Haim Shukrun פורסם מאי 13, 2014 דיווח פורסם מאי 13, 2014 שלום חברים אני רוצה לבצע אימון טיסת מכשירים לאילת - האם ניתן להעביר לפיקוח את הנתיב הבא כפי שהוא כתוב בתוכנית הטיסה : (הסתמכתי על טיסה שתועדה בעבר בפורום) SID TOMAL , J10 TALMI , J10 MZD VOR - J10 KINAR - J10 ZFR VOR - LLET המראה ממסלול 08 , לוכדים את רדיאל 106 ומשם ל TALMI אשמח להערותיכם / תיקוניכם תודה, חי.
Sagi Yanay פורסם מאי 13, 2014 דיווח פורסם מאי 13, 2014 שלום חי, ברמת העקרון זה אכן הנתיב. בצורה מקצועית יותר, אין צורך לרשום את כל הנקודות התוכנית הטיסה. רושמים רק את נקודות המעבר בין נתיבים ואת הנתיבים עצמם. במקרה הזה: TOMAL J10 KITOR. שים לב שהSID מסתיים ברדיאל 106 מ BGN אבל קודם כולל פנייה ימנית דרך SIX ו DEENA.... Joel Strikovsky הגיבו לזה 1
Haim Shukrun פורסם מאי 13, 2014 מחבר דיווח פורסם מאי 13, 2014 הי שגיא תודה על התשובה לאור ההערה בסוף - האם זה נהוג בטיסות לאילת לבצע את ה SID הזה שמנחה יציאה מערבה ואז חזרה לנתבג בשביל לצאת מזרחה ל TALMI ? - יכול להיות שיש SID אחר שאני יכול לצאת אתו מיד לכיוון מזרח ? אגב במקומות שונים ברשת מציעים את הנתיב TOMAL-J10-LOT בברכה, חי.
Amit Eisinger פורסם מאי 13, 2014 דיווח פורסם מאי 13, 2014 חי שלום קודם כל בד"כ בנתב"ג המראות על 26, לפי מה שידוע לי יציאות לדרום הן בד"כ יציאות לTOMAL - במקרה הזה TOMAL2E, יש עוד הליכים לכיוון ההוא אבל זה מה שידוע לי.
Haim Shukrun פורסם מאי 13, 2014 מחבר דיווח פורסם מאי 13, 2014 הי עמית, תודה, אני מבין לפי התרשים שבכל מקרה עושים את הנתיב שעובר דרך SIX ו DEENA - המטרה היא לאסוף גובה אני מניח ? חי.
Amit Eisinger פורסם מאי 13, 2014 דיווח פורסם מאי 13, 2014 המטרה היא גם לאסוף גובה, וגם למנוע רעש, וקונפליקטים תחשוב שאת הנוהל התאימו גם לכבדים שטסים למזרח דרך הים האדום כיוון שהם צריכים פנייה רחבה.
moshe elbaz פורסם מאי 18, 2014 דיווח פורסם מאי 18, 2014 יש עוד הליך שנקרא eastbound dep שהוא הכוונת מכ"ם לtomel
Gal Mintz פורסם מאי 18, 2014 דיווח פורסם מאי 18, 2014 יש עוד הליך שנקרא eastbound dep שהוא הכוונת מכ"ם לtomel EASTBOUND TWO DEPARTURE בוטל ב amendment החדש, רק לידיעה.
Gal Mintz פורסם מאי 21, 2014 דיווח פורסם מאי 21, 2014 אני לא יודע למה בוטל מופיע עדיין כי ה amendment החדש ייכנס לתוקף ב 29/5