Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 02/19/2019 in all areas

  1. 5 points
    Alex Kmith

    LLER Ramon for P3D4

    continue... PolyGround near finish
  2. 2 points
    Eytan Ofir

    כתבות מהמציאות..

    יש לנו לוז מאוד נחמד. מה שיפה זה שמתייחסים אלינו כטייסים מסחריים אפילו בטיסות פרטיות.. למה אני מתכוון? אנחנו טסים מהרצליה לאילת לא רגיל.. אלא עושים זאת במתכונת של צוות. שני טייסים מכינים את הטיסה.. מחשבים ביחד.. וטסים ביחד. בגלל שהיום ואתה איתי במיוחד יודע את זה שחברות תעופה מחפשות ניסיון במולטי קרו וזה מה שהכי חשוב להם. אז נכון זה לא נרשם כמולטי קרו כי אי אפשר לרשום כך על מטוסי פייפר או ססנה אבל אחרי זה ב"המלצות" זה נרשם.. ובגלל שזו אקדמיה ההמלצות מאוד חשובות... במיוחד בישראל כשהכל מאוזן לאוזן יש לנו תוכנית שהולכת להיות ביוןן טורקיה ודרום מזרח איטליה. בנוסף הרבה טיסות משימה כלומר למצוא בניין מסוים שאף אחד לא שמע עליו בלרנקה או דברים כאלה... וכמובן שלהכיר את כל הארץ.. יום ראשון מתחילים שלושה שבועות בראש פינה... חכו לתמונות
  3. 2 points
    Shaom and greetings all my pals, Allow me to present very exclusive review of freeware FSX Port-over de Havilland Dash 7 year model base designed by Milton Shupe, panel by Scott Thomas, textures by Mike Kelly, flight models by Bernt Stolle and Tom Falley, and sounds by Nigel Richards using the flight from BIAR Akureyri Airport located 1.9 miles south of the town center of Akureyri, Iceland to BIRK Reykjavík Airport located 1.2 miles from from the city centre of Reykjavík which the capital of Iceland. Many thanks to the famous Dash 7 model base inventor Milton Shupe for giving me plenty of assistance and advice how to prepare my first flight within Iceland abroad Dash 7 Here is my beautiful office of Dash 7!! Check out the cargo and passenger sections awaiting for load up of cargo and passengers! Read the important rules The seat is COMFY!!!!! At the passenger apron of Akureyri Airport (brrrrrr very cold) Check out cool loading of cargo and passengers!! Engines started and turning on all required lights. I would like to let all of you know about special different method that Dash 7 is using that all other planes never use which is always to have spoiler flaps fully deployed upwards during taxi to runway or from runway. According to exclusive statement from the Dash 7 model inventor Shupe, he said "According to real world Dash 7 pilots on all the Dash 7 projects, the spoilers were usually up for taxi operations, and they would take active when they were up causing ATC's much heartburn. Once you apply throttle greater than 50-60% (if I recall correctly), they auto-retract in the RW and with this model as well." If you do not feel comfortable leaving spoliers upward or you are afraid you would forget to retract them before take off, you can use on the cockpit panel to switch flip the level from taxi to flight before starting to taxi and there will be digital lightened announcement on the panel that says "UNLOCKED SPOLIERS". And it retracts the spoiler flaps!!! Starting the engines of Dash 7 is similiar to starting engines of Lockheed Electra After take off from runway 19 now airborne on climb to 14,000 ft with background view of hills of Park Kjarnaskogur Leaving background view of the airport, its city, and its bay called Eyjafjordur Still on climb and the Dash 7 model base has beautiful smooth take off and climb without any problem Check out beautiful cockpit Making sure all passengers are very comfy Checking all gauges to be sure everything is okay and on correct route called NB1A NB G4 REKVA TIBRA Beautiful view of engines as well as a tiny town in middle of nowhere in Iceland (wondering how they survive and live in such conditions) Nice tail!!! Cruising at FL140 past few Icelandic towns Look at moon More Icelandic towns I thought I was hallucinating when I actually saw the pilots' heads moving and turning sideways during my first Dash 7 flight. When asked Dash 7 modeller Shupe about this, he replied "Yes, the pilots are animated in your version." meaning that it is first time that a freeware add on plane features pilots' sideway moving heads!!! Cruising Nice sunrise Time to descent!! Entering clouds to pass through during descent Making left turn to get ready for final runway approach to runway 13 Heading to Iceland's capital city where you can see street lights ahead Passing high hill of Golfklúbbur - Seltjarnarnes where you can see road called Sudurstrond On final approach to runway 13 with nice view of sunrise Check out entire city landscape of the capital of Iceland Yes Dash 7 has weird helicopter style runway approach which is normal I am sorry that I am unable to find on Google maps the identity of this pyramid building but any Icelandic resident can tell you name of that building Getting closer to runway 13 Seconds before touchdown (look at the pilot turning his face toward airport spotting photographers to say hello to them) TOUCHDOWN Braking down Here is BEAUTY PART and IRREFUTABLE PROOF of Dash 7's AMAZING ability to stop very very very short after landing (look at the distance from beginning of runway to distance of the plane exiting from runway) Taxiing to gate (look at spoilers remaining deployed upward) Arriving at passenger apron Unloading cargo and passengers Thank you for viewing this flight report and please stay tuned for next exciting flight! Regards, Aharon
