עבור לתוכן
אורי הלפרין

התחברות אונליין להאזנה בלבד

Recommended Posts

פורסם

שלום רב,

אני מתאמן לבד על סולו בהרצליה ורוצה להתרשם מטייסים אחרים מאופן העבודה וצורת הדיבור מול פקחים.

1. האם יש מניעה מלהחנות את המטוס באיזו חנייה בצד ולהתחבר עם ה SB3 ורק להאזין?

2. איך יודעים מתי יהיו שם אנשים?

תודה

אורי

פורסם

שלום אורי

אני לא כל כך בטוח בקשר לעניין של התחברות לרשת והאזנה,נחכה שמישהו שיותר מבין בזה יענה.

אני יכול רק להמליץ לך על תוכנת ה-ServInfo (תוכל להריץ חיפוש בגוגל),שמראה איזה טייסים במחוברים,איזה פקחים,פרטים על כל אחד מהם (תדר,תוכנית טיסה,התקדמות),ולעיתים התוכנה גם יכולה להביא לך את הכתובת של אותו פיקוח (לדוגמה הרצליה),דרך תוכנת הרוג'ר ווילקו וכך תוכל להאזין.

פורסם

אורי שלום

תחילה דבר חשוב: תוכנת הASRC מיועדת לפיקוח בלבד. היחידים המורשים להתחבר בצופים (OBSERVERS) הם "פרחי" פיקוח, כלומר כאלו שלומדים לקראת מבחן הסמכה.

למידת "אווירה" בשדה תעופה חשובה מאוד, וטוב שאתה בוחר תחילה להאזין לתעבורה ולתנועה בשדה. בכדי לראות האם יש פיקוח ניתן להשתמש בתוכנה SERVINFO המצויה באתר, שם ניתן לראות אילו פקחים מחוברים והאם יש תנועה בשדה.

מעבר לכך, בPRC ישנו סעיף האפשר לכל טייס מתחיל להתחבר לרשת (דרך הסימולטור) כדי לצפות בתנועה ולהכיר את תעבורת הקשר. אם אתה מתחבר, עליך להכניס לתוכנית הטיסה הערה שאתה טייס חדש ומאזין לתנועה. כמובן שאין כוונה שתהיה מחובר 8 שעות ותחכה לתנועה, אלא, כרגיל, בטעם.

בהצלחה,

אסף.

פורסם
אורי שלום

תחילה דבר חשוב: תוכנת הASRC מיועדת לפיקוח בלבד. היחידים המורשים להתחבר בצופים (OBSERVERS) הם "פרחי" פיקוח, כלומר כאלו שלומדים לקראת מבחן הסמכה.

למידת "אווירה" בשדה תעופה חשובה מאוד, וטוב שאתה בוחר תחילה להאזין לתעבורה ולתנועה בשדה. בכדי לראות האם יש פיקוח ניתן להשתמש בתוכנה SERVINFO המצויה באתר, שם ניתן לראות אילו פקחים מחוברים והאם יש תנועה בשדה.

מעבר לכך, בPRC ישנו סעיף האפשר לכל טייס מתחיל להתחבר לרשת (דרך הסימולטור) כדי לצפות בתנועה ולהכיר את תעבורת הקשר. אם אתה מתחבר, עליך להכניס לתוכנית הטיסה הערה שאתה טייס חדש ומאזין לתנועה. כמובן שאין כוונה שתהיה מחובר 8 שעות ותחכה לתנועה, אלא, כרגיל, בטעם.

בהצלחה,

אסף.

אני מעט אתקן ואוסיף.

מותר גם ללא פרחחי פיקוח להתחבר כ OBS בתוכנת ה ASRC.

חשוב מאוד לפני שעושים זאת, לקרא היטב את מדריכי התוכנה, כאשר הסעיף הכי חשוב הוא, איך להגיב לקריאת טקטס של SUPERVISOR ובכלל כל בעל תפקיד אחר ב VATSIM.

כמוכן הגבלת זמן להתחברות כצופה היא 30 דקות מקסימום וכמובן להתחבר כשיש פיקוח באזור.

