עבור לתוכן
Or Bahtari

סיכום **** Tel Aviv – Tehran ROUND TRIP

Recommended Posts

היה גדול. בהתחלת הערב לא יכלתי להכנס לFSINN מרוב הלחץ של הטייסים. לאחר מכן שהגיע איתי ארנון הלחץ נרגע והמראתי. כרגע נחתתי בטהראן שם היה רגוע.ה777-200LR מתפקד כהלכה.

דרך אגב: ה744 נקרא המלכה. איך נקרא ל777? ובכן היא תקרא "שיכרון חושים" כי זה מה שחשתי שהטסתי אותה הלילה. וגם כי בצעירותי היה משקה בקבוק קוניאק הכי פופולרי בארץ שנקרא 777 וממנו השתכרנו במסיבות . אז היום אני משתכר מה777 הזה בשחקים...

קישור לתוכן
Share on other sites

בוקי, מטוס זה בלשון זכר. אני לא מבין מדוע אתה תמיד מדבר על המטוס בלשון נקבה...

נראה לי שאתה צריך למצוא למטוס שם גברי יותר (-;

קישור לתוכן
Share on other sites

ברצוני לסכם את האירוע ולומר שהיה אירוע מוצלח !

המון טייסים שלנו ! בלי טייסים שלהם, חבל.... הפגנו רמה גבוהה וחוזק !

 

תודה רבה לכל השותפים - ממחלקת אירועים אור, ירדן, בוך ועד הפקחים!

 

ברכות לשמעון כהן על הסמכת מגדל בן-גוריון !

 

שנה טובה לכולנו !

 

צירפתי כמה תמונות בודדות מהפיקוח ! מוזמנים לצרף לשרשור זה את שלכם!

 

SERVINFO מלא באזורינו כפי שלא היה הרבה זמן נכון אילן ? אמיר ?

pic2_zps1590ec24.jpg

 

כל הכבוד ! תראו כמה ELY! 

Pic1_zps6ad35722.jpg

 

לא הספקתי לצלם בשעות העומס.... אבל אלו ELY456 ו ELY5414 שנחתו מטהרן: (שמתי אור יום שיראו)

 

fsx2013-09-0722-57-15-45_zpsb5944e1a.jpg

 

וזה אלעד זיירמן שנחת לקראת 23:20, נחיתה טובה !

fsx2013-09-0723-22-24-62_zpsb3e9b48a.jpg

קישור לתוכן
Share on other sites

בוקי, מטוס זה בלשון זכר. אני לא מבין מדוע אתה תמיד מדבר על המטוס בלשון נקבה...

נראה לי שאתה צריך למצוא למטוס שם גברי יותר (-;

חהחהחהחהחה ברק זה לא בא ממני.ה744 נקרא "מלכת השמיים" QUEEN OF THE SKY כלומר מלכת השמיים בלשון נקבה אז אני פשוט המשכתי את המגמה ל777:"שכרון חושים" חהחהחהח

קישור לתוכן
Share on other sites

ברצוני לסכם את האירוע ולומר שהיה אירוע מוצלח !

המון טייסים שלנו ! בלי טייסים שלהם, חבל.... הפגנו רמה גבוהה וחוזק !

 

תודה רבה לכל השותפים - ממחלקת אירועים אור, ירדן, בוך ועד הפקחים!

 

ברכות לשמעון כהן על הסמכת מגדל בן-גוריון !

 

שנה טובה לכולנו !

 

צירפתי כמה תמונות בודדות מהפיקוח ! מוזמנים לצרף לשרשור זה את שלכם!

 

SERVINFO מלא באזורינו כפי שלא היה הרבה זמן נכון אילן ? אמיר ?

pic2_zps1590ec24.jpg

 

כל הכבוד ! תראו כמה ELY! 

