עבור לתוכן

לוח מובילים


תוכן פופולרי

הצגת תוכן המדורג ביותר מאז 19/08/20 בכל האיזורים

  1. 7 points
    שנה טובה לכולם! אני מניח שרובכם לא מכירים אותי, אבל... הייתי פה פעם. הרבה. לא משנה, אני פה עכשיו, ועשיתי את הטיסה הראשונה של אונליין אחרי 13 שנה עם פיקוח בראש פינה ובתל אביב של יאיר ודניאל (אני חושב). אחרי שאתמול ניסיתי לבצע טיסה בארה"ב עם הA320 והטייס האוטומטי השתגע, צלל והמטוס התפרק באויר, הבנתי שאולי הם לא לגמרי בשלים לאיירליינרס, אבל לVFR הסימולטור החדש פשוט מדהים. אז זה הולך ככה. התכנית היא ר"פ, אמנון, כרי דשא, כפר תבור, צ. עפולה, מעל ואדי ערה לצ. מגידו, עירון, חדרה, כביש 4 עד בצרה ונחיתה בהרצליה. אז קודם כל - באג? איזו מסחרית עולה מולי על המסלול בדיוק כשאני מקבל אישור המראה... WTF? לא משנה, המראתי דרכו. מתקרבים לכנרת, אמנון, כרי דשה, וטבריה. הר תבור מימין עפולה מעל כביש ערה לכיוון מגידו אום אל פאחם מנחת מגידו מימין החלק השני ייקח אותנו מ חדרה דרומה מעל כביש 4 לבצרה ומשם לנחיתה. חדרה דרומה מעל כביש 4 מתקרבים לבצרה - בחליפת בצרה 800, ראשי בסיס 29. רעננה/כפר סבא כבר מתגלות. בסיס . מתיישר לפיינל טוב, מה שנראה פחות טוב זה שדות ללא סנרי... דקות ספורות אחרי נחת 4X-CHO אם אני זוכר נכון. צריך למצוא איך שמים תגיות שם על מטוסים כי מאוד מאוד קשה לזהות אותם באוויר...
  2. 4 points
    מפרט: (למקרה שזה מעניין אותכם) מעבד: I7 4790K 4.00GHz זכרון: 16GB כ.מסך: Gigabyte GTX970 G1 פריימים: 40-45 הגדרות custom איפה שהוא בין medium ל-high למי שלא יודע הסימולטור זמין גם דרך Xbox Game Pass for PC, שזה 1$ לחודש הראשון. שזה טוב אם אתם לא בטוחים שהמחשב שלכם יריץ אותו טוב ואתם לא רוצים להמר על 60$. https://www.xbox.com/en-US/xbox-game-pass/pc-games?xr=shellnav
  3. 3 points
    קצת תמונות מהאוויר מטיסה לחיפה. סרטון טיסה.MP4
  4. 2 points
    אפשר לקחת לכיוון של אירוע GA או אירוע פנים ארצי, ככה יכול לדבר לקהל גדול יותר ולייצר מגוון.
  5. 2 points
    We are happy to announce the release of the open Alpha version for our Eilat Ramon scenery. The scenery is available at our website. Please note that this is an open Alpha release and thus bugs should be expected. Enjoy your flights! vdgsim.com אנחנו שמחים לשתף איתכם את גרסת האלפה הראשונה לרמון, ניתן להוריד באתר שלנו (:
  6. 2 points
  7. 1 point
    Elad Zeierman