  4. 2 points
    Shalom and greetings all my pals, Presenting a nice British Midland airline flight from EGKK Gatwick Airport located 29.5 miles south of Central London, England to LFPG Charles de Gaulle Airport located 25 km to the northeast of Paris. Waiting for pilots to board the plane Fully boarded with passengers and ready for pushback! Taxiing via J toward runway 08R passing runway 08L Holding short of 08R awaiting for clearance for take off Entering into 08R to start take off run Airbone on climb to FL210 with nice wing view of sunrise Climbing climbing with background view of weird fog or smog haze hovering over ground Still on climb to F210 with background view of waters of Ardingly Reservoir seen below the plane Nice sunrise Dig the tail view Intercepting SFD above town of Seaford Crossing famous English Channel Cruising at FL210 crossing the Channel Approaching French shore with background view of bay of La Somme Making sharp turn while intercepting TANCA Descending through clouds What kind of brains would put nuclear reactor next to airport????? Do not know name of nuclear reactor as I cannot find on maps Seconds before touchdown TOUCHDOWN Starting reverse thrusters Reverse thrusters in full!! Thank you for viewing!! Stay tuned for next exciting flight. Regards, Aharon
  5. 1 point
    בוקר טוב כמה הערות לטייסים ולפקחים ממשמרת על גישה אתמול בערב, בגדול ערב ספונטני. נחמד עם הרבה תנועה רק יש לחדד מספר דגשים. 1. טייס ביקש לתרגל נחיתות על 21 אחרי הליכה סביב ההנחייה שקיבל ממני הייתה לטפס לגובה 5000 לטוס ישירות לנקודה לֹVETEK ולהצטרף לסטאר DIVLA 2A , לאחר שהמטוס חלף את VETEK קיבל ממני את ההוראה הבאה : Descent via DIVLA2A and CLEARED ILS APP rwy 21 , הטייס החל להנמיך תוך שהוא שובר את מגבלות התהליך- היה בגובה 3000 אחרי TADOV כאשר המגבלה היא מזערי 3500 ב- BETYO , צרפתי את הדפית למטה, לאחר בירור בקשר הטייס לא הבין מה אני רוצה כיוון שאישרתי ILS, אז פה אני מחדד: ברגע שנותנים לכם הנמכה לפי תהליך אתם מחוייבים למגבלות הגובה בתהליך. 2. טייס בטיפוס הראשוני על PURLA חצה גובה 3000 ללא אישור ל- 3300 , מדובר ב - 777 - לא אמור לקרות בשום תצורה. גם אם היצירת קשר ראשוני מתעכבת, במידה ו- 30 מופעל לנחיתה , יש מעליכם תנועות ב 4500. 3. טייס ביקש תוכנית חריגה לטוס עם 737 ראייה בקו חוף למרות שהעניין לא מציאותי ואין לטוס עם סילונים בנתיבים האלה אישרתי את הענייןף הבעיה התוכנית טיסה לא מפרטת נקודות כלליות לטיסה. אין לכתוב במלל הנתיב ״מבקש לטוס בקו חוף״ את זה אפשר לכתוב בהערות. 4. לפקחים במגדל במידה ושלחתם מטוס סביב ונתתם לו לשמור כיוון מסלול לעשות זאת בתאום מראש, בנוסף במידה ואתם נותנים בשלב מוקדם למטוס לשמור מהירות גישה מינמאלית נא להודיע לפקח גישה על כך מראש כדי לא לדפוק את הסיקוונס. 5. לסיום קצת נחת 10 דקות אחרונות של המשמרת סקוונס יפה של 4 מטוסים- היה כיף ! תתעלמו מהכותרת של השידור
  6. 1 point
    שלום לכולם! האירוע הקרוב יתקיים בין בריסל (EBBR) לתל אביב (LLBG). האירוע יתקיים בתאריך ה - 16/3 בין השעות 12:00z-20:00z מרחק הנתיב האווירי של טיסה הוא כבערך 1800 מ"י ומשך זמן הטיסה המשוער הוא 4 שעות. במהלך האירוע, יואר המרחב האווירי של הנתיב בפיקוח מלא. נתיב מומלץ: EBBR - LLBG SPI UL607 AMASI UM149 BOMBI DCT TENLO DCT LAMSI DCT SASAL DCT BABIT DCT NISVA N131 RODIP UN131 KULAR UT39 TOMBI DCT IDAKU DCT SOLIN גם El Al Virtual מצטרפת! להרשמה דרך אלעל וירטואל לחצו כאן. להרשמה דרך מערכת הסלוטים שלנו לחצו כאן. דפיות וסינרי - בריסל / בן גוריון אירוע מהנה ומוצלח לכולם ! ללוח שיבוץ פקחים לחצו כאן . הבהרות בנוגע לשיבוץ פקחים לאירוע: * על מנת להירשם יש להגיב בשרשור או לשלוח מייל ל- vatil6@vatil.org.il בצירוף שם מלא , שעות והעמדה המבוקשת * כל פקח אשר נרשם לפקח באירוע עליו לעשות בהקדם האפשרי BOOK למשמרת שבחר דרך VROUTE * על כל פקח שנרשם להודיע לפחות 24 שעות לפני המשמרת על ביטול / איחור
  7. 1 point
    חברים יקרים שלום רב, בית הספר VFS פותח שעריו עם קורס טיסת מכשירים חדש. אני רוצה להזמין את מי מכם שאינו יודע כהלכה טיסת מכשירים - להצטרף לקורס הנפלא של VFS ולצבור את כל הידע הדרוש לשם טיסה מקצועית ברשת. אני מביא לכם כאן את לשון ההודעה שפורסמה: שיהיה ל-VFS בהצלחה ולכולנו המשך שבוע נפלא
  8. 1 point
    חשוב. חייב לומר שהיה לי ממש כיף לפקח איתך, למרות כל התקלות בסוף זה סודר ונהניתי מכל רגע.
  9. 1 point
    amit vaknin

