עבור לתוכן

לוח מובילים

  1. Noy Farhi

    Noy Farhi

    חבר חטיבה


    • נקודות

      2

    • הודעות פעילות

      2,900


  2. Bar Rodoy

    Bar Rodoy

    חבר חטיבה


    • נקודות

      2

    • הודעות פעילות

      808


  3. Yoram Benary

    Yoram Benary

    חבר חטיבה


    • נקודות

      1

    • הודעות פעילות

      179


  4. Aharon Dayan

    Aharon Dayan

    חבר חטיבה


    • נקודות

      1

    • הודעות פעילות

      1,439


תוכן פופולרי

הצגת תוכן המדורג ביותר 06/07/17 בכל האיזורים

  1. שורה תחתונה, אם למדת ללחוץ על כמה כפתורים, ללכת לראות סדרה בשיוט, לחזור רבע שעה מהT/D ואז לנחות ILS - אתה לא יודע להטיס את המטוס. זה אולי יעבוד טוב שאתה נוחת בJFK ביוניקום, כשאין תנועות מסביב כי כולם באמריקה ישנים, אבל לא יעבוד טוב באירועים כמו הנ"ל. לצערי, יש מספר דוגמאות של אנשים כאלה, שבצעדיהם הראשונים "עולים" על 737, מבלי להתנסות בדברים בסיסיים יותר. כולנו עושים טעויות, גם אני. עשיתי ועוד אעשה ואני רחוק מלהיות מושלם, אבל לא עליתי להטיס מטוס מורכב לפני שידעתי לפחות ליירט רדיאל ולבצע הולד בססנה.
    2 points
  2. חברים, האם אני חווה דה ז'ה וו ? כמעט בכל אירוע של ואטיל שהשתתפתי אנחנו חווים את אותן הבעיות, רק שהפעם מישהו צעק "המלך עירום" , לצערי מאד עצוב לקבל ביקורת כזו, אך צריך להודות לכותב להפיק לקחים ולהמשיך הלאה. גם לי יש ביקורות ואלו לא כל כך קשורות ליכולת הטייסים, אלא על ההתנהגות ובפרט הזילזול בנדב"ר ביקשתי מכמה חברי החטיבה האוסטרית לסייע באירוע, אך לצערי לאף אחד לא היה זמן ונאלצתי לפתוח סנטר מלא, לבד עם 7 שדות תעופה ובכל זמן נתון עם 20-30 מטוסים. הפיקוח לא היה קל (במשך 4 שעות) עם כמה טייסים שלא עונים לקריאות הפקח ובמיוחד שמעלים לרשת צחוקים ודיבורים מה טים ספיק אשמח לדון בנושא בפגישתנו הבאה בברכה, יורם
    1 point
×
×
  • יצירת חדש...