Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 10/17/2019 in all areas

  1. 6 points
    שלום לכולם, בחודשיים האחרונים אני מרבה לעסוק ללא הרף בריבים/וויכוחים בין חברי חטיבה וראיתי לנכון לומר - עד כאן! לא ייתכן שכמעט בכל יום אני מקבל תלונות וצריך לעשות שמיניות באוויר כדי להרגיע את הרוחות. אני רוצה לומר שהריבים והוויכוחים האלה שהם באמת ברמה של גנון ולא יותר מזה פשוט פוגעים בחטיבה ולא מאפשרים לי ולהנהלה לבצע את תפקידינו. מטרות ההודעה הזאת פשוטות מאוד - 1. ליצור סביבה נוחה ומכבדת להיות בה. 2. לאפשר להנהלה לבצע את תפקידה. 3. השגת מטרות החטיבה שההנהלה מציבה בכלל הנושאים בהם פועלת. לכן לאור האירועים אני מבקש להדגיש מספר דברים שאותם אני וסגן מנהל החטיבה נתחיל לאכוף החל מרגע זה: 1. שיח מכבד בכלל הערוצים החטיבתיים הרשמיים לרבות שרת ה-TS ו-Whatsapp. שיח מכבד לא יכלול : קללות (גם בצחוק), סרקזם, חרמות, גזענות וכל דבר אשר עלול להתפרש כפוגעני. האכיפה בנושא תתבצע ע"י DCRM חטיבתי. כמו כן, ניתנת האפשרות לאנשי ההנהלה לתת באן לפרק זמן של עד 24 שעות בצירוף תיעוד המוכיח שהיה צורך בפעולה זו. לאחר מכן התיעוד יועבר ל-DCRM להמשך טיפול. 2. ביקורת מתן ביקורת על התנהלות החטיבה תעשה בפנייה מסודרת למייל החטיבתי של אותו איש הנהלה רלוונטי (ניתן לכתב גם אותי לאותו מייל) ובמידה ורואים לנכון להיפגש ולשוחח בנושא בשרת ה-TS הרי זה מבורך. התשובה מאותו איש הנהלה תהיה גם היא מנוסחת בצורה מכבדת ומקצועית. פנייה להנהלה לא תעשה יותר ע"י שליחת הודעות לוואטסאפ האישי של אותו איש הנהלה. איך נותנים ביקורת? א.יש לכתוב את הפנייה בצורה מכבדת ומפורטת שמתייחסת באופן הנוגע מקצועית בלבד. ב.ביקורת לא תכתב בצורה סרקסטית/מתנשאת/מעליבה. ג.במידה ומדובר בתלונה מסוימת יש גם לצרף תיעוד שמוכיחה את טענתכם. ד.יש להציע פיתרון ואם אפשר גם עזרה מצד כותב הפנייה. ה.ביקורת לא תקבל התייחסות של אנשי ההנהלה אם ניתנת בפומבי כלומר : בפורום לעיני כל, ב-TS וב-WHATSAPP. 3. קבלת מרות אנשי ההנהלה לאחרונה אני שם לב לתופעה מדאיגה ביותר של אי קבלת מרות מצד חברי חטיבה. הנוסחה פשוטה: פניתי לאיש הנהלה מסוים, לא אהבתי את התשובה לכן אני מציב אולטימטום כי לא מתאים לי ושאותו חבר הנהלה יידפק וגם החטיבה ולא אכפת לי. נכון אני כותב את זה בצורה בוטה ואגרסיבית אך זה בדיוק מה שקורה. התופעה הזאת הולכת להיפסק החל מרגע פרסום הודעה זאת ואני כותב בצורה חד משמעית - מי שלא רוצה להיות כאן שלא יהיה. אנשי ההנהלה כאן עבורכם, בשבילכם והם משקיעים רבות מזמנם כדי לעשות דברים טובים בחטיבה כל אחד בדרכו שלו, הם לא יגיבו יותר לשום אולטימטום ואם למישהו יש ביקורת הוא מוזמן לפעול לפי סעיף 2 בהודעה זאת. שבת שלום!
  2. 4 points
  3. 2 points
    Or Bahtari

