עבור לתוכן

לוח מובילים

  1. Yarden Ben-Dor

    Yarden Ben-Dor

    חבר חטיבה


    • נקודות

      8

    • הודעות פעילות

      7,165


  2. Yuval Abramzon

    Yuval Abramzon

    חבר חטיבה


    • נקודות

      6

    • הודעות פעילות

      125


  3. shachaf yasurr

    shachaf yasurr

    הנהלת חטיבה


    • נקודות

      4

    • הודעות פעילות

      1,373


  4. Oren Geva

    Oren Geva

    חבר חטיבה


    • נקודות

      3

    • הודעות פעילות

      46


תוכן פופולרי

הצגת תוכן המדורג ביותר 01/11/20 בכל האיזורים

  1. שלום חברים, לפני כמה ימים פרסם כאן מנהל החטיבה מסמך נהלים וחוקים מפורט לשרת הדיסקורד החטיבתי אשר על כולם לעמוד בו. בהתאם לכך, אני חוזר ואומר ושוב מדגיש כי שרת הדיסקורד הינו חלק בלתי נפרד מחטיבת ואטיל ועל כן חלה חובת ניהול שיח מכבד עבור כולם! ז"א התנהגות נאותה, מכבדת ובוגרת בכלל החדרים. לפיכך אין לקלל, אין להתבהם, אין להשתלח ולבצע שיימינג בחברי חטיבה ואין להתנהל בצורה פוגענית כלפי האחר - גם אם מדובר בצחוק. נוסף על כך, כשם שמדובר בקהילה שמכילה בתוכה מגילאי ילדות ועד פנסיה חל איסור מוחלט על הכנסת תכנים מיניים ופוגעניים לשרת הדיסקורד. חברי חטיבה המעוניינים לבצע את כל הדברים האלה מוזמנים לעשאת זאת מחוץ לשרת הדיסקורד החטיבתי. לאחר תלונות שקיבלתי על כמה וכמה חברי חטיבה שממשיכים להתנהל בניגוד למסמך החדש שזה עתה יצא ייכנסו מעתה לפועל שני דברים: 1. החל מהיום, יום א', ה-1.11.2020 ינתן "שבוע חסד" שבו לר תינקט אפיכת משמעת בשרת הדיסקורד - זאת על-מנת לתת לחברי החטיבה האפשרות להתרגל לכללים החדשים. במקום, נעסוק בהסברה ובמתן אזהרות בלבד. החל מיום א' הבא, ה-8.11.2020 תחל האכיפה בכוח מלא ותינקט מדיניות של אפס סובלנות כלפי בעיות משמעת. 2. מרגע זה והלאה נכנס בר רודוי לנהל את שרת הדיסקורד יחד איתי, וביחד נאכוף את כללי המשמעת בשרת. לחוקי השרת לחצו כאן. אנא מכם, שמרו על הכללים בשרת כפי שאתם שומרים עליהם ברשת בכלל.
    8 points
  2. אתה צודק בהחלט ! אבל כדי לנסות לחשוב . אולי זה קורה בגלל שלא נותנים את הכבוד או את היחס המינמלי לאדם קצת מבוגר. איך הצד השני יגיב ? יש שני צדדים לכל מטבע . אין צודק אחד
    4 points
  3. גדולתו של אדם היא למידה עצמית. שים לב שמעולם לא היה לי שום ריב או ויכוח איתך,כי כמו שאמרת,יחס גורר יחס. עם כל הכבוד,כמעט כל צעד של אותה קבוצת אנשים ספציפיים אליהם התייחסתי,מורדים באנשים גדולים מהם, ואף בחטיבה עצמה. דוגמאות? עלילת שווא על חבר הנהלה על כך שגנב 90$ מחבר חטיבה אחר,דבר שאגב הוכח כלא נכון. השני הוא עלילה על חבר חטיבה אחר שלטענתם איים עליהם בשלילת הסמכה וכדומה,כשאותו חבר חטיבה בכלל לא צוות ההנהלה! השלישי הוא כמובן השמעה חוזרת ונשענת של הקלטות של חברי חטיבה,שלא אחשוף פה את שמם,ביניהם אני דרך אגב,ואת השאר אתה יכול לנחש. בוא ותסביר לי למה עד לפני כחצי שנה היה פה כל כך נעים ושקט,ופתאום נהיה שטף של התנהגויות בזויות מצד רוב חברי החטיבה,איך אומרים? "המבין מבין,הטיפש ינחש".
    2 points
