עבור לתוכן

לוח מובילים

  1. Bar Rodoy

    Bar Rodoy

    חבר חטיבה


    • נקודות

      3

    • הודעות פעילות

      808


  2. Yarden Ben-Dor

    Yarden Ben-Dor

    חבר חטיבה


    • נקודות

      2

    • הודעות פעילות

      7,166


  3. Ofir Lavi

    Ofir Lavi

    חבר חטיבה


    • נקודות

      2

    • הודעות פעילות

      75


  4. Amit Eisinger

    Amit Eisinger

    חבר חטיבה


    • נקודות

      1

    • הודעות פעילות

      443


תוכן פופולרי

הצגת תוכן המדורג ביותר 10/06/17 בכל האיזורים

  1. -המשמעות של ״שמיים פתוחים״ זה אומר שכל פקח שמוסמך בוואטסים יכול לעלות לפקח בישראל מבלי לעבור הסמכה או הדרכה. - דוגמא, פקח קרקע (S1) מלונדון לא יוכל לעלות על עמדת תל אביב בישראל (C1). -אבל זה כן אומר שהוא יוכל לעלות קרקע בב״ג מבלי לעבור הדרכה/הסמכה. -לפעמים זה דבר טוב. כי בסופו של דבר (שמדברים על ״שמיים פתוחים״ קרקע זה קרקע, בקרה זה בקרה, ווקטור זה ווקטור והליך זה הליך. כמה אפשר לטעות? מדובר על פקחים מוסמכים עם ניסיון. -תסתכלו על סיטואציה שיכול להיות לכם. מצב כזה שיבואו XX בקרים מאירופה ויחליטו לבוא ולפקח תל אביב וגישה ויהיה פיקוח כל יום וכל היום. לא רע נכון? - המהלך הזה בסופו של דבר מבוסס ע״פ וואטסים. גוף וואטסים מפרסם הליכים סטנדרטים מ/אל השדות תעופה הראשיים במקרה שלנו זה ב״ג וככל הנראה גם אילת. -דבר נוסף, צריך להבין שהפקחים שיבואו לפה (במקרה של ״שמיים פתוחים״) לא יהיו מקצועים מבחינת הידע ושיטת העבודה שאתם מכירים. - לדוגמא- כמו לדחוף בו זמנית 13-14 או לבחור גישה לנחיתה כמו במציאות וכו׳ וכו׳. לכל דבר יש ייתרון וחיסרון. במקרה קיצוני וואטסים יכולה להכריז על החטיבה כחטיבה שהיא חלק מ- VATEUD ולהכניסה לאירופה והיא תנוהל ע״י אירופאים. - דבר נוסף וזה נושא האירועים. לא יהיו לך אירועים רישמיים של החטיבה (כמו שהיה רק לפני כמה שבועות) אתה כן תוכל לקיים אירוע אך הוא לא יהיה רישמי וגם לא תוכל לתאם אותו עם חטיבות אחרות. למה? כי אתה לא תהיה חטיבה. כן תוכל להמשיך לפתח סינרים,לצבוע מטוסים,לעשות טיסות מ/אל שדות ישראל,כן תוכל להמשיך לטוס באל על וירטואל, כן תוכל להמשיך לדבר עם חברים שלך בטימספיק. יש טימספיק של חטיבה VATEUD שהוא פתוח לכל מי שבעל מספר וואטסים פעיל, וכן תוכל להמשיך לפקח בישראל. אם תרצה להתקדם לעמדה גבוהה כמו תל אביב לא תוכל לעשות את זה דרך ישראל. תצטרך לפעול לפי הנהלים של וואטסים והחוקים שלהם ולא לפי מה שאתה מכיר. - דעתי בעבר וגם כיום היא שנכון שהחטיבה תהיה חלק מהחטיבה האירופאית.
    1 point
  2. אם הבנתי נכון,לא תהיה הסמכה על העמדות, כל מי שירצה יוכל לעלות כאן. ואם הבנתי נכון אז גם הם לא מחויבים לפעול לפי נהלים כלשהם.
    1 point
×
×
  • יצירת חדש...