחצו כאן . הבהרות בנוגע לשיבוץ פקחים לאירוע: * על מנת להירשם יש להגיב בשרשור או לשלוח מייל ל- vatil6@vatil.org.il בצירוף שם מלא , שעות והעמדה המבוקשת * כל פקח אשר נרשם לפקח באירוע עליו לעשות בהקדם האפשרי BOOK למשמרת שבחר דרך VROUTE * על כל פקח שנרשם להודיע לפחות 24 שעות לפני המשמרת על ביטול / איחור
  3. 2 points
    חברים יקרים, החופש הגדול הגיע (לצעירים שבינינו) ואיך אפשר שלא לפתוח אותו עם מפגש חובבי הסימולטורים והתעופה הכי שווה שיש? אז קצת על המפגש: מתי? המפגש יתקיים בתאריך ה 23/7/19 - יום שלישי בשדה התעופה בהרצליה. מי מוזמן? כל חובבי התעופה והסימולטורים! מה בתוכנית? א. טיסות קבוצתיות בססנה 172 ב. טיסות פרטניות יחד עם מפעיל על סימולטור טיסה מתקדם מבית ALSIM (ישנה אפשרות להטיס בצוות של שני טייסים) ג. סיור במגדל הפיקוח של השדה ד. סיור רגלי במוסך המטוסים ה. הרצאה ממנהל בית הספר לטיסה "סקאי תעופה" ו. הרצאה ממדריך טיסה מבית הספר. אז איך זה יעבוד? ניפגש בשדה התעופה בהרצליה ביום שלישי 23/7/19 בשעה 9:45. בשביל להגיע לשדה התעופה- יש לרשום בוויז "שדה תעופה הרצליה" - לבאים בתחבורה ציבורית ישנם כמה אפשרויות: א. רכבת לתחנת הרצליה- משם הליכה של 20-25 דקות לשדה התעופה/מונית מתחנת הרכבת (נסיעה של 5 דקות). ב. אוטובוס לצומת כפר שמריהו ומשם הליכה של 15 דקות לשדה התעופה. ג. קו אוטובוס 347 של חברת מטרופולין- ירידה בתחנת הבין תחומי ומשם הליכה של 6-7 דקות לשדה התעופה. על מנת להיכנס לשדה, יש להציג תעודה מזהה (תעודת זהות/רישיון נהיגה/דרכון) מה אם אני צעיר מגיל 16 ואין בידי תעודה - אנא תאמו זאת מראש מולי והביאו תעודת זהות של אחד ההורים עם הספח שבו אתם רשומים כילדים שלהם. ניפגש במתחם בית הספר לטיסה סקאי תעופה- המתחם נמצא מיד אחרי השער בצד שמאל, למגיעים ברכב, חניה חופשית! הפעילויות יחלו כבר בשעה 10:00 רשימת הפעילויות ופירוט: א. טיסה קבוצתית בססנה 172: הטיסה מבוצעת במטוס ססנה 172 בעל 4 מקומות אשר מופעל בבית ספר לטיסה באופן חוקי ועובר את כל הטיפולים השוטפים הנדרשים על ידי המדינה- לחוששים, אשמח לפרט יותר בפרטי. הטיסה מתבצעת כך שאחד החברים יושב במושב לצד הטייס ועוד שני חברים יושבים מאחור- לכולם יהיו אוזניות וישמעו את הנעשה בטיסה ויוכלו לשאול שאלות. סדר היושבים במטוס יקבע על ידם או על ידי שיקולי משקל ואיזון של המטוס. הטייס בטיסה הינו טייס בעל רישיון טיסה מסחרי שהונפק על ידי רת"א. הטיסה אינה מסחרית אלא טיסה פרטית לצורך הנאה. הטיסה תמריא לכיוון איזורי האימונים של הרצליה ותארוך כחצי שעה. במסגרת הטיסה אתם כנוסעים מבוטחים בביטוח החברה. מחיר לאדם בטיסה (מחיר התחלקות בעלות הטיסה ללא רווח) יעמוד על כ-150 ש"ח לחצי שעה. ב. טיסה בסימולטור טיסה מתקדם: הטסת סימולטור מתקדם מדגם "ALSIM" צרפתי. הסימולטור בא בקונפיגורצייה של ססנה 172 או מטוס דו מנועי. הסימולטור משמש כחלק מתוכנית ההדרכה לרישיון טיס פרטי, חלק מהכשרת טייסים להגדר מכשירים ואימון מתקדם למדריכים וטייסים מסחריים. הטיסה