עבור לתוכן
Almog Atar

עדכונים וחדשות תעופה האמיתית - ישן

Recommended Posts

פורסם

ידיעות אחרונות, כלכלה:

מחר טיסת הבכורה של הסופר-ג'מבו

הA380 יוצא מחר לטיסה מסחרית ראשונה מסינגפור לסידני.

ממה שהבנתי שני מליונרים קנו כרטיס לטיסה ואפשר לקנות כרטיסים למטרות תרומה

פורסם

הטיסה SQ380 תמריא מסינגפור ב8:00 (שעון ישראל- 2:00).

471 נוסעים רכשו את הכרטיסים שהופצו במכירה פומבית בEBAY. סך ההכנסות 1.26 מיליון דולר שיתרם לצדקה.

מזל טוב לאירבאס!

ואם אתם רוצים להרגיש כמו הנוסעים הראשונים :

פורסם
מזל טוב לסינגפור אירליינס...

ואני "קצת" בספק שהטיסה לקחה שעה וחצי, אחרי הכל זה 3500NM מסינגפור לסידני. :|

צודק, גם אני בספק..נראה לי יותר הגיוני שהם התכוונו לכתוב חצי שעה.

העיתונאים האלה מפתיעים כל פעם מחדש.

פורסם

ד'א, בכתבה על ה"סופרסוניק" לא מצאתי שום קשר בין הכתוב לנאמר.

הם דיברו על מטוסי מנהלים שטסים מעל מהירות הקול, לא על מטוס נוסעים על קולי שלוקח 300 נוסעים... :| (פרויקט של בואינג שבוטל לא מזמן)

פורסם

דאש 8 של SAS הגיע לנחיתה ו..כן הנחיתה הימני כשל, לא נמסר על נפגעים במטוס . אין ספק טייסי SAS צוברים מיומנות בנחיתה באלכסון.. זוהי התאונה השלישית של דגם זה במהלך החודשים האחרונים. בעקבות 2 התאונות הקודמות קרקעה SAS את מטוסיה מדגם זה לבדיקה ושיפוץ. לאחר שלושה שבועות שהמטוסים היו מקורקעים הם חזרו לשמיים והיום הם מקורקעים מחדש..

סרטון מהנחיתה:

http://politiken.dk/poltv/?ExtID=2425

בנוסף BOMBARDIER בצרות מכיוון אחר, מסתבר שאין מספיק סימולטורים לאימון טייסים של מטוס CRJ200, היום החברות נאבקות על מקומות לאימון טייסיהם כאשר פתרון אינו נראה באופק.

ואם בדומה עסקנו, חברות התעופה האמריקאיות מתחילות להתעורר וכנראה מאוחר, 9/11 הנחית מכה קשה לתעופה בארה"ב ובעולם, מספר הנוסעים, ירד והזמנות של מטוסים נחתכו. אך כבר מזה שנתיים השוק מראה סימני התאוששות מהירים ולראיה דיווחים רבים על מדינות שבהם ישנו מחסור חמור בטייסים (ארה"ב ואוסטרליה). היום כאשר ממוצע גיל המטוסים בארה"ב עולה ברשות Northwest Airlines מספר רב של מטוסי DC9 כאשר גילם הממוצע הינו 35 שנים..מישהו דיבר על מטוסי אלעל...American עם ה-MD 80's והרשימה ארוכה. אך מנגד בואינג ואירבאס מחויבות להזמנות לחברות האירופאיות ולחברות מהמזרח, לראיה רק 43 מתוך 710 ההזמנות ל787 יגיעו לשוק האמריקאי במהלך 6-7 שנים הבאות..

http://www.iht.com/articles/2007/10/26/ ... php?page=1

שבוע טוב!

פורסם

ערב טוב לכולם.