    מדברים על FS2020

    שבוע טוב לכולם אחי מתחזק כבר המון שנים בלוג ופודקאסט שמיועד לגיימרים ומקבל המון משחקים לביקורת, לפני מספר שבועות קצת לפני השיחרור של FS2020 הוא קיבל העתק של הסימולטור לביקורת והפנה אותו אלי לביקורת והזמין אותי להשתתף בהקלטת פרק של של הפודקאסט שלו ושל חבריו כדי לדבר עליו. הפודקאסט מיועד יותר לגיימרים שעולמם הוא לא FS, אבל דיברתי איתם רבות על הקהילה וההיסטוריה ביחס לסימולטור ולגרסה החדשה שיצאה ועד כמה הוא טוב/ לא טוב לנו ולאוכלוסיות אחרות. מוזמנים להאזין לפודקאסט , אפשר למזער ולהמשיך בעיסוקים שלכם תוך כדי. תודה לעידן אחי שנתן לנו את הבמה. האזנה נעימה קישור לפרק 248 של גייפאד https://www.gamepad.co.il/archives/7420#respond קישור לגיימפאד: https://www.gamepad.co.il/
  8. 1 point
    יפה מאוד! ברוך השב אשמח אם תשתף מפרט והגדרות, ואיך הביצועים?
  9. 1 point
  10. 1 point
    החלק הקודם: אז הגענו להודו, התרגלנו לריח, לעומס, לחום, ללחות, ללכלוך, עכשיו הגיע הזמן להיפתח אל האנשים והקסם של המדינה הזו. לאחר כמה ימי לינה באיזור השוק המרכזי, הפנים מופנות אל העיירה 'לה' (LEH) שנמצאת בחבל ארץ לאדאק שבמדינת ג'אמו וקשמיר שבצפון הודו. שתי אופציות עומדות לפנינו, טיפוס באוטובוסים, רכב או אופנוע מדלהי צפונה דרך קאסול ועמק פרוואטי, מנאלי, דרמסאללה וסיום בלה או טיסה ללה ולעשות הכל הפוך ולסיים בדלהי. במרכז ההתלבטות עומדת לנגד עינינו הדרך שבין מנאלי ללה (LEH - MANALI ROAD) שטוענים שהיא אחת הדרכים היפות בעולם אך עכשיו שדרך המוות בבוליביה נסגרה, 'דרך לה- מנאלי' היא גם המסוכנת בעולם, וזה שיקול. לבסוף אנחנו מחליטים לסגור טיסה ללה, שם נטייל באותו חבל ארץ כשלושה שבועות ולקראת סיום נחליט איך להתחיל לרדת משם. במציאות: שוב הגעה לפנות בוקר לשדה בתעופה שבדלהי, טרמינל 2, טיסות פנים. טיסה על A320 NEO של חברת GoAir, חברת לואו קוסט חדשה בהודו מסתבר, פעם ראשונה שמעתי עליהם זה ביום שהזמנו את הטיסה, היא מחזיקה בכ-50 מטוסי A320 מתוכם לא זוכר כמה מהם הם NEO אבל הרוב המוחלט. בסימולאטור: אין NEO ומי שזוכר מלפני שני פוסטים אין צביעה של GOAIR למודל החדש של הFSLABS אבל יש של INDIGO ! החברות שתי חברות שונות אך צביעה דומה מאוד ! אז השתמשתי בה מבחינת סינרי ללה, יש AFCAD צולע ביותר, פוטורליל להימאלאיה לא מצאתי אבל זה מלווה בסרטון ותמונות מהמציאות והנופים בטיסה לשם והנחיתה שם פשוט עוצרים נשימה ! קצת על חבלי ארץ לאדאק וקשמיר והטיסה לשם: הטיסה יוצאת מהאיזור המישורי של דלהי, תחילה פנייה דרומה תוך שמירה על גובה 7000 על פי SID לאחר מכן ביצוע מעין U TURN שמאלי חזרה צפונה בוקטורים של הפיקוח והמשך טיפוס מהר מאוד הנוף מתחיל להתחלף להררי, הולך ונהיה יותר ויותר גבוה. בהתחלה הרים ירוקים ופסגות מושלגות ולאחר מכן מתחלף להרים מדבריים ופסגות מושלגות. לאחר כ45 דקות באוויר מתחילים הנמכה אל תוך העמק של LEH שתקועה עמוק עמוק בתוך ההימלאיה. השדה ממוקדם בגובה 11,000 רגל והוא למעשה באחזקתו וטיפולו של הצבא ההודי למי שלא יודע, הודו ופקיסטן, שתי מעצמות גרעיניות עם נשק גרעיני שמכוון אחת אל השנייה, יש לא מעט סיכסוכים בעיקר על שטח והגדול, הקשה והארוך מביניהם הוא הסכסוך על חבל ארץ קשמיר שנמצא מעט צפון-מרעבית לאלדאק שם שוכנת לה. הקשימירים, שכרגע נשלטים על ידי הודו, כבר תקופה ארוכה מבקשים עצמאות משתי המדינות. אולם, ממש בשבוע לפני הגעתנו ללה ממשלת הודו שינתה את החוק שאומר שרק מי שנולד בקשמיר יכול לקנות שם אדמות ובעצם התירה את האדמות לקנייה על ידי כל דורש בהודו שכן קשמיר אחד מחבלי הארץ היפים בעולם והודו מבינה את הכוחו של חבל ארץ זה במשיכת תיירים אליו ולכן רוצה לפתח אותו וגם יותר להתבצר אל מול הפקיסטנים לעינייננו, השדה נשלט כאמור על ידי חיל האוויר ההודי ומשרת גם טיסות אזרחיות, בדומה לעובדה פעם. או חיפה של פעם. או שדה דוב של פעם. בניגוד לכל הנ"ל, לשדה של לה אין דפיות מפורסמות כיוון שהכל 'סודי' ונמצא באחזקת חיל האוויר ההודי או חברות התעופה המקומיות בלבד. לכן חרשתי קצת את האינטרנט עד שמצאתי מדריך מIVAO הודו שמספיר על הגישה לשם, הגבלות והכנסת נ.