Ilan Jonas פורסם ספטמבר 7, 2013 דיווח פורסם ספטמבר 7, 2013 תודה רבה לפקחים האמיצים, נהניתי מאד! Yarden Ben-Dor הגיבו לזה 1
Zeev Bucki פורסם ספטמבר 7, 2013 דיווח פורסם ספטמבר 7, 2013 היה גדול. בהתחלת הערב לא יכלתי להכנס לFSINN מרוב הלחץ של הטייסים. לאחר מכן שהגיע איתי ארנון הלחץ נרגע והמראתי. כרגע נחתתי בטהראן שם היה רגוע.ה777-200LR מתפקד כהלכה. דרך אגב: ה744 נקרא המלכה. איך נקרא ל777? ובכן היא תקרא "שיכרון חושים" כי זה מה שחשתי שהטסתי אותה הלילה. וגם כי בצעירותי היה משקה בקבוק קוניאק הכי פופולרי בארץ שנקרא 777 וממנו השתכרנו במסיבות . אז היום אני משתכר מה777 הזה בשחקים...
Barak Zohar פורסם ספטמבר 7, 2013 דיווח פורסם ספטמבר 7, 2013 בוקי, מטוס זה בלשון זכר. אני לא מבין מדוע אתה תמיד מדבר על המטוס בלשון נקבה... נראה לי שאתה צריך למצוא למטוס שם גברי יותר (-;
Noy Farhi פורסם ספטמבר 8, 2013 דיווח פורסם ספטמבר 8, 2013 בוקי, מטוס זה בלשון זכר. אני לא מבין מדוע אתה תמיד מדבר על המטוס בלשון נקבה... נראה לי שאתה צריך למצוא למטוס שם גברי יותר (-; חחחחחחחחחחח
Ittai Arnon פורסם ספטמבר 8, 2013 דיווח פורסם ספטמבר 8, 2013 ברצוני לסכם את האירוע ולומר שהיה אירוע מוצלח ! המון טייסים שלנו ! בלי טייסים שלהם, חבל.... הפגנו רמה גבוהה וחוזק ! תודה רבה לכל השותפים - ממחלקת אירועים אור, ירדן, בוך ועד הפקחים! ברכות לשמעון כהן על הסמכת מגדל בן-גוריון ! שנה טובה לכולנו ! צירפתי כמה תמונות בודדות מהפיקוח ! מוזמנים לצרף לשרשור זה את שלכם! SERVINFO מלא באזורינו כפי שלא היה הרבה זמן נכון אילן ? אמיר ? כל הכבוד ! תראו כמה ELY! לא הספקתי לצלם בשעות העומס.... אבל אלו ELY456 ו ELY5414 שנחתו מטהרן: (שמתי אור יום שיראו) וזה אלעד זיירמן שנחת לקראת 23:20, נחיתה טובה !
Ran Finkels פורסם ספטמבר 8, 2013 דיווח פורסם ספטמבר 8, 2013 אלעד מצא את דרכו חזרה ? amir friedland הגיבו לזה 1
Zeev Bucki פורסם ספטמבר 8, 2013 דיווח פורסם ספטמבר 8, 2013 בוקי, מטוס זה בלשון זכר. אני לא מבין מדוע אתה תמיד מדבר על המטוס בלשון נקבה... נראה לי שאתה צריך למצוא למטוס שם גברי יותר (-; חהחהחהחהחה ברק זה לא בא ממני.ה744 נקרא "מלכת השמיים" QUEEN OF THE SKY כלומר מלכת השמיים בלשון נקבה אז אני פשוט המשכתי את המגמה ל777:"שכרון חושים" חהחהחהח
Zeev Bucki פורסם ספטמבר 8, 2013 דיווח פורסם ספטמבר 8, 2013 ברצוני לסכם את האירוע ולומר שהיה אירוע מוצלח ! המון טייסים שלנו ! בלי טייסים שלהם, חבל.... הפגנו רמה גבוהה וחוזק ! תודה רבה לכל השותפים - ממחלקת אירועים אור, ירדן, בוך ועד הפקחים! ברכות לשמעון כהן על הסמכת מגדל בן-גוריון ! שנה טובה לכולנו ! צירפתי כמה תמונות בודדות מהפיקוח ! מוזמנים לצרף לשרשור זה את שלכם! SERVINFO מלא באזורינו כפי שלא היה הרבה זמן נכון אילן ? אמיר ? כל הכבוד ! תראו כמה ELY! לא הספקתי לצלם בשעות העומס.... אבל אלו ELY456 ו ELY5414 שנחתו מטהרן: (שמתי אור יום שיראו) וזה אלעד זיירמן שנחת לקראת 23:20, נחיתה טובה !
