Adi Sahar פורסם יוני 8, 2014 דיווח פורסם יוני 8, 2014 אחרי שנים זה סוף סוף קורה, מיקרוסופט מכרה את הרישיון לחברה אחרת, שכרגע טרם ידוע מה תעשה עם הפלטפורמה: עוד פרטים כאן: http://forum.avsim.net/page/index.html/_/pri-news/microsoft-sells-license-to-fs-franchise-r2295?st=25
Shai Selbiger פורסם יוני 9, 2014 דיווח פורסם יוני 9, 2014 סוף סוף, אולי עכשיו אנחנו יכולים לצפות לגרסה חדשה לסימולטור? Fsx II חחח shachaf yasurr הגיבו לזה 1
shachaf yasurr פורסם יוני 9, 2014 דיווח פורסם יוני 9, 2014 בע"ה יצא סוף סוף גירסא נורמלית לסימולטור ..
Elad Zeierman פורסם יוני 9, 2014 דיווח פורסם יוני 9, 2014 ממליץ לצנן התלהבות, כיוון שמדובר כנראה בחברה מסחרית לפיתוח משחקי מחשב, לא יודע מה זה ייתן, חברות משחקי המחשב בשנים האחרונות הופכות את המוצרים שלהם לרזים מאוד מבוססי DLC , תשלומים עבור רשתות אונליין וכו, מיקרוסופט ניסתה לעשת משהו עם FLIGHT ונכשלה,. משחקי קוד פתוח שבתחילת שנות ה 2000 היו להיט, בעיקר בגלל הקוד הפתוח שלהם נמכרו לחברות גדולות ואלה פשט הרסו את המותג, אחת הדוגמאות זה המשחק המיתולגי סים סיטי, שהיה שבגרסה הקודמת שלה תוכנת קוד פתוח עם קהילת אונליין ענפה, EA, רכשה אותה והפכה אותה לאחר ציפיות רבות לאחד הפלופים הגדולים של 2013, משחק מאוד מוגבל באשרויות שלו, יקר שעליו צריך להוסיף DLC מאסיבי כדי לשפר, ואפשרויות קוד פתוח מוגבלות לצד שלישי. מקווה שאני טועה, בכל מקרה פיתוח סימולטור חדש מהייסוד ייקח לפחות 3-4 שנים כיוון שתקנו אותי אם אני טועה הקוד נמכר ללוקהייד .
Almog Atar פורסם יוני 9, 2014 דיווח פורסם יוני 9, 2014 ממליץ לצנן התלהבות, כיוון שמדובר כנראה בחברה מסחרית לפיתוח משחקי מחשב, לא יודע מה זה ייתן, חברות משחקי המחשב בשנים האחרונות הופכות את המוצרים שלהם לרזים מאוד מבוססי DLC , תשלומים עבור רשתות אונליין וכו, מיקרוסופט ניסתה לעשת משהו עם FLIGHT ונכשלה,. משחקי קוד פתוח שבתחילת שנות ה 2000 היו להיט, בעיקר בגלל הקוד הפתוח שלהם נמכרו לחברות גדולות ואלה פשט הרסו את המותג, אחת הדוגמאות זה המשחק המיתולגי סים סיטי, שהיה שבגרסה הקודמת שלה תוכנת קוד פתוח עם קהילת אונליין ענפה, EA, רכשה אותה והפכה אותה לאחר ציפיות רבות לאחד הפלופים הגדולים של 2013, משחק מאוד מוגבל באשרויות שלו, יקר שעליו צריך להוסיף DLC מאסיבי כדי לשפר, ואפשרויות קוד פתוח מוגבלות לצד שלישי. מקווה שאני טועה, בכל מקרה פיתוח סימולטור חדש מהייסוד ייקח לפחות 3-4 שנים כיוון שתקנו אותי אם אני טועה הקוד נמכר ללוקהייד . לא נותר אלא להסכים.לדעתי תחרות זה ממש לא מה שאנשי vatsim צריכים, נניח ויצא כאן מוצר שמהווה תחליף ראוי (אני בספק גדול אבל נניח) מה שנקבל זה שלוש פלטפורמות שמתחרות על הכתר, הp3d, x plane ולצורך העניין הפלטפורמה ה"חדשה". כבר היום יש פיצול בין הפלטפורמות הקיימות מה שאומר חברות שמפתחות לכאן או לכאן, להוסיף צד שלישי לסיפור רק יגדיל את הפיצול וזה עלול להתבטא בתוכנות חיבור, פערי תשתיות בין סימולטורים ועוד (מה שרלוונטי לvatsim). תחרות זה בדרך כלל בריא אבל לדעתי לא במקרה הזה, אנחנו בעיצומה של "תחרות" בין x plane לבין p3d על תואר המחליף לfsx, אני בספק שפלטפורמה חדשה תוכל לתת כאן פייט רציני בטח שלא נוקאאוט - זה כבר יהיה מאוחר מידי...