ולא נשכח לברך אותך בברכה, ברוך הבא לחטיבת VATIL.

מקווים שתהנה.

רן.

פורסם

החבר'ה ענו לשאלה מכל הכיוונים.

מה שאני רוצה להוסיף/לבקש: בבקשה, אל תכנסו בצורה הזאת בזמן אירועים כי לפקחים, ובמיוחד לפקחי קרקע יש מספיק על הראש ומטוס שמתחבר על ה M ולא מגיב למעלה מחצי שעה בזמן אירוע, ותוקע את התנועה לא עוזר לעצמו וגם לא לפקח.

לדעתי, ASRC זה הכי טוב, הכי יעיל וגורם להכי פחות בלאגן לצופים שרוצים ללמוד ולפקחים ולטייסים שטסים.

פורסם
אורי שלום

תחילה דבר חשוב: תוכנת הASRC מיועדת לפיקוח בלבד. היחידים המורשים להתחבר בצופים (OBSERVERS) הם "פרחי" פיקוח, כלומר כאלו שלומדים לקראת מבחן הסמכה.

למידת "אווירה" בשדה תעופה חשובה מאוד, וטוב שאתה בוחר תחילה להאזין לתעבורה ולתנועה בשדה. בכדי לראות האם יש פיקוח ניתן להשתמש בתוכנה SERVINFO המצויה באתר, שם ניתן לראות אילו פקחים מחוברים והאם יש תנועה בשדה.

מעבר לכך, בPRC ישנו סעיף האפשר לכל טייס מתחיל להתחבר לרשת (דרך הסימולטור) כדי לצפות בתנועה ולהכיר את תעבורת הקשר. אם אתה מתחבר, עליך להכניס לתוכנית הטיסה הערה שאתה טייס חדש ומאזין לתנועה. כמובן שאין כוונה שתהיה מחובר 8 שעות ותחכה לתנועה, אלא, כרגיל, בטעם.

בהצלחה,

אסף.

ברשותכם אני אוסיף כמה תיקונים.

בנושא הOBSERVING -

החוקים של VATSIM לא קובעים מגבלה כלשהי על זמן החיבור של OBS. כמובן שאם SUPERVISOR רואה OBS מחובר מעל לשעה וחצי (בערך) הוא יפנה אליו לראות מה הוא עושה. במידה ואותו בנאדם סתם יושב ולומד - רוב הסיכוים שהSUP יבקש ממנו להתנתק, ולהתחבר שוב יותר מאוחר.

במידה ואותו בנאדם נמצא בהדרכה לפיקוח, ישאל הSUP את אותו בנאדם מי המדריך שלו, ויוודא את זה איתו. במקרה זה אין בעיה.

כמו שבטח הבנתם מהנאמר למעלה, לכל אחד מותר להכנס כOBS, ואני אישית מציע לכם לא להתחבר יותר מחצי שעה, תתחברו שיש פיקוח ותנועה, תשבו חצי שעה, תלמדו, וכולם יוצאים מרוצים. כמה חוקים שמתחברים כOBS - לענות בנימוס לפניה של SUP או כל אחד אחר.

לשים OBS_ בסוף הכינוי שלכם, לדוגמא LLBG_OBS.

חל איסור על התחברות כOBS מהסימולטור, מי שרוצה להאזין ולהקשיב שיתחבר לASRC כOBS - רק ללמוד טוב איך משתמשים בתוכנה לפני שמתחברים.

חג שמח.

פורסם

אוקי חברים,

רב תודות לכל אחד שנתן תגובה,

כרגע מה שאני לוקח זה להפעיל את ASRC + SERVINFO היות ויש בקשות לא להשתמש ב ROGER WILCO (מה שזה לא יהיה ... ).

אז התקנתי את הSERVERINFO בהצלחה, וכך גם את ASRC.

קראתי את ההוראות והתחברתי עם הסקטור של ישראל :

לא הצלחתי לשמוע כלום אם כי ראיתי נק' ירוקות שזה כבר משהו.

ננסה עוד עד שיצא.