    כתבות מהמציאות..

    אתה אלוף
  10. 1 point
    לכל מי שמעוניין, דוד פרסם בדף ה Facebook שלו תמונות Preview של הסינרי החדש ל נתב"ג שמיועד ל Prepar3D 4.4 , עם הדגמה של הטכנולוגיה החדשה של ה PBR. https://www.facebook.com/Davidfsx/
  11. 1 point
    מצפה בכליון עיניים! כרגע בשל זמינות סינרי אני מנוע מלהגיע לנתב"ג ב-P3D.
  12. 1 point
    Or Bahtari

    **כנס סניורים 2019 **

    חברים יקרים, עם כניסתי לתפקיד מנהל החטיבה גיבשתי לעצמי מדיניות שתבוא לידי ביטוי בשנים הקרובות. אחת ממטרותיי העקריות מלבד הפעילות והאירועים השוטפים (כגון: כנסים וחדרי בקרה) היא לחזק ולהעשיר את החטיבה בידע מקצועי בתחומים הרלוונטיים לתחביב שלנו. אני רואה בכם חברי החטיבה הוותיקים מקור כוח בלתי רגיל היכול לתרום רבות להשגת מטרות אלה, והנכם מהווים מבחינתי הון אנושי בלתי מנוצל היכול לקדם את החטיבה על כל מרכיביה להישגים ולגילוי אופקים חדשים. שיתוף הפעולה בין חברי חטיבה וותיקים בעלי ניסיון רב ובגרות לחברים צעירים נחוץ ביותר כדי להפיח חיים ברוח החטיבה. לאחרונה הושקעו מאמצים רבים באיתורם של חברי חטיבה וותיקים(עוד משנת 2003) אשר פעילותם השוטפת הופסקה עם השנים במטרה לקיים כנס עבורם בלבד שבו נעלה רעיונות ודרכים לקידום הפעילות המשותפת. ההזמנה לכנס תעשה באופן פרטני עבור חברי החטיבה הרלוונטיים. הכנס יתקיים ביום חמישי ה-11 באפריל (11/4),תחילת התכנסות בשעה 20:00 בבית יצחק (כתובת מדויקת תימסר בהודעה נפרדת). פרטים אודות לו"ז הכנס יימסר בהמשך. עלות עבור משתתף ינוע בין 50 ל-60 ש"ח כאשר המחיר כולל : *השכרת המקום *כיבוד קל *ארוחת ערב (על האש) בברכה, דולב רביד - VATIL1 מנהל החטיבה אור באכתרי - VATIL2 סגן מנהל החטיבה
  13. 1 point
    שלום חברים מדי שבת אני עושה טיסה בנתיב להקפת העולם (כמובן רעיון לא מקורי שלי) מתוך מטרה לטוס בנתיבים שונים ובתרחישי גישה מגוונים להרמת הרמה המקצועית, וגם להיות במגע עם החטיבות השונות בעולם. הטיסה בנתיבים גבוהים, התחלתי לפני כחודש וחצי בקפריסין - משם לאנטליה, אתונה, מקדוניה רומניה, נמצא כעת בקייב (UKBB) מתכנן בשלב זה להמשיך דרום מזרח-מזרח. משתדל שמשך כל טיסה בין שעה לשעתיים לכל היותר, תלוי בסיטואציה וב sceneries הזמינים . (737-800 PMDG) למי שיש את מוצרי Ground X - נופים יפים ומעניינים ויש לא מעט פיקוח בדרך מתחבר כל שבת בשעה 16:30 במטרה לצאת באיזור 17:15 לדרך . היעד הבא ( UKFB (Sevastopol מוזמנים להצטרף וליהנות ביחד. חי. 4X-CSH
  14. 1 point
    amit vaknin