מבוצעת באופן פרטני אם כי אפשר לצרף עוד חבר שישמש כאיש צוות עוזר "טייס משנה" וישב בכיסא ימין. בסימולטור תוכלו לבחור אם לבצע טיסת ניווט, לבצע טיסת אימון או טיסת הקפות. באפשרותכם לבחור את מזג האוויר שתטוסו בו, סוג המטוס, שעת הטיסה (יום/לילה) ואת שדה התעופה ממנו תבצעו את התרגול. מחיר טיסה של כ-20 דקות בסימולטור הטיסה - 120 ש"ח (מחיר עלות). כל שאר הפעילויות (הרצאות,סיורים וכו') הן פעילויות בחינם ואך רק בשבילכם! נרצה שתפיקו את המירב מהמפגש כדי שתהפכו לטייסים מקצועיים יותר ותצאו עם טעם של עוד! כולם יכולים להירשם לכל הפעילויות בתשלום וגם להיות בחלק מההרצאות והסיורים. כללי התנהגות: א. יש להצטייד בתעודות מזהות. ב. אין לעזוב את מתחם בית הספר לטיסה "סקאי תעופה" אלא באישור שלי בלבד. ג. אין להשתמש בשפה לא נאותה/להתנהג בצורה לא מכבדת- אני הפנים של המקום, ולא ארצה להותיר שם רע בבית הספר. ד. אין להיכנס לשטח האווירי ללא ליווי איש צוות/טייס. ה. קטין מתחת לגיל 18 מחוייב להביא אישור הורים חתום מראש ולשלוח אותו בוואצפ (מכתב שבו ההורה מאשר שתטוסו במטוס עם שמו וחתימתו). על מנת להירשם למפגש יש להיכנס ללינק הבא ולמלאות את הפרטים: http://bit.ly/FSMeetup מי שמגיע עם רכב אנא סמסו בהודעה פרטית בוואצפ את מספר הרכב. בקשה אישית מכם - מי שלא בטוח מגיע, אנא אל תרשמו, מספר המקומות מוגבל והביקוש גבוה! לכל שאלה נוספת/בקשה בנוגע למפגש או לפעילויות, אני מזמין אתכם ליצור קשר בטלפון. מאיר ביבי - 0526611294 ניפגש!
  4. 2 points
    eyal rokach

    Ben Gurion Airport

  5. 2 points
    המראה מליאז' בתור ELY882 בגישת DEMOV1B For RNP X APP RWY30 נחיתה עם רוחות חזקות בפרנקפורט בתור ELY355 וחוזרים לארץ בתור ELY356 השדה המרשים מן האוויר תנועה חוצה קרוב הכל בשליטה על ידי מירזה התותח (אדריאה רדאר) תל אביב היפה בשעת לילה מאוחרת ILS RWY21 ממריאים למיקונוס (צ'רטר של סאן דור) פוגשים חבר שנחת ממש לפנינו יוצאים בחזרה לארץ ממיקונוס מנצלים את המסלול עד כמה שאפשר חוזרים מוינה בתור ELY364 המסלול רטוב וגשם לפרקים איך אפשר בלי הרטרו לפריז בתור ELY327 נחים קצת מאל על בשישי שבת וטסים בחברה הלא כשרה ממריאים לבוקרשט בתור ELY575
  6. 2 points
    סנט מרטן של הים התיכון
  7. 2 points
    Dolev Ravid

    בירות ל-XP11

    השכנים שלנו מצפון שחררו סינרי מטורף לשדה + העיר עצמה. זה ברמה של סינרי בתשלום והם מפיצים את זה בחינם. מוזמנים להוריד מכאן : https://forums.x-plane.org/index.php?/files/file/52746-lebor-simulations-beirut-xp11/ תמונות: תהנו
  8. 1 point