שוב, תודה

אורי

פורסם
אורי שלום

תחילה דבר חשוב: תוכנת הASRC מיועדת לפיקוח בלבד. היחידים המורשים להתחבר בצופים (OBSERVERS) הם "פרחי" פיקוח, כלומר כאלו שלומדים לקראת מבחן הסמכה.

למידת "אווירה" בשדה תעופה חשובה מאוד, וטוב שאתה בוחר תחילה להאזין לתעבורה ולתנועה בשדה. בכדי לראות האם יש פיקוח ניתן להשתמש בתוכנה SERVINFO המצויה באתר, שם ניתן לראות אילו פקחים מחוברים והאם יש תנועה בשדה.

מעבר לכך, בPRC ישנו סעיף האפשר לכל טייס מתחיל להתחבר לרשת (דרך הסימולטור) כדי לצפות בתנועה ולהכיר את תעבורת הקשר. אם אתה מתחבר, עליך להכניס לתוכנית הטיסה הערה שאתה טייס חדש ומאזין לתנועה. כמובן שאין כוונה שתהיה מחובר 8 שעות ותחכה לתנועה, אלא, כרגיל, בטעם.

בהצלחה,

אסף.

ברשותכם אני אוסיף כמה תיקונים.

בנושא הOBSERVING -

החוקים של VATSIM לא קובעים מגבלה כלשהי על זמן החיבור של OBS. כמובן שאם SUPERVISOR רואה OBS מחובר מעל לשעה וחצי (בערך) הוא יפנה אליו לראות מה הוא עושה. במידה ואותו בנאדם סתם יושב ולומד - רוב הסיכוים שהSUP יבקש ממנו להתנתק, ולהתחבר שוב יותר מאוחר.

במידה ואותו בנאדם נמצא בהדרכה לפיקוח, ישאל הSUP את אותו בנאדם מי המדריך שלו, ויוודא את זה איתו. במקרה זה אין בעיה.

כמו שבטח הבנתם מהנאמר למעלה, לכל אחד מותר להכנס כOBS, ואני אישית מציע לכם לא להתחבר יותר מחצי שעה, תתחברו שיש פיקוח ותנועה, תשבו חצי שעה, תלמדו, וכולם יוצאים מרוצים. כמה חוקים שמתחברים כOBS - לענות בנימוס לפניה של SUP או כל אחד אחר.

לשים OBS_ בסוף הכינוי שלכם, לדוגמא LLBG_OBS.

חל איסור על התחברות כOBS מהסימולטור, מי שרוצה להאזין ולהקשיב שיתחבר לASRC כOBS - רק ללמוד טוב איך משתמשים בתוכנה לפני שמתחברים.

חג שמח.

קודם כל לעניין ההתחברות:

הכניסה לשרת דרך SB מותרת ע"י ואטסים והכניסה אמורה להיות מוגדרת דרך המשפט הבא:

XXXX observing ATC

אולם אליה וקוץ בה, אם מתחברים דרך SB, נרשמות לכם שעות טיסה כשבפועל אתם על הקרקע...

לכן קבלתי המלצה להתחבר דרך ה- ASRC גם כאן בתור OBS.

אנני יודע מדוע יש הגבלת זמן בהתחברות. לא נשמע לי הגיוני כלל וכלל. אני כן מבין את עניין העומס אולם, זה לא הזמן הכי נכון להתחבר?

הרי כצופה מן הצד, בטח אנני משפיע על כלום וזאת הדרך הכי נכונה להתנסות בנדב"ר "אמיתי", הלא כן?

בברכה,

אברי לב

פורסם
איך שומעים תדרים שונים בתוכנה ASRC?

RTFM במיוחד בתוכנת ה ASRC וזה כדי למנוע מצב ש SUP עושה ממך גולש.

קודם כל לעניין ההתחברות:

הכניסה לשרת דרך SB מותרת ע"י ואטסים והכניסה אמורה להיות מוגדרת דרך המשפט הבא:

XXXX observing ATC

אולם אליה וקוץ בה, אם מתחברים דרך SB, נרשמות לכם שעות טיסה כשבפועל אתם על הקרקע...