קודם כל זה לא מכולה אלה PALET (פלט) משטח מרובע גדול שעליו מעמיסים את הסחורה.(במקרה של היום היה מועמס קרטוני פרחים)

נכון , שאולי היתה אפשרות לטיסים לראות ולהבין שעגלות ה-PALET עומדות בנתיב החניה בעת כניסת המטוס לשער.

לפני כניסת מטוס לשער מסוים עובר רכב ה- FOLLOW ME לבדוק ששום דבר לא מפריע/חונה.

רק אחרי זה ממתין רכב ה- FOLLOW ME להגעת המטוס ומאשר לא להיכנס לשער עצמאית.(במקרים בודדים ראיתי שנכנס המטוס לשער ללא רכב ה- FOLLOW ME אבל תמיד רכב ה- FOLLOW ME בודק לפני שעמדת החניה פנויה ממכשולים)

למזלם של אלעל עגלת הפלט היתה מועמסת קרטוני פרחים אבל רוב הפעמים עגלות הפלטים מועמסות בסחורה הרבה יותר נוקשה וכבדה(שהיתה יכולה לגרום לנזק חמור מאוד).

דרך אגב מנוע מס' 1 התנגש בפלט(לפי מה שראיתי לא קרה שום נזק רציני)

ערב טוב,

אלון ברנע

פורסם
צריך להיות טייס ממש מפגר שזה יקרה :lol:

א. בכדי לשפוט אדם מקצועית ונכון, צריך להיות בעל ההסמכות הדרושות לפחות.

ב. צריך גם את עובדות האירוע. לא היית שם, לא קראת דו"ח חקירה.

אולי אירעה תקלת מנוע, בלמים, חנה על קרח? לאט עם מסקנות, בעיקר מדיווח עיתונאי.

פורסם
צריך להיות טייס ממש מפגר שזה יקרה :lol:

א. בכדי לשפוט אדם מקצועית ונכון, צריך להיות בעל ההסמכות הדרושות לפחות.

ב. צריך גם את עובדות האירוע. לא היית שם, לא קראת דו"ח חקירה.

אולי אירעה תקלת מנוע, בלמים, חנה על קרח? לאט עם מסקנות, בעיקר מדיווח עיתונאי.

מסכים לחלוטין. שחר, זה היה לא במקום.

פורסם
צריך להיות טייס ממש מפגר שזה יקרה :lol:

א. בכדי לשפוט אדם מקצועית ונכון, צריך להיות בעל ההסמכות הדרושות לפחות.

ב. צריך גם את עובדות האירוע. לא היית שם, לא קראת דו"ח חקירה.

אולי אירעה תקלת מנוע, בלמים, חנה על קרח? לאט עם מסקנות, בעיקר מדיווח עיתונאי.

מתוך ההערות על התמונה בג'טפוטו:

Remarks: An Airbus A340-600 due to be delivered to Etihad Airways jumped its chocks during an engine test at Toulouse on 15th November. The nose went up and through a blast fence. Five persons were injured.

פורסם

הרצות מבוצעות בידי מכונאים שהוסמכו לכך. למעט במספר מקומות במסוקים כשהרוטור צריך להסתובב. בח"א בשעתו מכונאים בעלי הסמכה היו מסיעים מטוסים מכל הסוגים, וכך נהוג עד היום במקומות רבים.

צריך להיות טייס ממש מפגר שזה יקרה :lol:

א. בכדי לשפוט אדם מקצועית ונכון, צריך להיות בעל ההסמכות הדרושות לפחות.

ב. צריך גם את עובדות האירוע. לא היית שם, לא קראת דו"ח חקירה.

אולי אירעה תקלת מנוע, בלמים, חנה על קרח? לאט עם מסקנות, בעיקר מדיווח עיתונאי.

מתוך ההערות על התמונה בג'טפוטו:

Remarks: An Airbus A340-600 due to be delivered to Etihad Airways jumped its chocks during an engine test at Toulouse on 15th November. The nose went up and through a blast fence. Five persons were injured.

אורח
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • יצירת חדש...