Amir Paz פורסם יוני 10, 2014 דיווח פורסם יוני 10, 2014 מה עם כמה ישראלים שמוכנים להשקיע כסף ולפתח סימולטור מאפס? מה לדעתכם עלות/זמן הפיתוח לכתיבת קוד מאפס ?
Adi Sahar פורסם יוני 10, 2014 מחבר דיווח פורסם יוני 10, 2014 מה עם כמה ישראלים שמוכנים להשקיע כסף ולפתח סימולטור מאפס? מה לדעתכם עלות/זמן הפיתוח לכתיבת קוד מאפס ? לא בר ביצוע. ב FSX יש 20 שנים של קידוד. חלק מהקוד הולך אחורה לשנות ה90. כן עד כדי כך.
Amir Paz פורסם יוני 10, 2014 דיווח פורסם יוני 10, 2014 לא מדבר על FSX. מדבר על חבורה של 15-20 חבר׳ה שמצליחה לקבל מימון לשנתיים נניח ומתחילה מאפס. יש כל כך הרבה כלים כיום בשוק בשונה מפעם שמיקרוסופט הייתה צריכה להמציא את הגלגל. על call of duty עבדו 500 איש. הרבה בגלל עניין התסריטים /אפקטים/הקלטטות.
Adi Sahar פורסם יוני 10, 2014 מחבר דיווח פורסם יוני 10, 2014 לא נותר אלא להסכים. לדעתי תחרות זה ממש לא מה שאנשי vatsim צריכים, נניח ויצא כאן מוצר שמהווה תחליף ראוי (אני בספק גדול אבל נניח) מה שנקבל זה שלוש פלטפורמות שמתחרות על הכתר, הp3d, x plane ולצורך העניין הפלטפורמה ה"חדשה". כבר היום יש פיצול בין הפלטפורמות הקיימות מה שאומר חברות שמפתחות לכאן או לכאן, להוסיף צד שלישי לסיפור רק יגדיל את הפיצול וזה עלול להתבטא בתוכנות חיבור, פערי תשתיות בין סימולטורים ועוד (מה שרלוונטי לvatsim). תחרות זה בדרך כלל בריא אבל לדעתי לא במקרה הזה, אנחנו בעיצומה של "תחרות" בין x plane לבין p3d על תואר המחליף לfsx, אני בספק שפלטפורמה חדשה תוכל לתת כאן פייט רציני בטח שלא נוקאאוט - זה כבר יהיה מאוחר מידי... לדעתי הכלל הוא שתחרות זה תמיד דבר טוב. בלי תחרות, לא יהיה לך שפע בשוק ומחירים הוגנים. מה עדיף, שחברה אחת תשלוט בהכל? ולא רק זה, ברגע שיש מונופול, יש מונופולים קטנים שמתלבשים עליו וזה עושה רק רע לצרכן. דבר נוסף שכדאי להתייחס אליו זה עניין ה EULA והרישיון של P3D. יש הרבה כאלה שלוקחים את זה "קשה", הכוונה כמובן לכך ש LM אומרת שהפלטפורמה נועדה לצרכי "לימוד" ולא לצרכי "בידור" כמו ש FSX היה. כלומר, הרבה אנשים ישמחו להיפטר מהבירוקרטיה הטיפשית הזאת עם מוצר ששוב מיועד לשוק הביתי, בידורי.
Elad Zeierman פורסם יוני 10, 2014 דיווח פורסם יוני 10, 2014 ושיא הבדיחה : המוצר שאותו MS מתכוונת למכור הוא בכלל FLIGHT .....ב 3$????
