עבור לתוכן

לוח מובילים

  1. Sagi Yanay

    Sagi Yanay

    חבר חטיבה


    • נקודות

      3

    • הודעות פעילות

      57


  2. Rami Arbili

    Rami Arbili

    יקיר חטיבה


    • נקודות

      3

    • הודעות פעילות

      344


  3. Ran Finkels

    Ran Finkels

    חבר חטיבה


    • נקודות

      1

    • הודעות פעילות

      128


  4. Nir Gonen

    Nir Gonen

    חבר חטיבה


    • נקודות

      1

    • הודעות פעילות

      1,165


תוכן פופולרי

הצגת תוכן המדורג ביותר 11/03/13 בכל האיזורים

  1. Rami Arbili

    למה?

    וזה מה שקורה שקופצים מהר מידי לכבדים... :-)
    3 points
  2. Sagi Yanay

    למה?

    דוד, האמת, שגם אני, בתור אחד שיש לו טיפה ניסיון וותק ב- VATIL, מרגיש, שלאחרונה, כן יש מגמה של "אגו" או "חוסר כבוד" מצד אנשי החטיבה (מספרי VATIL ). ברור שלא מכולם, אבל יש כמה. אני מרגיש שיש אנשים ש"תופסים תחת" על הגל של "יש לי מספר VATIL"... אני אישית, למשל, הפסקתי לפקח, כי נמאס לי מההשתחצנות הזאת של האנשים. בכל פעם שאני מנסה לפתוח איזשהו מגדל, יקום מישהו שישלח אותי להדרכות כי אני כבר "וותיק מידי".... מבין את איתמר במידה מסויימת...
    2 points
  3. Ran Finkels

    למה?

    איציק, שם בצד תפעול תוכנה. VRC באמצע הלילה כל אחד יכול להפעיל אותה בלי יותר מידי דרמות. ES מורכב יותר, 10 דקות גג וחזרה לכשירות בסיסית + מספקת לניהול תעבורה. יקח אולי עוד כמה דקות איפוס כללי ובמקרים הקשים תמיד יש את VRC. תאחלס רענון צריך להיות על שינויים במרחב, שינוי בהליכים , נהלי עבודה וכו'. את העבודה אנחנו יודעים. אחד שבעברו יש קצת שעות הדרכה וקצת שעות חניכה וקצת שעות בחינה, לא צריך להסביר לך את זה. אני מהדור שחונך ללמוד לבד. לא זקוק שיחזיקו לי את היד. קצת כבוד לזקני השבט, לא יזיק ואין פה שום עניין של אגו. יש פה רק טעם נפגם של יחס לא ראוי לאנשים שנתנו פה הרבה מאוד מזמנם ולצערם בזמן האחרון, כל אחד מסיבותיו הוא, לא היה זמן לתת לפיקוח.
    1 point
  4. Sagi Yanay

    למה?

    הממ כן ולא.... אתה במקרה מכיר אותי קצת שנים... מה תגיד על "ויקום המלפפון וייכה את הגנן..." ? נראה לי קצת מתנשא שמי שיש לו רבע שעות פיקוח ב VATIL ממני, יוריד אותי לדרגת טוראי וישלח אותי להדרכות... עם כל הכבוד ויש לי הרבה...
    1 point
  5. Nir Gonen

    למה?

    זה שכמה ילדים מFXP לא יודעים לטוס לא אומר שFMC אחראי למות הIFR ה״קלאסי״ כמות הפעמים שיירטתי רדיאלים ידנית במהלך סיד עם קשתות DME וכו ב737... כמו הכל בתעופה, אתה יכול לשאוף למצוינות ולתרגל או שאתה יכול כמו שאמרת ללחוץ על כמה כפתורים אל תאשים את הFMC תאשים את הטייס
    1 point
×
×
  • יצירת חדש...