    **מעבר ל-DISCORD**

    שלום לכולם, במסגרת קידום להתחדשות החטיבה בפלטפורמות השונות הן ברשתות החברתיות והן באתר החדש ששוחרר לא מזמן, החלטנו לקדם פיילוט למעבר לתוכנת DISCORD והTS3. במסגרת הפיילוט, שרת הTS ושרת הדיסקורד יופעלו במקביל, כעבור שבועיים (3.11.19) יתבצע מעבר סופי בו נעבור להשתמש בשרת הדיסקורד החטיבתי, ההתחברות לשרת פשוטה באמצעות VATSIM SSO. למי שאינו מכיר, DISCORD היא תוכנה שיצאה בשנת 2015, התוכנה בעצם משלבת בתוכה את TS3 וSkype, כאשר לDISCORD מספר יתרונות בולטים בהשוואה לשרת הTS שלנו היום. היתרונות שבשרת DISCORD על שרת הTS הקיים: ממשק חדש, נוח ויעיל יותר למשתמש התחברות קלה ופשוטה באמצעות VATSIM SSO BOT חטיבתי בעל פונקציות מיוחדות אפשרות לקבלת דפיות וNOTAM לכל שדה בעולם בלחיצת כפתור STREAM ישירות לשרת הDISCORD - כל אחד יוכל לשדר את הטיסה שלו/פיקוח בשרת הדיסקורד החטיבתי, וחברי החטיבה שבשרת יוכלו לצפות בקלות ללא תוכנה חיצונית אופציה לקבלת מידע על השרת בכל רגע נתון צפייה בשרת מאתר החטיבה בנוסף ליתרונות אלו, נבחנים בימים אלה בוטים נוספים שיקלו על חווית המשתמש וישפרו אותה. מצורף מדריך התחברות לשרת הדיסקורד, לאחר ההתחברות האמצעות SSO תקבלו את הדרגות שלכם אוטומטית. למדריך התחברות לחצו כאן. קישור התחברות לשרת הדיסקורד: https://discord.gg/N7qxe5a במידה ונתקלתם בבעיה כלשהי בשרת הדיסקורד, ניתן לפנות לצוות התמיכה החטיבתי דרך האתר בכתובת Vatil.org.il/support חג שמח ושבוע מוצלח
  4. 2 points
    Yarin Halali

    Goodbye Queen

    ,Dear pilots , As you may have noticed already .EL AL's 747 fleet has retired after almost 50 years of service .We would like to thank the queen of the skies for a great time period that unfortunately, ends now .For a last farewell - the 747 in the virtual airline fleet will remain until the end of November .In the next weekend, a new route will be published so you can do a really nice final flight with our queen .After November 30, no more flights allowed with the 747 .We wish you all a great month and use every moment you have to hang out with the queen for the last time טייסים יקרים, כמו שאתם כבר יודעים כנראה , מלכת השמיים שלנו יצאה לגמלאות. נודה לה מכל ליבנו על כמעט 50 שנים יפות שהיא נתנה לנו, ונזכור כל רגע ורגע לעולמי עד. למען מחווה אחרונה - טיסות במטוס יורשו כרגיל בחברה עד ה30.11 - ולאחר מכן יימחק המטוס מהמערכת. בהמשך השבוע תעלה למערכת טיסה זמנית ונחמדה שתוכלו לבצע עם ה747 ברגעים האחרונים שלה בחברה הוירטואלית(הטיסות יפורסמו במהלך הסופ"ש הקרוב). נצלו חודש זה וטוסו כל עוד יש לכם זמן לגיחות עם המלכה. שיהיה לנו חודש נהדר
  5. 2 points
    Shalom and greetings all my pals, With use of era 1970 Kodak photographs presenting era 1970 EL AL flight service from LGAT Ellinikon International Airport located 4.3 miles south of Athens, Greece to LLBG Ben Gurion Airport located 12 miles to the southeast of Tel Aviv, Israel Holding short of runway awaiting for take off clearance Moments before touchdown with background view of terminal one Getting closer to ground of runway with background view of famous EL AL maintenance hangar One second before touchdown with background view of fire house TOUCHDOWN!!! Front landing gear gliding down slowly in most graceful manner Front wheels making runway contact Exiting from runway into taxiway Z on way to gate Taxing toward M Entering into K5 on way to gate Thank you for viewing! Please stay tuned for next exciting flight. Regards, Aharon
  6. 2 points
    טיסה מחיפה לרודוס עם הפייפר 31 טורבו פרופ של קראנדו. השתמשתי ב-EFB של aivlasoft מה שמאפשר בקלות להזין תהליכים לGPS שמובנה במטוס.
  7. 2 points
    מזל טוב לניב גרונוביץ' שהוסמך היום על עמדת קרקע ב"ג! החניך הפגין רמה גבוהה, מוטיבציה גבוהה לכל אורך ההסמכה ולכן, לאחר מבחן מסכם הוחלט להסמיך אותו ללא היסוס. ניב, כולנו מקווים שתפקח עלינו שעות רבות ותתקדם בסולם העמדות בחטיבה!
  8. 1 point
  9. 1 point
    Daniel Dekhtyar

