Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 08/21/2019 in all areas

  1. 4 points
    רכשתי לפני שבוע XP 11 אכן סימולטור מרשים ובמיוחד לטיסת VFR. בשלב זה לאחר שהשקעתי כספים רבים בP3D החלטתי לטוס בשתי הפלטפורמות אך לא להשקיע בתוספים בתשלום עבור XP 11 לפחות עד היציאה של הסימולטור החדש של מיקרוסופט.
  2. 2 points
    Nizan Edelbaum

    KPAE-LLBG

  3. 2 points
    מטוס מדהים, הצטרפתי כנוסע בעתיד מקווה לעשות עליו הסבה לדו מנועי
  4. 2 points
    Or Bahtari

    עדכונים

    שלום לכולם, כחלק מהרצון של הנהלת החטיבה להנגיש את התחביב לקהל הרחב בוצעו מספר דברים ושינויים כבירים בתחומי הדרכת פקחים ותמיכה טכנית : 1. לימודי תיאוריה עבור פקחים - מערכת ההדרכה החטיבתית MOODLE נבנתה מחדש ונכתבו מערכי הדרכה חדשים ומפורטים עבור עמדות קרקע ומגדל על מנת שהחניכים יוכלו ללמוד לבד וכך לקצר את זמן ההסמכה. vatil.org.il/moodle 2.השקת אתר תמיכה - http://vatil.org.il/support צוות תמיכה טכנית בראשות אייל רוקח הכין עבור החטיבה מערך סרטוני הסברה לגבי התקנת הסימולטור, בעבור חברי חטיבה חדשים או שפחות עוקבים מדובר במדריכים מדהימים שבמידה ועוקבים אחריהם לפי סדר הצגתם ניתן לקבל סימולטור מותקן עם כל התוספים הנפוצים. 3.מפגש לטייסים חדשים ב-22.9 צוות התמיכה יערוך ערב חשיפה והצטרפות לטייסים חדשים בשיתוף עם בית הספר לטיסה VFS בו יוסבר להם על רשת VATSIM, חטיבת VATIL ובית הספר לטיסה. לינק לפוסט הרלוונטי- מטרתנו כרגע היא אחת ויחידה - להגיע אל אנשים חובבי תעופה שלא מכירים אותנו ולצרף אותם למשפחה ! כחלק ממטרה זו ינקטו מהלכים נוספים עליהם תשמעו בקרוב. שבת שלום!
  5. 2 points
    Nizan Edelbaum

    חיפה לרמון ב- XP 11

    לאחר שבועיים שאני מתעסק ב-XP 11 ללא ספק מדובר בסימולטור מצוין לטיסות VFR ומטוסים קלים. עדיין לא ממש מהווה לדעתי תחליף לטיסות בכבדים לכן אני ממשיך גם ב- P3D וגם ב-XP מה שמשמח שיש מלא תוספים חינמים.
  6. 2 points
    Alex Kmith

    LLER Ramon for P3D4

    Continue...
  7. 1 point
    Itay Gross

    ואטיל מחפשת אתכם!

