עבור לתוכן

לוח מובילים

  1. Izik Bakshi

    Izik Bakshi

    חבר חטיבה


    • נקודות

      3

    • הודעות פעילות

      12,618


  2. Or Bahtari

    Or Bahtari

    חבר חטיבה


    • נקודות

      2

    • הודעות פעילות

      1,951


  3. Rom Karliner

    Rom Karliner

    חבר חטיבה


    • נקודות

      1

    • הודעות פעילות

      316


  4. Bar Rodoy

    Bar Rodoy

    חבר חטיבה


    • נקודות

      1

    • הודעות פעילות

      808


תוכן פופולרי

הצגת תוכן המדורג ביותר 02/12/16 בכל האיזורים

  1. ירדן, עצוב לי לקרוא את דבריך. מזה זמן שאני עוקב מהצד בנעשה בחטיבה, בחודשים האחרונים אני בקושי פעיל עקב משפחה-עבודה-לימודים. אני מזדהה עם מה שאתה כותב ומקווה שהדור הצעיר בחטיבה יגלה אחריות וייקח את המושכות. אני אגב, לא חושש ממצב בו ניהול החטיבה יעבור ל"ידיים זרות", זה עדיף מאשר להגיע למצב שאין הנהלה, ואולי גם נגלה שיודעים לעשות זאת יותר טוב מאיתנו.
    3 points
  2. היי , למען הסדר הטוב אציין שאיני עוזב את תפקידי עקב סכסוכים , שבירת כלים או משהו בדומה לכך - אני ושאר חברי הצוות ביחסי אנוש מעולים . בתחילת התפקיד קיוויתי למלא אותו לפחות תקופה של שנתיים אם לא יותר אך לצערי אני נמצא בשלב בחיים שבו אני סבור ובטוח שלא אוכל להמשיך למלא אותו כמו שהייתי רוצה ולכן החלטתי לפנותו למישהו שיוכל לתרום יותר. מה שבטוח - תמיד אחלץ לעזרת החטיבה ואשמור על פעילות שוטפת. בנימה אישית , 1. רוח ההתנדבות - לא יכולתי לכתוב יותר טוב מירדן וניתן לראות זאת בכל תחום בחטיבה ויש אנשים מאוד ספורים שהרוח הזאת עדיין קיימת בהם ממניע טהור של רצון לעזור לפיתוחה של החטיבה וילכו איתה באש ובמים. 2. טיסות ופיקוח ברשת (מופנה לכולם) - אין בי שום ציפייה מאף אחד לטוס/לפקח 6 שעות בשבוע אך אנחנו שומרים על קצב של אירוע בחודש ואני מאמין שאין שום סיבה הגיונית שאנו לא רואים את השמים הישראליים ברשת מפוצצים בתנועה פעם בחודש : לא חושב שזאת שאיפה מוגזמת בכלל וגם זה לא קורה ! אני יודע שכולנו אנשים עסוקים שעובדים ולומדים אך אני מאמין שניתן להשקיע את השעה -שעתיים באירוע בחודש וזה לא מוגזם - לא מעונין ואין בי שום כוונה להיכנס לוורידים של אף אחד אך זאת רק דעתי ואפשר שלא לקבל אותה. 3. אני באופן אישי בזמן מילוי התפקיד הזה תוהה הרבה פעמים למה אני עושה ומשקיע לטובת החטיבה ? והאמת שלא מוצא שום תשובה טובה לענות לעצמי. מה כן אני יודע ? - שאני מרגיש מחויבות ושייכות בלתי ניתנת להפרדה לחטיבה , שאנשים השקיעו כאן מזמנם כדי שאוכל לפקח כאן וחלקם עזרו לי ללמוד לטוס , שהכרתי כאן חבר מאוד קרוב שלי שבסוף הוצאנו רישיון טיס ביחד : ואלו רק דוגמאות. זאת רוח והשקפה שאני כמעט ולא מוצא אצל החברים כאן ! יוצא להיתקל המון בבעיות משמעת , מלחמות אגו בין חברים , סוג של חלוקה ל"כנופיות" ו-"קבוצות סגורות" או אנשים שפועלים מתוך אינטרס ואני אומר רבאק - אנחנו בסה"כ חטיבה של בערך 100 איש פעילים אם לא פחות . לא יודע ... אולי בכל זאת אין לנו את היכולת "להניע את המפרשים של הספינה הזו שקוראים לה VATIL " .
    2 points
×
×
  • יצירת חדש...