צ שיעצבו את תהליכי הגישה והיציאה מהשדה. דלהי - לה, VIDP - VILH: קודם כל הסרטון מהמציאות מגיעים אל המטוס, טרמינל 2, גם במציאות לא משתמשים שם בשרוולים (לפחות לא כשאנחנו היינו) כל הטרמינל בשיפוצים TAXI OUT IN DELHI בדרך דרומה בטיפוס ל7000 רגל, בתוך העשן של דלהי שוב פעם בדרך צפונה \ פניי השטח מתחילים להשתנות מתכוננים לנחיתה בגובה, בתוואי שטח הררי \ השדה מתחבא בפינה הימנית של התמונה מאחורי ההר שומר את הגבהים שמצויינים בדפית מIVAO הודו, יוצא נמוך מידי העיירה לה ששוכנת ממש בצמוד לשדה גם היא בגובה 11,000 רגל שהם כ3,500 מטר ולמי שיצא קצת לטייל בגובה במהלך חייו זה בדיוק הגובה בו מתחילות הבעיות וצריך להיות מאוד עירניים ולתת לגוף להתאקלם כמו שצריך לחוסר החמצן למי שמגיע ממנאלי שבעצמה שוכנת באיזור ה2,000 מטר מעל פני הים ולאט לאט מטפס ברכב לאורך יומיים יש פחות בעיה וההתאקלמות אמורה להיות יותר קצרה מאשר מי שמגיע ישירות בטיסה ואני אומר 'אמורה' כי: א. הם מטפסים ללא מאמץ ברכב לאורך יומיים או שלושה תלוי בתנועה ובתנאי הדרך ב. הם מגיעים מגובה גבוה יחסית בו שהו גם כן מספר ימים לכן הגוף מעט יותר מורגל ג. הסתייגות - לכל מי שמתכנן לצאת לטייל בגובה דעו שההסתגלות לגובה תלויה בפיזיולוגיה האישית שלכם ואי אפשר לדעת איך גוף של מישהו יתנהג בחוסר חמצן, גם אם אתם שחייני על, אצנים, כדורגלנים, אלופים בלחיות בחוסר חמצן, כל עלייה מגובה פני הים לגובה מעל 2,500 / 3,000 מטר היא עלייה חדשה בפני עצמה והגוף צריך לתרגל כל פעם מחדש וכל אחד מגיב אחרת, יש כאלו שלא יצטרכו כדורי גובה, לא יהיו להם כאבי ראש ולא ישלשלו ולא יצטרכו בקבוק חמצן על ידם ויש מי שכן יצטרך / יקרה לו אחד מהנ"ל או כולם לכן, בעלייה לגובה, יש חוקים, יש שלבים, יש תהליך וכל מיני משני זהירות אותם נוקטים על מנת להתאקלם בצורה הטובה ביותר ולשמור הבריאות ועל החיים שלנו. אנחנו הגענו ישירה מגובה פני הים בערך (דלהי 770 רגל שהם כ-250 מטר מעל פני הים) בטיסה ישר לגובה 3,500 מטר אז התהליך שלנו היה חצי כדור גובה (שבגדול בגדול בגדול מעשיר את הדם והחמצן בגוף ) לילה לפפני הטיסה וחצי כדור גובה בבוקר הטיסה בהגעה ללה ידענו שכל מאמץ מלהרים ולסחוב תיק ועד ללטפס מדרגות צריך להיות בצורה איטית ושקולה ולהימנע מכך איפה שאפשר ובו בזמן להפסיק עם כדורי הגובה, לתת לאת לאט לגוף להתרגל לחוסר החמצן, לשבת לנוח ולהינות מהנוף 3,500 זו בעצם המקפצה הגבוהה ביותר שאפשר לעשות ולהשאר לישון בה גם. לאחר הפסקה עם כדורי הגובה יהיו מי שישלשלו ויחוו גם כאבי ראש, אנחנו אישית כלל וכלל לא, לאחר כמה ימים הדלקנו סיגריה וראינו שהכל בסדר ודיי הבנו שהתאקלמנו לגובה 😂 ברשותכם, תמונות מלאדאק ועמק "נוברה" פשוט קילומטרים על קילומטרים של נופים עוצרים נשימה בעייני, הרים מדבריים גבוהיים עם פסגות מושלגות, והרבה מאוד כלום. פשוט כלום - כפרים קטנים מפוזרים פה ושם ברחבי השממה האדירה הזאת, מקדשים טיבטיים, עדרי צאן, חשמל מועט, אין קליטת סלולארי ואינטרנט, הכל פשוט ונראה כאילו הזמן עמד מלכת בדרך אל המעבר הסלול הגבוה בעולם, לה נמצאת בצד שמאל של התמונה, למטה בין ההרים 5,500 מטר שהם כ18,000 רגל מעל פני הים וירדנו לצד השני של המעבר - עמק נוברה
  11. 1 point
    אפשר להזמין מראש באתר של אירוסופט
  12. 1 point