    זה הזמן שלכם! חיידק התעופה בוער בכם? תמיד חלמתם לפקח כפקחי טיסה מקצועיים על תנועות ברשת בזמן אמת? חולמים להגשים את החלום ולהיות פקחי טיסה? חטיבת VATIL מזמינה אתכם להרחיב את האופקים, ללמוד את יסודות הפיקוח ולעבור קורס מעניין ומעשיר, שבסופו תוכלו לעלות ולפקח על תנועות אמיתיות ברשת!💫 בתחילת הקורס, תתחילו מעמדת הקרקע - כאן כפקחים אתם תנהלו את כח השטח הקרקעי של השדה! תהיו אחראים למנוע התנגשויות, להסיע תנועות בבטחה ולתת להם את הוראותיהם ממש כמו פקחי טיסה אמיתיים! לאחר מכן, ניתן להתקדם לקורסים נוספים - עמדת המגדל, גישה בן גוריון ואפילו בקרות כמו בקרת תל אביב! אז איך נרשמים? פשוט מאוד! שולחים מייל למנהל מחלקת הדרכה, עם מספר ואטסים ופרטים נוספים, ומיד תקבלו גישה למערכת הלימוד החדשה של חטיבת ואטיל. במערכת אין סוף מערכים, סרטוני הדרכה ושיעורים, דרכם תוכלו ללמוד בזמנכם החופשי, בלי לחץ של זמן ובלי סדר שעות מוגדר, אתה כל החומר שלכם באופן אינטרקטיבי ומעניין, כאשר בסופו תיגשו למבחן התאורטי הראשון שלכם! עברתם את המבחן בציון של 80% נקודות ומעלה? - מצויין! עכשיו נתחיל בסימולציות מעשיות ומעניינות, בהם תצטרכו לפקח על תנועות רבות עם הרבה אקשן בשדה! לאחר שעברתם גם את זה, תוסמכו כפקחים מן המניין בחטיבת ואטיל, ומשם - השמיים הם הגבול. דרישות סף: •חבר חטיבת VATIL •התחייבות למספר שעות שבועיות ולהשאר בכשירות •רצינות והתמדה אז למה אתם מחכים? מלאו את טופס ההרשמה עוד היום, ותתחילו להגשים את החלום!
  8. 1 point
  9. 1 point
    Gal Cohen

    חיפה לרמון ב- XP 11

    זה נראה מהgateway, מאגר של שדות תעופה שיוצרי XP עשו. מי שמעלה שם זה פשוט משתמשים שאוהבים לעשות סינרים, משתמש בספריית האובייקטים והטקסטורות שמגיעות עם הסימולטור ובונים, לאחר מכן זה עובר ביקורת וכל סינרי מאושר נכנס לדיפולט של הסינרים ב XP בעדכון הבא. זה הפתרון של XP לבעיה בזמנו שלא היה הרבה שדות תעופה בתלת מימד out of the box, פתרון מדהים בעיניי.
  10. 1 point
    צהרים טובים לכולם! 🙂 עם כניסתו של אור בכתארי לתפקיד מנהל החטיבה, החלטנו אני ואור שיש לבנות מערך שלם ומפורט, שיעזור לטייסים החדשים להכנס לתחביב, ולותיקים לחזור לתחביב או לטפל בתקלות טכניות והתקנות. כחלק מהמערך, נכתב המדריך לטייס המתחיל והחלו לעלות לערוץ היוטיוב מספר סרטוני הדרכה, כמו כן פתחנו את מערכת הHelpDesk, דרכה ניתן לפנות בבקשת תמיכה או לפנות להנהלת החטיבה, ולקבל מענה מהיר ישירות למייל שלכם. אחד מהרעיונות המרכזיים היה בניית אתר, שירכז לפי סימולטורים מדריכים מא' - התקנת הסימולטור וקינפוג שלו ועד ת' - סימולטור מלא עם התוספים המוכרים והדרושים. כמו כן נוסף גם מערך לטייס המתחיל, המסביר באופן מעמיק על החטיבה, הסימולטורים והתוספים המומלצים - כולל הסברים בכתב. המערך חולק כפיילוט בכנס הסניורים האחרון לחברי החטיבה הותיקים. והיום, כמה חודשים לאחר התחלת הפרוייקט, אני שמח להכריז על פתיחת האתר שלנו באופן רשמי! הדברים שהתווספו לאתר - דף בית דינאמי ונגיש פירוט סינרים לישראל ולרוב שדות התעופה בארץ. התאמת האתר לטלפון סלולרי סרטוני תמיכה מא' ועד ת' פנייה נגישה לחברי הצוות מערכים המסבירים על הסימולטורים והחטיבה לחצו כאן כדי להכנס לאתר. ביומיים הקרובים יעלו 2 סרטונים נוספים ובכך נסיים את העלאת הסרטונים מא' ועד ת'. להלן כמה תמונות מהאתר: בהזדמנות זו, אני רוצה גם להודות לאור בלישה, על העזרה בבניית האתר ולצוות המצויין שלי על הסרטונים הנהדרים!
  11. 1 point
    Omer Cohen