  4. בתור אנשים שאתה מגדיר את התנהגותם כמזעזת,אתה מגדיר גם את עצמך? שנכנסת לחדר שיחה פרטי,קטעת הכל,רק בשביל לאחל מוות לאדם בעל מוגבלות נפשית שדיבר איתי? שלעולם לא תחשוב ששכחתי לך את זה. מסתבר שגם לבני 12 לא חסר רוע.
    2 points
  5. כל הכבוד על כל נושא ההסברה על איך צריך להתנהג כמו במסמך. אבל אני נתקל בהתעלמות מוחלטת מתלונות על התנהגות בזיונית של כמה מחברי החטיבה הצעירים יותר שהצטרפו השנה. לא משנה כמה ולמי אתלונן,שוב ושוב אני נתקל בתשובות של "עזוב אותך נו הוא ילד אל תתייחס". עם כל הכבוד,מתוך 5 שנותיי בחטיבה שבהם גם אני הייתי יחסית בעייתי, בהתנהגות והתנהלות כזאת לא נתקלתי מעולם. להפך,לא הייתם נותנים להתנהגות כזאת להתרחש,ישר באן. אם אתם כל כך רוצים משמעת נוקשה בשרת,תאכפו אותה על כולם,בלי "שבוע חסד" וכל הנלווה. יש כמות לא קטנה של ילדי מקלדת בשרת,ואני חושב שהגיע הזמן והגיוני לעשות סינון.
    2 points
  6. חצי שנה עברה, חצי שנה שהתחילה בטיסה ישירה לבנגקוק משם לפיליפינים - יפן - ויאטנם, עצירה קטנה בבנגקוק ואז הודו, חזרה לבנגקוק ולאיים, חזרה לבנגקוק, עלייה לצפון תאילנד, ושוב בנגקוק שם אנחנו נמצאים כרגע תקראו, מעניין ! לפני ארבעה חודשים בויאטנם נחשפנו לאופציה להוציא ויזת עבודה לאוסטרליה והחלטנו ללכת על זה שכן המשכורות שם גבוהות מאוד, גם ככה נחזור לארץ לעבוד אז לפחות להרוויח טוב וגם לראות עוד עולם הגשנו את כל המסמכים והמשכנו לטייל, לאחר שלושה שבועות קיבלנו מייל שאישר לנו את ויזת העבודה והמשכנו לטייל, כשנחליט שזה זמן טוב לסיים את הטיול נחתוך ישירות לקיץ במלבורן באיזור נובמבר דצמבר (חצי כדור הארץ הדרומי ) איפשהו במהלך הודו סימנו לנו את ה6.11 כתאריך טוב לסיים את הטיול ולהגיע לאוסטרליה, להתחיל להתמקם ולמצוא עבודה לפני שהכל נחטף לקראת הכריסמס (כריסמס כש 40 מעלות בחוץ) ידענו שהמדינה הבאה תהיה תאילנד לכן היה מתבקש להזמין כרטיסים לטיסה ישירה מבנגקוק למלבורן, בירת מדינה ויקטוריה באוסטרליה. הזמנו כרטיסים והמשכנו לטייל. לקראת סוף הודו החלטנו שאנחנו רוצים לבקר בארץ לפני שאנחנו נעלמים לעוד שנה בצד השני של העולם, החלטנו לקצר את התכניות של תאילנד בכ-שבוע ולהזמין כרטיסי לישראל. אפליקציית BOOKING, שמחוברת לי לחשבון הגוגל יחד עם המייל והכל, זיהתה את כרטיסי הטיסה, זיהתה שהשהיה בישראל תימשך כשבוע, שכחה שאני ישראלי והציע לי להזמין מלונות לישראל 😂 וכך זה באמת הרגיש, כאילו ישראל היא עוד יעד בטיול, עוד איזה מדינה שנוסעים לראות ועוזבים ליעד הבא אז במציאות : - 28.10.2019, 00:20 זמן תאילנד, דוחפים אחורה משער D3 בבנגקוק עם דרימליינר 787-8 של Royal Jordanian - 04:15 זמן ירדן, נוחתים על מסלול 26L בעמאן, ביקורת גבולות זריזה וסופר סופר סופר חביבה ע"י הירדנים (התלהבו מהדגם דרימליינר שאני סוחב צמוד אליי בשקית כבר חודש וחצי), עלייה חזרה לקומת טיסות יוצאות, המתנה של כשעה ורבע - 06:00 פושבאק עם A321 גם כן של Royal Jordanian, לצערי לא הצלחתי לשים ידי על מושב חלון באחת הטיסות היפות שקיימות בעולם - 22 דקות טיסה בזריחה בגובה 10,000 רגל מהרמה הירדנית דרך ים המלח להרי ירושלים יהודה ושומרון, איזור השפלה שלנו סיבוב מעל הים התיכון ונחיתה על מסלול 12 בנתב"ג - 06:45 מקומי מתחיל לו שבוע של מרוץ לראות את כל החברים כל המשפחות לטעום את כל