    צולבת? צורבת? אוי ויי זמיר מי החניך המשונן כמובן שזהו פישמן, אחרי דרך ארוכה והרבה שינויים עכשיו הוא פקח מגדל מן המניין לא היו חרוזים אבל מה נעשה ככה זה שאנחנו עייפים
  13. 1 point
    *הסקר מופנה לבעלי כל הסימולטורים, לא רק MSFS. למי שלא יודע ולא בטוח שהוא רוצה לקנות את MSFS, הוא זמין גם דרך Xbox Game Pass for PC שזה 1$ לחודש הראשון למצטרפים חדשים https://www.xbox.com/en-US/xbox-game-pass/pc-games תמונה להמחשה:
  14. 1 point
    תודה על הסקר נעדכן בהמשך 😁
  15. 1 point
    Shalom and greetings all my pals, Presenting a beautiful commuter flight New Zealand style from NZDN Dunedin Airport approximately 22 kilometres south west of Dunedin to NZCH Christchurch Airport located in the suburb of Harewood 7.5 miles to the northwest of the city centre of Christchurch. Passengers boarding through gate one jetway Jetway disconnecting from the plane You can tell from the tail of the plane that it is in middle of pushback Checking through windows of the terminal to see if there is any late passenger running to gate 1 before starting engines (yeah we offer extra personal service) Starting right engine with nice background view of the terminal Starting left engine with nice view of ground markings Activating flaps to degree suitable for take off with nice background view of airport tower and first and second gates Entering into runway 21 with nice view of airport sign showing you distance on both sides of runway Now on runway 21 for more taxi with nice background view of cool hangar Starting backtracking with background view of how nice and proper mowing job on the airport grass Backtracking!! Airborne now with background view of Taieri River seen below right fin and view of Waipori River that leads out into ocean via Taieri Mouth seen on the top of the screenshot where you can also see under the tail a bridge called Henley Road crossing the Waipori River Still on climb to FL200 passing waters of Lake Waihola where you can see in front of the plane nose a town of Waihola Wing view of same lake Another view of the same lake where you can see road called Finlayson Road seen on right side of the left engine Wing view of Taieri Mouth Passing town of Waldronvie seen in front of right wing where you can see bridge called Brighton Road crossing waters of Kaikorai Lagoon while the island called Green Island can be seen below the tail Wing view of squarish or block shaped town of Mosgiel whose name was named after the farm of Robert Burns who was national poet of Scotland Closer view of the same town where you can see Wingatui Race course Wing view of Otago Harbour in front of South Dunedin Ohh you want closer view of that harbour?? Sure here is closer view where you can see cruise ships docking at Port Chalmers Approaching view of Hawksbury Lagoon and its town of Waikouaiti renowned for farming operations of 500,000 chicken to meet demands of eggs for New Zealand Same wing view of the same town and same lagoon Cruising along the coast Cruising past Waitaki River Cruising across nice green landscape of South Island Approaching city of Timaru where you can see suburbs of Redruth and Kensington as well as waters of Saltwater Creek seen below the plane Passing waters of Caroline Bay seen on right side