לכן קבלתי המלצה להתחבר דרך ה- ASRC גם כאן בתור OBS.

אנני יודע מדוע יש הגבלת זמן בהתחברות. לא נשמע לי הגיוני כלל וכלל. אני כן מבין את עניין העומס אולם, זה לא הזמן הכי נכון להתחבר?

הרי כצופה מן הצד, בטח אנני משפיע על כלום וזאת הדרך הכי נכונה להתנסות בנדב"ר "אמיתי", הלא כן?

בברכה,

אברי לב

זה לא עיניין של עומס אלה עיניין שאתה לוקח רוחב פס מהרשת, לא עבור פיקוח ולא עבור טיסה.

VATSIM מכירה בנושא של האזנה לפיקוח לשם למידה, גם של פקחים מתלמדים וגם של טייסים חדשים ולכן מאפשר את החצי שעה לשם לימוד.

רן.

פורסם
איך שומעים תדרים שונים בתוכנה ASRC?

RTFM במיוחד בתוכנת ה ASRC וזה כדי למנוע מצב ש SUP עושה ממך גולש.

קודם כל לעניין ההתחברות:

הכניסה לשרת דרך SB מותרת ע"י ואטסים והכניסה אמורה להיות מוגדרת דרך המשפט הבא:

XXXX observing ATC

אולם אליה וקוץ בה, אם מתחברים דרך SB, נרשמות לכם שעות טיסה כשבפועל אתם על הקרקע...

לכן קבלתי המלצה להתחבר דרך ה- ASRC גם כאן בתור OBS.

אנני יודע מדוע יש הגבלת זמן בהתחברות. לא נשמע לי הגיוני כלל וכלל. אני כן מבין את עניין העומס אולם, זה לא הזמן הכי נכון להתחבר?

הרי כצופה מן הצד, בטח אנני משפיע על כלום וזאת הדרך הכי נכונה להתנסות בנדב"ר "אמיתי", הלא כן?

בברכה,

אברי לב

זה לא עיניין של עומס אלה עיניין שאתה לוקח רוחב פס מהרשת, לא עבור פיקוח ולא עבור טיסה.

VATSIM מכירה בנושא של האזנה לפיקוח לשם למידה, גם של פקחים מתלמדים וגם של טייסים חדשים ולכן מאפשר את החצי שעה לשם לימוד.

רן.

אני חוזר על שאלתי איך מאזינים לתדרים בתוכנה הזאת?

פורסם

אמליץ על שתי דרכים ללימוד נדב"ר:

א. לטוס אופליין עם FS ATC, שם הנדב"ר מושלם ונטול חריגות ואלתורים.

ב. להאזין למטוסים ברשת, שם תשמע מבטא מקומי, חריגות נוהל של בקרים מוסמכים, ואלתורים:

http://www.liveatc.net/feedindex.php?type=all

יש כאן מספיק תחנות, ממליץ על גישה ועזיבה בוסטון.

ניתן לראות את התעבורה באינטרנט ולהקשיב בו-זמנית ב- PLAYER לקבלת תמונה מלאה, אך את הקישור לכך לא צירפתי, שיהיה מעניין...

אורי שלום

תחילה דבר חשוב: תוכנת הASRC מיועדת לפיקוח בלבד. היחידים המורשים להתחבר בצופים (OBSERVERS) הם "פרחי" פיקוח, כלומר כאלו שלומדים לקראת מבחן הסמכה.

למידת "אווירה" בשדה תעופה חשובה מאוד, וטוב שאתה בוחר תחילה להאזין לתעבורה ולתנועה בשדה. בכדי לראות האם יש פיקוח ניתן להשתמש בתוכנה SERVINFO המצויה באתר, שם ניתן לראות אילו פקחים מחוברים והאם יש תנועה בשדה.

