עבור לתוכן
יוני לומר

AQX הולך לפירוק

Recommended Posts

פורסם

לאחר 30 שנים בשירות המדינה ואלעל - הוחלט היום (יום ג') על קירקוע סופי של ה742 הוותיק ביותר בשורות אלעל הידוע ברישום 4X-AQX. לאחר ריבוי התקלות בו ועקב עלויות התיקון הגבוהות הוחלט שהמטוס לא יטוס יותר , וכבר מחכים כל עובדי הקרקע של אלעל להסתער עליו ולפרק לו ת'צורה... (וזה מאנשים שעובדים שם שפשוט נמאס להם כל פעם שהוא נוחת לתקן בו משהו)

לאחר מכן יישחקו איתו קצת בטרמינל 3 לניסויים.

אחרי זה הימ"מ יתאמן עליו קצת (מגרש משחקים חדש)

ובסוף יישרפו אותו או שיפוצצו אותו באיזה תרגיל בנתב"ג שמד"א והכיבוי ישתתפו בו.

ומשם יפרקו אותו עם משורי דיסק לחתיכות - יעמיסו על משאיות ויאללה למיחזור מתכות...

זוהי דרכם של המטוסים בישראל וככה חולפת לה תהילת עולם...

למי שמעוניין הנה התמונה...

http://www.airliners.net/open.file?id=2 ... static=yes

[/img]

פורסם

וזה בגלל שאף אחד לא חושב קדימה.

יום אחד הרי אלעל תרצה איזה 747 בשביל המוזיאון וההיסטוריה שלה.

מטוס היסטורי כזה, ואף אחד אפילו לא מעלה בדעתו לשמר אותו.

תראו איזה כבוד חברות אמריקאיות עושות למטוסים ששירתו אותם כל כך הרבה שנים:

http://www.airliners.net/open.file/627035/L

מאותה סיבה בדיוק, עומד באילת מטוס הדקוטה של ארקיע - רק שהוא לא באמת טס בשביל ארקיע מעולם.

אז זה טוב ויפה, אבל זה לא באמת היסטוריה...

המטוס באילת היה מטוס חיה"א 040, והוא מעולם לא טס בצבעי ארקיע...

פורסם
  Oren Geva כתב:
וזה בגלל שאף אחד לא חושב קדימה.

יום אחד הרי אלעל תרצה איזה 747 בשביל המוזיאון וההיסטוריה שלה.

מטוס היסטורי כזה, ואף אחד אפילו לא מעלה בדעתו לשמר אותו.

תראו איזה כבוד חברות אמריקאיות עושות למטוסים ששירתו אותם כל כך הרבה שנים:

http://www.airliners.net/open.file/627035/L

מאותה סיבה בדיוק, עומד באילת מטוס הדקוטה של ארקיע - רק שהוא לא באמת טס בשביל ארקיע מעולם.

אז זה טוב ויפה, אבל זה לא באמת היסטוריה...

המטוס באילת היה מטוס חיה"א 040, והוא מעולם לא טס בצבעי ארקיע...

צודק במאה אחוז אורן!

הבעיה של הרבה אנשים במדינה שלנו כולל בחברה הלאומית שלא יודעים עד כמה חשוב לשמר את העבר...

פורסם
  יוני לומר כתב:
לאחר 30 שנים בשירות המדינה ואלעל - הוחלט היום (יום ג') על קירקוע סופי של ה742 הוותיק ביותר בשורות אלעל הידוע ברישום 4X-AQX. לאחר ריבוי התקלות בו ועקב עלויות התיקון הגבוהות הוחלט שהמטוס לא יטוס יותר , וכבר מחכים כל עובדי הקרקע של אלעל להסתער עליו ולפרק לו ת'צורה... (וזה מאנשים שעובדים שם שפשוט נמאס להם כל פעם שהוא נוחת לתקן בו משהו)

לאחר מכן יישחקו איתו קצת בטרמינל 3 לניסויים.

אחרי זה הימ"מ יתאמן עליו קצת (מגרש משחקים חדש)

ובסוף יישרפו אותו או שיפוצצו אותו באיזה תרגיל בנתב"ג שמד"א והכיבוי ישתתפו בו.

ומשם יפרקו אותו עם משורי דיסק לחתיכות - יעמיסו על משאיות ויאללה למיחזור מתכות...