of the plane and Inner Harbour seen below right wing Leaving view of city of Timaru Cruising along the coast Passing wing view of Rangitati River which is home of Chinook salmon, brown trout, rainbow trout, and brook char Passing TWO rivers both called Rakaia River which is home of black-billed gull, black-fronted tern, and banded dotterel as well as more salmon Passing two rivers signal time for descent!! Passing Lake Elllesmere where you can see Hector's dolphins, Southern elephant seals, fur seals, and Basking sharks Same view of the same lake Approaching Banks Peninsula Passing Lyttelton Harbour Approaching beaches of The Pine Beach Passing Waimakarari River where you can see off left wing two highways where one is route number 74 that runs through town of Northwood and the other one is route number one seen just next to the tip of winglet of left wing At 10,000 ft flying above the same route number 74 that passes through town of Redwood where you can see off right wing waters of Styx Mill Reserve You can see the stadium but oddly enough they do not call it stadium. They call it Landcaster Park located in suburb of Waltham in Christchurch Passing Woolston suburb of Christchurch where you can see red building in front of right engine which is actually The Tannery Mall of shops and restaurants as well as Deluxe Cinema. Also the red building behind the right wing is National Storage which is self storage facility located at 89 Garland Road. You can see the river called Heathcote River Passing town of Clifton where you can see beach in front of left wing which is called Sumner Beach. Just off right fin is where Christchurch Yacht Club is Passing towns of Sumner and Scarborough Wing view of Akaroa Harbour At 5,000 ft with background view of Banks Peninsula At 4,000 ft passing some tiny town You can recognize this same lake from the previous screenshot Now at 3,000 ft getting ready for runway 02 approach Making right turn toward the runway On final runway approach past background view of town of Russley Check out those buildings More view of the buildings TOUCHDOWN Nice tail view of exciting tire smoke Look at the fire house Look at cargo buildings Look at clever hotel sign Zoomed in the view of the clever hotel sign to catch passengers' attention Front wheels making ground contact Engaging reverse thrust with background view of the airport Exiting from runway 02 into taxiway A4 toward gate 22 Check out next day delivery service building Look at Air New Zealand very very far in background where you can see hangar with blue sign in front of hangar Look at two buildings that are for United States Antarctic Department Looking for gate 22 using easily marked taxiway with great gate guidance numbers Found gate 22 Entering gate 22 apron Arriving at gate to drop off very satisfied passengers Van arriving to take care of some unknown problem Luggage tray tractor pulling full luggage trays to be loaded into the plane for next flight to Auckland Whatever you do during layoff break, never never use that phone on right side to call your wife Thank you for viewing!!! Stay tuned for next exciting flight. Regards, Aharon
  16. 1 point
    Or Belisha

