Itay Zecharia פורסם יוני 18, 2004 דיווח פורסם יוני 18, 2004 שבת שלום לכולם. הייתי רוצה לקבל מספר פרטים בקשר לקורס טייס אמיתי. החלום שלי כמו של רובנו כאן הוא להיות טייס. אבא שלי מאוד מעוניין שאלמד, ואוציא רישיון טייס אזרחי (לא דרך הצבא) והוא מוכן לממן את השיעורים למרות שהוא יודע שהם לא זולים כלל וכלל, והוא מודע למחיר של קורס טייס. הייתי רוצה לדעת מהם תנאי המינימום לקבלה, ולהוצאת רישיון. ידוע לי שמתחילים על מטוס חד-מנועי, אך מהו גיל המינימום? והאם אתם יכולים להמליץ לי על בית ספר לטייס? אשמח לקבל את כל הפרטים. תודה מראש.
e_dor פורסם יוני 18, 2004 דיווח פורסם יוני 18, 2004 לגבי בתי הספר, תסתכל באינטרנט ותקרא מידע על כל אחת. כמובן בנוסף לדעות אישיות ולא במקום. טייס פרטי שאני מכיר אמר לי שביומולדת 17 כבר יכול להיות לך רשיון.
Danm פורסם יוני 18, 2004 דיווח פורסם יוני 18, 2004 תראה אם השאיפה שלך להיות טייס אלעל אז תשכח מזה לשם מתקבלים רק טייסים לשעבר של חיל אוויר לדעתי כך זה גם ארקיע וישראייר בבואינגים אבל אני לא בטח 1. מינימום גיל 17 2. תעודת יושר 3. בערך 50000 ש"ח 4. נכון קודם הגדר חד מנועי 5. בדיקה רפואית כללית 6. אוויה , מונאייר תחפש אתרים 7. הדעות נעות בין 30 ל 50 שלא נדבר על זה שלהגיע לרמה של טייס נגיד של ATR או DASH אתה צריך המוווווווון כסף והמווווווון שעות טיסה
Itay Zecharia פורסם יוני 18, 2004 מחבר דיווח פורסם יוני 18, 2004 אני חושב שאני אוציא רישיון נהיגה וטייס ביחד
e_dor פורסם יוני 18, 2004 דיווח פורסם יוני 18, 2004 תראה אם השאיפה שלך להיות טייס אלעל אז תשכח מזה לשם מתקבלים רק טייסים לשעבר של חיל אוויר לדעתי כך זה גם ארקיע וישראייר בבואינגים אבל אני לא בטח1. מינימום גיל 17 2. תעודת יושר 3. בערך 50000 ש"ח 4. נכון קודם הגדר חד מנועי 5. בדיקה רפואית כללית 6. אוויה , מונאייר תחפש אתרים 7. הדעות נעות בין 30 ל 50 שלא נדבר על זה שלהגיע לרמה של טייס נגיד של ATR או DASH אתה צריך המוווווווון כסף והמווווווון שעות טיסה לא רק, זה אחלה של דבר לבוא לשם אם עבר בח"א אבל גם בלי זה אפשר להכנס לאלעל, ישראייר וארקיע - לפי הידוע לי.