זוהי דרכם של המטוסים בישראל וככה חולפת לה תהילת עולם...

למי שמעוניין הנה התמונה...

http://www.airliners.net/open.file?id=2 ... static=yes

[/img]

כמה הערות : קודם כל זה AXQ ולא AQX .

שנית: המטוס הזה היה שייך בתחילת דרכו לחברת קוואנטס.

ושלישית: כשמביאים לינק מאתר AIRLINERS לא צריכים להביא לינק כזה ארוך שמגיע כתוצאה מחיפש באתר.

מעל כל תמונה יש לינק מקוצר לתמונה.

ולסיום: הנה תמונה של המטוס הזה שצילמתי ביום ראשון השבוע בהמראה על 26 :

http://www.planepictures.net/netshow.php?id=252713

פורסם

מאיפו אתה לוקח את המידה הזה?

אני לא אומר שזה לא נכון אבל בכול זאות!

:roll:

נכון שהמטוס זקן ועיף אבל עוד לא יודעים מתי הוא יוצא לגימלעות .

לדוגמה היום הוא טס לניו יורק כן כן עז יש לו עוד זמן מן לחיות. :wink:

ולגבי לשמור אותו למוזיאון לאל על יש עוד כמה מטוסים כאלה ובקרוב יהיה עוד אחד !

פורסם

יצא לי לטוס בו כמה פעמים. אלעל משתמשים בו בעיקר לסתימת "חורים" עקב תקלות במטוסים אחרים. אני לא יודע מה הרקורד התחזוקתי שלו אבל בתור נוסע כבר ממש ממש לא היה נעים לטוס בו. הכל ישן ומתפורר. הגיע הזמן.. :D

שי

פורסם

לעולם לא אשכח אותו, הגמ'מבון (ככה אני מכנה אותו) הראשון שאי פעם עליתי עליו ...

אחלה מטוס, זו באמת שטות למכור אותו.

אני מקווה שהאחים בורוביץ' יתעוררו ויבינו שזו טעות להשמיד מטוס כזה, מבחינתי הוא הדקוטה של הענקיים האלה - זה פשוט דבר מדהים שאסור להעיף ככה :cry:

אפשר לכתוב על זה מכתב לאלעל :lol:

עובדי אלעל עדיין לא יודעים על זה כלום ...

לפחות אלה שאני מכיר :lol:

פורסם

סוף עצוב למטוס הזה שיצא לי לבקר בקוקפיט שלו לא פעם אחת לשבת במחלקת הביזנס שלו ולהתרגש שהענקי הזה ממריא לשמיים גם דעתי היא שלא צריך לפרק אותו ולהשאיר אותו כמו שהוא ולשמור אותו לעוד שנים הם רוצים להתאמן? שיקחו את הANA הזה שתקוע בנתב''ג למה את הAXQ שלנו :cry: הלואיי שהייתי יכול לעשות משהו :cry:

פורסם

אין עצוב ממני אבל למה כולם רוצים AIRBUS? ולמה בכלל אתם חושבים שאלעל תחליף אותו במטוס אחר? הדבר היחידי שקרה זה -747 לחברה אין בנתיים הזמנה חמטוס חדש וסביקר להניח שלא תהיה בקרוב שלא נדבר על זה שAIRBUS סביר להניח לא בא בחשבון כי מלבד כל הקטע של ארה"ב צריך מערך תחזוקתי שונה ואימונים שונים זה ללמד טייסים להטיס AIRBUS ולא BOEING וכל האחזקה

פורסם
  Danm כתב:
אין עצוב ממני אבל למה כולם רוצים AIRBUS? ולמה בכלל אתם חושבים שאלעל תחליף אותו במטוס אחר? הדבר היחידי שקרה זה -747 לחברה אין בנתיים הזמנה חמטוס חדש וסביקר להניח שלא תהיה בקרוב שלא נדבר על זה שAIRBUS סביר להניח לא בא בחשבון כי מלבד כל הקטע של ארה"ב צריך מערך תחזוקתי שונה ואימונים שונים זה ללמד טייסים להטיס AIRBUS ולא BOEING וכל האחזקה

עזוב שטויות.

תשאל את לבון אם הוא יודע לתחזק איירבאסים - אני בטוח שתקבל תשובה חיובית.