    Shalom and greetings all my pals, Presenting a nice early morning Baltic Sea commuting flight from ESGG Göteborg Landvetter Airport located 14 miles east-southeast of Gothenburg, Sweden to EETN Tallinn Airport located 3.1 miles southeast of the centre of Tallinn, Estonia On climb to FL330 Breakfast is being served to business travellers Now cruising at FL330 across Baltic Sea Passing clouds can be fun during descent to 10,000 ft On top of clouds at 10,000 ft Passing through clouds At 7,000 ft with nice background view of sun rise At 5,000 ft passing Paldiski Bay approaching Estonia At 3,000 ft above snowy Estonia landscape Deploying landing gear to get ready for final runway approach to runway 26 On runway approach along highway route one with background view of waters of Kolga Bay Still continuing along highway route one I am unable to find on Google map this tower but I think it is tv station Approaching runway 26 Seconds before touchdown TOUCHDOWN Engaging reverse thrusters Check out cool operating hanger doors!! Exiting from runway to taxiway toward gate 15 Check out parked snowplows! Dig that cool building Look at maintenance hanger behind the plane! Turning right toward gate Look at passenger terminal Approaching gate 15 Arriving at gate 15 Jetway is starting to move to connect to the plane while firemen with fire truck are undergoing emergency practice Fuel truck rushing to the arriving plane for refuel while the jetway is still continuing its way to connect to the plane Thank you for viewing. Stay tuned for next exciting flight!! Regards, Aharon
  9. 1 point
    שיעור מאלף, בהיר ולעניין של Boldmethod. יש להם סרטונים ושיעורים שלמים אונליין ביוטיוב ברמה גבוהה מאוד של תוכן וגם של הפקה, מאוד ממליץ לשוטט בערוץ שלהם ולצפות. הסרטון הזה מסביר בצורה נקייה וברורה על ביצועי מנועי סילון (וגם בהשוואה למנועי בוכנה) וחשבתי שיעניין כאן חברים רבים. תהנו
  10. 1 point
    איזה סימולטור? V-Pilot צריך תוכנה בשם Simconnect שמקשרת בין הסימולטור לתוכנות חיצוניות. למיטב זכרוני היא לא מותקנת באופן אוטומטי ביחד עם ההתקנה של FSX:SE ו-P3D וצריך לקחת את ההתקנה מאחת התקיות ולהתקין ידנית
  11. 1 point
    שלום לכל חברי החטיבה, כפי ששמתם לב, מונתי לתפקיד מנהל ההדרכה החדש של החטיבה. ראשית, אני רוצה להודות לקודמים לי, דניאל חוחאשווילי ואור באכתרי וכמובן הקודמים להם - שעשו עבודה יוצאת דופן בבנייה והנחת היסודות של כל מנגנון ההדרכה החטיבתי, כך שנכנסתי לתוך מערכת בנויה ומוכנה. תודה לכם! אז ככה קצת עליי, איתי גרוס בן 18 (באוגוסט), מזכרון יעקב, קרוב ל-7 שנים בתחום. כפי שבאכתרי ורבים אמרו, מחלקת ההדרכה היא אחת המחלקות המורכבות ביותר בחטיבה, ובכלל בכל ארגון. תפקידה כאן הוא להסמיך כל פקח ופקח, טייס וטייס, בסטנדרטים של החטיבה ו-VATSIM, ולדאוג לנהלים ודברים נוספים בשיתוף עם מחלקת מבצעים וגורמים נוספים. בקדנציה הקרובה ישנם מספר דברים שאני מתכוון לשפר, לשנות ולקחת על עצמי על מנת שמחלקת ההדרכה תתייעל ותפעל על הצד הטוב ביותר גם בקדנציה הזו. הדבר הראשון עליו אשים דגש, הוא העניין הלימודי. יחד עם באכתרי, הגעתי