שלום לכולם ,
ביום שבת ה-7/10 בשעה 20:00 אני מעונין לקיים ישיבה עם כלל הפקחים של החטיבה .
נושאים על סדר היום :
1. התנהלות עם מסמך ה-SOP
2. התנהלות עם אתר החטיבה
3. הדרכות פיקוח
4.חדר הבקרה הקבוע
רשימת הפקחים שמוזמנים מדו"ח כשירות האחרון (אם מישהו הוסמך לאחרונה ולא מופיע ברשימה חשוב שיגיע):
חניכי פיקוח מוזמנים גם להגיע.
חשוב מאוד שתגיעו !