Haim Shukrun פורסם יוני 14, 2014 דיווח פורסם יוני 14, 2014 שלום חברים אני מוביל צוות פיתוח תוכנה במקצועי והרעיון של אמיר לגבי פיתוח של תוכנה כזו מאוד מדבר אלי - אני חושב על השאלה - למה בעצם קהילת הטיסה הוירטואלית בעולם צריכה/נאלצת להישען על מוצר זה או אחר ו/או להיתקע עם מוצר קיים מבלי יכולת לשנות דבר ולא לפתח בעצמה סימולטור, שנשען על יכולות עכשוויות של המחשבים והטכנולוגיה קרי ריבוי ליבות, מנועי תלת מימד וכל תחום ה GPGPU שנתמך ע"י NVIDIA ברמת פרוייקט משותף של מהנדסים ותכניתנים ששייכים לחטיבות השונות בעולם - משהו כמו קוד פתוח שמנהל אותו מישהו או קבוצה בעלי התמחות בתחום הסימולציה / תלת מימד / תכנות מקבילי אני חושב שיכולה לקום פעילות כזו ואני עצמי הייתי שמח להשתתף בפעילות כזאת. האם אפשר להרים שאלה כזו לניהול ה VATSIM בעולם ? חי.
Izik Bakshi פורסם יוני 14, 2014 דיווח פורסם יוני 14, 2014 אפשר לעלות את הנושא בפורום ואטסים העולמי, אני בטוח שנגלה שיש עוד חבר׳ה בעולם שחושבים כך, ואולי זה יוליד שיתוף פעולה. גיוס כסף למיזם כזה יכול להתבצע באמצעות גיוס המונים שיופנה ישירות לחברי קהילת VATSIM/IVAO ועוד קהילות סימולטורים קטנות.
Bar Rodoy פורסם יוני 14, 2014 דיווח פורסם יוני 14, 2014 שלום חברים אני מוביל צוות פיתוח תוכנה במקצועי והרעיון של אמיר לגבי פיתוח של תוכנה כזו מאוד מדבר אלי - אני חושב על השאלה - למה בעצם קהילת הטיסה הוירטואלית בעולם צריכה/נאלצת להישען על מוצר זה או אחר ו/או להיתקע עם מוצר קיים מבלי יכולת לשנות דבר ולא לפתח בעצמה סימולטור, שנשען על יכולות עכשוויות של המחשבים והטכנולוגיה קרי ריבוי ליבות, מנועי תלת מימד וכל תחום ה GPGPU שנתמך ע"י NVIDIA ברמת פרוייקט משותף של מהנדסים ותכניתנים ששייכים לחטיבות השונות בעולם - משהו כמו קוד פתוח שמנהל אותו מישהו או קבוצה בעלי התמחות בתחום הסימולציה / תלת מימד / תכנות מקבילי אני חושב שיכולה לקום פעילות כזו ואני עצמי הייתי שמח להשתתף בפעילות כזאת. האם אפשר להרים שאלה כזו לניהול ה VATSIM בעולם ? חי. רעיון טוב שיכול להצליח, אבל לא לשכוח שיש את X-Plane שמתפתח לאט לאט...
Gal Cohen פורסם יוני 14, 2014 דיווח פורסם יוני 14, 2014 כבר קיימות מספיק חלופות ל FSX היום , הבעיה היא שלאנשים נוח להתקבע וסולדים מלחקור את אותן פלטפורמות , ואחד מאותם סימולטורים אני מכיר טוב מאוד , והוא עונה על כל אותן שאיפות שנכתבו בנושא הזה בכל הקשור לחומרה . כמובן שמהצד שלי אני מדבר על XP10 , אבל גם P3D V2.2 נראה לא רע בכלל אם כי אני פחות בקיא בכל הקשור אליו . לגבי תוספים , דיברו על פה על מונופולים , והרי זה קצת אבסורדי שב FSX מונופולים הם אלה שעוד משאירים את הסימולטור הזה בחיים (מישהו יכול לדמיין את FSX בלי PMDG או ORBX ...?) , אולי לטווח הקרוב זה נחמד , לטווח הרחוק זה פשוט לא טוב.