    Welcome To Ramon - 5.9.20

    סיכום אירוע: בן גוריון: 14 נכנסות 24 יוצאות רמון: 16 נכנסות 11 יוצאות תודה לכל מי שהשתתף, נתראה באירוע הבא!
  17. 1 point
    כפי שהוזכר בפוסט הקודם ( "סט הבונוס" ), שידרגתי מP3D גרסא 4.1 לגרסא 4.5 ובהתאם לכך שדרגתי גם את התוספים וביניהם הFSLABS A320 מגרסא 2 לגרסא 5. הדבר יצר בעיה אחת עיקרית והיא שהצביעות שהיו ברשותי לגרסא 2 של הFSLABS כבר לא עובדות על המודל PBR שמגיע בגרסא 5 וצביעות שבניתי עליהן להמשך שיחזור המסע כמו VIETJET, AIR ASIA ו- GOAIR כבר לא רלוונטיות עד שיצאו כאלה חדשות למודל החדש. דבר נוסף, את הטיול בויאטנם התחלנו בעיר הו צ'י מין סיטי שלה הסינרי האחרון שיצא הוא לFS9 למי שזוכר את החייה הזאת ( שנת 2004) והסינרי של האנוי ממנה יצאנו מויאטנם לא מעודכן ולא רלוונטי לכן נוצר מצב כזה - במציאות: אחרי לילה אחרון באוסקה שביפן יוצאים בטיסת VIETJET להו צ'י מין סיטי על A321 NEO חדש דנדש,מגיעים לויאטנם ומתחילים לטפס צפונה במשך כחודשיים עד שמסיימים בעיר הבירה האנוי. בהאנוי גיליתי שיש בשדה קומת תצפית על רחבת המטוסים אליה אפשר להיכנס חופשי במהלך היום וללא צורך בכרטיס טיסה אז אני משכנע את בת הזוג שלי להגיע מעט מוקדם יותר לשדה על מנת לאכול ארוחת בוקר ולשתות קפה עם הנוף האהוב עליי לפני שנצטרך ללעשות צ'ק אין לטיסה. מויאטנם המראנו עם THAI AIRWAYS A330 לקונקשן עם לילה בבנגקוק ויום למחרת המשכנו לדלהי שבהודו . בסימולאטור: בגלל הבעיות שמניתי למעלה חלטתי לוותר לגמרי על שיחזור טיסה לויאטנם ומויאטנם ולדלג ישירות עם דרימליינר של THAI ללילה בבנגקוק, כיוון שאין ברשותי את הA330 של AEROSOFT ואין בכוונתי לרכוש אותו, ומשם לדלהי גם כן עם דרימליינר של THAI כמו שבוצע במציאות אך זה כבר יהיה בפוסט אחר. הפוסט הזה יכיל תמונות מהעזיבה מיפן לויאטנם ועזיבה מויאטנם לבנגקוק במציאות בשילוב של הטיסה הישירה מאוסקה לבנגקוק בסימולאטור. תהנו ! אוסקה - הו צ'י מין סיטי תמונה לשם השוואה בגודל האנוי - בנגקוק הנוף שהיה לנו לארוחת הבוקר בינתיים בסימולאטור... חוצים את נהר המקונג שזורם מצפון לדרום בצידה המערבי של ויאטנם ונישפך מדרום להו צ'י מין סיטי, שם התחלנו את הטיול שלנו בויאטנם מנמיכים לבנגקוק self vectoring קצת מסובך מקווה שהצלחתם לעקוב ! עוד יום מעברים מגיע לסיומו, ואנחנו יוצאים מהשדה ללילה בבנגקוק כאשר אני מתעקש על מלון שנמצא על גדר שדה התעופה סוברנהבומי. השעה היא 12 זמן מקומי בערך, ואני ממהר להגיע למלון לתפוס מהמרפסת את הLY081 מגיע מהארץ עם ה747, לפני שיעלם מן העולם. צולם בחודש אוגוסט שעבר, 4 חודשים לאחר מכן נפרדה אל על מכל מטוסי ה747 שלה
  18. 1 point
    Yarin Halali