Itay Zecharia פורסם יוני 18, 2004 מחבר דיווח פורסם יוני 18, 2004 תראה אם השאיפה שלך להיות טייס אלעל אז תשכח מזה לשם מתקבלים רק טייסים לשעבר של חיל אוויר לדעתי כך זה גם ארקיע וישראייר בבואינגים אבל אני לא בטח1. מינימום גיל 17 2. תעודת יושר 3. בערך 50000 ש"ח 4. נכון קודם הגדר חד מנועי 5. בדיקה רפואית כללית 6. אוויה , מונאייר תחפש אתרים 7. הדעות נעות בין 30 ל 50 שלא נדבר על זה שלהגיע לרמה של טייס נגיד של ATR או DASH אתה צריך המוווווווון כסף והמווווווון שעות טיסה לא רק, זה אחלה של דבר לבוא לשם אם עבר בח"א אבל גם בלי זה אפשר להכנס לאלעל, ישראייר וארקיע - לפי הידוע לי. גם רישיון מטייס אזרחי על ססנה זה נחמד ותאמין לי שעם פרוטקציות כל אחד יוכל להיות איפה שהוא רוצה ויש לי
e_dor פורסם יוני 18, 2004 דיווח פורסם יוני 18, 2004 תראה אם השאיפה שלך להיות טייס אלעל אז תשכח מזה לשם מתקבלים רק טייסים לשעבר של חיל אוויר לדעתי כך זה גם ארקיע וישראייר בבואינגים אבל אני לא בטח1. מינימום גיל 17 2. תעודת יושר 3. בערך 50000 ש"ח 4. נכון קודם הגדר חד מנועי 5. בדיקה רפואית כללית 6. אוויה , מונאייר תחפש אתרים 7. הדעות נעות בין 30 ל 50 שלא נדבר על זה שלהגיע לרמה של טייס נגיד של ATR או DASH אתה צריך המוווווווון כסף והמווווווון שעות טיסה לא רק, זה אחלה של דבר לבוא לשם אם עבר בח"א אבל גם בלי זה אפשר להכנס לאלעל, ישראייר וארקיע - לפי הידוע לי. גם רישיון מטייס אזרחי על ססנה זה נחמד ותאמין לי שעם פרוטקציות כל אחד יוכל להיות איפה שהוא רוצה ויש לי זאת הטענה שלי, לא חובה מח"א. והחכמה זה לנסות בלי פרוטקציות, תאר לך שיש לך פרוטקציות ואז יש לך בעיות בחברה, זו הפקרת נוסעים :roll:
אורח windshear1 פורסם יוני 18, 2004 דיווח פורסם יוני 18, 2004 "תראה אם השאיפה שלך להיות טייס אלעל אז תשכח מזה לשם מתקבלים רק טייסים לשעבר של חיל אוויר לדעתי כך זה גם ארקיע וישראייר בבואינגים אבל אני לא בטח " אחי אתה חי בסרט של לפני 10 שנים. אני חושב שאימרה לא כזאת אשר לא בוררה עם החברה היא גרועה היות וכך אתה מוריד לטייס המתחיל את המוטיבציה על ההתחלה. הנחת העבודה - אפשר להתקבל לכל חברת תעופה - אם אתה רוצה בזה מאוד אני הולך לאקדמיה בארה"ב כדי להוציא את כל הרשיונות + CFI \ CFI ME לסיכום, לפני שאתה הולך ומדבר שטויות אנא וודא את אימרותך. בברכה, WINDY
Danm פורסם יוני 18, 2004 דיווח פורסם יוני 18, 2004 "תראה אם השאיפה שלך להיות טייס אלעל אז תשכח מזה לשם מתקבלים רק טייסים לשעבר של חיל אוויר לדעתי כך זה גם ארקיע וישראייר בבואינגים אבל אני לא בטח "אחי אתה חי בסרט של לפני 10 שנים. אני חושב שאימרה לא כזאת אשר לא בוררה עם החברה היא גרועה היות וכך אתה מוריד לטייס המתחיל את המוטיבציה על ההתחלה. הנחת העבודה - אפשר להתקבל לכל חברת תעופה - אם אתה רוצה בזה מאוד אני הולך לאקדמיה בארה"ב כדי להוציא את כל הרשיונות + CFI \ CFI ME לסיכום, לפני שאתה הולך ומדבר שטויות אנא וודא את אימרותך. בברכה, WINDY טוב הפיוז הקצר שיש לי נגמר א-י א-פ-ש-ר- ל-ה-ת-ק-ב-ל ל-א-ל-ע-ל א-ם ל-א ה-י-י-ת-ה ט-י-י-ס ב-ח-י-ל א-ו-ו-יר אתה חיי בסרט איןם לך מושג על מה אתה מדבר לא יעזור כמה פרוטקציות תשיג זה בלתי אפשרי תבדקו לפני שאתם מדברים ואתה יודע ממש עצבן אותי השטות שאמרת בלי כל הכבוד אתה צץ לכאן אף אחד לא יודע מי אתה ואתה אומר לאנשים אם נסיון יותר מאשר לך שהם חיים בסרט?!?!?!? כן אני מוריד לו תמוטיבציה כדי שיחזור לכדור הארץ מהר אי אפשר כרגע להתקבל לאלעל אולי לאחר שימכרו אחוזים אולי אז רק אולי ישנו את הנוהל אבל זה גם לא יקרה כנראה תבדוק תמידע שלך לפני שאתה מדבר
Leon פורסם יוני 18, 2004 דיווח פורסם יוני 18, 2004 די לדבר שטיות באלעל ובכול שער החברות במיוחד ב ארקיע ו ישראייר יש הרבה טייסים שלא היו טייסים בחיל אוויר. עז אל תורידו לבחור שום מוטיבציה תעשה מה שאתה חושב ותציח !!! וגם באל על ישנן גם שתי טייסות שאחת מטיסה 744 והשניה 757\767 !!!