Liav Nefesh פורסם יוני 14, 2014 דיווח פורסם יוני 14, 2014 X-PLANE יצליח בזכות PMDG וחבריהם בלבד. זו הסיבה היחידה ש- FSX צבר תאוצה כמעט שנה לאחר שיצא לשוק והפך לתחלופה רלוונטית מ-2004. הבעיה הזאת לא משפיעה רק עלינו, כל עולם הסימולטורים "מת" להיפטר מהFSX הישן והמוזנח ולהתקדם למשהו שלא מצריך ציוד NASA בשביל טיסת VFR. עם כל הרצון להעיף את הסימולטור הזה, אין עדין תחלופה רצינית והבעיה העיקרית של X-PLANE - אין מספיק חברות שמפתחות תוספים איכותיים, כל חסידי XP יסכימו איתי.. ברגע שחברות גדולות יוציאו תוספים ל X-PLANE, בדגש על התעופה הכבדה, אנשים ידהרו אחריהם וכך גם חברות פיתוח תוספים נוספות יתחילו בפיתוח לפלטפורמה. אין לי ניסיון עם XPLANE כך שאיני מכיר את יתרונותיו או חסרונותיו אך אני מאמין שיש כנראה משהו המונע פיתוח לX-PLANE. לדעתי - X-PLANE בעתיד הקרוב תצליח יותר מ P3D מכיוון שהיא היחידה התומכת ב 64 ביט, דבר שלהבנתי לא מתוכנן לP3D. בנוסף, הבעיה העיקרית שלנו, בעולם הסימולטורים, היא המורכבות הפיזיקלית של המערכת ו"המערכות המורכבות מסביב" כדוגמת ILS, VOR וכו' שלא מאפשרות "לשחקן" הפשוט ליהנות מהמוצר ללא צבירת ידע מקדים. חברות לפיתוח משחקים שרוצות בסופו של דבר למכור (וזו הרי מטרתם) לא יפתחו מוצר הדורש למידה רבה בעידן שבו הכל מגיע עכשיו ומיד. עידן שבו השחקן מתקין משחק ונכנס לקרב יריות תוך פחות מ30 שניות מרגע שלחץ על ה"Finish" של ההתקנה, והוא כבר יסתדר... להבנתי, Lockheed Martin רכשה את חטיבת הפיתוח של FS (או את התוכנה?) מ-Microsoft לא בשביל פיתוח הקהילה אלה לשם יצירת כלי הדמיה מסחרי לתחום האווירי והקרקעי. אל תשכחו - יחד כל האהבה שלנו לתעופה ולסימולטור וההתכחשות הרבה, מחוץ לגבולות הרשת כולנו יודעים שזה "משחק מחשב" ולשם כך הוא פותח.
Gal Cohen פורסם יוני 14, 2014 דיווח פורסם יוני 14, 2014 וזאת בדיוק התפיסה שאנשים מקובעים עליה , תפיסה שנוצרה עקב אותה תלות של FSX בחברות צד שלישי כמו PMDG . ואני לרגע לא מזלזל בPMDG [שאגב מפתחים כרגע מטוס ל XP10 רק שהוא סודי מהסיבה שהם משתמשים בו כארגז חול , להכיר את XP ותכונותיו ) , יהיה נחמד אם נראה את המטוסים שלהם ב XP. אותה תפיסה שב XP אין תוספים איכותיים נוצרה מזה שכנראה פשוט לא עדיין לא מכירים מספיק טוב את העולם הזה , ועדיין מקובעים על זה שבלי PMDG או דומיהם שום דבר לא יצליח, כי אני יכול להגיד לך בוודאות , שיש כבר כמה מטוסים שבהם ברמה של PMDG (כשהיתרון הגדול הוא מודל הטיסה ), ויש עוד כאלה בפיתוח מתקדם . בעבר הדיבור היה של XP אין עתיד (ע"ע הראיון הם ג'ון וינמה מ ORBX) , ועכשיו ברור לכולם שזה רק עניין של זמן וש XP צובר עוד ועוד תוספים ( ואת עיניי אני נושא בעיקר ל JarDesign A330 ול IXEG 733 )
