עבור לתוכן
Elad Zeierman

TFC-ליטל רוק-שיקאגו אוהייר

Recommended Posts

אחלה טיסה.

פעם ראשונה שלי שאני טס עם שני מחשבים למרות העיקובים בהמראה הכל תקתק

שבוע הבא טיסה במתכונת מאוד מיוחד לשם שינוי לא נתקדם לשום מקום ונשאר באיזור שיקאגו - הטייטל של הטיסה : TFC מצדיעה למייז ...אבל יהיו עוד דברים :mrgreen:

בכל מקרה אני אומר כבר מראש תייבאו את כל הפחנועים מהרצליה

שבת שלום

קישור לתוכן
Share on other sites

הייתה אחלה טיסה....

אלעד אמרתי לך שיבוא פקח נכון? :o

האמת שאני לא זוכר נחיתה כל כך מפחידה מאז שאני טס...

עד שהבנתי מה קורה וקיבלתי אישור הגעתי מהר מידי למסלול וגבוה מידי, המהירות שלי התנדנדו בצורה לא מובנת.. המזג אוויר שלי השתגע ..

רציתי ללכת סביב אבל אז שמתי לב שיש מטוס מעליי (נדמה לי שזה היה מתן אבל אני לא בטוח כי ביטלתי את התגיות..) אז נגעתי ב 170 קשרים, קיפצתי 6 פעמים על המסלול, ועצרתי בדיוק לפני הפנייה למסלול הסעה...

אז הטיסה הפכה בעצם לנ.א. אבל בכל זאת בסופו של דבר הייתה נחיתה (ההתרסקויות אצלי פועלות) וזה נחמד מאוד...

ליל"ט

קישור לתוכן
Share on other sites

It was alot of fun.

It was my first TFc flight and the arrival to KORD was so freaky!!!

Two planes on final to 32L with hardly any seperation and I am coming into 32R, with 20-26kts crosswinds.. (it wasnt a very pretty landing :wink: ) Add to that a guy who is on final to a runway that intersects all three of us and a controller who didnt know we were coming and was trying make order from the chaos...

AH.. what a flight!!!

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

קישור לתוכן
Share on other sites

אין לי מושג מאיפה הפקח הזה צץ, אבל אחד כזה לא היתי שם אפילו על דליברי.

דיווחנו מיוצבים על ה ILS ל 04R, נתן לנו אישור נחיתה.

ככל שאנחנו מתקדמים אנחנו רואים מימין מטוס בגישה למסלול צולב :shock:

מעט לפני הפיינל אותו מטוס חתך אותנו.

איציק שהיה קצין הקשר של הטיסה, דיווח לפקח תוך כדי זה שאני מטיס, רק שה PTT על יוק ואני בידני מלא עם 744 מפוצץ.

לא יודע אם שמעו על הערוץ, אבל אמרתי לאיציק תעזוב אותו אני נוחת.... :D

לאחר ה TFC, עשינו הקפות בהונגקונג בהם איציק חווה פעם ראשונה נחיתה יפה ב VHHX ובנסיון השני הוא עזר לשכנה להוריד את הכביסה ... ובכלל את הבינין :roll:

תודה לכולם ולהית' שבוע הבא.

ELY355

קישור לתוכן
Share on other sites

לי יש כבר בעיה אמיתית שאתמול הייתה בשיאה.נתקעתי על 1FPS ולא עוזר כלום - מתחיל מ20 ובום יורד ל-1. זו בעיה של הFS כנראה ולא של משהו אחר - גם כשניטרלתי את כל החומרה זה נשאר, וגם באופליין. הFS מגיע לי ל250,000 K - זה נראה סביר?

רעיונות יתקבלו בברכה!

קישור לתוכן
Share on other sites

רן, שכחת לציין רק עובדה אחת..

אם אתה מתכוון לטענה שלך לגבי מסלול שגוי, אז בו נפריח לך אותה בקלות.

1. תדר ILS ו CRS של 4R נבדקו פעמים.

2. מציין ה ILS IFJU הופיע על ה ND ואושר כנכון ע"י קצין דפיות ראשי (מיקי :D )

3. יצוב על ה ILS מלא ואישור של המגדל לנחיתה על המסלול (למרות שלא היתי לוקח אותו הפעם כרפרנס).

4. 4L נמצא בצד השני של השדה, פינינו שמאלה ושוב שמאלה ובקביל ל 32L פניה ימנית וחברנו לחברים בחניה.

עד לפה :D

קישור לתוכן
Share on other sites

any duplicate Afcads or emty texture folders?

ייבדק! זה אכן יכול להשפיע ככה?

ספריות טקסטורה ריקות יש תמיד לדעתי, בסנרי מסוג לנדקלאס למשל אין טקסטורות אבל חייבת להיות ספריה, לא?