מעבר לכך, בPRC ישנו סעיף האפשר לכל טייס מתחיל להתחבר לרשת (דרך הסימולטור) כדי לצפות בתנועה ולהכיר את תעבורת הקשר. אם אתה מתחבר, עליך להכניס לתוכנית הטיסה הערה שאתה טייס חדש ומאזין לתנועה. כמובן שאין כוונה שתהיה מחובר 8 שעות ותחכה לתנועה, אלא, כרגיל, בטעם.

בהצלחה,

אסף.

ברשותכם אני אוסיף כמה תיקונים.

בנושא הOBSERVING -

החוקים של VATSIM לא קובעים מגבלה כלשהי על זמן החיבור של OBS. כמובן שאם SUPERVISOR רואה OBS מחובר מעל לשעה וחצי (בערך) הוא יפנה אליו לראות מה הוא עושה. במידה ואותו בנאדם סתם יושב ולומד - רוב הסיכוים שהSUP יבקש ממנו להתנתק, ולהתחבר שוב יותר מאוחר.

במידה ואותו בנאדם נמצא בהדרכה לפיקוח, ישאל הSUP את אותו בנאדם מי המדריך שלו, ויוודא את זה איתו. במקרה זה אין בעיה.

כמו שבטח הבנתם מהנאמר למעלה, לכל אחד מותר להכנס כOBS, ואני אישית מציע לכם לא להתחבר יותר מחצי שעה, תתחברו שיש פיקוח ותנועה, תשבו חצי שעה, תלמדו, וכולם יוצאים מרוצים. כמה חוקים שמתחברים כOBS - לענות בנימוס לפניה של SUP או כל אחד אחר.

לשים OBS_ בסוף הכינוי שלכם, לדוגמא LLBG_OBS.

חל איסור על התחברות כOBS מהסימולטור, מי שרוצה להאזין ולהקשיב שיתחבר לASRC כOBS - רק ללמוד טוב איך משתמשים בתוכנה לפני שמתחברים.

חג שמח.

קודם כל לעניין ההתחברות:

הכניסה לשרת דרך SB מותרת ע"י ואטסים והכניסה אמורה להיות מוגדרת דרך המשפט הבא:

XXXX observing ATC

אולם אליה וקוץ בה, אם מתחברים דרך SB, נרשמות לכם שעות טיסה כשבפועל אתם על הקרקע...

לכן קבלתי המלצה להתחבר דרך ה- ASRC גם כאן בתור OBS.

אנני יודע מדוע יש הגבלת זמן בהתחברות. לא נשמע לי הגיוני כלל וכלל. אני כן מבין את עניין העומס אולם, זה לא הזמן הכי נכון להתחבר?

הרי כצופה מן הצד, בטח אנני משפיע על כלום וזאת הדרך הכי נכונה להתנסות בנדב"ר "אמיתי", הלא כן?

בברכה,

אברי לב

פורסם

2 שאלות:

1. אני מבין כי על מנת להתשתמש בASRC יש גם להתקין את ROGER WILCO.

רשום בתגובות כי יש להשתמש רק בגרסת RW הנמצאת באתר חטיבה -

הלינק שבור, ולמרבה הצער לא רשום מהי הגרסה שעובדת.

ראיתי במקום אחר שזו המומלצת היא rw_mk1d3.exe : mark1D .

האם מישהו יכול לאשר שזו אכן הגרסה הטובה?

2. בהוראות של ASRC כתוב כי יש לקנפג תחת SETTINGS OPTION ,

את ENABLE VOICE ENHANCEMENTS.

הצרה היא שאין לי כזה שדה בכלל. אני די בטוח כי איך שהוא הגעתי לאתר באווסים עם

תמונה:

http://www.avsim.com/pages/0702/asrc/asrc_preview.html

הגרסה שהתקנתי היא ASRC 1.1 הישר מאווסים.

יש הצעות?

תודה

אורי

פורסם

The King cannot read?

.Must be Lobengulu of Zulu

למה להתקשט בשמות ותארים? למד א"ב, אח"כ לקרוא, ולבסוף להבין.

שוב צפה ועולה בקשה שנלעס בכדי שתבלע...

נתקלתי בבעיה איפה נכנסים בתוך התוכנה למקום שממנו מתחברים לתדרים...

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...