Jonathan Friedman פורסם יוני 14, 2014 דיווח פורסם יוני 14, 2014 אתם מפספסים פה ממש חזק את XP. לפתח סימולטור? אתם עד כדי כך נואשים? למה? מי יקנה את זה? למי זה מועיל וכמה שנים יקחו עד הוא יעלה לרמה בה באמת אפשר לפתח לו תוספים איכותיים. זה תהליך של שנים. כישלון מיותר. שימו לב כמה עמוק הפספוס! כמה כוח ישקע בכלום. אני מצטער מראש על הביטוי, אבל רוב החטיבה פה "משחקת במשחקי מחשב של מטוסים". FSX מעולם לא יועד להיות סימולטור. FSX הוא משחק של מייקרוסופט ולא מתימר לשמש חברות מסחריות XPLANE כן. XPLANE הוא היחיד בשוק הזה של הסימולטורים. אין מה לדבר על ההבדלים במודל הטיסה. מי שטס על XPLANE, יודע והרגיש. אז אם כך, מי כבר יקנה משחק של "נואשי FSX" ויעדיפו על סימולטור? בטח כשזה משחק שאין בו עדיין תוספים. מיותר! והנה החלק השני בפספוס שלכם: אתם מדברים פה על חברות גדולות שיעברו לXP ויפתחו. חברות? מזה זה בכלל? מרבית ה"גופים המפתחים" בXPLANE הוא בכלל קבוצות קטנות עד מאוד של פרילאנסרים. ובינתיים, חלקם אפילו עקפו את הPMDG המהולל. מה שרק מראה על חוסר הידע שלכם בנוגע לXP. יש לכם סימולטור, עם פוטנציאל הרבה יותר גבוהה, שלעולם לא ימות(כי יש מספיק גופים גדולים מאוד שמשלמים עליו. אנחנו רק "תוספת" להכנסות של LR), שקיימים לו כבר לא מעט תוספים איכותיים וכבר ברור לכולם שהוא יקח את השוק. וכול זה מתחת לאף שלכם! רוצים לפתח סימולטור? עזבו אתכם שטויות. בנו סינרים, מטוסים, פלאגאינים, ספריות, מנועי מז"א. אבל לXPLANE. כי XP פלטפורמה חיה, חיה ונושמת, שLR שמחים לעזור למפתחיה. לבכות "אין לי סימולטור לטוס בו" ולהתעלם מהסימולטור שכבר מתחיל לכבוש את השוק זו סתם בכיינות. יש כזה. במקום לבכות באו ותפתחו תוספים! ואני, גל ועוד כרבע מהטייסים בXP בישראל נותנים לכם דוגמה אישית פעילה(זה לא שיש מעט טייסים, זה שאנחנו פשוט המון מפתחים). בשנה הקרובה, אם לא אפילו בחודשיים הקרובים, יצאו עוד שני תוספים איכותיים. מהאיכותיים יותר בכול הזמנים. אחרי הIXEG737-300 והJARDesign/SimJet A330 להגיד שאין תוספים לXPLANE יהיה שקר מוחלט. תפסיקו לבכות "אני נואש לסימולטור". יש סימולטור. אתם פשוט לא מודעים לזה. ואתם ממש לא רוצים להכיר בזה. אני לא סתם רוצה כ"כ שסמל XP יופיע בעמוד הבית של IFS. אני לא סתם רוצה לחנך דור חדש של טייסים. אתם לא מנסים להבין, אבל הם יבינו בדעותיהם האובייקטיביות. אתם לא מודעים לחגיגה שלנו שמתרחשת לכם מתחת לאף. ואתם ממשיכים לבכות.
Heinan Cabouly פורסם יוני 14, 2014 דיווח פורסם יוני 14, 2014 לצערי, עדיין יש שתי בעיות עיקריות בעיניי שמונעות ממני לעבור ל - X PLANE בצורה מלאה.. הראשונה, שירות ה - ATC הוא כל כך גרוע, אני אישית בהלם ש LR הסכימו לשחרר את XP עם כזו רמת ATC נמוכה (ציפיתי מאוד שב - 10.30 יתקנו את העניין, כמובן שהתבדיתי). העניין השני הוא חוסר בתוספים ישראליים, ב - FSX אני יכול למצוא סינרי כמעט לכל שדה ישראלי, אפילו שדות צבאיים. ב - XP אין לי סיכוי למצוא דבר כזה. להערכתי, אם שתי הבעיות האלה יפתרו, XP יעלה על דרך המלך בשוק.
Jonathan Friedman פורסם יוני 14, 2014 דיווח פורסם יוני 14, 2014 ATC דיפולטי זה צעצוע נחמד, אבל זה לא רציני. בשביל ATC יש וואטסים. חשבתי שאתה מכיר את התוכנה FS2XPLANE? חוץ מאילת(שבה יש לה טעות אחת קטנה במסלולים), היא ממירה בהצלחה את כול הסינרים הישראליים. אתה רוצה להגיד לי שלפני RealLandIsrael לא טסת עם המרה של הISRAEL COASTLINE? חבל... טוב נו, עכשיו יש RealLandIsrael והחיים יפים.