אני חושד גם בעודף מודולים. יש לי כל מיני מודולים ישנים זרוקים בספריה וצריך לסנן. אני עוד חושש שהSB3 מתנגש עם הFSINN כי שניהם מותקנים לי ואני מכבה אחד מהם ידנית.

קישור לתוכן
Share on other sites

any duplicate Afcads or emty texture folders?

ייבדק! זה אכן יכול להשפיע ככה?

ספריות טקסטורה ריקות יש תמיד לדעתי, בסנרי מסוג לנדקלאס למשל אין טקסטורות אבל חייבת להיות ספריה, לא?

אני חושד גם בעודף מודולים. יש לי כל מיני מודולים ישנים זרוקים בספריה וצריך לסנן. אני עוד חושש שהSB3 מתנגש עם הFSINN כי שניהם מותקנים לי ואני מכבה אחד מהם ידנית.

הם עולים לך אוטומטית ?

אם כן תעיף את שניהם ותעלה ידנית את מי שאתה רוצה.

קישור לתוכן
Share on other sites

היה ממש כיף, פקח הקרקע בהתחלה היה ממש מקצועי לאחר מכן גם פקח הסנטר שעברנו, הצרות התחילו עם פקח המגדל ששלח לנו קריאה בגובה 11,000 רגל, קראנו לו והודענו לו על מצבנו והוא פשוט כמעט ולא הגיב, וגם שהוא הגיב זה היה לא ברור ובכלל לא נתן אפשרות לתת READBACK, בסוף הוא הבין שאנחנו עדיין ב 11,000 רגל ומחכים להוראות שלו (אחרי הכל הוא קרא לנו), ואז הוא הודיע לנו מסלול נחיתה פעיל, אנחנו עזבנו ליוניקום התארגנו לנחיתה וקראנו לו שוב בפיינל, הליצן נתן לנו אישור נחיתה, אני מאשר אישור נחיתה ואז אני רואה 767 מתקרב מצד ימין לנחיתה על המסלול הצולב, אני מנסה להגיד משהו, ואז שמעתם את רן אומר "עזוב עזוב..." :lol: קיצר, פקח הזוי ביותר שמישהו שם צריך לבחון ותו מגדל מחדש.

רק לציין לגבי הנחיתה השניה בהונקונג, הגדרנו במיוחד רוחות של 34 קשר צולבת!!! אני מודה ואומר שהורדתי איזה בניין לפני המסלול, רן תספר להם מה קרה בנסיון שלך :lol: או יותר נכון למה למטוס אין עכשיו כני נסע... :lol: (הם היו בנחיתה)

קישור לתוכן
Share on other sites

ספריות טקסטורה ריקות יש תמיד לדעתי, בסנרי מסוג לנדקלאס למשל אין טקסטורות אבל חייבת להיות ספריה, לא?

NO WAY!!

That's a cardinal mistake that will result in a memory leak

מחקתי, באמת היו כמה כאלה, אבל עדיין יש איזו נזילת זכרון. גם הסרתי את SB3.

הFS מגיע לי ל350000K מיידית ממש! הפריימים היום היו 7-8 כזה, וזה עדיין לא מתאים לחומרה שלי (2.8GHz HT, r9800P). מה עוד אני יכול לנסות לדעתכם?

קישור לתוכן
Share on other sites

הFS מגיע לי ל350000K מיידית ממש!

How much?

350MB sounds pretty normal to me...even somewhat low.

Memory leaks are usualy aircraft or area specific.

if its indeed area specific, try to check for multiple afcad files. There's a utility to do this, I'll check out how its called once I get home.

In case its a more global problem , I would try

1) to close all unneeded applications using "enditall"

2) there's a small executable called "filemon" . it can help you locate missing files or monitor your programms activities.

try runnung it with FS and see what errors it might report

קישור לתוכן
Share on other sites

הייתה אחלה טיסה,

נהנתי מאוד!

בקשר למה שרן אמר על הפקח.. האמת שזה נכון, על דליברי הוא לא צריך ליהיות....

הייתי 4000 רגל 4 מייל מהמסלול , והוא אומר לי EL AL 582 you looks perfect on 04 Right, clear to land :? :mrgreen:

הלכתי סביב כמובן, והתארגנתי לנחיתה מס' 3 אחרי אלעד, אחר כך הנחיתה הייתה מצויינת, רוחות צולבות של 20 קשרים משמאל, לקחתי ידני מ2000 בשביל להתארגן לנחיתה ברוח כזו..

בקיצור היה כיף, זה הלג השני שאני מצטרף אליו בTFC, נקווה שייצא עוד פעמים רבות..

קישור לתוכן
Share on other sites

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...