    תקלה ב smart cars el al

    חברים יקרים, בזמן האחרון אכן קיימת בעיה בחיבור בין הACARS לאתר אני עדיין מנסה להגיע למקור הבעיה ולהבין מדוע זה קרה ואיך, בזמן הקרוב עד לפתירת הבעיה פתחתי את ה"MANUAL PIREP" תוכלו לראות בלשונית בצד שמאל , תוכלו להגיש פיירפ ידני אך תצטרכו לספק הוכחה לקיום הטיסה ברשת (טיסה שלא תבוצע במלואה ברשת לא תאושר, ובנוסף לא תוכלו להוסיף טיסות מהעבר אך ורק טיסות מעכשיו ואילך) אני מקווה שהפתרון הזמני שסיפקתי יעזור לכם, אני עושה את מירב המאמצים כדי לפתור את זה כמה שיותר מהר, תודה רבה לכם, עמכם הסליחה,
  12. 1 point
    Tomer Israel

    תקלה ב smart cars el al

    היי נכון לכרגע קיימת בעיה לחלק מן האנשים עם שליחת פיירפים ואילו החלק השני מקבלים את הודעת השגיאה ועדיין הפיירפ שלהם נשלח נכון לכרגע הבעיה קשורה ומטופלת על ידי TFDI Design בינתיים אני ממליץ לכולכם להשתמש בkACARS לא לשכוח לשנות את היחידות לKG ובהגדרות להכניס את הכתובת הבאה בשתי המקומות המיועדים http://crew.elalvirtual.com
  13. 1 point
    מזל טוב לאייל רוקח שהוסמך היום על עמדת מגדל ב"ג! החניך הפגין רמה גבוהה, מוטיבציה גבוהה, לכל אורך ההסמכה ולכן הוחלט להסמיך אותו ללא היסוס. אייל, כולנו מקווים שתפקח עלינו שעות רבות ותתקדם בסולם העמדות בחטיבה. ברכות לאייל! ✈️
  14. 1 point
    shachaf yasurr