Zeev Bucki פורסם ספטמבר 8, 2013 דיווח פורסם ספטמבר 8, 2013 לאיתי וכולם! אתם רואים שאפשר להרים אירוע ולהפגין נוכחות בשחקים של הרבה טייסים משלנו!!! ואין לנו צורך בטובות של אף אחד.
Eyal Seminar פורסם ספטמבר 8, 2013 דיווח פורסם ספטמבר 8, 2013 מסכים איתך מאוד אייל , מצד שני אנחנו צריכים לעשות אצלנו (הטייסים) בדק בית למה מתפרצים על הקשר בכל אירוע מחדש.. נכון צריכים אנחנו צריכים להתעזר בסבלנות ואני חושב שלרוב זה קרה. בקרקע הבעיה היא לא בעיה של סבלנות. ברגע שיש לך משהו כמו 15 מטוסים שרוצים לצאת באותו זמן ופקח אחד, ואין הפרדה של זמן או מרחק בין המטוסים זה ממש מזל להתחיל להשחיל מילה בלי שמישהו אחר גם יתחיל..(שלא כמו בשאר משך הזמן בטיסה ..המראה..שיוט..גישה ונחיתה.. ששם במקרה ויש התפרצויות זה כן לרוב הטייס הוא האחראי עליהן). סתם איזה משהו להמחשה של מה שאני מנסה להגיד - זה משחק 21, מכיר? שיש קבוצה של אנשים שצריכים לספור ביחד עד 21 בלי להתפרץ?... תחשוב על זה.. בקיצור דבר שיכול מאד לעזור בקרקע להבא באירוע כזה זה דילברי. שוב תודה לכל הפקחים נהנתי מאד באירוע.
Ran Finkels פורסם ספטמבר 8, 2013 דיווח פורסם ספטמבר 8, 2013 ניהול נכון של התנועות = Don't call us, we call you Yoram Benary וגם Liav Nefesh הגיבו לזה 2
Elad Zeierman פורסם ספטמבר 8, 2013 דיווח פורסם ספטמבר 8, 2013 גם אני שואל את עצמי......... אמר זה שכבר לא זוכר איך להגיע איך להתחלה של 26 והשני שלא ניגב את החלב מהשפתיים.... אירוע מעולה חבל שלא היו יותר איראנים, אבל מה אכפת לי החבר'ה כאן נהנו מהשירותי פיקוח לגבי הקרקע- לא מבין איך אבל זה לקח שכבר הפקנו באירועים הראשונים של החטיבה לפני יותר מעשור ועבר "ריענון" לא פעם באירועים אחרים וזה שלאירוע בסדר גודל כזה חובה דליברי, יותר מאשר מגדל או תל אביב.. בלי קשר למרות זאת רוצה לציין לשבח את מי שהיה בשעות הראשונות על הקרקע - לדעתי יובל שגב על התיקתוק והעבודה המאומצת.
