שלום לכולם ,
בסופ"ש הקרוב אנו נעבור לאיחסון שנרכש לאחרונה (כפי שהוצג בכנס האחרון) .
במסגרת המעבר :
1. יועברו : ה-MOODLE החטיבתי , הפורום ואתר ה-REAL OPS של מחלקת אירועים.
כמו כן , כחלק מתמיכתנו בבית ספר VWINGS יועבר גם אתר ביה"ס .
2. יעלה אתר חטיבה חדש בעל מערכות עזר לטייס ולפקח - נפרט בהמשך .
הערה : שרת ה-TS ימשיך לפעול בכתובת 13.79.160.203 ללא שינוי בהרשאות או במבנה .
צפי לסיום המעבר : יום שבת ה-20/5 עד השעה 20:00 .