    ELY035 - LLBG-KMCO

    שבת שלום חברים, עם המחשב החדש והיעד החדש של אלעל זה פשוט מתבקש...
  15. 1 point
    שלום חברים, שלשום ארע אצלנו ברשת אירוע חמור בו טייס החל לגדף פקח בעקבות טעות אי-הבנה של הפקח בו קרא לטייס כשהיה כ-3 מייל לפיינל. הגידופים הללו ארעו הן בקשר והן לאחר מכן בשרת ה-TS בו הטייס גם החל להתנשא מעל הפקח החדש יחסית נוכח ה"נסיון" התעופתי שלו. אותו טייס, המשמש גם כפקח שאינו כשיר לפיקוח עלה בכל זאת מיד לאחר האירוע לפקח מסיבה שאיננה ברורה לי בניגוד לנהלים הכתובים בחוקת החטיבה ובמסמך ה-SOP החטיבתי. כתוצאה מאותו אירוע הושעה הטייס מכל פעילות חטיבתית, הן בפורום והן ב-TS לפרק זמן של ארבעה חודשים. בנוסף, בשל עלייתו לפיקוח בניגוד לנהלים הושעה מעלייה לפיקוח בחטיבה לפרק זמן של לפחות חצי שנה עד שיעבור תהליך ריענון חדש בהתאם לנהלים. בעקבות האירוע, ברצוני לחדד מכלל הפקחים והטייסים את הנקודות הבאות: 1. כל טייס או פקח שנתקל בבעיה ברשת מחוייב לדווח על כך קודם כל לסופרוייזר באמצעות הפקודה .wallop. יובהר כי DCRM הוא לא הכתובת לתלונות החלות ברשת ועל כן לא יטפל בכל אירוע כזה בתוך הרשת כל עוד לא חלה השעייה ל-48 שעות ומעלה. 2. קורה ויש מחלוקת בין טייס לפקח, בין טייס לטייס או בין פקח לפקח. אם מתעוררת כזו - יש לפתור אותה בצורה מקצועית ולעלות אותה כאן לדיון כחלק מתחקיר שמטרתו היא למידה מהמקרה ולא לגלוש לפסים אישיים. אותו טייס גם אם הוא צודק בכך שהפקח קרא לו מאוחר מידי יכול היה כאן לעלות פוסט בו היינו דנים במקרה ולומדים ממנו. 3. על כל טייס ופקח להתנהג בשיקול דעת בכל הקשור לקריאה אחד לשני. ברשת VATSIM לא מציינים חובת יצירת קשר האחד עם השני (תקנו אותי אם אני טועה), אבל גם כאן לשני הצדדים אחריות ביצירת קשר. נניח טייס בפיינל ל-30 ורואה פיקוח? מן הראוי שידאג להתחבר לתדר עצמאית ויקח על עצמו אחריות מינימלית. פקח רואה טייס מתקרב אליו לפיינל? אדרבא, ינסה לקרוא אליו כמה שיותר מוקדם על-מנת שהטייס יוכל להתכונן כראוי לנחיתה. וגם אם חס וחלילה קרה מקרה ולא יצר קשר, תנו לטייס לנחות בבטחה ואז תחקרו את הנושא. לעולם לא להגיע למצב בו אי-הבנה/טעות של טייס או פקח יורדת לפסים כאלה. 4. אנא עברו שוב על מסמך ה-Code of Conduct. אנחנו לא נקבל הפרה שלו לא ברשת ועל אחת כמה וכמה לא ברשתות הפנימיות שלנו - ובעיקר לא תקיפה והתנשאות כלפי חבר חטיבה נוכח כל נסיון תעופתי של חבר חטיבה אחר על פני השני: זה מתבטא בידע תעופתי הן ברשת והן במציאות. בסופו של דבר אנחנו כאן בחטיבה מחנכים את כולם להיות קודם כל בני אדם. בסופו של דבר, התנהגות בריונית ובזיונית כפי שהובאה כאן אינה מקובלת לא רק בתחום התעופתי, אלא בחיים בכלל. 5. מתגלעת מחלוקת בינכם לבין טייס/פקח ברשת? אין להשתמש בקשר כדי ליישב את המחלוקת בינכם. הרשת נועדה לפיקוח, נקודה. יש את שרת ה-TS שלנו שם ניתן לדבר ולתחקר כל דבר - יחד עם הפורום כאן.
  16. 1 point
    חברים, לצערי הרב אני לא מכיר את הבנאדם הזה אלדד גינבצרג ובטח ובטח לא מקבל את הטענות והטחות האשמה שלו לגבי פעילותנו *רק בגלל* שאין לו גישות. ובכן, "אדון" גינצברג, למה שיהיו לך? אתה עד לפני יומיים לא היית חבר בחטיבת VATIL, לא טסת ולו דקה אחת ברשת VATSIM, שלא לדבר על לקיים פעילות מזערית בתוך הקהילה שלנו. אתה מקרין שיש לך הרבה ידע ונסיון בטיסה ברשת, אתה מכיר את הלך הרוח ואת התוספים הקיימים לסימולטור אבל במקביל אתה לא פעיל אפילו דקה ברשת VATSIM, מה שמוביל אותי למסקנה שהיוזר שלך הינו למעשה פיקטיבי - שכן גם אף אחד כאן לא מכיר אותך. אז אם כך הדבר, איך אתה מצפה מאיתנו לקבל גישות? אתה כ"כ רוצה להוריד תוספים? אדרבא, לך ל-AVSIM וחפש שם את אשר על לבך.
×