המסעדות שהתגעגענו אליהן ופינטזנו עליהן כל הטיול ולהתארגן מחדש לשנה נוספת מחוץ לבית בסימולאטור: שחזור הטיסה בוצע ממש הלילה כלומר 22-23.10.2020, כמעט שנה בדיוק אחרי הטיסה במציאות - 00:20 זמן תאילנד, 19:20 זמן ישראל - פושבק עם QW787-8 Royal Jordanian livery ונחיתה בעמאן ב03:50 מקומי, הקדמתי מעט קצת תמונות ריסטרט לסימולאטור וטוענים את האירבוס בעמדה S20 ממנה יצאנו גם במציאות לתל אביב - 06:00 מקומי, פושבאק עם ה FSLabs A320 Royal Jordanian livery ונחיתה בתל אביב בשעה 06:35. בנגקוק - עמאן, VTBS - OJAI מגיעים אל השדה בבנגקוק TIME TO HEAD BACK HOME מגיעים אל המטוס, הוא כבר נגרר לעמדה, חובר לחשמל וצוות הקייטרינג כבר עובד עליו שעה לפני פוש, מזמינים 44 טון דלק שיתווספו למה שנשאר במיכלים כשהמטוס הגיע לכאן בצהרים ויהפכו ל55 טון תכנית טיסה בפנים, מוודאים אותה ועובדים על ביצועים תוך כדי הWALKAROUND BOARDING התחיל העמסת מטען הסתיימה, נוסעים אחרונים עולים, אנחנו כבר רצים על APU, הקבינה נצבעה סגול לאווירת הלילה. מחכים רק לLOADSHEET, נסגור דלתות ונצא לדרך HOLD SHORT RWY19L מוכנים לעזיבה, TARED 3J בנגקוק ברקע הטיסה עצמה כולה הייתה בלילה אז נקפוץ ישר לגישה לעמאן החלטתי ללכת על FULL AUTOLAND ולצפות בנחיתה מהכנף משהו שלא עשיתי מעולם עוברים את המטוס שלנו מהטרמינל אל המטוס הבא עמאן - תל אביב, OJAI - LLBG GATE S20 יורדים לביצוע WALKAROUND בורדינג אני אקח TERRAIN בצד שלי ללג הזה הטיסה כולה תהיה ידנית, דבר לא הכי חכם שיש את ההתרגשות לחזור הביתה ולצלם זריחות וים מלח וסינרי חדש ועוד אבל הלך בסדר חח MUVIN 2D יהיה ההליך שלנו נכנסים למסלול 26L 6 בבוקר, ה-IAE צורחים, אין כיף מזה Flaps up מיירט רדיאל 273 מQAA, ים המלח בSALAM נכנסים למרחב האווירי של ישראל יש פה טעות בתכנון, הייתי צריך להיכנס דרך TALMI בנקודה GENDA, קו החוף של ישראל, עדיין ידני עוד מעמאן, מכאן תכף אמשיך כיוון 300 אל תוך הים לאחר מכן בפניות שמאליות איירט את הILS נתב"ג החדש פינוי בY C4 מהטרמינל, ושבוע מירוץ מתחיל לו עעעכשיו
    2 points
  7. פעם זאתת היתה הנורמה... תחקורים יסודיים אחרי כל אירוע מסוג זה, פרסום התחקיר עם למידה והסקת מסקנות והידוק אכיפת חוקי ואטסים כדי שהסדר יישמר. אירוע עם כמות תנועה מדהימה, שאפו ללא ספק, מתאר לעצמי שעם כמויות כאלה של תנועה קצת יותר קשה להשתלט. לי היו רועדות הידיים להישאר מחובר עם תקלת קשר, ו- DCT על דעת עצמי נשמע לי הזוי. אולי צריך באירועים כאלה סופרוויזר שיתחיל לנתק סוררים. מי עושה כאן סדר בימים אלו? יש DCRM?
    2 points
  8. כמה תמונות מטיסות אז"מ בארץ. חייב להגיד שבP3D עשיתי עבודה מאוד קשה על פוטורילים באיכות גבוהה עם אוטוג'ן ובMSFS המנוע שמציג את הבניינים והעצים פשוט מגורם לעובדה שהתמונת לווין באיכות ירודה להיות שולית. רמה אחרת לגמרי מבחינת הגרפיקה והנראות. לאחר כניסה לבועת השרון דרום מכיוון מחלף אייל: עמק בית נטופה בצד שמאל במקטע חסידים - מחלף גולני: כניסה לבקעת הירדן, ממש צפונית לגדר הביטחון במקטע טירת צבי - מחולה: אזור תעשייה מישור אדומים על האף והוא למעשה הנ.צ "כפר אדומים" (לדעתי טעות בתכנון המפה), בטיסה במקטע כוכב השחר - כפר אדומים: "על הכנף" היישובים תומר, גילגל ונתיב הגדוד בטיפוס מצומת פצאל לנ.צ אלון בקרבת הכפר עטארה בשומרון, נ.צ בנתיב אז"מ צפון השומרון כוכב הירדן: בקעת סנור במקטע עטארה - טובאס בנתיב צפון השומרון: הכנרת מכיוון דרום בטיסה אל נ.צ צמח: פיינל ל15 בר"פ: עם הרוח ל21 בקריית שמונה כאשר מצד שמאל למטה נמצא קיבוץ הגושרים ועל האף קיבוץ דן