Heinan Cabouly פורסם יוני 14, 2014 דיווח פורסם יוני 14, 2014 לגבי ה - ATC הדיפולטי, אענה לך כמו שאני עונה לידידיי בקהילות XP בחו"ל.. אני מכיר את יתרונות וחסרונות VATSIM, ועדיין, פעמים רבות אני מוצא את עצמי רוצה להשתמש ב - ATC דיפולטי, אופליין. לצערי, ב- XP אין שום אפשרות לעשות זאת (לא באמצעות ה - ATC הדיפולטי, ולצערי גם אין שום תוסף שמאפשר פונקציה זו). לגבי המרות הסינרים, כמובן שעשיתי המרות, אבל הצורך בלהתעסק בלתקן את השטויות שהתוכנה עושה בסינרים, די מורידה מהחשק לעבוד בסימולטור.
David Rosenfeld פורסם יוני 14, 2014 דיווח פורסם יוני 14, 2014 דיפולטי זה צעצוע נחמד, אבל זה לא רציני. בשביל ATC יש וואטסים. חשבתי שאתה מכיר את התוכנה FS2XPLANE? חוץ מאילת(שבה יש לה טעות אחת קטנה במסלולים), היא ממירה בהצלחה את כול הסינרים הישראליים. אתה רוצה להגיד לי שלפני RealLandIsrael לא טסת עם המרה של הISRAEL COASTLINE? חבל... טוב נו, עכשיו יש RealLandIsrael והחיים יפים. לגבי הATC והAI מנסיוני (שיש) רוב המשתמשים בסימולטור אינם טייסי רשת ואטסים וכיו"ב מטיסים באופליין זה בדוק!!! איני יודע עם יש תוסף ATC שאינו דיפולטי אך תוספי AI יש למכביר לכן אני מחזק את דברי חיינן גבי ה - ATC הדיפולטי, אענה לך כמו שאני עונה לידידיי בקהילות XP בחו"ל.. אני מכיר את יתרונות וחסרונות VATSIM, ועדיין, פעמים רבות אני מוצא את עצמי רוצה להשתמש ב - ATC דיפולטי, אופליין. לצערי, ב- XP אין שום אפשרות לעשות זאת (לא באמצעות ה - ATC הדיפולטי, ולצערי גם אין שום תוסף שמאפשר פונקציה זו). לגבי המרות הסינרים, כמובן שעשיתי המרות, אבל הצורך בלהתעסק בלתקן את השטויות שהתוכנה עושה בסינרים, די מורידה מהחשק לעבוד בסימולטור. אין לזלזל בצעצוע שנקרא ATC מובנה Joel Strikovsky הגיבו לזה 1
Elad Zeierman פורסם יוני 14, 2014 דיווח פורסם יוני 14, 2014 מאוד לא הייתי מזלזל ב ATC שך FSX\2004 תרם הצטרפותי לרשתות אונליין אייי שם לפני יותר מעשור, השתמשתי בעיקר בו, זה כלי מעולה ללימוד הסינטקס של התשדורות וה ATC, ולהבנת הרבה מושגים שקשורים בתחום. זה מאוד שונה בסופו של מלדבר בפועל מאשר להקיש על תשובות כמו במיבחן אמריקאי, אבל בסופו של דבר להערכתי חסך 40 עד 50 אחוז מזמן הלימוד שהייתי צריך להשקיע לכניסה לרשתות האונליין. לגבי XPLAN, כמו שנאמר לפני ברגע שתסופק כאן אלטרנטיבה מבחינת תשתית שתחליף את FSX מבחינת תוספים לא תיהיה שום בעיה לעבור, ורק לתקן המעבר הממוצע ל FSX מ 2004 לקח בממוצע 4-5 שנים לאחר יציאתו בגלל הסיבה הזאת.
Heinan Cabouly פורסם יוני 14, 2014 דיווח פורסם יוני 14, 2014 אני אומר לך, מבחינתי, היום, כטייס, הדבר הזה שנקרא ATC הכניס אותי חזק להבנה של מה זה תשדורת בקשר, איך מדברים וכולי.
Adi Sahar פורסם יולי 9, 2014 מחבר דיווח פורסם יולי 9, 2014 חברים, הפעם זה אמיתי: http://www.pcpilot.net/view_article.asp?ID=8033&pubID=8&t=0&s=0&sO=both&p=1&i=10 FSX יקבל עדכון ויופץ ב STEAM.