Itay Zecharia פורסם יוני 18, 2004 מחבר דיווח פורסם יוני 18, 2004 די לדבר שטיות באלעל ובכול שער החברות במיוחד ב ארקיע ו ישראייר יש הרבה טייסיםשלא היו טייסים בחיל אוויר. עז אל תורידו לבחור שום מוטיבציה תעשה מה שאתה חושב ותציח !!! וגם באל על ישנן גם שתי טייסות שאחת מטיסה 744 והשניה 757\767 !!! תודה על התמיכה אני מבקש ממי שלא יודע על מה הוא מדבר שלא יכתוב שטויות ואני בטוח שאותו אחד יודע שזה הוא :evil:
Danm פורסם יוני 18, 2004 דיווח פורסם יוני 18, 2004 אררררררררררררר אין לך מושג מה קרהלי שקראתי תהודעה שלך אני לא אריב איתכם אני אסביר לכם משהו קטן בלי לערב שמות חבר אומר לי שזה נכון יש טייסים לא של חיל באלעל חבר אחר אומר שלא וחבר אחר שאבא שלו טייס 767 באלעל אומר שגם לא !!! זהו זה התגובה האחרונה בנושא הזה אלה אם כן תעצבנו אותי אגב איתי אתה מוזמן לשוחח איתי במסנג'ר יש לי דברים להגיד לך באופן אישי
×�פיק פורסם יוני 18, 2004 דיווח פורסם יוני 18, 2004 שמעו לא נעים להגיד את זה אבל, אתם מכירים את פורום "תעופה קלה". אני מוצא הרבה דימיון בזמם האחרון בן הפורום הזה לפורום שלנו מה קורה איתכם אנשים??? להרגיע אפשר גם בדרך יותר נורמלית.
e_dor פורסם יוני 18, 2004 דיווח פורסם יוני 18, 2004 איתי, הנה לך הוכחה כתובה מתוך עיתון ידיעות אחרונות מה-28.3.03 שלקחתי מתוך העיתון ... שים לב למסומן בעיגול:
×�פיק פורסם יוני 18, 2004 דיווח פורסם יוני 18, 2004 רגע כשהם אומרים:"חברת תעופה פרטית בין לאומית" הם מתכוונים קורס טיס רגיל בבית ספר לטיסה, כמו אירובט, מונאייר ודומיהם?
e_dor פורסם יוני 18, 2004 דיווח פורסם יוני 18, 2004 רגעכשהם אומרים:"חברת תעופה פרטית בין לאומית" הם מתכוונים קורס טיס רגיל בבית ספר לטיסה, כמו אירובט, מונאייר ודומיהם? למטה כתוב שכל דבר עם השכלה תעופתית שוות ערך ... לדעתי זה אומר שכן ...
×�פיק פורסם יוני 18, 2004 דיווח פורסם יוני 18, 2004 אז זה מוכיח ש... לא חייבים להיות בצבא כדי ללכת להיות טייס בחברות תסכמו את זה ככה ותסיימו את הוויכוח הטיפשי. זה לפי הוכחות. אני לא תומך באף אחד להשמע בינתיים.