ארה"ב זה הקטע היחיד כאן. וזה בסדר.

ביום שהצרפתים יגידו לנו - הנה 40 מליארד יורו, אבל תקנו מטוסים מאיתנו, זה יהיה טוב יפה מאוד ליחסים הבינ"ל של ישראל...

פורסם

Eran1.jpg

4X-AXQ נוחת בנתב"ג הוירטואלי....

Wallpper.jpg

המטוס הוירטואלי נחת ...

(צילום:ערן רגנשטרייף,עריכה:רפאל)

ואני ממליץ לטייסי הRFP לעשות מטס פרידה למטוס 4X-AXQ.

כדי שהכרזה הזו אכן תתממש!

VATIL.jpg

פורסם
  OmriSoudry כתב:
רפאל, מה התנפלת עליו...תירגע, הוא כולה אמר שערכת יפה...

ולמה לא לתרום את החלקים מהקוקפיט לאנשים נזקקים? (טוב נו, לנו.. :lol: )

אני מניח שחלקים שהם במצב תקין ישמשו כחלקי חילוף די ברור שלא יגרסו את המכשירים של הקוקפיט או כסאות או דברים כאלה

פורסם

מצטער שאני מקפיץ את הנושא אבל אם הם זורקים את AXQ (ולא צריך לתת להם אני מסכים לאמץ אותו!) אז הם מקבלים מטוס אחר במקום? כשהם נפטרו מה742 שהיו קודם אלעל קיבלה 777 בטרייד אין כזה ואם לא אז מה יקרה? הרי הAXQ היה מטוס אך ורק נוסעים וכיום כידוע לכם יש לאלעל שני מטוסי קומבי AXH AXF השאלה מה קורה איתם? AXH הרי משמש בקיץ כמטוס נוסעים בעוד AXF נשאר קרגו אך גם הוא יכול לשרת כמטוס נוסעים כשצריך אז AXH ישמש כמטוס נוסעים במקומו של AXQ וAXF יהיה בקיץ הבא מטוס נוסעים או שפשוט מגיע מטוס חדש?

פורסם
  alon_a כתב:
מצטער שאני מקפיץ את הנושא אבל אם הם זורקים את AXQ (ולא צריך לתת להם אני מסכים לאמץ אותו!) אז הם מקבלים מטוס אחר במקום? כשהם נפטרו מה742 שהיו קודם אלעל קיבלה 777 בטרייד אין כזה ואם לא אז מה יקרה? הרי הAXQ היה מטוס אך ורק נוסעים וכיום כידוע לכם יש לאלעל שני מטוסי קומבי AXH AXF השאלה מה קורה איתם? AXH הרי משמש בקיץ כמטוס נוסעים בעוד AXF נשאר קרגו אך גם הוא יכול לשרת כמטוס נוסעים כשצריך אז AXH ישמש כמטוס נוסעים במקומו של AXQ וAXF יהיה בקיץ הבא מטוס נוסעים או שפשוט מגיע מטוס חדש?

אני מניח שהם יושבים וחושבים על דור המטוסים הבא.

אז נחכה ונראה מה יהיה, צריך סבלנות.

נ.ב

עכשיו שהם לא תלויים באמריקאים, נקווה לאיירבאס או לא ? :lol:

גל - בתעופה, אין כזה דבר לעבור את הגבולות (לפחות לא בגלוי מראש).

והם כבר לא תלויים בממשלה, ואם אתה רוצה להתפלצף ולהגיד שזה יקרה רק כשהם יגיעו ל-50.1% ? בקרוב מאוד !!

פורסם

דבר ראשון הם עוד תלויים באמריקה הם עדין שיכים לממשלה (אומנם לב100% רק אחוזים מסויימים אבל גם זה חלק). אם הם לא היו של הממשלה בכלל הם היו כבר טסים בשבת.

ולדעתי אין שום מטוס איירבאס שיכול לענות על הדרישת של אלעל חוץ מהA346/345 רק שני הדגמים האלה לדעתי יכולים כי הם לטווח ארוך וגם יש להם ליכול להעלות 400+ איש. שם איירבאס אחר לא ממש יכול לעשות את זה (כמובן שאפשר אם מוותרים קצת על דלק או שעוברים בקצת את הגבולות)

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...