    Ben Gurion Airport

    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! רגע זה סימולטור
  10. 1 point
    שלום לכולם, אני רוצה לאחל לדוד כהן שלנו מזל טוב ליום ההולדת ה- 74 ! ברמה החטיבתית - דוד הוא חבר יקר אשר נרתם לכל משימה חטיבתית ותמיד נמצא כאן בשבילנו ולמעננו, עזרתו ופעילותו בחטיבה שלנו היא כבירה מאוד וניתן לראות זאת בצורה מובהקת מאוד במישור הגלוי (כגון:כנסי חטיבה ואירועי חדרי בקרה) אך כמנהל חטיבה שחשוף למאחורי הקלעים אני יכול לומר שדוד הינו נכס חטיבתי חשוב מאוד. ברמה האישית - אני הצטרפתי לחטיבה לפני בערך 10 שנים כילד בן 14 שאוהב את תחום התעופה וכבר אז הצלחתי להבין שדוד הוא אדם מיוחד, הבנתי שמדובר באדם עם לב רחב, חכם ועם נכונות אדירה לעזור לזולת כמיטב יכולתו. אני רוצה לומר לכם שדוד הוא אחד האנשים הנחמדים ביותר שאני מכיר, הוא תמיד נמצא בכדי להתייעץ ולעזור לי בכל דבר שרק ניתן לדמיין, אפילו כשהייתי צריך לכתוב עבודת סמינר על סין לתואר ראשון. למעשה כשאני סורק לאחור את תקופת חטיבת ביניים ועד ליום זה דוד הוא למעשה סוג של מנטור עבורי ומודל חיקוי. אני מאחל לך דוד עוד שנים רבות של עשייה, הרבה בריאות ונחת. מזל טוב !
  11. 1 point
  12. 1 point
    Eyal Rokach

    LLER RAMON PREVIEW

    Well, the waiting definitely worthed it!✈ Here are several new preview photos from our upcoming Ilan and Asaf Ramon airport (LLER) Scenery in Eilat, Israel!🌟 Although work is still in progress and lot of things have yet to be announced, here is what we can disclose thus far: The scenery will include: • PBR Textures • UTHD Photoreal ground for LLER and its complete surroundings. • High quality night lights • Custom autogen around the airport and the city • Dynamic lighting • Custom-made animations And- Eilat city! Keep updated!🌟✈ VDG Team.
  13. 1 point
    Gal Mintz

    LLER Ramon for P3D4

    היי, עבודה יפה מאוד, מחכה בקוצר רוח לשחרור הסינרי!!! שימו לב שהכניסה והיציאה אל/מ רחבת T שונתה וכבר לא נראית כמו בדפיות, וגם מחקו שם את שטח הריסון ממזרח לרחבה. בנוסף שטח הריסון ממזרח לרחבה S בצבע אחר. אשמח לשלוח לכם תמונות של כל מה שתרצו. כל הכבוד ותודה רבה על העבודה הזו, באופן אישי מחכה ממש לסינרי הזה ומעריך את העבודה שלכם מאוד!
  14. 1 point
    Alex Kmith