GILG פורסם יוני 18, 2004 דיווח פורסם יוני 18, 2004 זה נכון אומנם בתאוריה שיקבלו טייסים פרטיים אבל כל הטייסים של ארקיע,ישראייר,אלעל,סאן דור,ק.א.ל הם בוגרי חייל אוויר תרצו או לא תרצו זאת עובדה! :roll: זה ידוע שהטייסים שומרים על מאין חברה סגורה של אנשי חייל אוויר לשעבר.... תמיד תהיה עדיפות לטייס f16 של חייל האוויר לעומת טייס אזרחי של cessna172 קפיש? :wink:
×�פיק פורסם יוני 18, 2004 דיווח פורסם יוני 18, 2004 בדיוק אולי תיהיה עדיפות אבל אתה שללת לגמרי את יכולתו של טייס הססנה המסכנה, להצליח ולהיות טייס באלעל. זהו סיממו את הריב כאן
GILG פורסם יוני 18, 2004 דיווח פורסם יוני 18, 2004 בדיוקאולי תיהיה עדיפות אבל אתה שללת לגמרי את יכולתו של טייס הססנה המסכנה, להצליח ולהיות טייס באלעל. זהו סיממו את הריב כאן זאת התגובה הראשונה שלי בנושא לא שללתי כלום... שוב אני ואמר שהסיכוי שטייס אזרחי יהפוך לטייס מסחרי (אלעל) הוא אפסי נקודה... אם אני לא טועה ואני יבדוק את דברי אף טייס עד היום של אלעל לא היה מפס הייצור של חיל האוויר... :?
Oren Geva פורסם יוני 18, 2004 דיווח פורסם יוני 18, 2004 חבר'ה, תחשבו על זה ככה. אלעל מגייסת טייסים. כמה טייסים חדשים היא צריכה? אחד? שניים? עשרה? כמה טייסים מועמדים יש להם? בערך כל טייס שני שהשתחרר בשנה - שנתיים - עשר שנים אחרונות מחיל האוויר? ועוד כמה בודדים מחילות אוויר זרים או אקדמיות תעופה בחו"ל? אז כן, אל על חייבת לכתוב שהיא תקבל גם אנשים מאקדמיות תעופה, או חילות אוויר זרים. למה? כי במדינת ישראל אסור להפלות על רקע השירות הצבאי. במיוחד כשאתה לא יכול להוכיח ששירות בחיה"א הוא באמת רלוונטי לתפקיד (יותר מ10 שנות טיסה בדלתא, למשל). עכשיו ככה. הבנאדם שמראיין אותם, הוא יוצא טייסת "הקופים המקפצים" (כן, כן, אני יודע שאין טייסת כזו). מגיעים לשלבים הסופיים 50 טייסים. כולם עם עשרות אלפי שעות טיסה, המלצות, נסיון והם גם אנשים מצויינים ומרשימים. את מי הוא מקבל? את משה מטייסת "הקופים המקפצים"! אלא אם הבוס שלו יכניס מועמד מטייסת "הקרפדים המצווחים" אז סביר להניח שהקרפד יתקבל. ככה זה עובד. אל תשלו את עצמכם. לגבי הטייסות, זה טוב ויפה שיש נשים שמטיסות בואינגים. אבל הסיבה האמיתית שקיבלו אותן היא יחסי ציבור. אני לא אומר שהן לא עמדו בדרישות. הן כמובן למדו באקדמיה ויש להן מספיק נסיון וכו'. אבל הסיבה שבחרו בהן ולא במשה הקרפד המקפץ היא שמישהו החליט שאל על רוצה לרשום שיש לה טייסת. אחרת מי שמקבל את ההחלטה היה מכניס את משה. הדרכים היחידות של מישהו עם רשיונות אזרחיים לגמרי להתקבל לעבודה כטייס מטוס נוסעים אזרחי בישראל בשנת 2004 הם: א. להיוולד אישה - בהנחה שהם יפטרו את אחת הטייסות שהוזכרו - ויתעורר שוב הצורך לשכור טיסה. ב. ניתוח לשינוי מין + החלטה בחברות התעופה שזה טוב לתדמית שלהן להחזיק טייס טראנסווסטיט. ג. לעבוד בחו"ל. חברות תעופה זרות מקבלות בשמחה טייסים בוגרי אקדמיות תעופתיות ובעלי גרין קארד (או רשיון לעבודה בחו"ל).