Pic1_zps6ad35722.jpg

 

לא הספקתי לצלם בשעות העומס.... אבל אלו ELY456 ו ELY5414 שנחתו מטהרן: (שמתי אור יום שיראו)

 

fsx2013-09-0722-57-15-45_zpsb5944e1a.jpg

 

וזה אלעד זיירמן שנחת לקראת 23:20, נחיתה טובה !

fsx2013-09-0723-22-24-62_zpsb3e9b48a.jpg

קישור לתוכן
Share on other sites

לאיתי וכולם!

אתם רואים שאפשר להרים אירוע ולהפגין נוכחות בשחקים של הרבה טייסים משלנו!!! ואין לנו צורך בטובות של אף אחד.

קישור לתוכן
Share on other sites

מסכים איתך מאוד אייל , מצד שני אנחנו צריכים לעשות אצלנו (הטייסים) בדק בית למה מתפרצים על הקשר בכל אירוע מחדש..

 

נכון צריכים אנחנו צריכים להתעזר בסבלנות ואני חושב שלרוב זה קרה.

בקרקע הבעיה היא לא בעיה של סבלנות.

ברגע שיש לך משהו כמו 15 מטוסים שרוצים לצאת באותו זמן ופקח אחד, ואין הפרדה של זמן או מרחק בין המטוסים זה ממש מזל להתחיל להשחיל מילה בלי שמישהו אחר גם יתחיל..(שלא כמו בשאר משך הזמן בטיסה ..המראה..שיוט..גישה ונחיתה.. ששם במקרה ויש התפרצויות זה כן לרוב הטייס הוא האחראי עליהן).

סתם איזה משהו להמחשה של מה שאני מנסה להגיד - זה משחק 21, מכיר?

שיש קבוצה של אנשים שצריכים לספור ביחד עד 21 בלי להתפרץ?... תחשוב על זה..

בקיצור דבר שיכול מאד לעזור בקרקע להבא באירוע כזה זה דילברי.

שוב תודה לכל הפקחים נהנתי מאד באירוע. 

 

קישור לתוכן
Share on other sites

גם אני שואל את עצמי.........

אמר זה שכבר לא זוכר  איך להגיע איך להתחלה של 26 והשני שלא ניגב את החלב מהשפתיים....

 

 

 

אירוע מעולה חבל שלא היו יותר איראנים, אבל מה אכפת לי החבר'ה כאן נהנו מהשירותי פיקוח

 

לגבי הקרקע- לא מבין איך אבל זה לקח שכבר הפקנו  באירועים הראשונים של החטיבה לפני יותר מעשור ועבר "ריענון" לא פעם באירועים אחרים וזה שלאירוע בסדר גודל כזה חובה דליברי, יותר מאשר מגדל או תל אביב..

בלי קשר למרות זאת רוצה לציין לשבח את מי שהיה בשעות הראשונות על הקרקע - לדעתי יובל שגב על התיקתוק והעבודה המאומצת.

קישור לתוכן
Share on other sites

אמר זה שכבר לא זוכר  איך להגיע איך להתחלה של 26 והשני שלא ניגב את החלב מהשפתיים....

 

 

 

אירוע מעולה חבל שלא היו יותר איראנים, אבל מה אכפת לי החבר'ה כאן נהנו מהשירותי פיקוח

 

לגבי הקרקע- לא מבין איך אבל זה לקח שכבר הפקנו  באירועים הראשונים של החטיבה לפני יותר מעשור ועבר "ריענון" לא פעם באירועים אחרים וזה שלאירוע בסדר גודל כזה חובה דליברי, יותר מאשר מגדל או תל אביב..

בלי קשר למרות זאת רוצה לציין לשבח את מי שהיה בשעות הראשונות על הקרקע - לדעתי יובל שגב על התיקתוק והעבודה המאומצת.

 

כרגיל לא, K U 30 צבאית HP26 ... 80

קישור לתוכן
Share on other sites

נכון צריכים אנחנו צריכים להתעזר בסבלנות ואני חושב שלרוב זה קרה.

בקרקע הבעיה היא לא בעיה של סבלנות.