למסקנה שהדרך היחידה של כל פקח להיות מקצועי באמת וללמוד בצורה הטובה ביותר היא באמצעות לימוד עצמי. הסיבה לכך היא שבמידה והחניך יושב ומסדר לעצמו את החומר בראש כך הוא יזכור את החומר, ילמד אותו בצורה הנוחה ביותר לו וידע להשתמש בו על הצד הטוב ביותר. כמובן שלא נשלח את החניך לחפש את החומר לבד או להסתבך, המחלקה תהיה כאן לצידו מתחילת ההסכמה ותתן מענה ישיר לכל שאלה או בקשה. כמו כן, המחלקה תרכז למען החניך את כל החומר הנדרש, בצורה נוחה ויעילה ללמידה. לשם כך, התחלנו בבניית מערכת חדשה ומתקדמת שתאפשר נגישות והגעה מהירה לכל החומר, לפי הקורס. המערכת תזהה באופן אוטומטי על ידי כניסה של החניך את העמדה עליה הוא עתיד להבחן, ותסדר לו את כל החומר בצורה יעילה ומרוכזת לפי שלבים ללמידה עצמאית ומהירה, אך מנגד גם ללמידה הטובה ביותר. בנוסף לאמור מעלה, נתחיל בקרוב בפרסום סרטוני הכוונה, המחלקה תתחיל בהתאמה של שיטות הלימוד לימינו אנו, כך שיוצאו סרטונים שידריכו את החניך, בין אם סרטוני סימולציות והסברים כיצד מומלץ וצריך להתנהג ולפקח, ובין אם סרטונים של התקנת היורוסקופ או הגישה למערכות הלמידה. הסרטונים יסודרו לפי דרגת החניך והחניך יקבל אליהם גישה מהמחלקה מיד עם תחילת ההסמכה, כמו כן החניך יוכל ללמוד בצורה שהוא רואה את הדברים, מזהה כיצד להתנהג והמידע מוצג בצורה מוחשית וכל זאת בזמנו הפנוי ללא צורך בתיאום עם מדריך. בנוסף, המחלקה כן תיגע במקומות קריטיים כמו הדמיות תנועות באמצעות SweatBox (הדמיית תנועות דרך סימולציה לפקחי טיסה) שזהו למעשה השלב הפרקטי והקריטי ביותר לפני הסמכה פורמלית ברשת. אז אמנם אנו עומדים לצמצם את המחסור בכוח אדם, לאפשר למידה טובה יותר גם בצורה משמעותית ולקדם את המחלקה לצורה הטכנולוגית והחדישה ביותר שאפשר, אך עדיין זה לא אומר שאיננו צריכים אתכם - וכאן אתם נכנסים לתמונה, אנחנו מחפשים מדריכים חדשים למחלקת ההדרכה, מדריכים שהלימוד בוער בהם ורוצים לתת מעצמם גם לדורות הבאים בחטיבה וללמד את פקחי העתיד. אנשים שחושבים שהם מתאימים להיות מדריכים או מנהלי הסמכות (בהתאם לדרישות המופיעות כאן), - מתבקשים לשלוח מייל לכתובת המייל vatil3@vatil.org.il עם התפקיד הרצוי ומספר הואטסים. התפקידים דורשים אחראיות רבה ומצריכים השקעה ורצינות מצד המדריכים / מנהלי ההסמכות. התפקידים פתוחים גם לאנשים שכרגע אינם מוגדרים ככשירים. במקרה שכזה, הפקח יצטרך לחזור לכשירות ולעבור רענון בהתאם. מתנצל על החפירה ומאחל לכולנו קדנציה מוצלחת ושבוע טוב. תודה רבה, איתי גרוס מנהל מחלקת ההדרכה
  12. 1 point
  13. 1 point
    בוקר נפלא. יצאתי לטיווט מב"ג. כמה תמונות:
  14. 1 point
    תודה רבה דן! לגבי הסרטונים- אני עובד כרגע על לסדר את הסרטונים לפי סימולטורים, תוך יום יומיים הכל יסודר בצורה נוחה יותר. לגבי הVPILOT, בדקתי בשנית, לפי מה שאני רואה אין בעיה, לגבי ההתקנה של הסינרים- בימים הקרובים יצא סרטון נוסף עם עוד התקנות לארץ ושם גם יראו בדיוק איך מוסיפים לסימולטור. לגבי המדריך, הקישור עודכן ותוקן 🙂
×