    1 point
  9. אהלן חברים , ראשית שאפו ענק על האירוע , מטורף ללא ספק. אני פיקחתי משמרת שניה גישה והיו לי כמה חוויות לא נעימות, אני מעלה אותן כדי שראשית תקראו ושנית מה שיש לקחת הלאה יילקח בבקשה. נקודות לפקחים: 1.לא היה מספיק מרווח בין יוצאת ליוצאת והיו מקרים שהיו צמודות מידי , ארחיב למה זה הכרחי- היו תנועות שלא עקבו על הSID כמו שצריך והרחיקו לכת רחוק מידי והאלה שכן עקבו הסתובבו בזמן ויצר שמה בעיות מפה ועד להודעה חדשה. 2.לשיפור - אני חושב שצריך להתסכל קדימה וכשיש צורך לומר בקלירנס המראה MAINTAIN 3000FT כי יש כאלה שאם לא אמרו להם את זה הם פשוט נסקו גבוה מידי לפני קו חוף , שוב , לא צריך להסביר לכם למה זה בעייתי כשיש SID מזרחי ונכנסות לRNP X. נקודות לטייסים: 1.טייסים שלא יודעים מה זה HIGH SPEED או לחילופין אמרו לי שאין צורך כי הם מתחת ל10000MSL , תהרגו אותי גם אני שברתי שיניים ... 2.כאלה שעשו DCT על דעת עצמם יצר פשוט חוסר תקינות במרחב מפה ועד לSALAM .... 3. תקלות קשר - קורה / לגיטימי - לא לגיטימי להישאר מחוברים או לטוס חופשי ולנסות לסדר את זה כשיש 3 תנועות מסביב שהודפות את הזאת שתקול לה הקשר. מפה לשם "התנגשות מעל LIMKO" שבאשמת הטייסים כי לאחד לא היה קשר והשני לא הגיב במשך דקה ויותר ... 4.טייס ביקש לעזוב קוקפיט 5 דק (זר אומנם אבל אני את המסקנה שלי הסקתי והיא לא לאשר עזיבת קוקפיט באירוע בהמראה) , ווידאתי איתו DCT SALAM 9000FT HIGH SPEED , החזיר לי רידבק להכל ועזב, מפה לשם שום דבר מזה לא בוצע ושוב , חוזרים לאותו SEQ שהלך לפח... ככה מנקודת מבט שלי , אבל בסופו של דבר היה מוצלח ביותר כי זה אומנם תנועות בודדות מתוך עשרות שעשו עבודה מעולה. שבוע נהדר לכולם
    1 point
  10. יחס גורר יחס, וזה קצת עצוב שאנשים מעירים לאנשים על ההתנהגות שלהם בלי להסתכל על איך הם מתנהגים בעצמם...
    1 point
  11. ירדן, תפרסם את זה בשרת הדיסקורד כ announcement. אסור לסמוך שמישהו שמסתובב בדיסקורד גם מאוד פעיל בפורום ולהניח שהוא ראה את הפוסט שלך עם ההנחיות ולוחות הזמנים. אומנם זה של החטיבה אבל עדיין הם שתי פלטפורמות נפרדות שלו תלויות בשימוש אחת בשניה
    1 point
  12. היי, שואל למטרת תחקור ולמידה - האם התנועות שלתחושתך המריאו צמוד מדי המריאו בזמן שאני התחברתי מגדל? אני יודע שמצדי השתדלתי להמריא ביעילות המירבית ועל פי הנהלים, במידה והיה צורך לווסת תנועה, תמיד נתונה לך הסמכות להעביר לסטופ, או לבקש המראות מרווחות יותר (כל X מייל או דקות). בכל מקרה, שמח שאתה מעלה נקודות לתחקור, תרבות בריאה שיכולה להעלות את הרמה ואת ההנאה של כולנו. גל
    1 point
  13. עוד קצת: אזור רתמים ורביבים במקטע גשר אירי - טללים: קיבוץ טללים על האף חורבות עבדת בכנף שמאל: מכתש רמון: הדרך בין שיזפון לצומת קטורה:
    1 point
×
×
  • יצירת חדש...