    Welcome To Ramon - 5.9.20

    דרום משמרת ראשונה מגדל רמון משמרת שניה
  19. 1 point
    החלק הקודם, חלק 4: עם סיום הטיסה בפוסט הקודם הגעתי למסקנה שעבר יותר מידי זמן וסימולאטורים על המחשב הזה מאז שקניתי אותו לפני כ4 או 5 שנים והחלטתי שהגיע הזמן לפרמט הכל ולהתקין הכל מאפס על מחשב נקי וגרסאות מעודכנות לכל התוספים. אז עדכנתי מגרסא 4.1 שלP3D ל4.5, השדרוג לסים ושאר התוספים בוצע בהצלחה יתרה אך יצר מספר בעיות בהקשר של המשך ואופן ביצוע שחזור הטיול הגדול, עליהן אפרט בחלק הבא. ספוילר: הוחלט לוותר על לג אחד ולהוסיף עוד טיסה לדרימליינר בנוסף לאלה שביצעתי במציאות עם הדרימליינר, ולשם כך החלטתי לבצע פעם נוספת את הטיסה של אוסקה - טוקיו - אוסקה בשביל להתחדד טיפה יותר על הנהלים וזרימת הטיסה בדימליינר לקראת הטיסות הבאות, וגם לראות איך יצא השדרוג מבחינה של ביצועים, טסקטורות ומודלים חדשים אז למה לראות בעצם שוב פעם את אותה טיסה? - PBR, דרימליינר, שקיעה ובעיניי כל מילה נוסת מיותרת תוספים בשימוש: ASP4. ASCA, ENVITEX, PTA, QW787, Ultimate Live Traffic תהנו ! דוחפים באוסקה כבר בהנמכה דרך העננים לטוקיו BTURNAROUND זריז כבר בחזור לאוסקה
  20. 1 point
    בקר תל אביב חדש זאת שמחה גדולה לכולנו. מזל טוב וכל הכבוד!
  21. 1 point
    https://fselite.net/previews/fselite-exclusive-david-rosenfeld-ben-gurion-airport-llbg-previews/?fbclid=IwAR1HDeC4ww5zHk65eUFr-fbGfNulNcMthqCrOINRuDt3Z3owShq7NYsAqyw נראה מצוין אם הFPS יהיו גבוהים יותר מהקיים המצב בכלל יהיה מצוין
  22. 1 point
  23. 1 point
    הSDK שוחרר אבל כרגע הוא לא בשל..
  24. 1 point
    יום טוב ורב משמעות לכל טייסי הSIM היה שווה לחכות שאו ברכה על עמלכם עכשיו נשאר רק לארגן חד''ב מובטח אירוח ישראלי 😉😉 כמקובל
  25. 1 point
    Eyal Rokach

    LLER Alpha Version #1 Released

    אנחנו בוחנים את הSDK והמרה של הסינרי, כרגע הSDK די שבור ונראה שההמרה גם לMSFS תהיה לא פשוטה. בהתחשב בכך שהסינרי נעשה בחינם כהנאה של המפתחים ובזמנם הפנוי כרגע אנחנו לא יכולים להבטיח כלום
  26. 1 point
    Yuval Gazit

    מזל טוב לC הכלבלב

    גאווה שלי
  27. 1 point
    לאחר הכשר ארוכה והרבה עבודה קשה, ואחרי שהפגין ידע וכישורים רבים, אני שמח לבשר כי C מוסמך פיקוח ישראל. מזל טוב לבעלים גאים @Tom Spilberg🤣
  28. 1 point
    Eyal Rokach

    מזל טוב לC הכלבלב

    בהצלחה לC! הכלב הראשון בVATSIM, הוכחנו היום שבואטסים אין פוליטיקות, וכל אחד יכול להיות כאן פקח ללא הבדל דת, גזע, מין או חיה
  29. 1 point
    ברכות!
  30. 1 point
    shachaf yasurr

    נדב"ר

    תודה לגזית על הקישורים ! אם אתה מסתבך או רוצה לשאול שאלות. אתה תמיד מוזמן לדיסקורד לשאול אותי או את כל חברי החטיבה בשמחה ! אל תחשוש
  31. 1 point
    Yuval Gazit

    נדב"ר

    בעיקרון הודות לVFS יש מדריכים שבחיפוש אחד בגוגל מוצאים אותם. CVFR עברית עם תרגום לאנגלית במידת הצורך - https://www.vfs-il.net/download/cvfr/eng_cvfr_nadbar.pdf IFR - https://www.vfs-il.net/download/ifr/les3/VFS-IFRndbar.pdf

ATC ONLINE

Coming Soon!.

HAPPY B-DAY

Coming Soon!.

UPCOMING EVENT

Coming Soon!.

×
×
  • יצירת חדש...