    LLER Ramon for P3D4

    .
  15. 1 point
    בהצלחה ילדון ! ברוך הבא לליגה של הגדולים
  16. 1 point
    שלום לכולם, אייל מצטרף הערב להנהלת החטיבה בתפקיד חשוב ונדרש מאין כמוהו - מנהל צוות התמיכה הטכנית של החטיבה. מהלך זה למעשה משרת את אחת המטרות שהגדרתי בעת כניסתי והיא - צירוף חברים חדשים לחטיבה, התפקיד הזה משרת רבות את מטרה זו משום שהוא מרכך את הנחיתה של החברים ע"י מתן עזרה בהתקנות השונות הנדרשות לפעילות השוטפת. בהזדמנות זאת אני רוצה להזמין אתכם לאתר שאייל בנה לצוות התמיכה - http://vatil.org.il/support באתר תוכלו למצוא סרטוני הדרכה להתקנת הסימולטורים השונים מ-א' ועד ת'. ברוך הבא אייל והרבה בהצלחה!
  17. 1 point
    בהצלחה רוקח! אין ספק שתיקח את התפקיד הזה למקום הכי טוב שאפשר.
  18. 1 point
    בהצלחה רבה שים לב שהלינק לאתר שבור או משהו
  19. 1 point
    hi Aharon i will be less diplomatic from VATIL 1 or and other so for that i sorry I was the ATC that Evening you're right i can't prevent you from landing at LLET but i am also want give the best ATC service i can The problem with LLET that is AD Located under new LLER which create traffic conflict you are in VATSIM which mean we works as real as it is gets in real life LLET is a car parking lot i can't tell you disconnect but be aware for this:if you fly for such problematic AD and the J10 is problematic Route be aware as aircraft on my Radar you are the Last in food chain which means it enough that there will be only one flight arriving or Departing LLER ( even only FP just filled and you will HOLD over ZFR VOR or MZD VOR for over 30-45 minutes if you will not get any ATC service anyway in LLET why initially do this on VATSIM Remember my interest is to give you full ATC service
  20. 1 point
    מזל טוב לענבר גרין לכבוד היום הולדת! הרבה בריאות, אושר והמון טיסות 🙂
  21. 1 point
    אהלן כמה הערות מכל מיני דברים שזקוקים לחידוד בעיקר אצל הטייסים לכבי טיסה 1. טיסה בישראל מעל היבשה היא תחת QNH בלבד זאת אומרת מטוסים שטסים על J10 או בכל מקום אחר וכך גם הפקחים מדברים ב - FEET ולא ב FL לדוגמא : Descent to altitude 18, thousand feet ולא FL180, כאשר תעברו לשלב שצריך לעבור ללץ סטנדרטי הפקח יגיד לכם זאת. 2. קריאה ראשונה לפקח מכ"ם: המינימום שבמנימום זה לקרוא עם הגובה אותו אתם חוצים , ואת הגובה אליו אתם מטפסים : דוגמא: Ely285, climbing passing,/leaving/crossing altitude 800ft climbing alt 3000 אפשר לפנק את הפקח ולציין את שם התהליך או את ה INFO שעליו את מעודכנים, הדבר נועד לצורך זיהוי מכ"ם תקין ללא זיהוי מכ"ם אתם לא אמורים לקבל המשך טיפוס מה שיעכב אתכם ואת הפקח. 3. תהליכים: שאתם מקבלים מסויים לדוגמא Descent to Alt 5000ft via Demov 1B, אתם צריכים להנמיך לגובה 5000 רבל מחוייבים למגבלות התהליך לדוגמא טייס שקיבל תהליך לא עמד במגבלת גובה 12 מיירבי בסולין, הטייס היה ראשון ברצף של 3 מטוסים, קיבל מימני ווקטור והפך למס 3, שימו לב עליכם לעמוד במגבלות 4. בהמשך לסעיף הקודם: קיבלתם את ההמשך Cleared RNP X rwy 30 אתם לא צריכים לחכות לאישור להמשך הנמכה מתחת ל- 5 , תנמיכו בהתאם לתהליך. 5. טיסה על J10 מתחילה מדרום ב NALSO ונגמרת לכל המוקדם ב TOMAL אין לקצר, ליישר או כל מיני דברים מוזרים אחרים ללא אישור פקח, גם התוכנית טיסה שלכם לא חוקית אם הגשתם אחרת, בנוסף בטיסה מדרום לצפון יש לטוס בהיסט של 1 מייל לכיוון ימין. 6. ואחרון חביב , נתנו לכם טיפוס UNRESTRICTED טפסו חופשי או תנמיכו חופשי עד הגובה שנתנו לכם, לא נתנו לשמור מגבלות התהליך הסטנדרטי. עד כאן כל הכבוד לפקחים ולחטיבה על אירוע חד"ב מוצלח.
  22. 1 point
    Tomer Israel

    תקלה ב smart cars el al

    הבעיה נפתרה וניתן לחזור לטוס כרגיל עם הSmartCars או עם הKCARS מוזמנים לעדכן
×