עבור לתוכן

לוח מובילים

תוכן פופולרי

הצגת תוכן המדורג ביותר 07/06/17 בכל האיזורים

  1. שלום חברים, כבר לפני כחודשיים הוצאתי כאן פוסט שבא ליידע אתכם על כוונתי להחזיר את הפק"לאות ולחזור להיות חבר חטיבה מן המניין במעמד מנהל חטיבה במילואים. יידעתי אתכם כי המהלך יבוצע באפריל 2018, עת השלמת 3 שנות כהונה בתפקיד. לשם כך, פרסמתי פוסט קול קורא לתפקיד מנהל החטיבה הבא אשר בזמן הזה יוכשר בצורה מקיפה, וכמובן ושייבחר על-ידי הנהלת האיזור. לצערי הרב עד כה אף אחד לא הביע אפילו התעניינות בנושא. אף אחד. חבר'ה, נכון שיש עוד 10 חודשים עד לפרישתי, אבל אני רוצה להבהיר כי אם עד ה-15.4.2018 לא יימצא וייבחר מנהל חטיבה בהתאם לקריטריונים שנקבעו לפי VATSIM וחוקת החטיבה, החטיבה תפורק ותהפוך להיות Open Space. לכן, אני קורא ומפציר בכם: לכל מי שהחטיבה הזו יקרה לו ורוצה להוביל אותה לכיוונים חדשים, אנא פנו אליי ונתחיל בפעולות ההכשרה הנדרשות על-מנת להביא אתכם למצב שבו אתם עומדים בקריטריונים. גם אם מדובר במישהו ללא דרגת C1 בזמן הזה נוכל להכשיר אתכם. חבל חבר'ה, אנחנו הרבה חברי חטיבה פעילים, יש לנו המון אירועים מדהימים והמון פעילויות שנעשות כאן. פעילותה של החטיבה בשנים האחרונות ולכל הפחות מאז שאני כאן בתפקיד השתפרה לאין שיעור מתקופות קודמות: יש לנו הרבה יותר טייסים ופקחים פעילים, יש לנו שרת טימספיק משגשג, אנחנו דואגים כמו שעון לארגן אירועים מדהימים כאן, שלא לדבר על כנסי חטיבה וחד"בים שמתנהלים כמו מכונה משומנת ומתוקתקת היטב. חבל לי שלמרות הכל אף אחד לא רוצה להירתם כאן לשליחות הזו, לא פחות. זה תחביב של כולנו ועלינו לטפח אותו. תחשבו רגע לעצמכם: חטיבה פעילה, חיה, מצליחה ובועטת נסגרת רק בגלל שאף אחד לא רוצה לנהל אותה. חברים, זה אבסורד, לא פחות. אל תתנו לזה לקרות. ושימו לב, לא מדובר רק במנהל חטיבה, אלא בצוות החטיבה הבא כולו. לכל מי שמתעניין בהודעת קול הקורא המקורית מלפני חודשיים, כולל ציון הקריטריונים הנדרשים לתפקיד מוזמן לעיין בה כאן. קחו את עצמכם בידיים ותתעשתו, כי אין לנו חטיבה אחרת
    2 points
×
×
  • יצירת חדש...