אני אסגור את הנושא הזה בכך שאני אגיד כמו שאמרו פה איליי וניר,
היו כוונות לשיתוף פעולה יחד איתם אבל משום מה הם לא רצו.
אז כמובן שאני לא אאסור על אנשים לטוס בחברה אבל אני חושב ובטוח אפילו שהיעד שלי זה חברי חטיבת ואטיל..
אין מה לעשות החטיבה שלנו היחידה שהיתה יוזמת איתנו אירועים ושיתופי פעולה כלשהם,
בנוסף יש עוד דרכים לפנות אלינו לא רק דרך הפורום הזה...