Itay Zecharia פורסם יוני 18, 2004 מחבר דיווח פורסם יוני 18, 2004 תודה אפיק, אין לי יותר מה להגיד. ואת מה שיש לך להגיד דן מוררו תוכל לומר כאן. ואורן, אין עליך
×œ×™×ž×•× ×™ פורסם יוני 18, 2004 דיווח פורסם יוני 18, 2004 איתי אני אישית לא הייתי הולך על זה אחרי שיחה עם טייס ארקיע ומדריך טיסה באויה שאני מכיר, הוא הבהיר לי שלהתחיל ללמוד טיסה באזרחות לפני הצבא זה פשוט לא כדאי מהסיבה הפשוטה שאם אתה לא הולך להגיד לקב"ן שאתה הכי אוהב את הדובי שלך בעולם ולהשתחרר על 21 אז הצבא פשוט יתקע לך באמצע הלימודים אתה תתחיל בגיל 17, מהר מאוד תצטרך להפסיק וזה אחרי שאני מניח שלא הספקת מי יודע מה כי אחרי הכל יש גם כמה בגרויות לעשות וזהו אתה עוזב את זה בצד ל3 שנים או אולי יותר. לך תדע אם אחרי שתשתחרר עדיין תרצה את זה, לא שאני אומר שלא יהיה אכפת לך מטיסה אבל אולי אתה תחשוב שחבל שהוצאת את ה10,000 שקל האלה כשעכשיו כל כך בא לך טיול בחול או אתה צריך תכסף לאוניברסיטה או אני לא יודע מה הפואנטה היא שאם בכל מקרה זה יגרר לאחרי צבא, פשוט עדיף להתחיל את זה אחרי וזהו. ככה אין סיכון וגם אתה יכול להקדיש לזה את כולך דרך אגב את אותו דבר אמרו לי גם שני הטייסים שביליתי איתם בקוקפיט של 4X-BAZ בדרך אל ומאילת לתל אביב בקשר לטייסים יוצאי חיל אוויר- בדומה למה שאורן אמר, חייבים להגיד שמקבלים את כולם אבל בתכלס זה לאו דווקא נכון תחשבו על זה ככה- להטיס מטוס באל על, כל בן אדם שלישי יכול אחרי שעבר מספיק לימודים והכשרה. אין לאף אחד ספק שזה שתשים בן אדם שהיה טייס F-16 בקוקפיט של הבואינג שלך לא יתן לך טיסה יותר חלקה או יותר טובה מאדם שעבר קורס אזרחי. אבל לעומת זאת במקרה של תקלה, אתה תעדיף בן אדם שהניסיון שלו בנהלים לא רגילים הוא הרבה יותר גדול ואדם שיכול לעמוד במצבי לחץ פי כמה וכמה יותר קשים, שאפילו בקריטריונים של חיל האוויר הוא עומד.
Oren-ELY3 פורסם יוני 19, 2004 דיווח פורסם יוני 19, 2004 שטויות על גבי שטויות.. זה נכון טייסים של חיל האויר יהיה להם יותר "קל" להתקבל, אך במידה ויש לך את השעות הנדרשות לדוגמא לפי הכתבה , 1000 שעות טיסה ואתה בעל כל התנאים שרשומים אז אתה יכול להגיש מועמדות , אבל בטח ובטח שאלעל יעדיפו טייסים של חיל האוויר. אבל כמו שאמרו פה החבר'ה עם קצת פרוטקציות (ויטמין P זה נקרא) אז תיהיה לך אפשרות להתקבל. אותו דבר בחברות כמו "ארקיע", "ישראייר". ד"ג יצא לי לדבר עם כמה טייסים של ארקיע וכמובן שאלתי אותם אם הם שירתו כטייסים בחיל האוויר ותשבותם הייתה שלילית. שבוע טוב, אורן.
Levon Melik פורסם יוני 19, 2004 דיווח פורסם יוני 19, 2004 תפסיקו לכתוב שטויות אנשים! אני מתפלא כל פעם מחדש כשקורא את השטויות שחלקכם כותבים בכל נושא שעולה בפורום,אתם משנים את הנושא המקורי ומתווכחים על דברים שאתם לא יודעים.