Ran Finkels פורסם ספטמבר 8, 2013 דיווח פורסם ספטמבר 8, 2013 אמר זה שכבר לא זוכר איך להגיע איך להתחלה של 26 והשני שלא ניגב את החלב מהשפתיים.... אירוע מעולה חבל שלא היו יותר איראנים, אבל מה אכפת לי החבר'ה כאן נהנו מהשירותי פיקוח לגבי הקרקע- לא מבין איך אבל זה לקח שכבר הפקנו באירועים הראשונים של החטיבה לפני יותר מעשור ועבר "ריענון" לא פעם באירועים אחרים וזה שלאירוע בסדר גודל כזה חובה דליברי, יותר מאשר מגדל או תל אביב.. בלי קשר למרות זאת רוצה לציין לשבח את מי שהיה בשעות הראשונות על הקרקע - לדעתי יובל שגב על התיקתוק והעבודה המאומצת. כרגיל לא, K U 30 צבאית HP26 ... amir friedland, Elad Zeierman וגם Ofir Lavi הגיבו לזה 3
amir friedland פורסם ספטמבר 8, 2013 דיווח פורסם ספטמבר 8, 2013 נכון צריכים אנחנו צריכים להתעזר בסבלנות ואני חושב שלרוב זה קרה. בקרקע הבעיה היא לא בעיה של סבלנות. ברגע שיש לך משהו כמו 15 מטוסים שרוצים לצאת באותו זמן ופקח אחד, ואין הפרדה של זמן או מרחק בין המטוסים זה ממש מזל להתחיל להשחיל מילה בלי שמישהו אחר גם יתחיל..(שלא כמו בשאר משך הזמן בטיסה ..המראה..שיוט..גישה ונחיתה.. ששם במקרה ויש התפרצויות זה כן לרוב הטייס הוא האחראי עליהן). סתם איזה משהו להמחשה של מה שאני מנסה להגיד - זה משחק 21, מכיר? שיש קבוצה של אנשים שצריכים לספור ביחד עד 21 בלי להתפרץ?... תחשוב על זה.. בקיצור דבר שיכול מאד לעזור בקרקע להבא באירוע כזה זה דילברי. שוב תודה לכל הפקחים נהנתי מאד באירוע. הדוגמא של ה 21 היא לא מדויקת ואסביר (חח זה קצת מצחיק שמתעסקים בזה אבל חשוב להבין.) : ב 21 אתה נדרש "לתפוס" רגע שבו רק אתה מצליח לספור ספרה אחת בודדת , וזה קשה---.אבל זה ממש לא מה שקורה ברשת. שמתכוונים להתפרצויות על הקשר . זה לא איך בדיוק שבאתי לקרוא לקלירנס אז גם אתה קראת אבל בדיוק שנייה אחרי וזה נקרא התפרצות כי עליתה לי הדברים - זה לא מה שאני מתכוון אליו , זה משהו שאין מה לעשות והוא קורה , יש דיילי ברשת וצריכים להתמודד. שאני מתכוון להתפרצות ,הכוונה היא שלא ייתכן שבזמן שמטוס מחזיר רידבק על קלירנס , באמצע הקלירנס , אני אומר שוב , באמצע הקלירנס , יתפרץ מטוס על הקשר ויתחיל לדבר , זה לא מה שקורה ב משחק 21(תחשוב שב21 היו צריכים לדקלם משפט שלם ברצף מסוים , וכשהייתה באמצע המשפט חבר שלך היה נכנס לך בדברים ואומר את שלו...) זה מה שקורה שאין תרבות דיבור אצל הטייסים ברשת. לכן, תתחברו לערוץ ותמיד תמתינו כמה שניות לוודא שאף אחד לא משדר לפניכם. ואף פעם אין לטייס זכות להתפרץ לקלירנס ברשת , גם אם יש 100 טיסות יוצאות באותו הזמן וכולם רוצים לקבל קלרינס. אם חושבים שהפתרון זה סלוטים אז לדעתי זה לא , פשוט צריכים לעבוד על זה. מקווה שהבנת .
Ran Ben Shmuel פורסם ספטמבר 8, 2013 דיווח פורסם ספטמבר 8, 2013 בדיוק במיוחד בהיבטי בקשות לקלירנס ודחיפה, אגב זיירמן מצא את דרכו חזרה רק ב2330 בערך (כחצי שעה אחרי פרידלנד ובן דור) חיזוי שהתגשם
Or Bahtari פורסם ספטמבר 11, 2013 מחבר דיווח פורסם ספטמבר 11, 2013 **תחקיר** 1) אופן ארגון האירוע - הצלחנו לארגן פיקוח מכובד באזורים שבד"כ אנו לא רואים בהם פיקוח והאירוע היה מתואם היטב. 2) פיקוח בישראל - א. בהחלט באירועים שכאלה יש לעלות עמדת קלירנס אך במידה ואין יש לשמור על סבלנות בקשר. ב. כמו כן , בכל אירוע בארץ מן הראוי שתהיה עמדת תל אביב קונטרול מחוברת גם האירוע לא נוגע ישירות בעמדה. 3) הצלחת האירוע - א. כמות טייסים מכובדת ביותר מהצד שלנו - כל הכבוד! ב. מטרת האירוע לא הושגה כיוון שטייסי החטיבה האיראנית לא טסו לכאן ולכן לא ניתן לקרוא לאירוע CITY HOP אלא מטס. 4) תדפיס טיסות של האירוע (זמני UTC) :