    X Plane 11 photos

    או לה לה תמונות מרהיבות !
  15. 1 point
    בגדול אמור לצאת סינרי חדש ל LLBG ל P3D 4.x שעובד עליו דוד שיכלול גם את ה PBR החדש של P3D4.4 ועד כל מיני חידושים ושיפור משמעותי באיכות ובביצועים. כרגע לא ממש יש תאריך יעד, אבל אני יודע שזה במצב די מתקדם בתהליך הפיתוח.
  16. 1 point
    eilon klein

    X Plane 11 photos

    וואו! תמונות מדהימות!
  17. 1 point
    eyal rokach

    LLBG-LCLK-LLBG

  18. 1 point
    תמונות מהטיסות האחרונות עם הברקים הדו-מושביים הטיסות הן מבסיס עובדה אך בקרוב אתחיל לטוס גם מרמת דוד ורמון כשאסיים את העבודה על הסינרים העדכניים. טיסה משותפת של טייסת העמק עם טייסת העקרב: מיושרים בעובדה: זוג של העמק בדרכו חזרה לבסיס רמת דוד: מתרגלים הפצצות- הפעם המטרה היא מנחת עין יהב-הולך לסיבוב שני כי אין אלפא. נורים תמיד מצטלמים טוב נכנס לאחרונה בחצור: עוד בהמשך, מקווה שנהנתם
  19. 1 point
    Alex Kmith

    LLER Ramon for P3D4

    Creation Photoreal Polygon map from: 1.google maps 2.govmap.gov.il 3.yandex maps...
  20. 1 point
    Alex Kmith

    LLER Ramon for P3D4

  21. 1 point
    האמת שאפשר למנף את זה כחלק ממרכז תיאום / דיספאצ'ינג אם יהיה. סתם רעיון: באירועים קודמים לפעמים היתה עמדת דיפאצ'ר שנתנה שירות שיגור למטוסים (בשעות מסויימות ולפי הרשמה מסויימת). אפשר להפעיל עמדת IDENT שתתפקד כשער למרכז התיאום. אין חובה לדבר איתם לפני כניסה למרחב לפי נוהל המציאות. מי שכן יבחר לדבר, יוכל לבקש דיספאץ' לטיסה הבאה מנתב"ג. הרעיון הוא כזה: לרוב כשיש אירוע ברשת, טייסים יוצאים מנתב"ג ליעד רחוק, וגם אם עושים קוויקי, לא חוזרים למשך זמן רב. אני אומר, בואו נעודד את המגמה ההפוכה: שאנשים ימריאו מחו"ל, לקראת נחיתה יתאמו עם IDENT, ולאן ממריאים ובאיזו שעה לטיסה הבאה. לאחר סיום התשדורת ממשיכים בנחיתה כרגיל, קרקע כבר יודע לאן הם מסיעים (מרכז תיאום יודע להגיד לאן הם יוצאים, כמה זמן יעמדו בחניה, ואפילו לספק שירותי קלירנס דליברי אלקטרוני, בצורת הודעה פרטית, יחסוך תשדורות על עמדות קרקע או פקח דילברי יעודי). לאחר הנחיתה בנתב"ג, הטייס עושה הפסקת פיפי, קפה, וכשחוזר למטוס, מחכה לו תכנית טיסת המשך ושעת המראה מתוכננת ומצופה ממנו לעמוד בה. התוצאה היא: כל מטוס שכזה מספק הרבה יותר תנועה להרבה יותר זמן, ואיזושהי מערכת שעוזרת לתכנן סלוטים, לפחות לשעה-שעתיים הקרובות. התמורה היא, כמובן, ריאליזם לטייס. זרים יעופו על זה (אם זה יפורסם במספיק ערוצים והם ידעו מזה), והישראלים - יקבלו עידוד לבצע יותר טיסות. את כל הנ"ל יכול לבצע אדם אחד עם PFPX עובד, והוא מבצע עבודה של שלוש עמדות: IDENT, מרכז תיאום, קלירנס דליברי. סתם רעיון.
×