ברגע שיש לך משהו כמו 15 מטוסים שרוצים לצאת באותו זמן ופקח אחד, ואין הפרדה של זמן או מרחק בין המטוסים זה ממש מזל להתחיל להשחיל מילה בלי שמישהו אחר גם יתחיל..(שלא כמו בשאר משך הזמן בטיסה ..המראה..שיוט..גישה ונחיתה.. ששם במקרה ויש התפרצויות זה כן לרוב הטייס הוא האחראי עליהן).

סתם איזה משהו להמחשה של מה שאני מנסה להגיד - זה משחק 21, מכיר?

שיש קבוצה של אנשים שצריכים לספור ביחד עד 21 בלי להתפרץ?... תחשוב על זה..

בקיצור דבר שיכול מאד לעזור בקרקע להבא באירוע כזה זה דילברי.

שוב תודה לכל הפקחים נהנתי מאד באירוע. 

 

הדוגמא של ה 21 היא לא מדויקת ואסביר (חח זה קצת מצחיק שמתעסקים בזה אבל חשוב להבין.) :

ב 21 אתה נדרש "לתפוס" רגע שבו רק אתה מצליח לספור ספרה אחת בודדת , וזה קשה---.אבל זה ממש לא מה שקורה ברשת.

שמתכוונים להתפרצויות על הקשר . זה לא איך בדיוק שבאתי לקרוא לקלירנס אז גם אתה קראת אבל בדיוק שנייה אחרי וזה נקרא התפרצות כי עליתה לי הדברים - זה לא מה שאני מתכוון אליו , זה משהו שאין מה לעשות והוא קורה , יש דיילי ברשת וצריכים להתמודד.

שאני מתכוון להתפרצות ,הכוונה היא שלא ייתכן שבזמן שמטוס מחזיר רידבק על קלירנס , באמצע הקלירנס , אני אומר שוב , באמצע הקלירנס , יתפרץ מטוס על הקשר ויתחיל לדבר  , זה לא מה שקורה ב משחק 21(תחשוב שב21 היו צריכים לדקלם משפט שלם ברצף מסוים , וכשהייתה באמצע המשפט חבר שלך היה נכנס לך בדברים ואומר את שלו...) זה מה שקורה שאין תרבות דיבור אצל הטייסים ברשת. 

לכן, תתחברו לערוץ ותמיד תמתינו כמה שניות לוודא שאף אחד לא משדר לפניכם. ואף פעם אין לטייס זכות להתפרץ לקלירנס ברשת , גם אם יש 100 טיסות יוצאות באותו הזמן וכולם רוצים לקבל קלרינס.

אם חושבים שהפתרון זה סלוטים אז לדעתי זה לא , פשוט צריכים לעבוד על זה.

מקווה שהבנת  :D .

קישור לתוכן
Share on other sites

בדיוק במיוחד בהיבטי בקשות לקלירנס ודחיפה, אגב זיירמן מצא את דרכו חזרה רק ב2330 בערך (כחצי שעה אחרי פרידלנד ובן דור)

 

חיזוי שהתגשם :)

קישור לתוכן
Share on other sites

**תחקיר**

 

1) אופן ארגון האירוע - הצלחנו לארגן פיקוח מכובד באזורים שבד"כ אנו לא רואים בהם פיקוח והאירוע היה מתואם היטב.

 

2) פיקוח בישראל -

    א. בהחלט באירועים שכאלה יש לעלות עמדת קלירנס אך במידה ואין יש לשמור על סבלנות בקשר.

    ב. כמו כן , בכל אירוע בארץ מן הראוי שתהיה עמדת תל אביב קונטרול מחוברת גם האירוע לא נוגע ישירות בעמדה.

 

3) הצלחת האירוע - 

   א. כמות טייסים מכובדת ביותר מהצד שלנו - כל הכבוד!

   ב. מטרת האירוע לא הושגה כיוון שטייסי החטיבה האיראנית לא טסו לכאן ולכן לא ניתן לקרוא לאירוע CITY HOP אלא מטס.

 

4) תדפיס טיסות של האירוע (זמני UTC) : 

 

5230606ad9776.bmp

קישור לתוכן
Share on other sites

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...